Hop til indhold

Skræmmende læsning

Featured Replies

Skrevet

Jeg må indrømme, at det til tider er skræmmende at læse anmeldelser på eroguide. 
At læse brugere gennemføre samleje med piger, der enten er narkotikappvirket/påvirket af medicin, viser tegn på at have ondt, forholder sig helt fraværende/passive, er ikke rar læsning.

Nogle af de momenter er jo hvad, der taler mod frivillighed og vi befinder os jo på grænsen af voldtægt. 
Det "undskyldes" ofte med, at det lille hovede tog over, eller værre endnu, at der er betalt.

For det første, så har man intet krav på en seksuel ydelse, blot fordi man betaler for den. Man har selvfølgelig en berettiget forventning om det, men det er også det. Man kan allerhøjest anmode om at få pengene retur.

For det andet, så er det en kendsgerning, at flere (udenlandske)piger i et vist omfang er tvunget til at tage imod sexkunder. Dette ses bl.a. med den tiltale, der er rejst mod nogle personer, som formentlig har handlet/tvunget flere piger, der har været på steder, som har været velanmeldt herinde. Derfor skal man i disse tilfælde være ekstra opmærksom på, om der er samtykke pigerne.

At pigerne med deres handlinger giver udtryk for samtykke ved eksempelvis at tage imod penge, smide tøjet osv., er ikke tilstrækkeligt, hvis der er tale om, at de gør det under tvang eller trusler om vold fra tredjemand.

Skrevet

Jeg er helt enig.

Jeg behandler altid kvinderne med respekt og stopper hvis de ikke selv er aktive og indlever sig i legen.

Desuden takker jeg altid for god behandling før jeg går.

Skrevet

Enig med dig, men hvis pigen nu smiler, og alt ser frydefuldt ud, så er alt ok? Eller er hun blot en god skuespiller?

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 11 minutter siden:

Enig med dig, men hvis pigen nu smiler, og alt ser frydefuldt ud, så er alt ok? Eller er hun blot en god skuespiller?

Gode skuespillere er altid svære at spotte, men de bliver alle behandlet godt af mig.

Redigeret af puttgarden

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 18 minutter siden:

Jeg synes den er svær. Jeg er oftest selv meget aktiv som læser her på forummet og gør mig lidt umage med at tjekke op på stedet. Mit indtryk den seneste tid, og særligt efter podcasten "Det brændte bordel" er dog at mange, særligt østeuropæiske piger, tager hertil som prostituerede fordi pengene er gode, og bedre end et almindeligt arbejde i deres hjemland, men ikke under decideret tvang.

Jeg synes man skal bruge almen sund fornuft. Hvis man besøger piger som Deer, Bibi, Red Lily Chilli, så tror jeg man er safe, men besøger du f.eks kælderen i industrikvarteret i Rødovre, så tror jeg risikoen for at der foregår noget lusket er stor - ud fra de beretninger der er om stedet.. Har ikke selv været der.

Der er en del jeg har besøgt, som måske ikke drømmer om at sælge sex, men som gør det, ydede god service og havde et smil på læben, vel fordi pengene er gode. Jeg havde også engang et lagerarbejde jeg hadede, men der skulle jo penge på kontoen. Gør det mig til en ond mand at jeg så betaler for sex hos de kvinder, når vi laver en klar aftale for hvad og hvordan det skal ske? Nej, det synes jeg ikke selv.

Men ja. Almindelig sund fornuft. Fornemmer du noget lusket og ulovligt, så gå fra stedet, anmeld det og lav en underretning hos center mod menneskehandel. Det er vores pligt.

Redigeret af Supermayn

Skrevet

Prøver at sikre mig mod den slags oplevelser og misbrug ved kun at besøge frivillige, glade danske kvinder på etablerede steder.  Men en dag på vej til Eventyrpigerne i taxa forsøgte chaufføren dog at omdirigere mig til sit bordel andetsteds på Sjælland. Nye sydamerikanske kvinder hver 14. dag osv., men jeg modstod fristelsen.

Skrevet
henlan skrev, for 8 minutter siden:

Prøver at sikre mig mod den slags oplevelser og misbrug ved kun at besøge frivillige, glade danske kvinder på etablerede steder.  Men en dag på vej til Eventyrpigerne i taxa forsøgte chaufføren dog at omdirigere mig til sit bordel andetsteds på Sjælland. Nye sydamerikanske kvinder hver 14. dag osv., men jeg modstod fristelsen.

Kender du navnet/adressen på stedet med latinerna, for så vil jeg da holde mig derfra ved besøg.

Skrevet
Landsbytossen skrev, for 15 minutter siden:

Kender du navnet/adressen på stedet med latinerna, for så vil jeg da holde mig derfra ved besøg.

Ved blot, at det er et sted på Midtsjælland. Tror for så vidt ikke, der foregår noget lusket eller under tvang, og chaufføren virkede som en fin, reel fyr, men som sagt går jeg uden om udlændinge, ikke fordi jeg lider af fremmedhad eller lign., men af princip og for en sikkerheds skyld, samt for at støtte danske prostituerede og de gode steder. Hvis ikke vi besøger dem, forsvinder de en dag, og så er der kun de dårlige steder og udenlandske piger tilbage at besøge.

Redigeret af henlan

Skrevet
henlan skrev, for 1 time siden:

Ved blot, at det er et sted på Midtsjælland.

Der er 3 steder omkring Midtsjælland. Alle 3 steder styres og drives af samme person/personer. 

ErnstOle skrev, for 3 timer siden:

hvis der er tale om, at de gør det under tvang eller trusler om vold fra tredjemand.

Så kan man ikke besøge udlandske piger. Alle udlandske har en tredjemand. 

Skrevet
Gerzelle999 skrev, for 19 minutter siden:

Så kan man ikke besøge udlandske piger. Alle udlandske har en tredjemand. 

.... "Og sådan er det" 

Skrevet
Supermayn skrev, for 20 minutter siden:

.... "Og sådan er det" 

'Peger med en pibe'

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.