Hop til indhold

Pigens trusser med hjem.

Featured Replies

Skrevet
Nordjysk Kinkster skrev, for 7 timer siden:

That  ass  and  those  boobs  :wub:

Dine  visuelle  evner  er  helt  top  turnet. 

Skrevet
lejogbrug skrev, for 11 timer siden:

Jeg  tror  gerne  mister  giver  dig røde  baller  såfremt  du  møder  op  I mormortrusser  hos  ham  

Ja nu må vi se, det er jo lige før det kan blive en hel forretning :wub:

Arbejder ud fra tesen. 

Kom i mormortrusser få røde baller :biggrin:

Skrevet
SweetKisses skrev, den 15.7.2023 at 20:56:

Jeg har også engang sendt en mand ned igennem lobbyen mens han havde mine trusser i munden :P

Jeg tør godt tage dine trusser på hovedet når jeg går ned og tjecker ud dagen efter ;) :wub: Just saying :lol:

Skrevet
SweetKisses skrev, den 15.7.2023 at 20:56:

Jeg har flere gange givet trusser med som souvenir, også efterladt trusser under hovedpuden :rolleyes: men kun til mænd jeg har vidst har haft interesse for dem - der er nemlig også en del mænd, der er ligeglad med dem og så er det da spild af gode trusser :D

Jeg har også engang sendt en mand ned igennem lobbyen mens han havde mine trusser i munden :P

jeg har stadig til gode at sælge dem.. men har fået en del henvendelser lige fra trusser jeg har haft på til træning, trusser der er våde af tis, og nogle lidt mere pikante forespørgsler…. 

Måske du selv skulle sendes afsted med dine egne trusser i munden:twisted: 
bare en fræk tanke:wub:

Skrevet
Mister12 skrev, 1 time siden:

Ja nu må vi se, det er jo lige før det kan blive en hel forretning :wub:

Arbejder ud fra tesen. 

Kom i mormortrusser få røde baller :biggrin:

Mister  der  er  noget  du  har  misforstået,  det  er  ikke  gratis  at  jeg  iføre  mig  de  berygtede  trusser,  går  hjem  med  varme  baller  og  har  fået  et  par  protein drinks under  besøget.

Skrevet
yrghh skrev, den 15.7.2023 at 13:03:

Vist nærmere lugtende af piksved og rullet ind i lommeuld <_<

Lige først tænkte jeg, at det var et fantastisk salgstrick….. men ved nærmere eftertanke Øh nej :mellow:

Skrevet
lejogbrug skrev, for 51 minutter siden:

Mister  der  er  noget  du  har  misforstået,  det  er  ikke  gratis  at  jeg  iføre  mig  de  berygtede  trusser,  går  hjem  med  varme  baller  og  har  fået  et  par  protein drinks under  besøget.

Jamen så er det ikke første gang det sker, at jeg misforstår noget :biggrin:

Kan se de skønne kvinder herinde, også har forskellig opfattelse, nogle gratis andre ønske lidt mønt :P

Skrevet
Mister12 skrev, for 1 minut siden:

Kan se de skønne kvinder herinde, også har forskellig opfattelse, nogle gratis andre ønske lidt mønt :P

Du finder næppe gratis kvinder herinde ;) 

Skrevet
Liv skrev, Lige nu:

Du finder næppe gratis kvinder herinde ;) 

Kære @Liv, nu hentyder jeg til om man måtte få trusser med hjem, som en ekstra gave/belønning efter de normale forretningsgange er overholdt :P

Skrevet
Mister12 skrev, for 2 minutter siden:

Kære @Liv, nu hentyder jeg til om man måtte få trusser med hjem, som en ekstra gave/belønning efter de normale forretningsgange er overholdt :P

Ah, jeps. Hos mig koster de, men jeg vil så heller ikke ha dem tilbage :blink:

Skrevet
Liv skrev, for 29 minutter siden:

Ah, jeps. Hos mig koster de, men jeg vil så heller ikke ha dem tilbage :blink:

Øv her troede jeg der var pant ordning på dine trusser når jeg var færdig med at bruge dem ;) :P :lol:

Skrevet

Har prøvet at en GP som jeg legede lidt kinky lege med, bad mig tage hendes brugte trusser på og gå ned og stå på vejen foran så hun kunne se mig fra sit vindue. Havde dog en lidt lang thishirt på.
Jeg blev rigeligt belønnet da jeg kom op til hende igen.

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 1 time siden:

Øv her troede jeg der var pant ordning på dine trusser når jeg var færdig med at bruge dem ;) :P :lol:

Du sælger dem bare videre til den tid :lol:

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 2 timer siden:

Du sælger dem bare videre til den tid :lol:

Jeg forestiller mig en Faceboook gruppe med navnet 

“Køb / Salg spiller trusser gruppen”

Meget ala salgsgrupper med fodboldtrøjer og indlæg som dette: 

Jeg sælger det sjældne @SweetKisses udebane hotel trusser der blev båret igennem lobbyen på Hotel X  pris 1000 kr er også villig til at bytte dem for et sæt Limited edition @Liv spiselige trusser mint condition uden bidmærker. 

:P :lol:

Skrevet
Dillermand Junior skrev, for 32 minutter siden:

Jeg forestiller mig en Faceboook gruppe med navnet 

“Køb / Salg spiller trusser gruppen”

Meget ala salgsgrupper med fodboldtrøjer og indlæg som dette: 

Jeg sælger det sjældne @SweetKisses udebane hotel trusser der blev båret igennem lobbyen på Hotel X  pris 1000 kr er også villig til at bytte dem for et sæt Limited edition @Liv spiselige trusser mint condition uden bidmærker. 

:P :lol:

Haha, tjek brugtetrusser.dk ;) 

PS. Hvis jeg havde spiselige trusser, så havde jeg spist dem ;) 

Skrevet
Liv skrev, for 15 minutter siden:

Det havde jeg sikkert også :oops: :D

Skrevet
Liv skrev, for 22 minutter siden:

Jeg havde også spist dem, hvis du havde spiselige trusser på. ;)

Skrevet
Liv skrev, for 7 timer siden:

Haha, tjek brugtetrusser.dk ;) 

Hvorfor dog det :P Du skrev man kunne købe dine jeg vil da heller have et par trusser hjem fra en GP jeg har mødt og hygget mig med hvis det er, end en kvinde jeg aldrig har mødt der vakuum pakker trusser til salg på samlebånd ;) 

Skrevet
Dillermand Junior skrev, den 18.7.2023 at 00:25:

Hvorfor dog det :P Du skrev man kunne købe dine jeg vil da heller have et par trusser hjem fra en GP jeg har mødt og hygget mig med hvis det er, end en kvinde jeg aldrig har mødt der vakuum pakker trusser til salg på samlebånd ;) 

Du har helt ret, det sjove (både hvad angår telefonsex, billeder og trusser) er netop, hvis man har en relation.

Skrevet
Liv skrev, for 6 timer siden:

Du har helt ret, det sjove (både hvad angår telefonsex, billeder og trusser) er netop, hvis man har en relation.

Helt enig :D 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.