Hop til indhold
McLovin

Dansk pige søger besøg på hotel i Ballerup

Recommended Posts

Er der nogen som har erfaringer med hende her, som I vil dele?

Hun har poppet op på min radar siden sidste sommer, hvor hun i tide og utide har besøgt hoteller rundt omkring i hovedstadsområdet. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SirCumaLot skrev, for 14 minutter siden:

Anbefalig herfra og en sød veltrænet pige som fortjener at blive behandle pænt og ordenligt 

Hende kunne jeg også finde på at besøge. Ud fra billederne ville jeg dog næppe kalde hende veltrænet. Nok mere lidt blød i det. 

Det må et besøg så afgøre 

Del dette indlæg

Link til indlæg
SirCumaLot skrev, 1 time siden:

Anbefalig herfra og en sød veltrænet pige som fortjener at blive behandle pænt og ordenligt 

Veltrænet? Hvordan det?
Ser vi de samme billeder?

Del dette indlæg

Link til indlæg
CY skrev, for 22 timer siden:

Veltrænet? Hvordan det?
Ser vi de samme billeder?

Ja tænkte jeg også, der er da ikke meget veltrænet over den krop der.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså jeg tog chancen nu hvor den eneste anbefalding var lidt tvivlsom ift. ordvalget. 

Overordnet set, så vinder hun klart mange point på at hun er frisk på ens forslag til et kinky setup eller kommer selv med frække idéer til hvad der kan ske, både før og under mødet. Hvis det blot havde været ganske almindelig vanilje sex hos mig eller på hendes hotelværelse, havde jeg fravalgt mødet. Ikke at hun ikke er pæn og ren, men det er heller ikke en model som har brugt mange timer i fitness og er ude af de flestes ligaer. Mere noget ala et engangsknald de fleste kan opstøve på diverse datingapps. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...