Hop til indhold

Kate - fra Ukendt til KATE-kunstner!

Featured Replies

Skrevet

Hej alle sammen og tak for dette Forum!

Håber I vil tage godt mod nedenstående.

Kate har allerede masser af positive anmeldelser – så hvorfor en mere? – det hun mangler er; - og beklager, hvis jeg sammenligner for meget – et DIGT, for det har Jessica S. Og, Kate har samme legende-potentiale, (bortset fra hun er studerende og kun har et år tilbage, så det er jo ikke sikkert hun vil blive ved med at komme tilbage). Jeg besøgte hende en time med nogle ekstra ”service” – det var fantastisk! Jeg håber, I vil tage godt imod dette lidt håbløse forsøg, som forhåbentligt er mere end et "Kate-strofe-digt":

Kate – du har helt dine egne fantastiske Kate-tegn som kvinde

For Kate, DU er meget vildere end alkohol og kokain

Kate, du slukker alle brændende naturkatastrofer i mit indre

Og, laver dem til disse fjollede strofer som måske li’ ka’ rim

For du tænder smilende OP i min KA’min

Og Kate, du skal vide, at du er som poesi, som fra en U-Kate Kunstner

- og det da klart at alle vil være med til at gå rundt om hele din Kate-mino’

For du dufter af blomster og solskin og ALT godt i LIVET

Jeg vil altid kunne mærke din kælen-Kat(t)e-pote på mine kinder

Når, jeg tænker på DET – så, er det som om alt det dårlige forsvinder

OG, Alt det gode i LIVET VINDER

Total HAPPY hour for mig

PS.

Hvis andre læser med som har noget med boliger at gøre – FIND dog en ordentlig lejlighed til de fantastiske piger – hvor svært kan det være …

Ganske rigtigt bekræftede hun at hun vil komme her igen i slutningen af august – begyndelsen af september. MEN, hun tager hjem på søndag!!!!!

NB. For profil:

Nympho.dk – kig efter Kate 18 – som bliver 20 i næste uge. (Link til nympho - virker som bekendt ikke - og jeg støtter op om kritikken af nymho - men, det er en anden diskussion)

Kate - Petite Girl. Back to CPH

NNB.

Derudover, havde vi også noget pillowtalk, hvor hun fortalte, at hun faktisk godt kunne lide at være her og hvad hun lavede osv. - det ved jeg ikke hvor meget man kan lægge i? - Troværdig historie? Men, hun er i hvert fald helt igennem ægte! - Det var min oplevelse ... Men, bliver vi nogle gange bildt noget andet ind?

Redigeret af Mega Happy
Rettede det med linket - som virker alligevel ...??? og titlen var for plat

Skrevet

Tak for en fin anmeldelse af pigen. Måske lidt for anderledes med et digt i den sammenhæng/konteksten, men det er hvad det er – point for kreativitet. Det virker som om, at du har haft en rigtig god oplevelse.

Mega Happy skrev, for 18 timer siden:

(…)

Når, jeg tænker på DET – så, er det som om alt det dårlige forsvinder

OG, Alt det gode i LIVET VINDER

(…)

Man kan da håbe, men erfaringer taler ikke altid for det.

Det sagt jeg fik selv skrevet noget med ansigtet i forbindelse med en anden tråd. Jeg har også modtaget privatbeskeder, hvor jeg er blevet spurgt om forandringen i Kates ansigt egentlig skyldes plastikkirurgi, eller om hun bare var “underernæret”/havde tabt sig (hvor passende det er, ved jeg ikke).

Jeg vil derfor gerne korrigere en smule hvad jeg skrev, så det ikke kommer til at lyde for “hårdt”/ der ikke opstår misforståelser. Der er netop sket forandringer i ansigtet. Jeg foretrak selv ansigtet før, da det havde mere ungpige-look og mere “runding”, hvor det er mere “spidst” nu. Det virker som om, at der er sket flere indgreb. Både i ansigt og øjenlåg. Jeg vil skyde på, at der også er blevet foretaget “bucal fat removal”. Det skal man ifølge eksperter være meget påpasselig med i den alder og også passe på med ikke at gøre det for aggressivt. Jeg tror, at hun er gået efter “model-looket”, men jeg synes personligt, at det er blevet gjort for “aggressivt” – ansigtet mangler for mig at se “runding”. Måske noget med kinderne? Som sagt håber jeg, at andre er glade for det. Stadig naturlige bryster.

Mega Happy skrev, for 18 timer siden:

(…)

PS.

Hvis andre læser med som har noget med boliger at gøre – FIND dog en ordentlig lejlighed til de fantastiske piger – hvor svært kan det være …

Ganske rigtigt bekræftede hun at hun vil komme her igen i slutningen af august – begyndelsen af september. MEN, hun tager hjem på søndag!!!!!

(…)

Jeg har selv haft rigtig mange fine oplevelser med Kate gennem tiden. Denne gang er jeg også enig med hotellet dvs. den manglende lejlighed. Min sidste oplevelse var også meget mystisk med kommunikationsfejl mellem hende og “manageren”, der førte til, at jeg mødte op til et planlagt 2 timers møde, der ikke blev til noget. Dyre blomster der blev smidt ud/“forsvandt” med mærkelige forklaringer etc.

Jeg håber virkelig ligesom dig på det samme, og som du også er inde på, så vender hun snart tilbage igen, og jeg håber meget på bedre oplevelser i fremtiden. Og endnu engang en langt bedre anmeldelse synes jeg af pigen end mange af dem, der har været på det sidste, og jeg ved hvor fint hun netop kan gøre det :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet

* Buccal fat removal (ikke bucal), skulle der selvfølgelig stå.

Skrevet
TheLion skrev, for 6 timer siden:

Du nævnte en manager. Har hun det? En alfons?

Skrevet
Cromorne skrev, for 3 timer siden:

Tak for dit spørgsmål. Du har citeret et tomt citat, tror jeg? Anyway. Jeg tror, at mit fokus i det du refererer til er, at der var et møde der endte med ikke at blive til noget, hvor jeg mødte op pga. det som jeg beskrev som en kommunikationsfejl mellem pigen og hendes “manager”. 

Jeg refererer udelukkende til den forklaring jeg fik af pigen. Det havde vist netop være en anden der skrev og så var der opstået en fejl. Hvem denne tredje person er ved jeg ikke. Jeg brugte ordet “manager” i mangel på bedre og da jeg ved, at det har været brugt herinde før om lignende. Det kunne være så mange personer og typisk er der jo også flere piger det samme sted. Mit fokus var netop på mødet, der aldrig lykkedes og så de dyre blomster jeg gav hende ved det sidste møde, der “forsvandt”.

Jeg håber som sagt på bedre oplevelser i fremtiden med Kate, der netop som @Mega Happy fint skriver i anmeldelsen typisk giver nogle meget fine oplevelser – her ser jeg måske lige bort fra trådstarters digt, der måske er lidt uden for kontekst. Han skriver for øvrigt, at forventningen er, at hun netop vender tilbage om en måneds tid eller to. Derudover ved jeg at der findes mange tråde om emnet, hvis man gerne vil diskutere f.eks. pimps/bagmænd, men nu er Kate jo en pige i den “dyrere ende”, så den slags må man da ikke håbe :)

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
  • Author
Cromorne skrev, for 2 timer siden:

Godt spørgsmål - som jeg jo også prøvede at få besvareret af hende - og hun er utrolig sød, så tror kun hun fortalte sandheden. Jeg troede egentlig også først. at hun var en del af de meget smukke model-piger fra Østeuropa; hendes annonce ligner lidt -- det kendte hun ikke noget til .... Men, jeg tror på hende - og hun sagde, at hun fik hjælp fra en veninde. 

Redigeret af Mega Happy
Vil skrive mere, hvad hun faktisk sagde til mig

Skrevet
Mega Happy skrev, for 10 timer siden:

Men, jeg tror på hende - og hun sagde, at hun fik hjælp fra en veninde. 

Jeg var også hos hende og fornemmede at dette er noget hun gør solo, uden alfons. Stærk ung kvinde der ikke lader sådanne idioter styre hendes business.

Skrevet
Cromorne skrev, for 1 time siden:

Jeg var også hos hende og fornemmede at dette er noget hun gør solo, uden alfons. Stærk ung kvinde der ikke lader sådanne idioter styre hendes business.

Jeg tænker måske, at det måske netop er bedre at diskutere den slags i andre tråde og i stedet fokusere på pigen og anmeldelsen :)

Redigeret af TheLion

• 4 weeks later...
Skrevet

Vejret har godt nok ikke været med os denne sommer, men nu er 18 y.o. petite Kate i hvert fald tilbage i byen. Hun holder vist denne gang til sammen med veninden Annie, der har været her den seneste tid. Så mangler vi bare lidt solskin.

Kate:
https://nympho.dk/n9465/3175/kate-petite-girl-back-to-cph/

Annie:

https://nympho.dk/n13221/4192/your-real-girlfriend-annie/

:)

Redigeret af TheLion
Tilføjelse mm.

Skrevet

Puha, veninden Annie, ser dælme' også appetitlig ud :)

Skrevet

Ja men har besøgt dem begge.

Annie er sød men meget petit og det kan give udfordringer.

Kate derimod er uden sammenligning. Super dejlig, lækker krop uden at være skinny, og hendes øko blow er vådt og super dejligt. Hendes kys er indlevende og dejlige. Hendes smil er sødt lige som hendes personlighed.

Tror ikke jeg har været hos en GP der er så med i akten som Kate. Svært ikke at blive lidt forelsket i Kate (som så mange andre her på Eroguide og Nympho)

Skrevet
Mrbiglove skrev, for 42 minutter siden:

(…)

Kate derimod er uden sammenligning. Super dejlig, lækker krop uden at være skinny, og hendes øko blow er vådt og super dejligt. Hendes kys er indlevende og dejlige. Hendes smil er sødt lige som hendes personlighed.

(…)

Jeg kender desværre ikke Annie, men jeg har besøgt Kate. Der var lidt skriverier fra lidt forskellige anmeldere i forhold til hendes sidste besøg – blandt andet noget med stedet, men hun er helt sikkert en af de rigtig fine GP’er. 

Mrbiglove skrev, for 42 minutter siden:

(…)

Tror ikke jeg har været hos en GP der er så med i akten som Kate. Svært ikke at blive lidt forelsket i Kate (som så mange andre her på Eroguide og Nympho)

Jeg er ikke sikker på, at jeg er helt med her, men der er jo mange fine GP’er, hvis det er det du mener? Hvis du mener en kunde der bliver forelsket i en GP, tror jeg godt det kan ske. At en GP skulle gøre det modsatte skulle vist være ret sjældent, men jeg gætter at du mener, at hun er en blandt mange fine GP’er?

PoulPik skrev, 1 time siden:

Puha, veninden Annie, ser dælme' også appetitlig ud :)

Jeg har desværre netop ikke besøgt hende, men der er evt. lidt man kan se her:

Redigeret af TheLion

Skrevet

Jeg kan også lige nå at få med, at endnu en veninde/skønhed er ankommet og nu besøger byen for første gang – nemlig den 18-årige Milana young baby fra Letland.

Milana:

https://nympho.dk/n13674/4254/milana-young-baby-in-copenhagen/

Og ja, links til nympho.dk – de virker fortsat ikke så de er “klikbare”.

Redigeret af TheLion

Skrevet

Kunne vi ikke holde tråden til at handle om den polske Kate og ikke om alle mulige andre fra andre lande, som på ingen måde er "veninder" med hende? 

Skrevet
Bebop skrev, 1 time siden:

Kunne vi ikke holde tråden til at handle om den polske Kate og ikke om alle mulige andre fra andre lande, som på ingen måde er "veninder" med hende? 

På den ene side forstår jeg godt du skriver det. På den anden side er min klare erfaring, at det faktisk kan være en rigtig fin ting, når nu pigerne kommer til landet sammen. Jeg tænker også, at det kan være en rigtig fin ting for både pigen og klienter. Jeg må indrømme, at jeg svært ved at se problemet i det i hvert fald? Men når det er sagt, så bør fokus bør jo være på den pige som tråden handler om. Jeg kender for øvrigt ikke til pigernes interne relationer. Altså hvorvidt de i virkeligheden er veninder eller ej. Det kan i nogen tilfælde sagtens være – der er også nogen hvor det ikke er.

Når det er sagt, så synes jeg egentlig, at det skal være trådstarter der afgør det. Jeg ved ikke hvad @Mega Happy tænker? Derudover synes jeg netop også, at vi skal være påpasselige med ikke at gå for langt væk fra emnet her polske Kate og måske tage den slags diskussioner andre steder – altså om man kan nævne en piges veninder. Måske i f.eks. generel debat? 

Nogen der for øvrigt ved om pigens lokation er bedre denne gang? :)

Redigeret af TheLion
Tilføjelse, korrektur mm.

Skrevet
TheLion skrev, for 8 minutter siden:

Når det er sagt, så synes jeg egentlig, at det skal være trådstarter der afgør det.

Her har jeg gået og troet at det var retningslinjerne på Eroguide som afgjorde den slags ;) 

Skrevet
TheLion skrev, for 15 minutter siden:

når nu pigerne kommer til landet sammen.

Det gør de jo netop ikke ...

Resten af dit indlæg er bare dig, der tænker til højt. Overvej ikke poste den slags.

Skrevet
dhnmdst skrev, for 29 minutter siden:

Her har jeg gået og troet at det var retningslinjerne på Eroguide som afgjorde den slags ;) 

Jeg vil gerne gentage samme pointe som før. At en debat som denne nok bør tages i f.eks. generel debat. Det står der vist netop også i retningslinjerne, men jeg synes det er lidt voldsomt allerede at hive dem ind nu – der står for øvrigt heller ikke noget om hvorvidt man må nævne en piges veninder. Jeg foreslår, at vi i stedet holder os til anmeldelsen og polske Kate, hvor jeg netop har spurgt til, hvordan lokation er denne gang. Så må vi se, hvad f.eks. trådstarter måtte tænke om det øvrige.

Bebop skrev, for 23 minutter siden:

Det gør de jo netop ikke ...

Resten af dit indlæg er bare dig, der tænker til højt. Overvej ikke poste den slags.

Tak for din kommentar. Jeg vil endnu engang foreslå at vi holder os til pigen, her 18 y.o. petite Kate, i stedet for at diskutere hvad folk bør gøre og ikke gøre. Eller at den og den tænker højt eller gør dit og dat etc. Jf. EG’s retningslinjer bør den slags diskussioner tages andre steder. Supporten er kontaktet :)

Redigeret af TheLion
Korrektur, tilføjelse mm.

Skrevet

* Så det måske står i en bedre rækkefølge og derved måske ikke så hårdt og mere præcist. Jeg vil endnu engang foreslå at vi holder os til pigen, her 18 y.o. petite Kate, i stedet for at diskutere om den og den tænker højt eller gør dit og dat etc. Eller hvad folk bør gøre og ikke gøre.

Redigeret af TheLion
Korrektur mm.

Skrevet
TheLion skrev, for 11 timer siden:

* Så det måske står i en bedre rækkefølge og derved måske ikke så hårdt og mere præcist. Jeg vil endnu engang foreslå at vi holder os til pigen, her 18 y.o. petite Kate, i stedet for at diskutere om den og den tænker højt eller gør dit og dat etc. Eller hvad folk bør gøre og ikke gøre.

Den eneste der diskuterer er dig. Denne tråd er om Kate. Og du holder den der.. 

Keeper

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.