Hop til indhold

Kate - fra Ukendt til KATE-kunstner!

Featured Replies

Skrevet

Men, jeg tror på hende - og hun sagde, at hun fik hjælp fra en veninde. 

Jeg var også hos hende og fornemmede at dette er noget hun gør solo, uden alfons. Stærk ung kvinde der ikke lader sådanne idioter styre hendes business.

Hmmm ……. Med frykt for å avspore debatten igjen, er det andre som har sett at hennes telefonnummer var i bruk av en annen GP da hun var borte (på ferie…)? Det forteller oss vel litt? Viktig spørsmål dette.

Skrevet

Men, absolutt førsteklasses vennlig og positiv jente. Bildene stemmer og hun leverer som bare f***

Skrevet

ÅHH KATE. Vær venlig at blive i København er godt stykke tid.

København har brug for en pige som dig.

OUCH KATE. PLEASE STAY in Copenhagen for a great amount of time.

Copenhagen really needs a lovely girl like you.

<3

• 1 month later...
Skrevet
ppd skrev, den 29.8.2023 at 07:02:

(…)

OUCH KATE. PLEASE STAY in Copenhagen for a great amount of time.

Copenhagen really needs a lovely girl like you.

<3

Haha, jeg bliver nok ikke ligeså skarp til lyrikken her som andre her i tråden (må øve mig…)

Jeg endte med selv ikke at møde pigen denne gang. Jeg fik først en aftale i hus som senere blev aflyst. Forklaringen stod i modstrid til, hvad jeg selv havde aftalt med pigen sidste gang, så det virker fortsat som om, at der er uoverensstemmelser mellem pigen og hendes telefonpasser/team.

Jeg holder dog fanen højt og håber fortsat på bedre oplevelser. Hun er netop blevet “efterlyst” så det kan være at nogen kan hjælpe trådstarteren her:

:)

Redigeret af TheLion

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.