Hop til indhold
Pussyadvisor

VIDEOANMELDELSE: Mia største bryster i Kbh

Recommended Posts

Så fik jeg besøgt den super smukke og lækre Mia med (måske) Kbh's største naturlige bryster. Hun er i øvrigt tidligere anmeldt i flotte toner herinde.

Desværre er hun på en velfortjent ferie lige nu, men er så vidt jeg kunne forstå på hende tilbage om 1 uge.

- Derfor intet link i denne omgang. Jeg opdatere så snart hun er tilbage.

Jeg besluttede mig for at besøge hende og lave en fræk video til OF. Hvis i ikke allerede følger med derinde kan i se den her: 

Fjernet

Overordnet set i forhold til servicen, får hun 10 ud af 10 i min bog.

Jeg ankommer til lejligheden som ligger meget privat. Det er i en større bebyggelse på Amager hvor der er massere af parkering og folk lægger ikke mærke til dig eller hvilken opgang du går ind i. 
Der er i øvrigt åbent i opgangen (i hvert fald da jeg kom) så ikke noget med at stå og vente. 

Hun lukker op kun iført frækt lingeri og høje hæle. Blowjob uden kondom og fin sex i forskellige stillinger. 
Jeg afslutter udover hendes bryster, mens hun holder kameraet. 

Stedet: 7/10 - Kunne godt være lidt mere lækkert indrettet, men det vigtigste for mig er parkering og privatliv. Badeværelset er også af ældre dato. Men okay, det er jo ikke et boligprogram vel...
Bryster: 8/10 - Nu til varerne. De flotteste bryster som i kan se. De spiller max.
Billeder i forhold til virkeligheden: 7/10 - Hun matcher billederne nogenlunde, men har taget en smule på siden billederne blev taget. Der er både billeder med og uden photoshop. Synes hun ligger et sted i midten. Men det er uden tvivl hende på billederne.
Blowjob: 9/10 - Perfekt - Hun bliver bare ved og ved og gør det til perfektion.
Sex: 9/10 - Hun er en vildbasse, ingen tvivl om det og du kan gøre hvad der passer dig med hende
Engelsk: 7/10 - Synes hun taler fint engelsk i forhold til mange andre og man kan forstå hinanden.
Service generelt: 10/10 - Helt klart en af de mest imødekommende jeg har besøgt længe.

MIA - VI SES SNART IGEN! Og tak for den fine video. Håber i andre også får glæde af den ;-)

Redigeret af Keeper
  • Tak 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

skulle vi så betale OF for at se din video......never!

• Synes godt om 9

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, for 16 minutter siden:

Præcis 

• Synes godt om 1
  • Haha 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
pdrhan skrev, 1 time siden:

Det er heller ikke lige mig, men det er vel op til den enkelte? Trådstarter har da skrevet en fin anmeldelse og giver mulighed for lidt ekstra. 

Tak for anmeldelsen til trådstarter!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pussyadvisor skrev, den 17.7.2023 at 15:52:

Jeg besluttede mig for at besøge hende og lave en fræk video til OF. Hvis i ikke allerede følger med derinde kan i se den her: 

det er da genialt hvorfor har jeg ikke tænkt på det noget før ! hehe

jeg besøger så mange piger hele tiden , hvorfor ikke gøre sin hobby til en indtægtskilde når man nu kan

jeg er desværre for privat til den slags , men synes det er smadder godt koncept .

Redigeret af Keeper
Link

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der burde måske være en gratis smagsprøve video, så man kan se om det er noget du mestre?? 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pussyadvisor skrev, for 5 timer siden:

Hvad er varigheden af de videoer? 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Milner skrev, for 5 timer siden:

Der burde måske være en gratis smagsprøve video, så man kan se om det er noget du mestre?? 

Tror ikke man må lægge videoer op herinde? Men god ide

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndersJ
Pussyadvisor skrev, den 17.7.2023 at 15:52:

Så fik jeg besøgt den super smukke og lækre Mia med (måske) Kbh's største naturlige bryster. Hun er i øvrigt tidligere anmeldt i flotte toner herinde.

Desværre er hun på en velfortjent ferie lige nu, men er så vidt jeg kunne forstå på hende tilbage om 1 uge.

Overordnet set i forhold til servicen, får hun 10 ud af 10 i min bog.

Jeg ankommer til lejligheden som ligger meget privat. Det er i en større bebyggelse på Amager hvor der er massere af parkering og folk lægger ikke mærke til dig eller hvilken opgang du går ind i. 
Der er i øvrigt åbent i opgangen (i hvert fald da jeg kom) så ikke noget med at stå og vente. 

Hun lukker op kun iført frækt lingeri og høje hæle. Blowjob uden kondom og fin sex i forskellige stillinger. 
Jeg afslutter udover hendes bryster, mens hun holder kameraet. 

Stedet: 7/10 - Kunne godt være lidt mere lækkert indrettet, men det vigtigste for mig er parkering og privatliv. Badeværelset er også af ældre dato. Men okay, det er jo ikke et boligprogram vel...
Bryster: 8/10 - Nu til varerne. De flotteste bryster som i kan se. De spiller max.
Billeder i forhold til virkeligheden: 7/10 - Hun matcher billederne nogenlunde, men har taget en smule på siden billederne blev taget. Der er både billeder med og uden photoshop. Synes hun ligger et sted i midten. Men det er uden tvivl hende på billederne.
Blowjob: 9/10 - Perfekt - Hun bliver bare ved og ved og gør det til perfektion.
Sex: 9/10 - Hun er en vildbasse, ingen tvivl om det og du kan gøre hvad der passer dig med hende
Engelsk: 7/10 - Synes hun taler fint engelsk i forhold til mange andre og man kan forstå hinanden.
Service generelt: 10/10 - Helt klart en af de mest imødekommende jeg har besøgt længe.

MIA - VI SES SNART IGEN! Og tak for den fine video. Håber i andre også får glæde af den ;-)

Den skal vist ind under reklamer den her "anmeldelse". Med mindre linket til only fans er gratis ? 

Redigeret af AndersJ
Link

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak for anmeldelsen. Kunne du ikke indsætte et link til pigens annonce også. Udover linket til dit eget firma?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lav en video med Evita fra Glostrup og du har en subscriber mere

Del dette indlæg

Link til indlæg
Stantheman skrev, for 43 minutter siden:

Kunne du ikke indsætte et link til pigens annonce også

Læs igen hvad TS skriver;

Redigeret af Gløden

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndersJ

Hek gløden 
jeg bliver fejlciteret her: jeg skriver det er en reklametrå og den bør flyttes til reklamer med mindre linket gøres gratis naturligvis. 
Vil du fjerne den - jeg har ingen holdning til om hun er på ferie eller ej. Kende ikke pigen og kunne aldrig finde på at bruge penge på only fans 

Hej igen gløden: mange tak :) 

Desværre er hun på en velfortjent ferie lige nu, men er så vidt jeg kunne forstå på hende tilbage om 1 uge.

Redigeret af AndersJ

Del dette indlæg

Link til indlæg

AndersJ skrev, for 4 minutter siden:

Hek gløden 
jeg bliver fejlciteret her: jeg skriver det er en reklametrå og den bør flyttes til reklamer med mindre linket gøres gratis naturligvis. 
Vil du fjerne den - jeg har ingen holdning til om hun er på ferie eller ej. Kende ikke pigen og kunne aldrig finde på at bruge penge på only fans 

Desværre er hun på en velfortjent ferie lige nu, men er så vidt jeg kunne forstå på hende tilbage om 1 uge.

Sorry @AndersJ:oops:

Del dette indlæg

Link til indlæg

STOP POSTING VIDEOS OF GIRLS WITHOUT THEIR CONSENT!!!!!!!!!! Its soooooo mean!!!!!!! I will report every content what you posting of us!

• Synes godt om 6

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg har haft abonnement på profilen ved OnlyFans. Det er dog opsagt, men jeg kan se indhold indtil forudbetalt periode udløber. 

Til info er alt videoindhold slettet fra profilen igen. Der ligger blot et par billeder af piger, som muligvis skal besøges.

Så evt. nysgerrige behøver ikke betale for at se videoer. Der er ingen pt. Dette er naturligvis kun den øjeblikkelige status og kan ændre sig fremadrettet.

• Tak 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
pacer skrev, for 14 timer siden:

Hvad er varigheden af de videoer? 

Videoen fra i går var filmet som POV og var klippet sammen til 5-6 minutter, så vidt jeg husker (videoen er nu slettet jf. mit andet indlæg)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
vibber skrev, for 9 timer siden:

Tror ikke man må lægge videoer op herinde? Men god ide

Tænkte nu osse mere på hans Onlyfans konto..;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest AndersJ
Gløden skrev, for 5 timer siden:

Sorry @AndersJ:oops:

All good :)) 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Efter interessen voksede var der desværre uenighed om hvorvidt der var givet tilladelse til at lægge videoen op på Onlyfans. Hvilket må siges at være ret vigtigt!

Derfor er videoen med besøget naturligvis omgående fjernet fra profilen og den vil ikke blive lagt op igen.

Der vil fortsat blive postet som forventet de næste par uger, men det vil blive med danske piger som er 100% indforstået med konceptet og hvor der er indgået en dansk formel kontrakt. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest tvr

Dette er intet mindre end en chokerende tråd. Hvordan fanden kan man overhovedet overveje at mene det er OK at offentliggøre en video man har taget hos en pige??

JenniferBigTits skrev, for 6 timer siden:

STOP POSTING VIDEOS OF GIRLS WITHOUT THEIR CONSENT!!!!!!!!!! Its soooooo mean!!!!!!! I will report every content what you posting of us!

And feel free to report it to the Police as well. It's obviously not legal to publish such video material.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Keeper

Der er fjernet diverse link i tråd 

Keeper

Del dette indlæg

Link til indlæg
Pussyadvisor skrev, for 2 timer siden:

Efter interessen voksede var der desværre uenighed om hvorvidt der var givet tilladelse til at lægge videoen op på Onlyfans. Hvilket må siges at være ret vigtigt!

Derfor er videoen med besøget naturligvis omgående fjernet fra profilen og den vil ikke blive lagt op igen.

Der vil fortsat blive postet som forventet de næste par uger, men det vil blive med danske piger som er 100% indforstået med konceptet og hvor der er indgået en dansk formel kontrakt. 

havde du ikke fået tilladelse fra pigen til at lægge videoen op på onlyfans ??? :angry:

troede du havde fået lov derfor det lød som en rigtig god ide

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...