Guest LastB Skrevet 28. Juli, 2023 Jeg mødte en sugarbabe, jeg blev forelsket. Hun stoppede med at sugardate efter cirka 6 måneder og vi havde 21/2 gode måneder sammen. Jeg nåede at ligge min økonomi i ruiner ødelægge mit ægteskab ødelægge mit direktør job smadre mit liv Kære dig, jeg elskede dig fra hjertet og gør det stadigt. I andre stakler, gør ikke som jeg gjorde, det kommer i til at fortryde. Bussen kører nu, jeg er nødt til at smutte. BS Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 793 Skrevet 28. Juli, 2023 Det var ellers noget Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Prada Skrevet 28. Juli, 2023 Man kan sige meget. Men du gik da all in på projektet Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 28. Juli, 2023 LastB skrev, for 38 minutter siden: ligge min økonomi i ruiner ødelægge mit ægteskab ødelægge mit direktør job smadre mit liv hmmm. Så havde dit ægteskab nok ikke holdt alligevel. Hvis du var en god direktør, ville jeg ikke fortvivle, så bliver du det hurtigt igen. Men lægge din økonomi i ruiner?? Og smadre dit liv?? hvad var det egentlig du gjorde, som vi advares imod? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3114 Skrevet 28. Juli, 2023 Der er ingen garantier for at kærlighed holder, uanset hvor man møder hinanden, så forstår ikke hvorfor vi skal advares? 5 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 793 Skrevet 28. Juli, 2023 Pianistinden skrev, for 6 minutter siden: Der er ingen garantier for at kærlighed holder, uanset hvor man møder hinanden, så forstår ikke hvorfor vi skal advares? Nok fordi normalt bliver man ikke ruineret ved at være kærester, i 21 måneder. mister job og alt man ejer. og måske hun har snydt ham. bare et gæt jeg ved det ikke. håber han vil uddybe lidt mere Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordjysk Kinkster 48 Skrevet 28. Juli, 2023 LastB skrev, for 58 minutter siden: 21/2 gode måneder 21/2??? Altså 2 1/2 måneder??? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 28. Juli, 2023 LastB skrev, 1 time siden: vi havde 21/2 gode måneder sammen. En ret tvetydig "advarsel" med mange mgl mellemregninger. Ingen kan vel nå at blive ruineret på 2 en halv måned, medmindre det er en svindler, dokumentfalsk og lign? LastB skrev, 1 time siden: Jeg mødte en sugarbabe, jeg blev forelsket. Hun stoppede med at sugardate efter cirka 6 måneder og vi havde 21/2 gode måneder sammen Tolkes af mig som at I mødtes, du faldt pladask, du gav/hun tog og efter 6 mdr stoppede hun med at Sugardate andre og I havde så 2 en halv måned sammen, inden hun.....skred? Pointen er vel: pas ekstra på især hvis man får følelser for en Sugarpige/GP og tvivlen om "det er ægte", når noget startet ud med at manden betaler for pigen, vil vel altid være der. Medmindre jo..... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Pianistinden 3114 Skrevet 28. Juli, 2023 Larschristian skrev, for 43 minutter siden: Nok fordi normalt bliver man ikke ruineret ved at være kærester, i 21 måneder. mister job og alt man ejer. og måske hun har snydt ham. bare et gæt jeg ved det ikke. håber han vil uddybe lidt mere Ruineret kan ingen blive med mindre de bliver forfalsket. Lur mig om ikke han har givet hende penge/gaver af egen fri (forelskelses) vilje. Miste job og ægteskab.....igen der mangler oplysninger. Hvis han ville beholde sit ægteskab blev han ikke kæreste med en anden, det har som regel en helt naturlig konsekvens at den eksisterende frue ikke vil dele sin mand. Man ligger som man har redt. Hårdt sagt måske, men der er ingen medlidenhed herfra over for ovenstående konsekvenser.. 1 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chocholade 36 Skrevet 28. Juli, 2023 Sjov linje- og afsnitsafstand OP bruger. Det synes jeg at have set før. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Larschristian 793 Skrevet 28. Juli, 2023 (edited) Pianistinden skrev, for 12 minutter siden: Ruineret kan ingen blive med mindre de bliver forfalsket. Lur mig om ikke han har givet hende penge/gaver af egen fri (forelskelses) vilje. Miste job og ægteskab.....igen der mangler oplysninger. Hvis han ville beholde sit ægteskab blev han ikke kæreste med en anden, det har som regel en helt naturlig konsekvens at den eksisterende frue ikke vil dele sin mand. Man ligger som man har redt. Hårdt sagt måske, men der er ingen medlidenhed herfra over for ovenstående konsekvenser.. Jo men nu skal vi ikke være naive Man kan godt lade sig forblinde af kærlighed og lade sig udnytte uden man opdager det før bagefter. og hvis det er det der har været formålet, og hun har bildt ham ind alt var gensidigt. Giver dig ret i det med ægteskabet Redigeret 28. Juli, 2023 af Larschristian 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 28. Juli, 2023 Chocholade skrev, for 8 minutter siden: Sjov linje- og afsnitsafstand OP bruger. Det synes jeg at have set før. Ja? Hvor? Tingene er ikke som de ser ud - Generel debat - Eroguide.dk 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest henlan Skrevet 28. Juli, 2023 Jeg kom engang hos en psykiater i Kbh, der gav et erfarent råd om mig og glædespiger, som har tjent mig godt: 'Det er nogle utroligt søde og rare piger, men pas på, du ikke bliver forelsket i dem.' Jeg har brugt hele min opsparing på dem, og aldrig fortrudt det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AlfaN 2235 Skrevet 28. Juli, 2023 Og det måtte du lige oprette dig som bruger, for at fortælle? 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThaiErdetbedste 111 Skrevet 28. Juli, 2023 Tak for nogle stærke og vigtige ord. Ønsker dig alt godt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordjysk Kinkster 48 Skrevet 28. Juli, 2023 LastB skrev, for 7 timer siden: BS Indlægget afsluttes med BS. Mon ikke det står for BullShit 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
asdfpaj 93 Skrevet 28. Juli, 2023 Du skal lære at stave bedre og ændre din skrivestil, hvis du altså er interesseret i, at dine trolde-indlæg fra en ny konto er overbevisende. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
John41 934 Skrevet 28. Juli, 2023 LastB skrev, for 12 timer siden: Jeg mødte en sugarbabe, jeg blev forelsket. Hun stoppede med at sugardate efter cirka 6 måneder og vi havde 21/2 gode måneder sammen. Jeg nåede at ligge min økonomi i ruiner ødelægge mit ægteskab ødelægge mit direktør job smadre mit liv Kære dig, jeg elskede dig fra hjertet og gør det stadigt. I andre stakler, gør ikke som jeg gjorde, det kommer i til at fortryde. Bussen kører nu, jeg er nødt til at smutte. BS Fuck fuck fuck.. Håber vinden blæser i din retning fremover... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 28. Juli, 2023 Jeg har lagt min økonomi i ruiner flere gange. ikke pga sugarbabes, men på grund af kvinder generelt. Alt hvad du siger kan overføres på en hvilken som helst kvinde, man er forelsket i og vil give at, hvad man har. Der har være strippere, glædespiger, og helt almindelige koner, kærester og kællinger.. Er man et menneske, så ønsker man at dele. Er man en sociopat, så tænker man at alle kvinder er ludere og kun er ude efter en ting. Nogle gange har du ret - andre gange har sociopaterne ret - men ingen af jer har ret til at generealisere, for der findes også virkeligt mange gode, reelle kvinder derude. 6 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
latinas4ever 602 Skrevet 28. Juli, 2023 Jeg troede fuldt ud på trådstarter… da hun skrev hun ventede på bussen. Kan vi ikke få en egentlig anmeldelse? Detaljer or it did not happen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 901 Skrevet 28. Juli, 2023 latinas4ever skrev, for 7 minutter siden: Jeg troede fuldt ud på trådstarter… da hun skrev hun ventede på bussen. Kan vi ikke få en egentlig anmeldelse? Detaljer or it did not happen. Der er meldt om forsinkelse, så bussen kører først imorgen. 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Allan37 450 Skrevet 28. Juli, 2023 To trolde på samme dag, fedt Den første så jeg på Djursland, han var en større oplevelse. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastB Skrevet 29. Juli, 2023 LastB skrev, den 28.7.2023 at 09:16: Jeg mødte en sugarbabe, jeg blev forelsket. Hun stoppede med at sugardate efter cirka 6 måneder og vi havde 21/2 gode måneder sammen. Jeg nåede at ligge min økonomi i ruiner ødelægge mit ægteskab ødelægge mit direktør job smadre mit liv Kære dig, jeg elskede dig fra hjertet og gør det stadigt. I andre stakler, gør ikke som jeg gjorde, det kommer i til at fortryde. Bussen kører nu, jeg er nødt til at smutte. BS Indlægget er dybt seriøs og ikke prank. Pas på hinanden. Bussen blev forsinket, men kører sent mandag aften. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ridolfo 213 Skrevet 29. Juli, 2023 LastB skrev, den 28.7.2023 at 09:16: Håber i lærer af dette At man ikke skal bruge Sugardaters? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest LastB Skrevet 29. Juli, 2023 Allan37 skrev, for 10 timer siden: To trolde på samme dag, fedt Den første så jeg på Djursland, han var en større oplevelse. Åndsvag bemærkning! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg