Hop til indhold

Vixenida i Aarhus- Perfekt blowjob

Featured Replies

Skrevet

Er lige kommet hjem fra et helt igennem fantastisk blowjob! 

Jeg havde fulgt med i et par tråde her og skrev til hende for længe siden. Det blev ikke rigtig til noget, men så pludselig idag var hun klar. 

Hele setuppet var at jeg kom ind til hende, på et meget sofistikeret hotelværelse tæt på banegården. Inde på værelset sad hun klar på knæ og med åben mund, imens hendes ansigt var tildækket af en feminin blondemaske. Aftalen var at hun skulle sutte indtil jeg kom i hendes mund, med slug, og det gjorde hun virkelig i bedste stil! Kunne mærke at det tændte hende, så jeg var helt oppe at ringe. Og hun kan tage den dybt (hvilket jeg elsker), så alt spillede bare!

En slank, men veltrænet krop, lækre former, fyldige og bløde læber. Jeg fandt ikke en annonce, og er ej heller på sociale medier, på trods af det er der hun henviser til billeder, men hun sendte flotte billeder til mig her i chatten. Det stemmer helt overens med det jeg så da jeg mødte hende. Virkelig flot pige!

Der er kun to ting, som gik mig lidt på. Hun er slet ikke til snak, og når jeg prøvede at have lidt samtale i starten og til slut, svarede hun nærmest surt tilbage. Det virkede paradoksalt, når nu jeg kunne se hvordan hun virkelig nød at sutte min pik.

Den anden ting er, at hendes kæreste skulle være på badeværelset imens. Jeg er ikke just fan af, at han kan høre hvad vi har gang i.

Men alt i alt, virkelig fræk oplevelse! Hun skal have så mange point jeg kan give :-) !!

Redigeret af DetErlkkeSåRingeEndda

Skrevet
DetErlkkeSåRingeEndda skrev, for 19 minutter siden:

Er lige kommet hjem fra et helt igennem fantastisk blowjob! 

Jeg havde fulgt med i et par tråde her og skrev til hende for længe siden. Det blev ikke rigtig til noget, men så pludselig idag var hun klar. 

Hele setuppet var at jeg kom ind til hende, på et meget sofistikeret hotelværelse tæt på banegården. Inde på værelset sad hun klar på knæ og med åben mund, imens hendes ansigt var tildækket af en feminin blondemaske. Aftalen var at hun skulle sutte indtil jeg kom i hendes mund, med slug, og det gjorde hun virkelig i bedste stil! Kunne mærke at det tændte hende, så jeg var helt oppe at ringe. Og hun kan tage den dybt (hvilket jeg elsker), så alt spillede bare!

En slank, men veltrænet krop, lækre former, fyldige og bløde læber. Jeg fandt ikke en annonce, og er ej heller på sociale medier, på trods af det er der hun henviser til billeder, men hun sendte flotte billeder til mig her i chatten. Det stemmer helt overens med det jeg så da jeg mødte hende. Virkelig flot pige!

Der er kun to ting, som gik mig lidt på. Hun er slet ikke til snak, og når jeg prøvede at have lidt samtale i starten og til slut, svarede hun nærmest surt tilbage. Det virkede paradoksalt, når nu jeg kunne se hvordan hun virkelig nød at sutte min pik.

Den anden ting er, at hendes kæreste skulle være på badeværelset imens. Jeg er ikke just fan af, at han kan høre hvad vi har gang i.

Men alt i alt, virkelig fræk oplevelse! Hun skal have så mange point jeg kan give :-) !!

link ;) 

Skrevet

1. Jeg er slet ikke til snak under mine møder, og det skrev jeg tydeligt under vores korrespondance. At jeg snakker til dig surt, ja det var da fordi du brød den essentielle del af aftalen. 2. Jeg skrev at min kæreste ville være på badeværelset med lukket dør under hele mødet. Så der ville være absolut ingen interaktion mellem jer, hverken før eller efter. Det sagde du også ok til. Såååå, forstår ikke helt de sidste to punkter.

Når det så er sagt, så nød jeg virkelig at sutte din dejlige pik :P 

Skrevet

At hun ikke vil snakke er sgu da bare en kæmpe bonus :D

Men er enig i, at når tøsens fyr er tilstede på den ene eller anden måde, så kan det være en kæmpe turn off, da man ikke kan lade vær med at have det i baghovedet, men forstår derimod godt pigen, da det selvfølgelig giver en form for tryghed, da nogle kunder helt sikkert kan være ret underlige eller decideret ubehagelige.

Redigeret af LeCoq

Skrevet

Jeg tænker da også, at det er en bonus at vi ikke behøver at snakke :D 

Ja, føler mig tryg af at vide at han er i rummet ved siden af. Og så tænder vi begge på det, så det er klart en bonus.

Har en sugardaddy, som jeg mødes med alene, men det er en helt anden verden end den her "luderverden". Og det er her i "luderverdenen", at jeg søger det rå og non-verbale.

Skrevet

Jeg giver Vixenida ret.

Man skal forstå hvad det er en del af dette setup og hvad det ikke er. Jeg synes at hun forklarer meget klart hvordan det skal foregå og det skal man respektere. 

Skrevet

Og hvordan kommer man i kontakt med Vixenida?

Det lyder lige hvad jeg har behov for :rolleyes:

Skrevet
AlexCH skrev, for 50 minutter siden:

Og hvordan kommer man i kontakt med Vixenida?

Det lyder lige hvad jeg har behov for :rolleyes:

Ja tak 

Skrevet

Jeg sutter da gerne flere af jer :D Man kan bare skrive til mig her eller på instagram. Skal stadig lige se hvordan jeg smartest kan sætte sådan en annonce op, da min tidligere godt kunne være bedre.

Skrevet
Vixenida skrev, for 2 timer siden:

Jeg tænker da også, at det er en bonus at vi ikke behøver at snakke :D 

Ja, føler mig tryg af at vide at han er i rummet ved siden af. Og så tænder vi begge på det, så det er klart en bonus.

Har en sugardaddy, som jeg mødes med alene, men det er en helt anden verden end den her "luderverden". Og det er her i "luderverdenen", at jeg søger det rå og non-verbale.

Jeg vil også gerne se kontakt info på smukkerten;-)

Skrevet

Skriv også gerne til [email protected] jeg er også interesseret i aftale 

Skrevet

Nogen der ved hvordan man deaktiverer mail notifikationer? Synes jeg har klikket det rigtige sted, men eroguide bliver ved med at sende mig emails, når jeg får en besked.

Skrevet

Så længe kæresten ikke sidder og puster grise op, og man ikke bemærker ham, så er det vel fint :D

Lyder som et fedt setup, er der en annonce, eller bare direkte kontakt ;) ?

Skrevet
Vixenida skrev, for 49 minutter siden:

Nogen der ved hvordan man deaktiverer mail notifikationer? Synes jeg har klikket det rigtige sted, men eroguide bliver ved med at sende mig emails, når jeg får en besked.

Vixenida skrev, 1 time siden:

Jeg sutter da gerne flere af jer :D Man kan bare skrive til mig her eller på instagram. Skal stadig lige se hvordan jeg smartest kan sætte sådan en annonce op, da min tidligere godt kunne være bedre.

Hvad er prisen for et blow af dig?, frække

Skrevet
Vixenida skrev, 1 time siden:

Klik din profil i øverste højre hjørne --> Konto indstillinger --> Notifikations indstillinger (til højre) --> Indstil som du ønsker det

/ Honky-Dory

Skrevet

Jeg har foretaget indstillingerne, men bliver ved med at modtage notifikationer til min email. Meget besynderligt. 

Skrevet

Samme her - ikke sikker på virker eller måske logge ud og ind igen før aktiveres. 

Skrevet
Vixenida skrev, for 51 minutter siden:

Jeg har foretaget indstillingerne, men bliver ved med at modtage notifikationer til min email. Meget besynderligt. 

Virker for mig. Kan være det virker at logge ud og ind som Froggy siger, who knows..

Bare lige for at være sikker på du har set alle indstillingerne på siden - der er 2 sektioner med hver sin "gem" knap. Jeg mener jeg overså den nederste sektion første gang, da det virker lidt unaturligt sat op.

Skrevet
Vixenida skrev, for 18 timer siden:

Jeg skrev at min kæreste ville være på badeværelset med lukket dør under hele mødet.

Hold da op en rummelig og tålmodig kæreste du har, med mindre I deler pengene selvfølgelig. Alternativt, at du arrangerer en trekant med en pige som er lige så dejlig som dig.

Redigeret af Hr.

Skrevet

Pengene går faktisk direkte til mig :D Så det er kæmpe win, at han tænder på det. For jeg udlever også en fantasi ved det her :P 

Skrevet

Jeg er også klar og også på spilleregler og tryghed - skriv her eller på [email protected]

ses ./. 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.