Hop til indhold

Recommended Posts

Hej de here.

Jeg var forbi Sweet Natalia i lørdags.

hun var ok nem ar komme i kontakt med over Whasapp men hun gad ikke rigtig svar på min spørgsmål “første røde flag” jeg hvad først prøvet at få en aftale med hinde torsdag me. Der kunne vi ikke lige finde en tid. Skriv tidligt lørdag morgen og vi fandt en tid der passe og bække. Havde læst om hinde her inde og det var en eller to ok anmelders og noge ikke så godt, men jeg tænkte klar med det forkerte hovedet og kunde ikke lade vær med at se på det billede af hinde hvor hun står på trappe. 

jeg ankom til adressen 10 minutter før tid og fik en besked at hun ville være lidt forsinket.

langt om længe efter 10-15 ekster vænge tid var jeg hænde hved hinde dør blev hurtig lukket inde i opgangen og komme op til hinder dør og komme også hurtigt inde der så top point der. Der stod en lille pige foran mig i stramt sende træning tøj klar pige på billederne. Inde på hinde værelse spurte hun så hvad jeg var til…. Øøø tænke jeg det hvad vi vis talt om over WA. Nå men 30 min GFE til 1200,- jeg tog en bad og da jeg komme til bag fra badet stod hun næste nøgen men med sorte runde klister tinge over hinde bryst vorter “øv” hun for klar at de var meget sensitiv vi talt lidt om det og hun er ikke meget for man rør hved hinde bryster. Hun har også tage 3 til 4 kg på sinde hinde billeder. Hun beder mig om at lægge mig op i seng og hun kravler op og og kysse min krop på vej på til min mund og vi kyse ok fint med tunge men hun har også fået lavet læber som er sten hår og så kravler nu ned og give mig gummi på og spørg hvordan jeg vil havde BJ men det blive aldrig rigtig godt moske grunde de der meget hår læber men efter 5-8 min så et ok BJ med ingen øjen kontakt og det har vi slet ikke under hele akten. Vil jeg lige smage på hilde og jeg tror jeg bruger et 4-5 min på det hinde fisse var ikke lige frisk barberet så den stærk en del og der v’er igen reaktion fra hende tog små støn. Og jeg tænkt det her blive kedeligt knal. op i missionærstillingen og starte stille og roligt ud og kys lidt. Men at knallert på pige/dame der kører robot støn og kukke øjen tænde mig slet ikke så jeg tænke nå det skal over stås….. og efter 5-10 Min komme jeg.

og så lever pige barnet på og er faktisk op og vi snakke løs i kvarters tid eller mere. Hun er meget sød og meget sønt med de bryste for de er sq flotte.

jeg komme 120% ikke igen spil af penge og tid. Når vi sex 

hilsen den ordblinde 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Svarer også til min oplevelse. Et BJ der var mere med hånd og iøvrigt lukkede øjne under missionær delen. Ikke meget indlevelse.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære @JonDo  @Ubeskriveligt  og @swapswap mange tak for jeres anmeldelse og opfølgende kommentarer og øv at I har spildt jeres penge! ligesom @Cromorne havde jeg udset mig hende, men efter jeres bidrag er hun strøget af listen. Jeg var allerede ret loren ved tapen over hendes brystvorter da jeg har en holistisk tilgang til bryster ;) endnu et eksempel på værdien af dette forum.

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg
elcon71 skrev, 1 time siden:

Den nye trend. Pumpet i hoved og røv, men dårlig service

No nothing, no sex, Only euro

Så lad dog være med at hoppe på limpinden gang på gang! Jeg kunne have skrevet trådstarters anmeldelse bare ved at se på billederne. Hendes priser er alt for lave ift. det glittede barbie-teen look hun udstråler. 1400 for 1 times GFE med 20-årig Barbie... hvad tror du selv? Hun udstråler også at hun nok er mere interesseret i posere i luksusvarer til hendes insta, end at virke sexet. Det er så åbenlyst. Brug nu lige det store hoved, bare en lille smule.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 13 minutter siden:

1400 for 1 times GFE med 20-årig Barbie... hvad tror du selv? Hun udstråler også at hun nok er mere interesseret i posere i luksusvarer til hendes insta, end at virke sexet. Det er så åbenlyst. Brug nu lige det store hoved, bare en lille smule.

Kunne næppe være mere enig, når et tilbud er for godt til at være sandt er det som regel ikke værd at gå efter.

Der kan selvfølgelig være undtagelser og det er der da også, men det overlader jeg gerne andre til at finde ud af. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Knægten skrev, for 3 minutter siden:

Hvor holder hun til henne?

:lol: som det fremgår i annoncen skal du til Sydhavnen for at få kedelig barbiedukke-sex. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ebden_jj skrev, 1 time siden:

Så lad dog være med at hoppe på limpinden gang på gang! Jeg kunne have skrevet trådstarters anmeldelse bare ved at se på billederne. Hendes priser er alt for lave ift. det glittede barbie-teen look hun udstråler. 1400 for 1 times GFE med 20-årig Barbie... hvad tror du selv? Hun udstråler også at hun nok er mere interesseret i posere i luksusvarer til hendes insta, end at virke sexet. Det er så åbenlyst. Brug nu lige det store hoved, bare en lille smule.

Jeg hopper heller ikke på det. Foretrækker den gode oplevelse med en naturlig pige/kvinde.

Men det er tidens tand, som man siger. Og nogle foretrækker det overfladiske, fremfor kvalitet. Men måske man kan være heldig og få begge dele en gang imellem.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ebden_jj skrev, for 23 timer siden:

@Ebden_jj  hendes pris for 30 min (1000kr.) er på niveau med hvad mange andre kønne -og udfra anmeldelser søde og servicemindede piger tager for samme ydelse og hendes billeder falder heller ikke udenfor normalen, som jeg ser dem. De er glittede og med filter, men ikke mere end at man kan se løs hud omkring navlen på et par stykker, formentlig efter fødsel eller vægttab. TS nævner også at pigen faktisk lignede hendes billeder. Jeg er helt enig i at man skal vurdere alle gode tilbud kritisk og hendes pris for en time er under hvad man ville forvente, der kan også være billeder der udstråler at pigen enten ikke føler sig try ved situationen eller virker kold, det kan jeg så ikke se i Natalias billeder.

Noget jeg kan undre mig over, apropos at hoppe på limpinden, er når pigen tydeligvis er en helt anden end hende der er afbilledet, eller når der er photoshoppet 10-15 kg og år fra virkeligheden og lejligheden ligner noget der er løgn, men man alligevel vælger at blive og håbe på det bedste. Her ville jeg ønske at flere tænkte med det store hoved og vendte om i døren. 

Ærbødigst, DrMabuse

Del dette indlæg

Link til indlæg
drmabuse skrev, for 36 minutter siden:

@Ebden_jj....

lTS nævner også at pigen faktisk lignede hendes billeder. 

Han skrev faktisk at hun har taget nogle kg på. Der er selvfølgelig altid undtagelser. Det er bare en særlig kombination af kunstige negle, kunstige patter, kunstige læber, overdreven mascara, en måde at se "dyr" ud på som virker totalt billig og tarvelig. Glittet facade med mærkevarer men intet personligt udtryk.

Jeg mener ikke det er super svært at spotte. Når jeg kan tjekke de bokse, samtidig med at prisen for en time ligger i den absolut lave ende, og pigen ikke er anmeldt..... så tager jeg sgu ikke chancen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Ebden_jj skrev, den 24.7.2023 at 15:28:

Så lad dog være med at hoppe på limpinden gang på gang! Jeg kunne have skrevet trådstarters anmeldelse bare ved at se på billederne…. Det er så åbenlyst. Brug nu lige det store hoved, bare en lille smule.

Kan ikke huske, hvem der sagde det, men det forklarer en del:

”Problemet er, at Gud skabte manden med både en hjerne og en pik, men ikke med blod nok til, at begge dele kan fungere på en gang.”

Redigeret af Twain

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...