Hop til indhold
1955

TS Sasha i Næstved

Recommended Posts

Jeg har tidligere efterlyst viden om Sasha her, og kan nu bibringe en beretning efter et fint besøg idag.

Hun er her kun til på søndag, så  min anberfaling er, at I skal se at komme en tur til Næstved, det vil I bestemt ikke fortryde.

Havde bestilt 45 min. men diverse ydelser fra hendes side, samt cim for ekstra betaling. Hun er meget smilende og imødekommende, og ikke mindst er hendes udstyr til at blive meget misundelig over (se hendes video i linket.)

 Sasha(TS)sexy LADYBOY Last week In Næstved - Annoncelight

Jeg fik hvad jeg kom efter og er kørt glad og smilende mod min hjemby.

Klar anbefaling herfra.

1955

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argit skrev, for 3 timer siden:

Hvad kostede det? :) og ved du hvor hun tager hen efter Næstved?

 

Når ikke hun aelv oplyser sine priser, må jeg heller ikke gøre dert (reglerne her) men standardpriser hos ladyboys tænker jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg nåede også at komme forbi inden hun rejser :) 45 minutter med massage og analt til mig. En fin massage, selv om jeg savnede lidt at kunne se hende imens :) 

Bagefter suttede hende stiv og ja, den holder hvad den lover. Det var mit første besøg hos en TS så måske derfor, men generelt har jeg desværre ikke let ved at få, og holde, en erektion.

Hendes fejlede til gengæld ikke noget og hun kom helt i bund :) Vis jeg får chancen en anden gang tror jeg at jeg går efter det store program. Hun har en rigtig lækker krop som ville være skøn at udforske med mere tid til rådighed.

Når hun forlader Næstved er det ikke for at arbejde et andet sted i første omgang så I må holde øje med om der på et tidspunkt igen dukker en annonce op :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Argit skrev, den 29.7.2023 at 16:01:

Når hun forlader Næstved er det ikke for at arbejde et andet sted i første omgang så I må holde øje med om der på et tidspunkt igen dukker en annonce op :)

Og få dage efter er hun så alligevel i Vejle .

Redigeret af Zar

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ah :) det var også hendes plan, men jeg forstod på hende at hun ville tage en lille pause først. Den blev så meget lille ;), men så meget bedre for hendes kunder. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Brian62 skrev, for 3 timer siden:

Det er ikke meget hjælp at få ang hende

Hvis ikke de to positive anmeldelser her i tråden,  giver dig lyst til besøg, er der nok intet der gør.

Se at få besøgt hende og lad os høre hvor godt det var.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...