Hop til indhold
Jeopeardy

Tulle 44 - Dejlig stor pige

Recommended Posts

dengamlejyde skrev, for 2 timer siden:

Hej er der nogen der ved om Tulle kun arbejder om aftenen, eller også om dagen. Kan selv bedst i dagtimerne men kan ikke få fat i hende, ville ellers meget gerne opleve en tur med hende.

Tror du skal kigge på mandag over middag - jeg fik en tid ved kaffetid - stedet nemt at finde, parkering etc ok! 
god fornøjelse @dengamlejyde 

Del dette indlæg


Link til indlæg
sejer skrev, for 4 minutter siden:

Er det frit om det er med eller uden gummi?

Det virker det til - hvis altså ens egen hygiejne er god evt. frisk fra bad, får du det uden - lød det da jeg spurgte inden - håber det er svar nok!

Del dette indlæg


Link til indlæg
magnus den 1 skrev, for 3 minutter siden:

Hun opgiver ikke telf. og adresse?

 

Jo, faktisk begge dele i annoncen. 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, den 22.3.2024 at 11:09:

Jo, faktisk begge dele i annoncen. 

/North

Tulle 44 annonce https://annoncelight.dk/showad/371398 :rolleyes:

Tulle44 annonce https://annoncelight.dk/showad/399202 :(

er det kun mig?
Eller virker det underligt at Tulle med mellemrum 44 har adrs/tlf hvor Tulle44 har intet ?

ville det ikke være mest ligetil hvis det var lig de polske GP - der har mange forskellige med billeder men med samme kontakt mulighed?
god påske derude

Del dette indlæg


Link til indlæg
cock4woman_only skrev, for 13 timer siden:

Tulle 44 annonce https://annoncelight.dk/showad/371398 :rolleyes:

Tulle44 annonce https://annoncelight.dk/showad/399202 :(

er det kun mig?
Eller virker det underligt at Tulle med mellemrum 44 har adrs/tlf hvor Tulle44 har intet ?

ville det ikke være mest ligetil hvis det var lig de polske GP - der har mange forskellige med billeder men med samme kontakt mulighed?
god påske derude

Formoder den uden adresse, er en oplysning om at hun er klar til besøg af stamkunder?? og den anden er til nye kontakter. Det er mit bedste bud.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frankie38xl skrev, for 6 timer siden:

Skriver da kun det er i Østervrå 

Det kunne tænkes at hun opdatere sin annonce. 

Da jeg kommenterede var begge dele indeholdt i annoncen. 

/North

Del dette indlæg


Link til indlæg
North skrev, 1 time siden:

Det kunne tænkes at hun opdatere sin annonce. 

Da jeg kommenterede var begge dele indeholdt i annoncen. 

/North

Gider du sende en pb

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte Tulle den anden dag og hun er super sød nem at snakke og med på næsten alt bl.a. dominans så i alt en super oplevelsen 

Holde til i Østervrå men ikke særligt diskret så hvis man kan leve med det er det bare at besøge hende

Del dette indlæg


Link til indlæg
cock4woman_only skrev, den 21.3.2024 at 07:50:

Well folks - så mit snit til book tid hos hende her Tulle 44

og lad mig slå fast - alt hvad beskrevet holder stik med 7 tommer søm

Tulle 44 er til alt inden for normalt sex - og tænder man på en GP med sexet øjne, blanke af ren liderlighed ved første møde, så er Tulle 44 lige præcis hende

kroppen kan diskuteres:rolleyes:

- men efter lidt hede kys og et par fingre har givet clitoris lidt “håndgas” kom der sku gang safterne som løb ned af hendes inderlår;)

og banditten fandt sig fantastisk tilpas både dybt i halsen imellem hendes læber - oppe i fisse og ikke mindst bagi - hvor hun er stram, specielt sammen med hun stønner en orgasme ud i rummet

er hun ikke den ringeste af de modne danske GP derude pt. Og hun kan ikke få nok sex lod hun mig vide af…

god fornøjelse derude til jer som vil prøve hende fra på mandag igen 

Hun skriver hun er stor, hvor stor vil du sige hun er?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Frankie38xl skrev, 1 time siden:

Hun skriver hun er stor, hvor stor vil du sige hun er?

Hun ER STOR :huh: Stor røv og meget lange slappe bryster, 4 børn sagde hun.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvordan kommer i i kontakt med hende ringer eller skriver i, jeg har ikke haft held med det. Jeg prøver altid at få aftale i dagtimerne. Måske man bare skal køre forbi og se om lampen er tændt.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende onsdag, hun er sød og rar. Et godt besøg hun yder til fulde det hun skriver i annoncen. Hun er kun aktiv når annoncen med telefonnummer er på og det er den eneste der er hendes egen. Hun nævnte desuden at annoncen uden nummer ikke er en hun har lagt op, og det med den røde lampe er heller ikke er rigtigt og noget hun kender til . Hun ved ikke hvem der skriver i hendes navn.

Del dette indlæg


Link til indlæg
dengamlejyde skrev, den 12.4.2024 at 11:51:

Besøgte hende onsdag, hun er sød og rar. Et godt besøg hun yder til fulde det hun skriver i annoncen. Hun er kun aktiv når annoncen med telefonnummer er på og det er den eneste der er hendes egen. Hun nævnte desuden at annoncen uden nummer ikke er en hun har lagt op, og det med den røde lampe er heller ikke er rigtigt og noget hun kender til . Hun ved ikke hvem der skriver i hendes navn.

De sidste par oplysninger er vel ret interessante ..Der må være nogen med et horn i siden til hende ..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så fik jeg besøgt Tulle44 i Østervrå , må sige hun skuffer ikke, hun er næsten til hvad sex er. Jeg fik lov at fiste hende i begge huller og hun nød det. Og sutte mester hun også med slug. Helt sikkert hun skal besøges igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...