Hop til indhold

Vixenida i Aarhus- Perfekt blowjob

Featured Replies

Skrevet

Alle jer der så gerne vil i kontakt med Ida, hvorfor skriver i ikke bare en PM? 

Skrevet

Jeg har skrevet lidt med @Vixenida og også set hendes kommentarer herinde i flere tråde og det er Meget tydeligt at hun ikke ønsker snak under mødet det er non verbal og ligepå der er set uppet og det hun tænder, på så det bør man bare respektere som besøgende hos hende. 

Derudover til alle der smider mails husk hun er hobby GP så tålmodighed er en dyd ift. den slags aftaler men hun er meget flink og er sikker på hun svarer jer. 

Skrevet
Vixenida skrev, den 27.7.2023 at 11:24:

Pengene går faktisk direkte til mig :D Så det er kæmpe win, at han tænder på det. For jeg udlever også en fantasi ved det her :P 

Er interesseret for et møde, hvis det kunne lade sig gøre (:

Kan du kontakt mig via mail? (((:

[email protected]

Skrevet

Hvorfor er der ingen link? Hvad tilbyder hun? Hvad koster det? Osv? Hvem er Ida?

Redigeret af Per lille mand

Skrevet
Per lille mand skrev, for 11 timer siden:

Hvorfor er der ingen link? Hvad tilbyder hun? Hvad koster det? Osv? Hvem er Ida?

Hvis du læser tråden, vil du se at hun er aktiv herinde med profilen @Vixenida

Hun har også en annonce på annoncelight https://annoncelight.dk/showad/376757, men den er meget sparsommelig med information om konceptet og der er ingen kontaktmuligheder. Men du kan jo skrive til hende her på EG og spørge ind til konceptet.

Skrevet
Eventyrmanden skrev, 1 time siden:

Hvis du læser tråden, vil du se at hun er aktiv herinde med profilen @Vixenida

Hun har også en annonce på annoncelight https://annoncelight.dk/showad/376757, men den er meget sparsommelig med information om konceptet og der er ingen kontaktmuligheder. Men du kan jo skrive til hende her på EG og spørge ind til konceptet.

Det var da rart med et link..

Nemtøs 2 eller hva?

Det gik jo galt med nemtøs, så siger man, man ingen respekt har for kvinder, se lige jer selv..

Skrevet
Per lille mand skrev, for 2 timer siden:

Det var da rart med et link..

Nemtøs 2 eller hva?

Det gik jo galt med nemtøs, så siger man, man ingen respekt har for kvinder, se lige jer selv..

Hvad gik galt med Nemtøs?

Skrevet
victor_aarhus skrev, for 11 minutter siden:

Hvad gik galt med Nemtøs?

Hun stoppede jo

Jeg tror bare jeg vil prøve hjælpe Ida med at forstå, alt har en pris.

Men hvad ved jeg.

Skrevet
Per lille mand skrev, for 15 minutter siden:

Hun stoppede jo

Jeg tror bare jeg vil prøve hjælpe Ida med at forstå, alt har en pris.

Men hvad ved jeg.

God pointe - enig !!!

Skrevet
victor_aarhus skrev, for 2 timer siden:

God pointe - enig !!!

Men Ida passer på sig selv på to måder - og det er rigtig godt - dels ved at have maske på og dels ved sikkerhed med kæreste tæt på - så det er væsentlig forskel tror jeg

Skrevet
Per lille mand skrev, for 3 timer siden:

Men hvad ved jeg.

Ikke ret meget. 

Skrevet
Ridolfo skrev, for 20 minutter siden:

Ikke ret meget. 

Jeg vil da ikke ha sex med en der har en kæreste.. hun får ikke mine penge

Skrevet
Per lille mand skrev, for 3 minutter siden:

Jeg vil da ikke ha sex med en der har en kæreste.. hun får ikke mine penge

Langt de fleste GP har rent faktisk en kæreste eller en mand. 
det er faktisk ikke unormalt. 

Skrevet
Larschristian skrev, for 46 minutter siden:

Langt de fleste GP har rent faktisk en kæreste eller en mand. 
det er faktisk ikke unormalt. 

Det fint.. Det er os derfor manden er alene i dag, du ved ikke hvad jeres kone laver når du ikke er hjemme.. fy da

Tænk på hvis der er en side for kvinder? Hvordan vil det så se ud? Ingen kærlighed eller omsorg.

Jeg er en gammel mand.. jeg ved man ikke kan stole på kvinden i dag.

Det værste manden finder sig i det.. hvorfor?

Skrevet

“At manden finder sig i det”?? Lad mig få det på det rene : det her handler ikke om at jeg svigter min kæreste ved sommetider at lave noget med andre mænd. Det startede med at vi begge snakkede uskyldigt om scenariet, det udviklede sig så til at jeg kastede mig ud i det, og jeg kan garantere dig for at vores forhold har været styrket siden.

Jeg ville aldrig være sammen med andre mænd, hvis det var noget der gjorde min kæreste ked af det. 
At han føler sig truet, tændt og ydmyget agtig, det er en anden ting og jeg elsker at både min kæreste, mig og kunden alle kan få et rush ud af at jeg fx. giver en anden mand et blowjob.

Og til alle jer der skriver - jeg er overvældet over interessen! Så sødt af jer virkelig. Jeg kan ikke svare alle og er ligeledes på ferie, så ikke flere møder lige nu.

Men når I skriver til mig, her eller på Instagram, så skriv gerne jeres alder og etnicitet. Alle er egentlig velkommen, det handler om om jeg tænder på øjeblikket og er i humør til at sætte en aftale op, med den profil du nu engang har. Og stort plus hvis du også sender et billede - behøver ikke at være med ansigt.
Men ja, der skal kun laves aftaler, når der rent faktisk er lyst (selvom jeg skam er submissiv på mange måder :)) 

I er venlige alle sammen synes jeg faktisk, så ingen sure miner herfra, kun når I bryder regler for et setup :smile: 

Skrevet
Vixenida skrev, for 14 minutter siden:

“At manden finder sig i det”??

Din mand har ingen selvrespekt.. øv

Skrevet
Per lille mand skrev, for 4 timer siden:

Din mand har ingen selvrespekt.. øv

Brugern er smidt ud af tråden for denne kommentar. 

Et par andre kommentarer har jeg valgt at rydde op.

Alle holder sig til trådstrarters emne, tak. Ledelsen har allerede opfordret i denne tråd til at holde sig til emnet. Den næste der afsporer får ferie.

Redigeret af Stapler

Skrevet

Jeg oplever en skarp afklaret og reflekteret kvinde med aftaler på plads med kæresten og samtidig en kvinde der passer på sig selv så rammerne ikke skrider … Fræk og smuk - jeg er hungrende og klar efter dialog ❤️

• 2 weeks later...
Skrevet

Det gad jeg godt. Men hvad er prisen?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.