Hop til indhold

Ansigtsbilleder

Featured Replies

Skrevet
sweetstone skrev, for 2 timer siden:

Så savner de små annoncer i Ekstra Bladet for 20+ år siden, hvor der kun var lidt ord i annoncen.:)

A BAAL Sexy brunette :lol: 

Ved ikke om jeg ligefrem savner dem men det var da en spændende jungle at gå på opdagelse i nogen gange :P

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 11 timer siden:

Jeg foretrækker, at ansigtsbillede og helkropsbillede er med. Både på grund af ansigtet og på grund af pigens figur i sin helhed, inklusiv ansigtsudtryk og frisure.

(…)

For øvrigt enig. Rart at have begge dele. Som jeg netop skrev er ansigts-billeder vigtige, men det er jo også vigtigt med en fin krop. Så det er rart både med ansigts-billeder og helkrops-billede. Men netop helt fair, hvis nogen piger ikke ønsker at gøre.

Dillermand Junior skrev, for 3 timer siden:

(…)

Ved ikke om jeg ligefrem savner dem men det var da en spændende jungle at gå på opdagelse i nogen gange :P

Haha ja, det er måske lidt forældet nu. Der er selvfølgelig stadig side 9 – nu blot med betalingsmur :)

/TheLion

Redigeret af TheLion

Skrevet

Jeg sender yderst sjældent ansigtsbilleder, det handler udelukkende om diskretion - jeg har heller ikke behov for at se hvem jeg laver aftaler med. ^_^ der er mange andre ting, der er vigtige for mig. 

Jeg bliver også kun sjældent spurgt om jeg vil sende ansigtsbilleder - men tror helt sikkert jeg er blevet valgt fra af flere fordi jeg enten ikke har ansigtsbillede på mine annoncer og fordi jeg ikke sender billede :)men det er ikke vigtigt for mig, det er ikke pga mit udseende man skal vælge at bruge tid med mig nemlig :rolleyes:<3

Skrevet

Jeg må tilstå, jeg er lidt af en 'ansigts-mand' .. ;) - der er nogle (flere forskellige) typer af ansigter, jeg tænder meget på ...
Så jeg savner lidt ansigtsbilleder, men forstår selvfølgelig diskresionshensynet ...

På den anden side, så er det jo også netop spændende hver gang, hvordan pigen ser ud ...
Men hvis det er anderledes end fantasien, skal jeg l-i-g-e lande på den ... 

Synes dog mange af de billeder jeg ser af ansigter i annoncerne, har den modsatte virkning ... 
Oversminkede ansigter med kunstigt oppumpede læber er et kæmpe turnoff for mig ... , 

Måske kunne man bruge en halvmaske - det har jeg set på nogen enkelte billeder ... 

Skrevet

Jeg har aldrig helt fanget det der med at spørge efter billeder, ansigt eller ej. I min optik må man forholde sig til det, som pigen har valgt at lægge op. Har en pige ikke ansigtsbillede i sin annonce, så er der nok en grund til det. Og har hun slet ingen billeder, så er det nej tak herfra.

Skrevet
SweetKisses skrev, for 3 timer siden:

det er ikke pga mit udseende man skal vælge at bruge tid med mig nemlig :rolleyes:<3

Det er ikke det eneste du har at byde på, men lad være med at undervurdere dig selv. Dit udseende er mere end rigeligt til at friste en stor flok mænd <3

Skrevet

For mit vedkommende fortrækker jeg helt klart annoncer med ansigtsbillede og et til to billeder i hverdagstøj. Og så selvfølgelig nogle der viser lidt hud:D

Skrevet

I don't really have any original contents to add to this debate. I agree with @Dillermand Junior on the understanding  and need for discresion for the GP's, especially for the ones who has their daily lives among us. For me the ansigtsbillede is not neither a deal breaker or maker but I haven't reached the stage of kissing with a GP yet either, if or when I cross that line the ansigtsbilledet will matter the first time and if we hit it off and have positve chemistry it won't matter. As a newbie I focus allot more on the balance between the poses of body in the pictures  and the written text. If any of you have a response to my comments, feel free to write them in danish if you prefer. 

Skrevet

Selvfølgelig forstår jeg behovet for diskretion. Men Jeg køber en serviceydelse, og jeg tænder på - og tænder af på - udseende. Så jeg vil se et ansigtsbillede, før jeg laver en aftale.

Skrevet
SweetKisses skrev, den 3.8.2023 at 22:17:

Jeg sender yderst sjældent ansigtsbilleder, det handler udelukkende om diskretion -

Jeg bliver også kun sjældent spurgt om jeg vil sende ansigtsbilleder - men tror helt sikkert jeg er blevet valgt fra af flere fordi jeg enten ikke har ansigtsbillede på mine annoncer og fordi jeg ikke sender billede :)men det er ikke vigtigt for mig, det er ikke pga mit udseende man skal vælge at bruge tid med mig nemlig :rolleyes:<3

Nu ikke så ydmyg, man kan OGSÅ bruge tid med dig pga. dit udseende <3

Skrevet
Eventyrmanden skrev, den 4.8.2023 at 01:45:

Det er ikke det eneste du har at byde på, men lad være med at undervurdere dig selv. Dit udseende er mere end rigeligt til at friste en stor flok mænd <3

ThePleaser skrev, for 2 timer siden:

Nu ikke så ydmyg, man kan OGSÅ bruge tid med dig pga. dit udseende <3

I er så søde :wub::wub:

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.