Hop til indhold
nian1978

Hår under armene?

Recommended Posts

Altså hvis du en dag er i Kbh eller kan lokke Pixie til Fyn, så er hun er seriøst bud. 
Hun er begyndt at tag gæster incall engang i mellem, tæt ved hovedbanen.

Så det er jo bare en lille tog tur. :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McLovin skrev, for 3 timer siden:

Altså hvis du en dag er i Kbh eller kan lokke Pixie til Fyn, så er hun er seriøst bud. 
Hun er begyndt at tag gæster incall engang i mellem, tæt ved hovedbanen.

Så det er jo bare en lille tog tur. :) 

Jeg vil være Pixie når jeg bliver voksen:wub:.. Sikke en dejlig, lækker og super vidunderlig selvsikkerhed og ben-i-næsen-hed.. 

nian1978 skrev, for 4 timer siden:

Meget gerne hår under armene?

Ville det måske være et forsøg værd at spørge din favorit pige om hun kan lade det gro.? 

Del dette indlæg


Link til indlæg
JenniferRomantica skrev, for 9 timer siden:

Jeg vil være Pixie når jeg bliver voksen:wub:.. Sikke en dejlig, lækker og super vidunderlig selvsikkerhed og ben-i-næsen-hed.. 

Nu kunne jeg ikke lade vær med at snage. :D 

Ud fra din angivet fødselsdato, så er I omtrent lige gamle. Pixie er ikke slut 40, men slut 20/ start 30.
Pixie giver bare ikke en fuck. Ingen parfume, massere af kropsbehåring, et noget alternativt udseende. Det skrammer selvfølgelig nogen væk, men hos mig er hun sgu en vinder. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
McLovin skrev, for 53 minutter siden:

Nu kunne jeg ikke lade vær med at snage. :D 

Ud fra din angivet fødselsdato, så er I omtrent lige gamle. Pixie er ikke slut 40, men slut 20/ start 30.
Pixie giver bare ikke en fuck. Ingen parfume, massere af kropsbehåring, et noget alternativt udseende. Det skrammer selvfølgelig nogen væk, men hos mig er hun sgu en vinder. 

 

Jaja det bare lidt en "ting jeg siger" altså "hende/ham vil jeg være når jeg bliver voksen":P.. Havde skam en klar idé om at hun faktisk nok var yngre end mig.. Det er virkelig utrolig befriende og dejligt at se en så ung kvinde være så sikker i sin femininitet:wub:.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...