Hop til indhold
McLovin

TS Daniela, Amager: katastrofe

Recommended Posts

Jeg besøgte Daniela igår, torsdagen. 
Kombinationen af liderlighed, at hun var den eneste som svarede på den tid af aftenen og hendes få men trods alt gode anmeldelser på Shemalewiki gjorde at valget faldt på “hende”.

Billederne efterlader indtrykket af at det blot er en mand med paryk.  
Har tidligere erfaret at nogen godt kan opretholde et feminint indtryk igennem make-up og krops-bygning / holdning.

Det var desværre sådan et møde, hvor liderligheden havde taget over. Men i bagklogskabens klare lys, var det egentlig bare en mand med paryk. Benene var vidst en uge siden de sidst havde været barberet.

Selvom “hun” ikke duftede af at, hun lige var kommet fra badet, så smagte den “heldigvis” ikke uren.  
 
Vi var færdige under 15 minutter ud af de 30, som jeg havde betalt for. 
Da jeg skulle komme, var det ved egen hånd. Og da jeg skulle til at komme blev jeg skubbet bagud for ikke at ramme hende. 
 
Nu havde trykket lagt en stopper for liderligheden, hvor det hele havde virker så off. Jeg sagde pænt, at hvis vi splittede halvskade, og hun gav mig halvdelen tilbage, så skulle jeg nok smutte. 
Det var der ikke noget der hed i hendes verden. Så jeg kunne få massage i den sidste tid. 
Af med trøjen igen og ned på maven. Men oh my f… god. Hvis sexen og hele mødet havde været bundniveauet, så overgik massagen her. Under 5 minutter var jeg selv nødt til at sige stop. Hun havde ikke den fjerneste idé om hvordan en massage skulle udføres (ja jeg ligger i skrivende stund med ømhed i ryggen) og stønnede ugideligt under den korte tid massagen varede. 
Selvom jeg har haft en del oplevelser med købesex, hvor det føltes som dumme lærerpenge, så overgik den her alle de andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kan ikke lade hver med at grine over at du mener du skal have halvdelen retur fordi du ikke holdt tiden ud… Har det nogensinde virket nogen som helst steder?

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 13 minutter siden:

Kan ikke lade hver med at grine over at du mener du skal have halvdelen retur fordi du ikke holdt tiden ud… Har det nogensinde virket nogen som helst steder?

Altså jeg har 2-3 gange fået et restbeløb tilbage pga tid eller manglende ydelse. Ja det er hører sjældenhederne til, men jeg har oplevet det uden at bede om det. Hvilket gjorde at en måske middelmådig oplevelse og følelsen af at ha brændt dumme penge af, blev efterladt med en positivere oplevelse.

Der skal to til tango, men hvis det som i dette tilfælde er overfor en som virker totalt ugidelig og fantasiløs, så vil ønsketænkning da sige at, ja.  
Jeg har ikke tidligere gjort mig i at spørge om penge tilbage, men jeg har så heller aldrig oplevet en så ringe oplevelse ift. købesex. 
  
Jeg er ikke tilhænger af at true med dårlige anmeldelser og ikke noget jeg har praktiseret. Der kan være flere grunde til at være i branchen, og sjældent er det nok af ren og skær liderlighed / lyst, hvor pengene blot er en bonus. Men lige når det kommer til at “hun” basically er en mand iført dametøj, så har jeg svært ved at tro på at der står en bagmand og truer med bål og ildebrande, hvis der ikke bliver tjent på at kneppe 20 liderlige mænd om dagen. I dette tilfælde handler det nok bare på at tjene penge til sne til næsen, på at dumme liderlige mænd (som mig) forvilder sig forbi; fordi “hun” lover at “hun” er feminin og tilbyder A,B og C, men det eneste jeg oplevede var en oplevelse under lav punktet. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Okay, vildt nok… Jeg ville sq aldrig bede en om at få halvdelen retur efter jeg var poppet for tidligt.. Du så varen samt prøvede den, og da du var færdigt, ændrer du mening? Næste gang tror jeg da at jeg booker en hel nat, og når jeg så er færdig efter et par timer, vil prøve at få 70% tilbage igen.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, for 13 timer siden:

Okay, vildt nok… Jeg ville sq aldrig bede en om at få halvdelen retur efter jeg var poppet for tidligt.. Du så varen samt prøvede den, og da du var færdigt, ændrer du mening? Næste gang tror jeg da at jeg booker en hel nat, og når jeg så er færdig efter et par timer, vil prøve at få 70% tilbage igen.. 

Hvis jeg fik den hjerneblødning at smide alt mellem 6-12.000 for en nat, og det viste sig at det hele var off eller der opnåes klimaks efter 30-60 min. så havde jeg uden tøven spurgt om at finde en tilfredsstillende løsning, hvis hun ikke virkede indstillet på at forsætte. 
 
Men helt cool at du synes det er super at smide et beløb for tid og ydelser, men kun opnå halvdelen. Håber ikke for dig at tandlægen eller mekanikeren ser sit snit til at tag røven på dig. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du går igennem anmeldelser herinde, er det sq meget normalt at folk betaler for en time og står på gaden efter 30 minutter… Bare fordi du har betalt for x antal timer, kan personen da ikke gøre for at du kun holder i 10 minutter?? At personen er maskulin osv, var jo ikke noget problem før du var kommet!

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
OleV skrev, den 18.8.2023 at 21:29:

Hvis du går igennem anmeldelser herinde, er det sq meget normalt at folk betaler for en time og står på gaden efter 30 minutter… Bare fordi du har betalt for x antal timer, kan personen da ikke gøre for at du kun holder i 10 minutter?? At personen er maskulin osv, var jo ikke noget problem før du var kommet!

 

Du er meget sort hvid seer, er du ikke Ole?

Jeg er ligeglad med andre anmeldelser af andre sexarbejdere. Jeg har læst anmeldelser og selv oplevet sexarbejdere som levere det der bliver langt penge for og nogen gange mere til. 
Branchen ville dø, hvis ALLE smed kunden ud efter klimaks eller kunden vil kæmpe for ikke at komme 1 gang inden for de første 55 minutter af aftalen.  
Min egen standard er at jeg betaler for tiden. Hvis det blot handlede om at nå klimaks, havde min højre hånd gjort det ganske gratis eller også havde jeg konsekvens valgt 15 min hver gang. 
Hvilket også er grunden til den dårlige anmeldelse. For jeg fik jo basicly lov til at spille mig selv, fordi der ingen initiativ var fra efter “hun” var kommet. 
Tænk engang Ole, hvis du i et parallelt univers kunne få en glædespige til at opnå orgasme og hun smed dig bagefter. :D 
 
Og ift. den pågældende “kvindes” maskuline udseende, kan dit statment jo overføres til alle negative anmeldelser her på siden: “nå du havde en kanon dårlig oplevelse men du fik da alligevel lykkes at skyde kanonen af”.

Del dette indlæg


Link til indlæg
McLovin skrev, den 18.8.2023 at 08:31:

Hvis jeg fik den hjerneblødning at smide alt mellem 6-12.000 for en nat, og det viste sig at det hele var off eller der opnåes klimaks efter 30-60 min. så havde jeg uden tøven spurgt om at finde en tilfredsstillende løsning, hvis hun ikke virkede indstillet på at forsætte. 
 
Men helt cool at du synes det er super at smide et beløb for tid og ydelser, men kun opnå halvdelen. Håber ikke for dig at tandlægen eller mekanikeren ser sit snit til at tag røven på dig. 

Du må værer fra Jylland 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hejsa er der nogen som har besøgt hende for nylig som et kan berette noget positivt om besøg ved daniela 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...