Hop til indhold

overvågning

Featured Replies

Skrevet

Hvordan ser i GP samt kunder på at GP har overvågning?

Jeg har overvejet et hvor jeg se hvem der kommer og går i min entre, da man jo ikke må filme off

grunden til dette er at det vil øge min tryghed.

Jeg har lagt ef overfald og føler mig godt ovre det, men en overvågnings camera dengang kunne have støttet min sag meget bedre i retten

• Svar 57
  • Visninger 5.6k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• JenniferRomantica
    JenniferRomantica

Men som Gry skriver så står man bare bedre med billedligt bevis.. Jeg tror også det har en afskrækkende effekt i og med at ingen har lyst til at blive taget i en forbrydelse og der er overvågning fore

• Helt fint og super, hvis det kan hjælpe dig til at være tryg(gere)

• Overvågning er en god ide, især i forbindelse med opklaringsarbejde. Sørg for at gemme data eksternt, så man ikke kan tage diskene med fra stedet

Skrevet
gry skrev, for 1 minut siden:

øge min tryghed

Helt fint og super, hvis det kan hjælpe dig til at være tryg(gere)

Skrevet

Jeg ser intet forkert i at entre/indgang er overvåget, jeg bruger det privat, og alle forretninger har det efterhånden. 
Det eneste der kunne "skræmme " mig er at pigen uden forudgående aftale, bliver intim med mig foran kamera

Redigeret af next

Skrevet
gry skrev, for 7 minutter siden:

Hvordan ser i GP samt kunder på at GP har overvågning?

Jeg har overvejet et hvor jeg se hvem der kommer og går i min entre, da man jo ikke må filme off

Jeg har lagt ef overfald og føler mig godt ovre det, men en overvågnings camera dengang kunne have støttet min sag meget bedre i retten

Jeg er måske naiv, men jeg ser ikke et kamera som ekstra sikkerhed. Har jeg en dårlig mavefornemmelse afviser jeg gæsten. Jeg har ikke lyst til at være intim med en jeg ikke er tryg ved.

Ja de “ægte” psykopater ligner og opfører sig som alle andre, så der kan jeg ikke se hvordan man kan gardere sig. 

måske hvis jeg havde oplevet et overfald, min mening var anderledes - det skal ikke kunne siges. Syntes du skal gøre hvad, der gør dig tryg. Så må dine gæster indordne sig:wub:

Skrevet
SiaUngQ skrev, for 14 minutter siden:

Ja de “ægte” psykopater ligner og opfører sig som alle andre, så der kan jeg ikke se hvordan man kan gardere sig. 

Men som Gry skriver så står man bare bedre med billedligt bevis.. Jeg tror også det har en afskrækkende effekt i og med at ingen har lyst til at blive taget i en forbrydelse og der er overvågning forebyggende<3.. 

Skrevet

Overvågning er i princippet fint med mig, blot ærgrer jeg mig over, at jeg ser så dyster ud, at jeg kan risikere at bliver afvist pga. udseendet.:(

Skrevet
Saakomjeg skrev, for 27 minutter siden:

God ide, skriv det i annoncen

Nej da så får hun ingen kunder.. det kan da lige meget om hun ser dig eller ej. Der er da os overvågning på steder. Hvor de ikke skiver. Det skal måske stå på døren.

Skrevet
gry skrev, for 43 minutter siden:

Overvågning er en god ide, især i forbindelse med opklaringsarbejde.
Sørg for at gemme data eksternt, så man ikke kan tage diskene med fra stedet

Skrevet

Personligt ville jeg aktivt fravælge folk med overvågning. Ikke fordi jeg ikke forstår problemstillingen, men risikoen for misbrug er simpelthen for høj. Det samme med GP'er der spørger om personlige detaljer eller vil have et selfie inden man kommer. 

Skrevet
henlan skrev, for 51 minutter siden:

Overvågning er i princippet fint med mig, blot ærgrer jeg mig over, at jeg ser så dyster ud, at jeg kan risikere at bliver afvist pga. udseendet.:(

Hvad er et ‘dystert’ udseende :blink:

Skrevet

Tungsindig og pessimistisk blandet med lidt uhygge.

Men jeg liver gevaldigt op, når jeg først er kommet indenfor hos damerne.

Skrevet
henlan skrev, for 30 minutter siden:

Tungsindig og pessimistisk blandet med lidt uhygge.

Jojo ... 
Det tungsindige og pessimistiske genkender jeg i rigt mål hos mig selv ... :lol:
Det tror jeg såmænd ikke skræmmer pigerne ... 
Sådan lidt, æslet fra Peter Plys ... han er ikke ligefrem scary ... 
M-e-n hvis det ligefrem er blandet med lidt uhygge s-å ved jeg ikke ... :D
Meget kan man sige om mig, men jeg tror dog ikke jeg er uhyggelig ... 

Redigeret af sneræven

Skrevet
GoddessIllias skrev, 1 time siden:

Personligt ville jeg aktivt fravælge folk med overvågning. Ikke fordi jeg ikke forstår problemstillingen, men risikoen for misbrug er simpelthen for høj. Det samme med GP'er der spørger om personlige detaljer eller vil have et selfie inden man kommer. 

Man kan ikke køre en forretning, hvis folk ikke kan stole på en. Diskretion går begge veje. 

Skrevet

Ser overhovedet ingen problem med overvågning, jeg syntes det vil være fint det står i din annonce - ser ikke du vil gå ned i kundeantal pga. dette

Skrevet
sneræven skrev, for 46 minutter siden:

Jojo ... 
Det tungsindige og pessimistiske genkender jeg i rigt mål hos mig selv ... :lol:
Det tror jeg såmænd ikke skræmmer pigerne ... 
Sådan lidt, æslet fra Peter Plys ... han er ikke ligefrem scary ... 
M-e-n hvis det ligefrem er blandet med lidt uhygge s-å ved jeg ikke ... :D
Meget kan man sige om mig, men jeg tror dog ikke jeg er uhyggelig ... 

En lille smule uhygge er der nok, men som sagt bliver jeg næsten normal, når de søde damer bærer over med mig og giver mig nogle blide berøringer og lign. Det er bare sådan jeg ser ud. Har nogle dystre tanker og følelser grundet  visse mentale udfordringer. Men er altså ingen voldsmand.;)

Skrevet

Du filmer bare alt det du vil.

det er din sikkerhed det handler om.tror der er mange steder der filmer bare….

uden at os mænd ved det.det er helt ok med mig….

jeg tænker også den tanke at nogle mænd også optager hvad der sker i jeres bollerum…uden at pigen ved det

Skrevet
gry skrev, for 3 timer siden:

Ganske mange thai- og massageklinikker samt en del bordel-lignende lejligheder har en eller anden form for overvågning, og det skilter de ikke med, men man ser det som kunde. Nogen gange endda også i pigernes annoncer. Så du vil ikke skille dig negativt ud, @gry, hvis du vælger at gøre det.

Skrevet

Mange steder jeg har været er der 1 eller flere kameraer ved indgang eller opgang og entre. Pigerne skal gøre det de vil for at beskytte sig selv bedst muligt. Selvom det ikke nødvendigvis forhindrer en forbrydelse er det afgørende for at hjælpe politiet og domstolen med at straffe gerningsmanden. Der er gennem årene sket voldtægt, vold, tyveri, røveri, stalking, chikane og endda mord. Alle fortjener tryghed på arbejdet.

engang måtte jeg osse lige hjælpe to piger med at få overvågningen til at virke igen, talte endda med udlejeren på pigens mobil fordi de ikke kunne kommunikere godt nok på engelsk, det var sgu lidt sjovt. Men vi fik det til at virke og så fik jeg jo til gengæld en dejlig behandling bagefter ;-P

Har aldrig følt overvågning ødelagde noget i forhold til besøg, og desuden har jeg jo intet at skjule eller være nervøs for - er jo lovlydig og opfører mig ordentligt :-)

Skrevet

Så længe det er lovligt, skal du ikke spørge andre hvad de syntes om det, det handler om dig og din tryghed, længere er den ikke .

Skrevet
GoddessIllias skrev, for 2 timer siden:

Hvis jeg skal være ærlig så tror jeg at risikoen for en voldtægt eller overgreb i vores branche er større end risikoen i tager med afpresning og deslige.. Jeg tænker også her at jeg ikke håber du nogensinde har besøgt nogle bordeller fordi der kan jeg informerer om at de alle har kamera i døren.. Sikkert også de fleste thai klinikker.. 

Skrevet

Der er både for og imod her og jeg kan faktisk se det fra begge sider. Jeg er helt med på at @gry gerne vil have det for at følge sig mere sikker, men det samme gælder de gæster/kunder som du har.

I alle fag er der brodne kar og det samme gælder for gæster/kunder (det er vel derfor du overvej at få et kamera op).

Nu ved jeg ikke om man skal søge om at få lov til at sætte et kamera op, men jeg ved at man skilte med at der er overvågning.

Der hvor jeg som kunde bliver lidt bekymret, er om jeg kan være sikker på hvor det kamera sidder og at der ikke bliver filmet noget at det som jeg ikke syntes skal filmes. Så jeg ville ikke besøge sådanne et sted, medmindre jeg kendte personen godt.

At @gry overvejer det, kan jeg også fint forstå, men tænker måske også lidt om det nu også vil gøre hende mere tryk.

Hvis jeg var GP og var usikker i mit arbejde, så ville jeg nok overveje om det er det rigtige jeg laver.

Skrevet
Jenslp skrev, for 1 minut siden:

Hvis jeg var GP og var usikker i mit arbejde, så ville jeg nok overveje om det er det rigtige jeg laver.

Det er ikke et spørgsmål om at være usikker, men om at sikre sig bedst muligt.

Og nej, man skal ikke søge om at ha overvågning i eget hjem. Masser af mennesker har alarm og overvågning hjemme.

Gry, jeg vil anbefale dig, at rette henvendelse til en pige du er tryg ved, på.den måde får man oftest den bedste hjælp.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.