Hop til indhold

Pigens trusser med hjem.

Featured Replies

Skrevet

Var til Thaimassage og fik hele pakken, 2 gang jeg besøgte denne pige, sagde hun uopfordret efter akten , du skal have mine trusser med hjem:)

og næste gang du kommer, bytter vi dem til et andet par. Måske et salgstrick ? men en sjov gestus jeg ikke har oplevet før.

Giver ikke link til pigen.

Andre der har oplevet lignende. ? :)

Skrevet

Nope. Ikke hos Thai, men kan da huske at Cassiopeia i Ringstedgade tilbød at man "kunne købe piges trusser for +300 kr" og det gjaldt alle piger. En fin service, dengang hvor der var mange flere 21-26 årige danske og nordiske piger på lysthusene og tiderne var bedre.

Skrevet
  • Author
ppd skrev, for 3 minutter siden:

Nope. Ikke hos Thai, men kan da huske at Cassiopeia i Ringstedgade tilbød at man "kunne købe piges trusser for +300 kr" og det gjaldt alle piger. En fin service, dengang hvor der var mange flere 21-26 årige danske og nordiske piger på lysthusene og tiderne var bedre.

Syntes gratis og uopfordret er bedre.:) 

Skrevet
sweetstone skrev, for 4 timer siden:

Var til Thaimassage og fik hele pakken, 2 gang jeg besøgte denne pige, sagde hun uopfordret efter akten , du skal have mine trusser med hjem:)

og næste gang du kommer, bytter vi dem til et andet par. Måske et salgstrick ? men en sjov gestus jeg ikke har oplevet før.

Fedt koncept.

Skrevet

Jeg har fået tilbuddet én gang før, men takkede nej. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skulle med et par dametrusser herhjemme. 

Skrevet
  • Author
Eventyrmanden skrev, for 2 minutter siden:

Jeg har fået tilbuddet én gang før, men takkede nej. Jeg ved simpelthen ikke hvad jeg skulle med et par dametrusser herhjemme. 

Ha ha, jeg prøvede dem.;)

Skrevet

Hehe :)

Jeg har nok 20 trofætrusser i mit forsvarligt aflåste våbenskab :-P

Våbenskab? Bare så veninden ikke tilfældigvis skulle stille uheldige spørgsmål en dag :D

Giver altid gode minder når skabet åbnes i jagtsæsonen ;-)

Redigeret af KalundborgMature

Skrevet
sweetstone skrev, for 6 timer siden:

Jeg har oplevet stort set det samme med en stripper. Jeg gik rundt med hendes små trusser i lommen i en uge og så fik hun dem tilbage da jeg så hende igen weekenden efter.

De blev dog ikke byttet. :) 

Skrevet
yrghh skrev, for 10 minutter siden:

Jeg gik rundt med hendes små trusser i lommen i en uge og så fik hun dem tilbage da jeg så hende igen weekenden efter

Vasket og strøget, naturligvis :)

Skrevet
tvr skrev, for 16 minutter siden:

Vasket og strøget, naturligvis :)

Vist nærmere lugtende af piksved og rullet ind i lommeuld <_<

Skrevet
yrghh skrev, for 6 minutter siden:

Vist nærmere lugtende af piksved og rullet ind i lommeuld <_<

Nåh, ja. Det ville have været mit næste gæt 

Skrevet

Den sidste søde GP jeg havde besøg af, kom i mormortrusser :biggrin:

Dem fik hun med hjem igen sammen med den røde rumpe :wub:

Skrevet
Mister12 skrev, 1 time siden:

Den sidste søde GP jeg havde besøg af, kom i mormortrusser :biggrin:

Når  du  lover  en  endefuld  hvis  jeg  kom  anstigende  i  mormortrusser  måtte  jeg  jo  iføre  mig  dem 

Skrevet
Mister12 skrev, for 4 timer siden:

God  stil. Jeg  er  kun  meget  meget  misundelig.  :)

Skrevet

Jeg har flere gange givet trusser med som souvenir, også efterladt trusser under hovedpuden :rolleyes: men kun til mænd jeg har vidst har haft interesse for dem - der er nemlig også en del mænd, der er ligeglad med dem og så er det da spild af gode trusser :D

Jeg har også engang sendt en mand ned igennem lobbyen mens han havde mine trusser i munden :P

jeg har stadig til gode at sælge dem.. men har fået en del henvendelser lige fra trusser jeg har haft på til træning, trusser der er våde af tis, og nogle lidt mere pikante forespørgsler…. 

Skrevet
SweetKisses skrev, Lige nu:

Jeg har også engang sendt en mand ned igennem lobbyen mens han havde mine trusser i munden :P

Se dét var noget der kunne gøre at jeg blev interesseret i at få et par dametrusser med hjem!

Skrevet
Eventyrmanden skrev, Lige nu:

Se dét var noget der kunne gøre at jeg blev interesseret i at få et par dametrusser med hjem!

Det skal jeg huske :lol:

Skrevet
SweetKisses skrev, for 6 minutter siden:

Det skal jeg huske :lol:

Du skal bare sørge for at stemningen er til det, så er jeg solgt <3

Skrevet
Eventyrmanden skrev, for 10 minutter siden:

Du skal bare sørge for at stemningen er til det, så er jeg solgt <3

Kan vist få dig til hva som helst hvis stemningen er til det :lol:

Skrevet
SweetKisses skrev, for 1 minut siden:

Kan vist få dig til hva som helst hvis stemningen er til det :lol:

Shh! :lol: Lad os stoppe afsporingen her, inden du afslører for meget :P

Skrevet
SweetKisses skrev, for 1 time siden:

Jeg har flere gange givet trusser med som souvenir, også efterladt trusser under hovedpuden :rolleyes: men kun til mænd jeg har vidst har haft interesse for dem - der er nemlig også en del mænd, der er ligeglad med dem og så er det da spild af gode trusser :D

jeg har stadig til gode at sælge dem.. men har fået en del henvendelser lige fra trusser jeg har haft på til træning, trusser der er våde af tis, og nogle lidt mere pikante forespørgsler…. 

Lyder sgu frækt

Skrevet
Nordjysk Kinkster skrev, den 15.7.2023 at 18:43:

God  stil. Jeg  er  kun  meget  meget  misundelig.  :)

Jeg  tror  gerne  mister  giver  dig røde  baller  såfremt  du  møder  op  I mormortrusser  hos  ham  

Skrevet
lejogbrug skrev, for 53 minutter siden:

Jeg  tror  gerne  mister  giver  dig røde  baller  såfremt  du  møder  op  I mormortrusser  hos  ham  

Det  skal  prøves,  MEEEEN  det  er  ikke  eneste  grund  til  min  misundelse,  men  det  tror  jeg  godt  du  ved.  That  ass  and  those  boobs  :wub:

Skrevet
Allan37 skrev, for 3 minutter siden:

Var det ikke et  koncept du kunne bruge @SiaUngQ ?  ;-)

Jeg har faktisk lige fået en forespørgsel privat på det :wub: 
mit svar er, at jeg gerne giver gæsten trusserne med hjem mod 100kr ekstra (trussens indkøbspris er 129, så tjener intet på servicen) 

Jeg vil ikke have dem retur og er ikke intresseret i at bytte, det bliver for svært at holde styr på <3 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.