Hop til indhold

Blowjob uden kondom , er ved at være en sjældenhed!

Featured Replies

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 25 minutter siden:
SweetKisses skrev, for 34 minutter siden:

men hvis du går ind på en sushi restaurant og vil bestille en pizza, yder kokken så en dårlig service ved at nægte dig en pizza, da det hverken står på menuen eller er en ret han ønsker at kaste sig ud i?

Det er nok den bedste analogi mellem mad og købesex jeg har set til dato :lol:

Nahh.. der er forskel på dårlig service og på at være en snotdum kunde, der går i den forkerte butik. :D 
Men jeg er så slet ikke i tvivl om at der er mange snotdumme kunder i denne branche.
I dette tilfælde er god service at pænt fortælle kunden, at det de søger findes på et andet hjørne på Istedgade - og det vil være pissedårlig service at forsøge at lave pizza ud af rå tun og ris

Redigeret af yrghh

Skrevet

Egentlig er det vel rigtig fint.

Nu er det 2 sommer i streg hvor en sexpartner efterfølgende har skrevet til mig, at der er testet positiv for gonore og senest klamydia i halsen, efter at ha suttet min penis uden kondom.

Selvom det blot er en urinprøve, kunne jeg da godt bruge min sommer på mere morsomt. 

Skrevet
SweetKisses skrev, den 31.7.2023 at 21:18:

… jeg skal i hvert fald heller ikke nyde noget af at sutte på et kondom.. 

Det kan jeg lige leve med at du ikke vil men jeg fantaserer om med gummi efter :P;)

Redigeret af Dillermand Junior

Skrevet
cassanova skrev, den 31.7.2023 at 21:00:

JEG HAR RET , har gennemgået og sms’ et med 20 gp ere . 15 af dem skal have ekstrabetaling for superfransk . 3 af adspurgte gjorde kun blowjob med kondom , ikke til diskussion. Kun 2 af adspurgte var det med i timeprisen og det var sjovt nok Thaipiger.

Jamen det var da rart @cassanova  det er en dejlig fornemmelse at have ret. Jeg bliver så i tvivl om jeg også kan have ret og at der således kan være forskellige opfattelser af samme situation. Du må, ved lejlighed gerne dele din metode med os andre, da det er en lidt lille sample og vi ved ikke om det er en convenience sample eller om der kunne have sneget sig bias ind i dit undersøgelsesdesign ;)

Ærbødigst, DrMabuse

Skrevet

Tror kun jeg har besøgt 1 GP der vil have ekstra for blow uden, men det var så heller ikke det jeg besøgte hende for. Om der kommer flere der kører med den prisstruktur har jeg ikke oplevet. 

Generelt holder jeg mig dog fra GP'ere med underlige prisstrukturer, da jeg finder det enormt usexet med betalingen. Jeg betaler, som jeg tror Jennifer på et tidspunkt skrev, for at kunne gå igen. <3

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.