Hop til indhold
Jeopeardy

Tulle 44 - Dejlig stor pige

Recommended Posts

Jeopeardy skrev, for 6 timer siden:

Hej,

Er der nogen der kender hende her der kalder sig Tulle 44?

Måske der er nogle der har besøgt hende og vil give en anmeldelse? 

Annoncen giver udtryk for hun er frisk på det meste men er der nogen der ved om det holder? 

https://annoncelight.dk/showad/371398

Lyder sku frækt. Smid gerne en anmeldelse, hvis du besøger hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det kan jeg, har været sammen med hende 3 gange - ingen tvivl hun gør det af lyst og glæde, du får hele pakken, hun har ikke stedet, så du skal have det, ellers gør i det offentligt - hun er ikke sart

eneste minus hun er ekstrem ustabil

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tak for svar fræk6, det lyder jo som en man burde få besøgt! 

Bosse1910: Jeg mener på et tidspunkt at have læst hun kører ud fra Hjørring men er ikke sikker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, den 21.7.2023 at 07:43:

Det kan jeg, har været sammen med hende 3 gange - ingen tvivl hun gør det af lyst og glæde, du får hele pakken, hun har ikke stedet, så du skal have det, ellers gør i det offentligt - hun er ikke sart

eneste minus hun er ekstrem ustabil

Hej fræk6

Kan du fortælle lidt om, hvordan hun ser ud?

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanonkuglen skrev, for 2 timer siden:

Hej fræk6

Kan du fortælle lidt om, hvordan hun ser ud?

 

Første vil jeg sige smag og hvad man går efter er meget forskelligt, jeg har skrevet positivt om hende - hun er sød og ærlig ingen tvivl om det - hun får 10 for dette

 - men når du spørger hvordan hun ser ud - kan jeg svare dig,  hun er ikke en model, hun ligner mange af de efterhånden danske gp - der er lidt oppe i årene - med kroppe der viser de har levet længe - forstå mig ikke negativt, hvis det er sådanne en krop der tænder dig

jeg tændte på det ligepå sex, hvor der bliver taget godt imod alle steder 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 7 timer siden:

Første vil jeg sige smag og hvad man går efter er meget forskelligt, jeg har skrevet positivt om hende - hun er sød og ærlig ingen tvivl om det - hun får 10 for dette

 - men når du spørger hvordan hun ser ud - kan jeg svare dig,  hun er ikke en model, hun ligner mange af de efterhånden danske gp - der er lidt oppe i årene - med kroppe der viser de har levet længe - forstå mig ikke negativt, hvis det er sådanne en krop der tænder dig

jeg tændte på det ligepå sex, hvor der bliver taget godt imod alle steder 

Hej 

tak for dit svar. 
jeg tænder på modne kvinder, og gerne buttede piger. 
så tænker hun opfylder dette. 
Hvordan med bryster og røv?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanonkuglen skrev, for 18 timer siden:

Hej 

tak for dit svar. 
jeg tænder på modne kvinder, og gerne buttede piger. 
så tænker hun opfylder dette. 
Hvordan med bryster og røv?

Så har du fundet den rette -brysterne bære præg af hun har fået børn, de er helt alm iforhold til alder osv.. røven stor og med lidt opvarming smutter man bare indenfor

god tur, husk at skriv om din oplevelse 

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, for 4 timer siden:

Så har du fundet den rette -brysterne bære præg af hun har fået børn, de er helt alm iforhold til alder osv.. røven stor og med lidt opvarming smutter man bare indenfor

god tur, husk at skriv om din oplevelse 

Håber jeg kan lave en aftale i næste uge, så skriver jeg lige

Del dette indlæg


Link til indlæg
fræk6 skrev, den 8.10.2023 at 10:31:

Så har du fundet den rette -brysterne bære præg af hun har fået børn, de er helt alm iforhold til alder osv.. røven stor og med lidt opvarming smutter man bare indenfor

god tur, husk at skriv om din oplevelse 

Jeg fik en tur sammen med Tulle i går aftes. 
Det var en kanon oplevelse, var alle pengene værd. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanonkuglen skrev, for 1 time siden:

Jeg fik en tur sammen med Tulle i går aftes. 
Det var en kanon oplevelse, var alle pengene værd. 

Dejligt, er glad for at køre det var et positivt møde 

kan du ikke beskrive jeres møde inde ude p-plads osv hvad du gjorde ved hende, sprøjtede hun?? Var hun frisk på anal osv??

Del dette indlæg


Link til indlæg
Kanonkuglen skrev, for 2 timer siden:

Jeg fik en tur sammen med Tulle i går aftes. 
Det var en kanon oplevelse, var alle pengene værd. 

Hun skriver hun gerne vil kneppes i hals og røv, stemmer det overens med din oplevelse? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også haft fornøjelsen af Tulle. Jeg mødtes med hende til 30 minutter i min bil på en parkeringsplads. Det hun skriver i hendes annonce passer 100 procent. Jeg kneppede hende i alle huller og sluttede af med at komme hende dybt i halsen, og hun slugte det hele. Hun kan virkelig tage noget pik og man kan sagtens kneppe hende hårdt og længe, både i fisse og røv. Så jeg kan sagtens anbefale hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Er der en af jer som har hendes nr. på speed dial:P og kan dele det - for hendes annonce uden kontakt info er opdateret hver nat - hvor den anden med nr. er offline!

på forhånd tak 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Skrevet (edited)

Mener også Tulles adresse stod i en annonce. Nogen der har den? Hun svarer ikke på sms og telefonen går på svarer. Der står jo, at man bare skal møde op og se, om den røde lampe er tændt…

Redigeret af Titommeren

Del dette indlæg


Link til indlæg
Titommeren skrev, for 21 minutter siden:

Mener også Tulles adresse stod i en annonce. Nogen der har den? Hun svarer ikke på sms og telefonen går på svarer. Der står jo, at man bare skal møde op og se, om den røde lampe er tændt…

Kan du ikke sende hendes telefonnummer til mig i PM?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godaften, jeg vil også gerne hører, om der er noget nyt, eller om der er nogen som kan hjælpe med lidt info. Tak

Del dette indlæg


Link til indlæg

Well folks - så mit snit til book tid hos hende her Tulle 44

og lad mig slå fast - alt hvad beskrevet holder stik med 7 tommer søm

Tulle 44 er til alt inden for normalt sex - og tænder man på en GP med sexet øjne, blanke af ren liderlighed ved første møde, så er Tulle 44 lige præcis hende

kroppen kan diskuteres:rolleyes:

- men efter lidt hede kys og et par fingre har givet clitoris lidt “håndgas” kom der sku gang safterne som løb ned af hendes inderlår;)

og banditten fandt sig fantastisk tilpas både dybt i halsen imellem hendes læber - oppe i fisse og ikke mindst bagi - hvor hun er stram, specielt sammen med hun stønner en orgasme ud i rummet

er hun ikke den ringeste af de modne danske GP derude pt. Og hun kan ikke få nok sex lod hun mig vide af…

god fornøjelse derude til jer som vil prøve hende fra på mandag igen 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej er der nogen der ved om Tulle kun arbejder om aftenen, eller også om dagen. Kan selv bedst i dagtimerne men kan ikke få fat i hende, ville ellers meget gerne opleve en tur med hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...