Hop til indhold
Thaitilmig

Rødovre: En times oliemassage + svensk = 250 kr.

Recommended Posts

Eller B2B en time med svensk til 450 kr? 550 hvis man vil sprøjte hende i ansigtet??? Måske er det Netto der har købt stedet? 

Det er måske bare mig der bliver mistænksom, men nogle gange kan det faktiskt blive lidt for billigt. Det er jo ikke lidt billigere end gennemsnittet - det er mindre end 50 procent. Noget måtte være gal.

B

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske kører de bare med tilbud. :-P

De har tidligere ligget på Fredensgade 7, hvor jeg ville besøge dem. Desværre havde nogle andre lige overtaget stedet, da jeg kom.

De hed "Nikki Spa & Massage" også efter flytningen til Rødovrevej, men ordlyden i deres annonce er til at genkende selv om navnet er droppet.

Deres priser plejede at være på normalt niveau, så enten har de som nævnt tilbud eller også prøver de blot desperat at få penge i kassen (måske er kundegrundlaget i Rødovre ikke så godt som de håbede). Hvis det sidste er tilfældet, så er det forhåbentlig uden ubehagelige overraskelser/prisstigninger midt i akten for kunden.

Jeg har ikke været der selv, men det er absolut med i overvejelserne. De plejede at have billeder af en ret flot pige på deres site, men det kan selvfølgelig være fake.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det var da ellers en garanti som virker overbevisende... Er der virkelig ikke nogen som har prøvet om deres priser og kvalitet holder?

Jeg bor desværre i den anden ende af landet og er kun sjældent i København, men vil klart prøve det når vejen kommer forbi næste gang.

Det kunne dog være rart, om der er nogen som lige kunne give en melding inden...

Del dette indlæg

Link til indlæg

det ligger i den gamle bilforhandler på hjørnet overfor Statoil som ligger på hjørnet af Rødovrevej og Jyllingevej.

stedet ser rent og pænt ud og 3 piger nok så meget sagt, hvis man kigger godt efter er der vedhæng på mindst 1

måske det ender med at tjekke den tilfredshedsgaranti lidt nærmere

Redigeret af HappyHippo

Del dette indlæg

Link til indlæg

det ligger i den gamle bilforhandler på hjørnet overfor Statoil som ligger på hjørnet af Rødovrevej og Jyllingevej.

stedet ser rent og pænt ud og 3 piger nok så meget sagt, hvis man kigger godt efter er der vedhæng på mindst 1

Undskyld, men hvor ser du vedhæng ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg bor desværre i den anden ende af landet og er kun sjældent i København, men vil klart prøve det når vejen kommer forbi næste gang.

Med de priser de holder nu, kan du sagtens få in rejsen i budgeten, og stadig have penge over til en bajer for du tager hjem.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej HH  Har du prøvet dette sted, eller har du blot fået oplyst adr. har ringet flere gange i formiddag, men der er tlf.-svarer på hele tiden. Så køen er nok lang til de priser. Hører gerne fra en der har været der

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der kender en mere nøjagtig adresse, rødovrevej nr. ?

Hvis pigerne ikke selv oplyser den nøjagtige adresse i deres annonce, skyldes det nok at de ikke ønsker den offentliggjort og hvad skal du bruge adressen til?, medmindre du bestiller tid? Og så kan du selv spørge ind til den - ellers synes jeg sådan set der allerede tidligere i tråden er angivet en ret nøjagtig adresse, det ikke ville tage mig mange minutter at finde.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikke et klogt svar, og tillige kendskab til lokale forhold her på øen :-)

Nu er det ikke os alle der ihukommer hvor der har ligget en gammel bilforhandler. På de tre hjørner (excl Statoil) ligger der nu div ejensdomsmæglere og ikke skyggen af noget thai sted. Og som det står skrevet ovenfor, er der kun telefonsvarer på nummeret.

Glæder mig til at du efter blot et minut finder det. Vi er sikkert dummere herovre

Del dette indlæg

Link til indlæg

HappyHippo

Det kan ikke være det sted du refererer til der er indgang fra gaden, i deres annonce skriver de der er indgang fra gården hvor der også er parkering

the rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

HappyHippo

Det kan ikke være det sted du refererer til der er indgang fra gaden, i deres annonce skriver de der er indgang fra gården hvor der også er parkering

the rider

Det er heller ikke samme tlf. nr. den du ref. til er rødovrevej 277 og står i OD oversigt over massagesteder på sjælland

rødovrevej 277 er der en pige på 23 en på 27 og en ladyboy (det reklamerer de selv med )

Redigeret af The Rider

Del dette indlæg

Link til indlæg

Sikke et klogt svar, og tillige kendskab til lokale forhold her på øen :smile:

Nu er det ikke os alle der ihukommer hvor der har ligget en gammel bilforhandler. På de tre hjørner (excl Statoil) ligger der nu div ejensdomsmæglere og ikke skyggen af noget thai sted. Og som det står skrevet ovenfor, er der kun telefonsvarer på nummeret.

Glæder mig til at du efter blot et minut finder det. Vi er sikkert dummere herovre

Hjørnet af Rødovervej og Jyllingevej - det tog præcis 0,30 sek - google is my friend  :D

https://maps.google.dk/maps?q=r%C3%B8dovrevej&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x4652516b7ac66dd7:0x6970e3b9ee2d4358,R%C3%B8dovrevej,+2610+R%C3%B8dovre&gl=dk&ei=yH3AUpPTCuH50gXWj4H4DQ&ved=0CDYQ8gEwAQ

Mere bebøver du vel ikke vide for at kunne se hvorlangt du har til stedet og se hvornår du kan være der, hvis du vil ringe og bestille tid, hvor du så kan få den helt nøjagtige adresse - at de så sikkert har juleferie nu og tlf. svarer på, er da ikke mit problem.

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hjørnet af Rødovervej og Jyllingevej - det tog præcis 0,30 sek - google is my friend :D

https://maps.google.dk/maps?q=r%C3%B8dovrevej&ie=UTF-8&hq=&hnear=0x4652516b7ac66dd7:0x6970e3b9ee2d4358,R%C3%B8dovrevej,+2610+R%C3%B8dovre&gl=dk&ei=yH3AUpPTCuH50gXWj4H4DQ&ved=0CDYQ8gEwAQ

Mere bebøver du vel ikke vide for at kunne se hvorlangt du har til stedet og se hvornår du kan være der, hvis du vil ringe og bestille tid, hvor du så kan få den helt nøjagtige adresse - at de så sikkert har juleferie nu og tlf. svarer på, er da ikke mit problem.

Ja, næste gang lærer du sikkert også streetview at kende. Hvis man ellers kan stave til Skanderborgvej, kan jeg nok også sende dig en maplink hertil.

Ligeså ubrugeligt.. Naturligvis heller ikke dit problem

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja, næste gang lærer du sikkert også streetview at kende. Hvis man ellers kan stave til Skanderborgvej, kan jeg nok også sende dig en maplink hertil.

Ligeså ubrugeligt.. Naturligvis heller ikke dit problem

Hvis pigerne ikke selv offentliggør deres nøjagtige adresse, så må den alligevel ikke offentliggøres her på EG, så jeg kan ikke se hvorfor du efterspørger den her?

Godt nytår - håber du kan få dit billige Nytårsknald et andet sted inden du eksplumderer, hvis du ikke opnår kontakt til stedet - der er jo nok at tage af  :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
frisk fyr nsj sagde den 29 Dec 2013 - 11:36 AM:

Undskyld, men hvor ser du vedhæng ?

det ses bedst på stedet, men det kræver du bevæger dig derud

3 piger på stedet, der er 2 på billederne, hvor mange er der så tilbage ?

evt. kør der ud og be' om en omgang af dem alle, så finder du svaret

eller prøv at be' dem om 'look at the moon', så får du også svaret

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har netop snakket i telefon med dem. 1 times oliemassage koster 400 og hun undskyldte og sagde de 200 var en fejl og at de ville rette det i dag.

Fik ikke spurgt til den præcise adresse, da det for mit vedkommende var ligegyldigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...