Hop til indhold
Kongenmikkel

Kom og brug tøsen onsdag i Kbh

Recommended Posts

Kom og udnyt denne lækre tøs for hun er maks klar på sjov her den 9/8 fra kl 10 til 21
Det foregår centralt i Kbh 
 
Du er velkommen til at komme som fyr/fyre samt piger og par kan også komme og bruge tøsen 
 
Hun er midt i 30 erne og en perfekt krop som er klar til brug 
 
Hun kan være klar på mange måder når du/i kommer og bruger hende
 
Bla.
Gabestok og blindfoldet
Sexgynge og blindfoldet 
Bundet til sengen og blindfoldet
Leveres i hundesnor    Mouthfuck
Leger gerne analt på Mand og har stor  dildo                         
 
Næsten alt er tilladt minus anal dog er analt slik ok 
 
Der er fyr tilstede som kan indgå i legen hvis man ønsker en trekant eller kom 2-3 fyre
 
Det er muligt at booke følgende tider 
 
Den hurtige 
10 min hvor hun står i gabestokken når du ankommer og du bare tømmer dig i hende 
Pris 400 kr.
          Dette setup på ca. 10 min vil     være muligt
     fra kl 9,00 til 11,00 og igen fra 14,30 til 
    16,00 
     Tænder man på at slikke en tøs ren for                        
    andres sperm er det muligt kl 11,00 og   
   16,00 kom med forslag til hvad du vil        
    give for at slikke hende ren 
    
        Andre muligheder koster følgende 
 
   15 min 600 kr.
 
30 min 900 kr.
 
45 min 1200 kr.
 
60 min 1500 kr.
 
Er der andre ønsker så sig endeligt til for hun er frisk og konstant liderlig 
 

                     Kontakt kun på mail

                     [email protected]

IMG_6847.jpeg

IMG_6848.jpeg

Redigeret af Kongenmikkel
Forkert mail

Del dette indlæg


Link til indlæg

Den pik på billedet ligner en der skal til lægen. Vorter og rødme.

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
wag skrev, for 41 minutter siden:

Den pik på billedet ligner en der skal til lægen. Vorter og rødme.

Ærligt 

Det sku fjolser som dig der gør eroguide så latterlig nogen gange 

kom nu videre med dit liv 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chocholade skrev, for 11 minutter siden:

Wag har ret.

Det ser ikke sundt ud.

Omg jeg giver op 

Den ene er sku dummere end den anden ha ha 

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er kondylomer ( hpv virus ) ligner det tydeligt, også en vorte ved pigens fisse på et af billederne, så nej tak !

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnsomSjæl skrev, for 22 minutter siden:

Det er kondylomer ( hpv virus ) ligner det tydeligt, også en vorte ved pigens fisse på et af billederne, så nej tak !

Øh hallo

Der er nu sådan at der noget der hedder test ved lægen og det bliver vi begge min hver 14 dg så stop nu at det fis og lad os holde os til emnet i opslaget 

Det jo op til den enkle om han vil deltage ikk. 
 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
wag skrev, den 7.8.2023 at 21:39:

Den pik på billedet ligner en der skal til lægen. Vorter og rødme.

1.8 Beskyldninger om sygdomme, er på ingen måde tilladt på Eroguide.dk.

Advarsel givet. Bruger deltager ikke længer ei denne tråd.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det syntes jeg simpelthen af gå i for små sko stapler.

Enhver kan se på billedet som trådstarter selv har lagt op, at det ikke ser sundt ud.

Pas på i ikke selv ødelægge EG med at give advarsler til højre og venstre .

Del dette indlæg


Link til indlæg
Chocholade skrev, den 7.8.2023 at 22:33:

Wag har ret.

Det ser ikke sundt ud.

 

EnsomSjæl skrev, for 5 timer siden:

Det syntes jeg simpelthen af gå i for små sko stapler.

Enhver kan se på billedet som trådstarter selv har lagt op, at det ikke ser sundt ud.

I er fandeme nogle klovne. @EnsomSjæl, er det vitterligt at gå med små sko ikke at tillade, at en flok tumper leger læge og beskylder en anden bruger for at sprede kønssygdomme uden nogen som helst reel indsigt i denne persons helbredstilstand?  

1. Ud fra det meget uklare og slørede billede kan man selvfølgelig ikke konkludere noget som helst; 2. Derfor har jeg ikke nogen holdning til, om manden på billedet har en kønssygdom, men hvis vi skal tage udgangspunkt i billedet, så ligner det LANGT mere talgkirtler end kønsvorter (hvis det overhovedet ligner noget og ikke bare er genskær). Talgkirtler er helt naturlige, almindelige og er IKKE kønsvorter eller en kønssygdom. Talgkirtler sidder nemlig tit lige der ved underkanten af penishovedet. Nedenstående billede er af talgkirtler på penis:

Penile papler

MEN hvis du googler "kønsvorter" så kommer ovenstående billede frem, hvilket bare viser, hvor meget misinformation der er på nettet.

Redigeret af Emptyman
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Emptyman skrev, for 40 minutter siden:

 

I er fandeme nogle klovne. @EnsomSjæl, er det vitterligt at gå med små sko ikke at tillade, at en flok tumper leger læge og beskylder en anden bruger for at sprede kønssygdomme uden nogen som helst reel indsigt i denne persons helbredstilstand?  

1. Ud fra det meget uklare og slørede billede kan man selvfølgelig ikke konkludere noget som helst; 2. Derfor har jeg ikke nogen holdning til, om manden på billedet har en kønssygdom, men hvis vi skal tage udgangspunkt i billedet, så ligner det LANGT mere talgkirtler end kønsvorter (hvis det overhovedet ligner noget og ikke bare er genskær). Talgkirtler er helt naturlige, almindelige og er IKKE kønsvorter eller en kønssygdom. Talgkirtler sidder nemlig tit lige der ved underkanten af penishovedet. Nedenstående billede er af talgkirtler på penis:

Penile papler

MEN hvis du googler "kønsvorter" så kommer ovenstående billede frem, hvilket bare viser, hvor meget misinformation der er på nettet.

Kald det lige hvad du vil, jeg er frastødt, god vind med jeres projekt .

Del dette indlæg


Link til indlæg

Billedet er for utydeligt til at man kan konkludere noget som helst. Det gør jeg så lige alligevel.

Man tænker sit, blandt andet at Kafka har ikke levet forgæves.

 

 

  • Tak 1
  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ
Chocholade skrev, 1 time siden:

Billedet er for utydeligt til at man kan konkludere noget som helst. Det gør jeg så lige alligevel.

Man tænker sit, blandt andet at Kafka har ikke levet forgæves.

 

 

Jeg synes faktisk fissen på billede to er ret tydelig. Er dog enig i det kan være talgkirtler på M

Del dette indlæg


Link til indlæg
AndersJ skrev, for 3 timer siden:

Jeg synes faktisk fissen på billede to er ret tydelig. Er dog enig i det kan være talgkirtler på M

Ja du har ret. Fissen er ret tydelig på billedet.  Hvis man ikke kan se det er en fisse vil jeg anbefale en tur forbi Louis Nielsen

  • Haha 1

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest AndersJ
KJ735 skrev, for 16 timer siden:

Ja du har ret. Fissen er ret tydelig på billedet.  Hvis man ikke kan se det er en fisse vil jeg anbefale en tur forbi Louis Nielsen

Ja du har ret :)) jeg må hellere pointere for prins Knud at det jeg mener som jeg ikke må skrive er at det er ret tydeligt at det der er på fissen som nogle mener er noget faktisk er noget. Og igen jeg skriver ikke det er noget men ar andre ser noget og det synes jeg er tydeligere på fissen. 
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Var der nogle der deltog i dette GB. 
Evt med feedback om det.

Med alt den skriveren, kunne der jo have været deltaget med kondom.

Del dette indlæg


Link til indlæg
EnsomSjæl skrev, den 9.8.2023 at 07:37:

Det syntes jeg simpelthen af gå i for små sko stapler.

Enhver kan se på billedet som trådstarter selv har lagt op, at det ikke ser sundt ud.

Pas på i ikke selv ødelægge EG med at give advarsler til højre og venstre .

Kære ensomSjæl 

Nu tror jeg egenligt bare eroguide prøver at forhindre at deres side ikk bliver ødelagt af folk som altid afsporer det der bliver slået op 

Hvis man holdt sig til emnet var det hele meget nemmere og ingen skulle have nogen advarsler 

Men som det fremgår af dit profil navn har du nok ikk meget andet af tage dig til hvilket er synd for dig 

Men prøv at være positiv og nøjes med at kommenterer på det du vil deltage i og hvem ved , måske det ender med du en dag kan ændre dit profil navn 

 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...