1955 1344 Skrevet 25. Juli, 2023 Jeg har tidligere efterlyst viden om Sasha her, og kan nu bibringe en beretning efter et fint besøg idag. Hun er her kun til på søndag, så min anberfaling er, at I skal se at komme en tur til Næstved, det vil I bestemt ikke fortryde. Havde bestilt 45 min. men diverse ydelser fra hendes side, samt cim for ekstra betaling. Hun er meget smilende og imødekommende, og ikke mindst er hendes udstyr til at blive meget misundelig over (se hendes video i linket.) Sasha(TS)sexy LADYBOY Last week In Næstved - Annoncelight Jeg fik hvad jeg kom efter og er kørt glad og smilende mod min hjemby. Klar anbefaling herfra. 1955 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 25. Juli, 2023 Hvad kostede det? og ved du hvor hun tager hen efter Næstved? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
1955 1344 Skrevet 25. Juli, 2023 Argit skrev, for 3 timer siden: Hvad kostede det? og ved du hvor hun tager hen efter Næstved? Når ikke hun aelv oplyser sine priser, må jeg heller ikke gøre dert (reglerne her) men standardpriser hos ladyboys tænker jeg. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 29. Juli, 2023 Jeg nåede også at komme forbi inden hun rejser 45 minutter med massage og analt til mig. En fin massage, selv om jeg savnede lidt at kunne se hende imens Bagefter suttede hende stiv og ja, den holder hvad den lover. Det var mit første besøg hos en TS så måske derfor, men generelt har jeg desværre ikke let ved at få, og holde, en erektion. Hendes fejlede til gengæld ikke noget og hun kom helt i bund Vis jeg får chancen en anden gang tror jeg at jeg går efter det store program. Hun har en rigtig lækker krop som ville være skøn at udforske med mere tid til rådighed. Når hun forlader Næstved er det ikke for at arbejde et andet sted i første omgang så I må holde øje med om der på et tidspunkt igen dukker en annonce op 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Zar 349 Skrevet 3. August, 2023 (edited) Argit skrev, den 29.7.2023 at 16:01: Når hun forlader Næstved er det ikke for at arbejde et andet sted i første omgang så I må holde øje med om der på et tidspunkt igen dukker en annonce op Og få dage efter er hun så alligevel i Vejle . Redigeret 3. August, 2023 af Zar 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Argit 200 Skrevet 3. August, 2023 Ah det var også hendes plan, men jeg forstod på hende at hun ville tage en lille pause først. Den blev så meget lille , men så meget bedre for hendes kunder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 51 Skrevet 13. September, 2023 Er der nogen som har besøgt hende fornylig og kan fortælle lidt mere om hende. Kan se hun er i Aalborg i disse dage.. overvejer at besøge hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Brian62 51 Skrevet 14. September, 2023 Det er ikke meget hjælp at få ang hende Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Thai lover 167 Skrevet 14. September, 2023 Brian62 skrev, for 3 timer siden: Det er ikke meget hjælp at få ang hende Hvis ikke de to positive anmeldelser her i tråden, giver dig lyst til besøg, er der nok intet der gør. Se at få besøgt hende og lad os høre hvor godt det var. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg