Hop til indhold
Twain

Om Aghata, Arnesen og Elkjær og alle de andre

Recommended Posts

Jeg var i Parken den 5. Juni 1985,  da Danmark slog Sovjetunionen i en af de bedste landskampe, der nogensinde er spillet.
Jeg er barn af halvfjerdserne, af oliekriserne, af arbejdsløsheden og af afgrunden. 

Og da jeg endelig blev ung i de forfrosne firsere, følte jeg mig som en fremmed. 

Men det danske landshold viste en tro og en fornyet selvtillid for os. En vej ud af krise og underskud på betalingsbalancen, ud af strejker og konflikt og tilbage til et samlende fællesskab og en genfødt tro på, at Danmark godt kunne. 

Jeg var der den 5. juni 1985, da Danmark råbankede Sovjetunionen 4 – 2. Men der var ølstrejke på Sjælland, så vi medbragte selv de dyre dråber fra Ceres i Aarhus og tjente stort set til hele turen blot ved at sælge af de medbragte varer på vejen fra hovedbanegården til Rådhuspladsen. 

Jeg var i Parken den 5. juni 1985, og det har jeg siden erfaret, at der også var rigtig mange andre, der var. Ind imellem flere end jeg tror, der var plads til i Parken.

Ikke desto mindre er det for mit vedkommende helt og aldeles sandt: Mit 16-årige jeg var i Parken den 5. juni 1985 med det bedste danske landshold. Ever.

Jeg tænkte på den 5. juni 1985, da jeg gik gennem Parken for et par måneder siden.

Fordi jeg havde en fornemmelse af, at jeg igen skulle opleve noget sublimt og virtuost, noget meget smukt, og at dette var en dag, jeg altid ville huske. Som den 5. juni 1985.

Og det kun to sidegader fra Parken. Fordi målet for min rejse var….

Please allow me: Navnet er Aghata. 

Aghata er passioneret rødt hår mod spillevende azurblå øjne. Høje hæle og elegante kropsnære kjoler, hvor du normalt kun får lov til at drømme om, hvad der er inden under. Men netop for dig lader Aghata dem falde så florlet. Og så forførende. Hvis du selv forstår at sætte pris derpå.

Aghata er hjertesmeltende sødme og samtidig raffineret syndigt og sydende sex. I combo med en syret humor og en nærmest rystende stor viden og visdom for en så trods alt ung kvinde. 

Jeg elsker shower together som indledning (havde selvfølgelig været i bad hjemmefra også dengang) men så langt kom vi faktisk ikke. Jeg havde ganske vist taget tøjet af for at være klar til badet.

Men Aghata greb om mig på badeværelset. Med blide hænder kærtegnede hun mig, som om hun modellerede mig i ler. Hun kyssede min mund, mit bryst og kærtegnede mine balder.

Min pik bankede allerede strunkt af begær. 

”Allow me. I can help you with that” sagde hun flirtende med de store blinkende og uskyldsblå øjne, som står så fantastisk til Aghatas røde hår. 

Hun satte sig på hug og tog den i munden, mens min hjerne eksploderede i lykke og vellyst.

Et kondom blev efter et par minutter diskret og behændigt listet på, og hun rejste sig. Aghata kalibrerede vore læber. Kroppe og tunger sammenflettedes, og min bevidsthed skælvede, da hun stående og retvendt mod mig og med det ene ben løftet mod badeværelsets kumme førte mig ind gennem hendes elskovsport. 

Den våde varme, som kom fra Aghatas vidunderlige skød, forplantede sig som lodrette lyn opad mod min mave og vertikalt nedad mod den hyperfølsomme muskulatur, jeg altid har haft fra lyske til lænd, og som udgør en stor del af min sexualitet.

Måske varede det reelt blot minutter, men for mig var det selvforglemmende og føltes som en evighed. For tiden forsvandt blandt to mennesker, der var sammenlimet af søgende hænder, tungekys, tætte omfavnelser og stående penetrering. 

Et intermezzo fulgte uden kondom (forstå mig ret), hvor vi faktisk fik badet sammen, men herefter trak Aghata mig ind til soveværelset. Endnu et blow ved spejlet – Aghata er så opmærksom og sød og ved, at jeg forguder hendes krop. Og navnlig synet af den.

Herefter sex i sengen. 

Aghata satte sig overskrævs på mig og lod mig atter komme ind, dybt og skælvende men også til tider flirtende: hun løftede sig, så kun det yderste af min pik var inde i hende. Pirringen var uforlignelig. En pludselig svimmelhed, en febervarme gennem kroppen, en følelse af sult og rastløshed

Jeg prøvede vitterligt at røre så lidt som muligt for ikke at komme. Men Aghata havde fuld kontrol over mig. Hun greb fat i mit hår og brugte alle sine bløde og forførende kurver til at presse min krop mod madrassen, mens hun strammede til om min pik. Jeg fornemmede, at jeg dampede vildt, men reelt var jeg smeltet sammen med Aghatas erotiske fugtighed og vidunderligt varme skød.

Resultatet? Det tror jeg, at du kan regne ud.

Aghata er en smuk kvinde. Og en aldeles forrygende og grænseoverskridende sanselig elskerinde. 

Men hun er også et vidundeligt vist og varmt menneske, som man bør unde sig at konversere.

Hun læste Forbrydelse og Straf, dengang hun var 13, fortalte hun mig. Fordi hendes mor syntes hun skulle. 

Jeg læste den langt senere, omkring de 20 år. Og jeg har ikke turdet genlæse netop det værk siden. Intet menneske, der har hjerte og hjerne i behold, er det samme efter den bog. 

Aghata er tilbage - desværre ikke på Østerbro i denne omgang. Jeg skal dog helt sikkert forbi.

Men dengang, for et par måneder siden, på Østerbro, gik jeg hjem gennem Fælledparken og tænkte taknemmeligt på Elkjær og Laudrup, på Arnesen og Lerby den 5. juni 1985.

Og på alt det, jeg havde oplevet med Aghata på den smukke maj-dag ved Parken i maj 2023.

Sublime oplevelser, som følger dig, så længe du lever, er der ikke mange af.

Men Aghata er helt sikkert en af dem. 

Som den 5. juni 1985, hvis du vitterligt var så heldig som mig.

Twain

https://nympho.dk/n7434/2680/allow-me-to-enter-you-into-an-exciting-world-of-sensory-pleasure/

Redigeret af Twain

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...