Hop til indhold

Recommended Posts

Nej...det er ikke et sted, du skal besøge, hvis du søger samtalen og det intime 'rum'.

Kira er for så vidt fornuftig og sød nok. Og har efterhånden en næsten skræmmende rutine indenfor branchen.

Hun har nok bare mere med i bagagen end de fleste andre på den alder.

Du skal besøge hende, fordi det pirrer din pik og måske også din samvittighed, at betale en ung pige med en sprød ungpigeskikkelse med 'trashy' look (ofte skrigende hårfarver, utal af tattoos og piercinger)!

Det er lidt 'forbudt', men netop derfor måske ophidsede.

En oldgammel nedslidt campingvogn med dertil hørende campingvogns soveområde eller et lille soveværelse med ugegammelt linned og vasketøj....det har været 'scenerne'....og dét tænder jo nogengange mere end nok så meget kikset forsøg på klinik 'luksus' eller soveværelsesefterligning af noget, man jo allerede har derhjemme.

Kira ved i hvert fald, hvad det handler om....og må Gud forbyde hun betaler en 'regning' senere i livet....

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Paven

Nej...det er ikke et sted, du skal besøge, hvis du søger samtalen og det intime 'rum'.

Kira er for så vidt fornuftig og sød nok. Og har efterhånden en næsten skræmmende rutine indenfor branchen.

Hun har nok bare mere med i bagagen end de fleste andre på den alder.

Du skal besøge hende, fordi det pirrer din pik og måske også din samvittighed, at betale en ung pige med en sprød ungpigeskikkelse med 'trashy' look (ofte skrigende hårfarver, utal af tattoos og piercinger)!

Det er lidt 'forbudt', men netop derfor måske ophidsede..

Kira ved i hvert fald, hvad det handler om....og må Gud forbyde hun betaler en 'regning' senere i livet....

 

Det kan du fandeme også tro det gør, er ret pirret af hvor nasty det egentligt er, men så kommer den øverste hjernehalvdel og blander sig, derfor mine tvivl, ligner ikke noget, jeg har prøvet før i dette univers :-) Det ender sgu nok med, at jeg ikke kan lade være...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har jo osse anmeldt og anbefalet Kira under min tour de danmark.. --men ligger under Sjælland anmeldelser -da jeg jo kommer hele Danmark rundt..

Men vil osse bare tilslutte mig dem der har haft en super oplevelse der.. Virkelig kvali det der :-)  -og hun er utrolig sød og naturlig.. -sådan noget kan man altså ikke finde andre steder i kongeriget..

Vedrørende stedet ja så kan der måske virke lidt rodet -men var jo fordi de lige er flyttet ind fik jeg fortalt.. -og altså er jeg sku osse ligeglad med :-)  det er pigen (kun testet Kira) der interesser mig.. -og hun er kvali på den der helt naturlige måde ;-)  

-dem der så mere er til blankpolerede indretning og kunstige bryster mm -ja de kan så vælge de utalige andre steder.. -det siger mig bare intet.. 

det her er ægte naboens datter.... -og som sagt utrolig sød.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun laver også cam sex på Skype med dirty secretxxx. Ligeså snart jeg overførte det aftalte beløb, blokkerede hun mig. Siden har hun ikke reageret på sms, på opkald eller andet. Pas på hende. Den slags pisser mig af og en politi anmeldelse er på vej.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun laver også cam sex på Skype med dirty secretxxx. Ligeså snart jeg overførte det aftalte beløb, blokkerede hun mig. Siden har hun ikke reageret på sms, på opkald eller andet. Pas på hende. Den slags pisser mig af og en politi anmeldelse er på vej.

 

Jeg har kendskab til 3 andre der har fået samme behandling af hende, så du er ikke den eneste som har anmeldt hende :)

Desværre kan man ikke tilbageføre pengene når de er betalt via mobilepay, og det er nok også derfor hun bruger den metode .. I øvrigt er hendes nummer jo heller ikke registreret, men der burde nok være et par stykker eller 3 herinde som kan hjælpe med en adresse ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kendskab til 3 andre der har fået samme behandling af hende, så du er ikke den eneste som har anmeldt hende :)

Desværre kan man ikke tilbageføre pengene når de er betalt via mobilepay, og det er nok også derfor hun bruger den metode .. I øvrigt er hendes nummer jo heller ikke registreret, men der burde nok være et par stykker eller 3 herinde som kan hjælpe med en adresse ;)

I know. Et besøg kommer der nok heller ikke noget smart ud af. Det er jo heldigvis strafbart, så politiet kigger nærmere på det. De kan finde hende annoncelight og mobile pay. Derudover kender de hende allerede. Pengene er fløjet, men bare det bliver stoppet, så er det fint med mig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har kendskab til 3 andre der har fået samme behandling af hende, så du er ikke den eneste som har anmeldt hende :)

Desværre kan man ikke tilbageføre pengene når de er betalt via mobilepay, og det er nok også derfor hun bruger den metode .. I øvrigt er hendes nummer jo heller ikke registreret, men der burde nok være et par stykker eller 3 herinde som kan hjælpe med en adresse ;)

 

Nej og det er derfor pigerne gerne vil bruge/sætter pris på betaling via mobilpay og Western Union, for så har de sikret sig betaling og gæsten har tabt dem for evigt, uanset hvilken svinsk behandling gæsterne end måtte få.

 

Venligst landsbytossen - uden smartphone

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...