Hop til indhold

Ansigtsbilleder

Featured Replies

Skrevet

Jeg havde en interessant samtale med en kollega der har været mange år i branchen her tidligere i dag.. Vi kom ind på ansigtsbilleder.. Jeg mener det har en stor betydning for jer sexkøbere eller det er min erfaring hvor hendes faktisk var lidt modsat og hun følte at det gav et element af mystik og gjorde mænderne nysgerrige.. 

Såååå nu gå det ud over jer.....

Er det vigtigt for jer eller har det overhoved nogen betydning om der er ansigtsbillede på annoncen.? Gerne med begrundelser enten den ene eller anden vej hvis muligt:P..

Inlighten us<3.. 

Skrevet

Jeg vil ikke sige at det ligefrem er vigtigt, men et kønt ansigt kan bestemt gøre mig mere opsat på at møde en pige. Jeg har dog aldrig valgt nogen fra fordi de ikke havde et ansigtsfoto.

Skrevet

Jeg vil meget gerne se ansigtsbilleder, men fravælger sjældent en pige hvis krop jeg tænder på, hvor jeg ikke kan se ansigtet.

Skrevet

Jeg foretrækker helt klart ansigtsbilleder på annoncen. Det gør jeg fordi, jeg altid vælger kys hvis det er muligt, i forbindelse med en GFE-oplevelse.

Jeg har derfor hjemmefra behov for at se, om det er en jeg kunne tænde på, og have lyst til at kysse.

Skrevet

Vil meget gerne se både ansigt og fuld figur. - vil gerne vide om jeg tændes :razz:

Skrevet

Ansigtsbilleder på din annonce, gjorde i hvert fald at jeg besøgte dig, @JenniferRomantica

Eller det gav mig tryghed - det kombineret med dine indlæg/kommentarer herinde

Mvh Listige Svend

Skrevet

Præcis samme grund, som @Dylmer skriver. Jeg er også meget til kys og vil gerne se hvem det er jeg kommer til at være sammen med, er før blevet skuffet et par gange på annoncer uden ansigtsbilleder, hvilket har gjort at jeg har fravalgt nogle annoncer pga manglede ansigtsbillede. Men jeg kan også fuldt forstå, hvis en pige ikke vil have deres ansigt på annoncer og forholde sig anonym. 

Skrevet

Jeg er også mest til ansigtsbilleder. Uden ansigt er det lidt som en lottokupon. :D

Skrevet

Jeg læner mig meget op ad hvad de andre siger. Jeg kan godt vælge GP'er uden, hvis kroppen og eller beskrivelse tænder mig. Men jeg foretrækker ansigtsbilleder, især med henblik på kys og intimitet som flere er inde på.

Og så som @Listige Svend siger kan det give noget tryghed. For mig tror jeg det drejer sig om at hele situationen i forvejen kan virker uforudsigelig og jeg kan overtænke og forstærke tvivl. Så jo færre ubekendte jo bedre, så tror jeg at jeg kan slappe lidt mere af.

Skrevet
  • Author
cykelpikken skrev, for 30 minutter siden:

Og så som @Listige Svend siger kan det give noget tryghed

Sjovt du nævner det fordi min kollega mente faktisk at det muligvis gav jer mænd noget sikkerhed og et bevis på at vi også har brug for diskretion og derfor bliver ansigtet ikke vist.. 

Skrevet

For mig er ansigtbilleder ikke vigtigt men det er nok mest fordi jeg fuldt ud forstår og respekterer GPens behov for diskretion og anonymitet og derfor fravælger jeg heller aldrig nogen på den baggrund( Manglende ansigtsbilleder). 

Når det så er sagt så vil jeg også indrømme at det lægger lidt ekstra behov for rigtigt gode billeder der pirrer og lokker på anden vis og sætter fantasien igang. For jeg tænder bestemt på et smukt ansigt med et frækt glimt i øjet og kan jeg ikke se det så skal billederne helst med kropssproget og posseringen vise sensualitet og lyst. 

Så da jeg skrev jeg ikke fravælger piger uden ansigtsbilleder så er det en sandhed med modifikationer hvis der både er uden ansigt og kedelige og dårlige kropsbilleder der mere signalerer jeg kom hjem fra en travl dag og faldt om i sofaen som en sæk kartofler og spiller nu Playstation så fravælger jeg alligevel. 

Så er der den svære del det ubevidste ift. hvor vigtigt ansigtbilledet er. Fordi det netop handler om det ubevidste de små signaler og ting der foregår i hjernen når man bliver stimuleret og man næsten ikke lægger mærke til hvorfor men kun har en fornemmelse af.

Det er min fornemmelse at jeg ubevist på grund af måden hjernen og lystcentret i hjernen virker flere gange har valgt en GP annonce med et smukt ansigtsbillede over et uden. når der opstår et valg imellem en eller flere muligheder. 

Beklager svaret @JenniferRomantica nu jeg læser  det  inden jeg trykker send går det op for mig at det er lidt et både og svar :rolleyes: :lol: men håber begrundelserne giver lidt mening. 

Redigeret af Dillermand Junior

Skrevet

Jeg foretrækker også annoncer med ansigtsbilleder af de samme årsager, som allerede er fint uddybet i kommentarerne ovenfor. 

Jeg fravælger heller ikke annoncer uden ansigtsbilleder, for så ville udvalget - især blandt danske GP'er - pludselig blive meget småt. Jeg tror ikke det kommer til at ske, men skulle vi en dag stå i en situation, hvor størstedelen af annoncerne var med ansigtsbilleder, tror jeg ikke jeg ville bruge megen tid på dem uden. 

Skrevet

Jeg har med succes mødt to, som ikke havde ansigt på billederne.

Den ene pga virkeligt mange gode anmeldelser og en eventyrlig god krop.
Den anden pga en forventning af kemi udelukkende baseret på kommentarer her på EG

Ingen af de to skuffede - modsat en del, som havde ansigt på billeder, men hvor kemien eller oplevelsen endte med at være langt fra det forventede - men jeg vil stadig til enhver tid foretrække at se ansigtet på forhånd. Det er trods alt det jeg skal kigge på, når jeg ligger i en tæt missionær og nærmer mig klimaks. 

Skrevet

Er det rart med et billede af den pågældende GP , Ja det er det da uden tvivl , men jeg har da også fuldt forståelse for at , selvom vedkommende er fuldstændig afklaret med sit virke og mange kender til det, så er det måske ikke fedt at hele offentligheden har kendskab til det.

Så jeg forstår så udemærket at der vælges ikke at have det på.

For mig er det vigtigste at vedkommende virker til at være nede på jorden , at være et godt menneske og kunne lide sit virke.

Skrevet

Som flere nævner så er det også for mig vigtigt om det er en kvinde jeg kunne tænke mig at kysse med og her er ansigtsbilledet væsentligt hvis jeg skal vurdere det på forhånd - faktisk mere vigtigt end kroppens proportioner. 

Omvendt, så oplever jeg at når jeg ikke har set kvindens ansigt på forhånd og så møder hende i døren og ved første øjekast tænker at det ikke ville være mit førstevalg, så kan hendes fremtoning og væremåde være noget der gør at jeg virkeligt gerne vil kysse med hende af de grunde i stedet for. I de tilfælde er det faktisk vigtigt at jeg ikke har set hende først.

Så hvad foretrækker jeg? Jeg ved det faktisk ikke. Hvis jeg ser en kvindes ansigt det virkeligt tænder mig, så er det fint med et ansigtsbillede i annoncen, men jeg har også oplevet rigtig dejlige møder med kvinder som jeg nødigt ville have været foruden, men som muligvis var sorteret fra hvis jeg havde set deres ansigt først.

Desuden... Rigtig mange bruger filtre og retouchering så billedet alligevel ikke er rigtig anvendeligt.

Så.... :)

Skrevet
JenniferRomantica skrev, for 10 timer siden:

(…)

Er det vigtigt for jer eller har det overhoved nogen betydning om der er ansigtsbillede på annoncen.? Gerne med begrundelser enten den ene eller anden vej hvis muligt:P..

Inlighten us<3.. 

Tak for et fint spørgsmål/indlæg. For mig er det helt sikkert en fordel, hvis der er ansigts-billede. Måske har jeg det ikke helt ligesom dig, at det gør en “kæmpe forskel”, men det er helt sikkert noget, der trækker op. Som f.eks. @Dylmer skriver:

Dylmer skrev, for 10 timer siden:

(…)

Jeg har derfor hjemmefra behov for at se, om det er en jeg kunne tænde på, og have lyst til at kysse.

Jeg har det lidt på samme måde. Nu hænger et kønt ansigt jo også sammen med en fin krop. Man kan ikke se det hver for sig. Men det er da rart at kunne se ansigtet, så man ved, hvad der “venter”, og om det netop er en pige, som man kunne have lyst til at give et kys eller to/kysse med. Som @Dylmer måske til dels også er inde på, så er det nok også ekstra vigtigt, hvis det er GFE.

Men hvis pigen af private årsager ikke har lyst til at vise det, så er det også helt fair. Det kan dog godt påvirke mit valg af GP. I sjældne tilfælde kan man dog blive virkelig positivt overrasket af en GP, der måske ikke viser hendes ansigt på billeder. Da jeg f.eks. besøgte sweet Katryna i sin tid brugte hun ikke længere ansigts-billeder. Det gør f.eks. sweet Jenny heller ikke. Hun “slører” ansigtet på dem. Her kan man i begge tilfælde helt sikkert tale om positive overraskelser :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet

Jeg foretrækker, at ansigtsbillede og helkropsbillede er med. Både på grund af ansigtet og på grund af pigens figur i sin helhed, inklusiv ansigtsudtryk og frisure.

Ansigtsbilleder giver dog i nogen tilfælde også anledning til, at jeg fravælger pigen, men det er faktisk ikke så meget fordi om hun er flot eller ej, men mere pga hendes ansigtsudtryk, som godt kan virke trist eller arrogant.

Samtidigt skal man selvfølgelig være opmærksom på, at selvom der er ansigtsbillede med, så kan virkeligheden jo godt se anderledes ud. Enten fordi tiden er gået i mellemtiden siden billedet blev tager, eller fordi pigen har “lånt” et billede, som ikke er af hende selv.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, 1 time siden:

Jeg foretrækker, at ansigtsbillede og helkropsbillede er med. Både på grund af ansigtet og på grund af pigens figur i sin helhed, inklusiv ansigtsudtryk og frisure.

Lige præcis :unsure:

Skrevet
Naboen skrev, for 2 timer siden:

Er det rart med et billede af den pågældende GP , Ja det er det da uden tvivl , men jeg har da også fuldt forståelse for at , selvom vedkommende er fuldstændig afklaret med sit virke og mange kender til det, så er det måske ikke fedt at hele offentligheden har kendskab til det.

Nej, det er rart at kunne færdes i offentligheden, uden alle ved hvad man (også) laver. Personligt kommer jeg aldrig til at vise ansigt, af hensyn til det civile arbejde og evt kommende chefer. Jeg vil ikke risikere, at blive valgt fra til jobsamtaler, pga mit sexarbejde. Og jeg vil have mulighed for at kunne forlade branchen i morgen, hvis jeg ikke længere befinder mig godt i den.

Skrevet
Liv skrev, for 16 minutter siden:

Nej, det er rart at kunne færdes i offentligheden, uden alle ved hvad man (også) laver. Personligt kommer jeg aldrig til at vise ansigt, af hensyn til det civile arbejde og evt kommende chefer. Jeg vil ikke risikere, at blive valgt fra til jobsamtaler, pga mit sexarbejde. Og jeg vil have mulighed for at kunne forlade branchen i morgen, hvis jeg ikke længere befinder mig godt i den.

Det er forståeligt, at der er forskel på, hvad herboende piger gør i deres annoncering, og hvad de udenlandske piger, som er her nogle uger ad gangen gør. Det er de færreste danske piger, der som @JenniferRomantica står frem med rank ryg, måske netop de årsager, du nævner, @Liv.

Som kommentarsporet viser, er vi mange, som godt kan følge det, hvis herboende piger ikke ønsker ansigt i deres annonce. Det gælder for så vidt både danske piger, thaipiger og udenlandske piger i øvrigt. Men nu spurgte @JenniferRomantica jo, hvad vi ville foretrække, hvis vi selv skulle vælge.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 22 minutter siden:

Det er de færreste danske piger, der som @JenniferRomantica står frem med rank ryg, måske netop de årsager, du nævner, @Liv.

Det er i min optik ikke et spørgsmål om rank ryg, men om konsekvensanalyse. Jeg synes det er super, at Jennifer har ansigtsbilleder på. Selv hvis alle mænd ville foretrække ansigtsbilleder, ville jeg stadig køre uden. 

Skrevet

Er enig med Liv det handler ikke kun om rank ryg  eller ej det handler om mere end kvinden selv det handler for nogen om både en selv , ens familie og venner. 

Kan det give problemer med job og Karriere ved siden af både her og nu og i fremtiden. 

Kan familie medlemmer blive chikaneret med det både her og nu og mange år efter bliver ens børn drillet med det. 

Og som en GP har skrevet engang til mig er der måske et ønske om på et tidspunkt at trække sig fra branchen og slette alle spor og det er næsten umulig hvis der er ansigstbilleder i omløb på nettet, vi kan bare se for nyligt pigernes info er stjålet og misbrugt på andre sider uden tilladelse for st skabe trafik på siderne. 

Skrevet
Liv skrev, for 2 timer siden:

Lige præcis , det er netop det jeg mener , så jeg havde gjort det samme hvis det havde været mig :)

Skrevet

Syntes en annonce uden ansigt, pirrer min nysgerrighed mere, end annoncen hvor alt vises. :)

Så savner de små annoncer i Ekstra Bladet for 20+ år siden, hvor der kun var lidt ord i annoncen.:)

Ja jeg er vist lidt gammeldags.:D

Skrevet

Foretrækker klart med ansigtsbilleder, de må godt være lidt sløret eller der bliver holdt noget foran dele af ansigtet, hvis der overhovedet er ansigtsbilleder spørger jeg efter et.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.