Guest DetStærkeKøn Skrevet 18. August, 2023 Nóòb_from74 skrev, for 4 minutter siden: er ikke dum Godt. Så ved du jo udemærket også hvorfor jeg stejler DiskoKnep er velkendt, intet forkert i det.. Nogengange bør man blot tænke lidt før man taler.. MIN mening ing Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 18. August, 2023 DetStærkeKøn skrev, for 2 minutter siden: Godt. Så ved du jo udemærket også hvorfor jeg stejler DiskoKnep er velkendt, intet forkert i det.. Nogengange bør man blot tænke lidt før man taler.. MIN mening ing Du kvinde, jah det kun jeg sige mig selv... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 391 Skrevet 18. August, 2023 JenniferRomantica skrev, for 2 timer siden: Men hvad er din løsning.? Hun lyder sgu også tarvelig hende Laura Spøj til side. Kunne man forstille sig at en af de sjælende gange en kvinde i branchen stikker næsen frem for at forbedre arbejdsvilkårene og legalisere arbejdet, at I så var lidt flere end 0 til 2 stykker som bakkede op offentligt, kunne være en del af løsningen. Men der er jo et stort flertal som holder arbejdet skjult, for så fedt er det alligevel ikke at blive bollet og så blive bollet af SKATTEFAR bagefter. Og jo, jeg forstår udemærket at folk alene af den grund kræver kontant betaling. Og ja, skjult eller ej, er jeg med på at det ikke er socialt accepteret i mange dele af samfundet, at være glædespige. Hvis I fik ordnede forhold, hvor af jeg kan forstå at bookinger fra mænd, som ikke dukker op, er et problem, så vil I kunne kræve depositum på lige fod som frisører og tatovører. Hvis jeg ikke dukker op til en tatoveringsaftale, så ryger depositummet ofte. Og indenfor de seneste år har jeg set flere frisører kræve 50% af prisen, hvis du ikke dukker op til en aftale. Men så opstår problemet jo så igen med, typerne af kunder som mig, nok slet ikke vil tag kontakte. 1: de få der i forvejen snyder, med depositummer ødelægger det for flertallet. 2: så skulle jeg komme ud af to år i kloster, hvor liderligheden 100% opvejede for om vi havde kemien eller ej, før jeg vil tag kontakt. Hvoraf flere positive tilkendegivelser skulle sige god for at depositummet kom tilbage, hvis kemien var totalt off. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest DetStærkeKøn Skrevet 18. August, 2023 Nóòb_from74 skrev, for 14 minutter siden: sige mig selv Godt så Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Æ´Synderjyde 809 Skrevet 18. August, 2023 Kort og godt, går igen. Og jeg er bedøvende ligeglad med, om der skulle være et barn som så må sulte, fordi hun mister indtjeningen på mig. Stemmer billeder og beskrivelse ikke med virkeligheden, så er det bedste altså, at vende om i døren. Det samme gælder, hvis jeg fornemmer, at den jeg har skrevet med forinden, ikke er den jeg møder og derfor ikke ved hvad jeg har bestilt/aftalt. Som oftest, har jeg spurgt ind til noget speciel påklædning, og har hun ikke det på når hun lukker mig ind, så går jeg igen. Kun på den måde, kan vi komme fake billeder, aldersbeskrivelser der ikke stemmer overens med virkeligheden. Naturligvis, kan der stadig sagtens udervejs opleves skuffelser og også uoverensstemmelser. Men så fortæller jeg dem, at det kan de så læse om her på siden bagefter. Det hjælper ofte på, at det som er aftalt også er det der sker. Når det er sagt, så vil jeg ærligt sige, det er faktisk ret sjældent, at det sker, at jeg bliver skuffet. Eller oplever at tingene ikke passer bare nogenlunde. Som oftest får jeg nogle rigtig gode oplevelser. Måske også fordi, at jeg i udvælgelsesprocessen er ret kræsen og lader det øverste hoved råde. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg