Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Hvor er der ikke bagmænd??

Recommended Posts

@ LF

Selve FFK konceptet har jeg forstået :)

Det var mere det med flere mænd i samme lokale.... Jeg er nok bare "mande forskrækket" høhø :D

Del dette indlæg

Link til indlæg

Bare et beskedent indrettet mindre sted...... Her vil jeg til gengæld gerne være med til at spytte 1000 kr i bøssen til indretningen af sådant et sted, hvis vi kan blive nok mænd til at samle foreksempel blot 50000 kr, som vi kan forære en pige til formålet vi har tillid til.

Hvis så stedet kan lejes og drives for 20 - 30000 kr om måneden til det allermest nødvendige, kan en del piger arbejde på stedet for meget små penge, hvis de kan finde ud af at arbejde sammen i teams, og ikke skal passes op af teledame, mutter mv.

Efter 6 - 12 måneder kunne man måske opbygge en sponsorforening af stamkunder der bidrager helt elled delvist til driften?

Jeg må indrømme, at jeg efterhånden er hægtet lidt af.

I en anden streng

spurgte jeg Netværket, hvorfor han ikke selv gik aktivt ind i disse ting, når nu hans ideer (på papiret) var så gode.

Spørgsmålet blev straks skudt ned af Bebop, der påstod, at det var ulovligt. Jeg spurgte da Bebop:

Borende X sagde den 26 Dec 2013 - 12:04 PM: snapback.png

Øhh, hvor ligger lige det ulovlige i "selv at gå ind i det"? Det kan jo gøres på mange måder.

Jeg mener endda, at Netværket selv har luftet ideen om at skyde penge i en slags klub på andelsbasis, uden - vistnok - selv at ville deltage.

Måske husker jeg galt, men han har da luftet flere lignende modeller.

Bebob svarede:

Rejses model er jo en kollektivmodel, der indebærer at man selv er sælger. Han kan ikke gå i markedet uden at komme i karambolage med rufferiparagraffen:

§ 233 stk 3:

Den, der udlejer værelse i hotel til brug for, at en anden erhvervsmæssigt mod betaling eller løfte om betaling har seksuelt forhold til en kunde, straffes med bøde eller fængsel indtil 1 år.

Netværkets model spøger nu lystigt i strengen her.

Men sig mig: Er Netværket på vej ind i noget ulovligt, eller er det Bebob, der farer med en halv vind?

Jeg er ærlig talt lidt rundforvirret.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Borende X

Nu var det bare et svar til Jernsvinet, jeg fulgte op med.

Jeg taler på intet tidspunkt her om selv at udleje til, eller at drive prostitution, men alene om at forbrugere skillinger sammen til et beløb vi kan forære et par troværdige erfarne piger der vil starte et beskedent sted, der kan drives billigst muligt nonprofit, for at byde ind med priser mærkbart under priser hos bordellet hvor omkostningerne er ekstremt meget højere.

Bliver det en succes kunne kunderne samle sig i en sponsorklub, hvor mange hver bidrager beskedent, mens des flere der gør des større samlet et beløb til den fortsatte drift.

Skulle der komme lidt flere penge ind end den løbende drift kræver, kan det vel ikke være ulovligt at bruge pengene til udvikling og vedligehold, når blot ingen trækker penge ud af driften som egen fortjeneste til eget forbrug.

Som jeg har nævnt tidligere bliver spørgsmålet om den endelige udlejer der modtager huslejen så er ruffer, men igen de samme steder har kørt på de samme adresser i årevis på trods af denne udfordring, så mon ikke det er et spørgsmål om at udlejer holder sig til ikke at tage en højere husleje eller anden indtægt end den nøgne normale husleje i markedet?

Men bortset fra at jeg er ret sikker på at hverken Jernsvinet eller jeg selv kommer et skridt videre denne gang heller, helt som i tidligere debatter hvor vi har prøvet at tænke i kreativ inspiration til danske piger der kunne tænkes at gå i markedet, ikke med prisdumping, men blot med en fair reel priskonkurrence på et grundlag af stærkt reducerede omkostninger, bortset herfra formoder jeg at eventuelt entreprenante piger vil forhøre sig fagjuridisk og hos revisor før de kaster sig ud i et projekt.

Gør piger det kan der vel intet galt være i som forbruger at forære dem en engangs sum, og eller give et mere løbende bidrag for at støtte et sted vi gerne vil komme, fordi det ikke slår bunden ud af egen økonomi at gå på bordel 1 - 2 gange om måneden eller knap så ofte sådant et sted.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg taler på intet tidspunkt her om selv at udleje til, eller at drive prostitution, men alene om at forbrugere skillinger sammen til et beløb vi kan forære et par troværdige erfarne piger der vil starte et beskedent sted, der kan drives billigst muligt nonprofit, for at byde ind med priser mærkbart under priser hos bordellet hvor omkostningerne er ekstremt meget højere.

Hej Netværk.

Det var jo sådan set den pointe, jeg responderede på i den anden streng. Jeg har på intet tidspunkt forestillet mig, at du skulle lege teledame eller gå rundt med forklæde og kaninøren og byde gæsterne kaffe af en bakke.

Jeg tænkte med bemærkningen "gik aktivt ind i disse ting" udelukkende på din rolle som (kontant) investor, og her var det, Bebop med en påklistret § belærte mig om, at det var ulovligt.

Så jeg ved stadig ikke, hvad der er op eller ned lige netop på disse ting. Det eneste, jeg ved, er, at du er en ihærdig mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Netværk.

Det var jo sådan set den pointe, jeg responderede på i den anden streng. Jeg har på intet tidspunkt forestillet mig, at du skulle lege teledame eller gå rundt med forklæde og kaninøren og byde gæsterne kaffe af en bakke.

Jeg tænkte med bemærkningen "gik aktivt ind i disse ting" udelukkende på din rolle som (kontant) investor, og her var det, Bebop med en påklistret § belærte mig om, at det var ulovligt.

Så jeg ved stadig ikke, hvad der er op eller ned lige netop på disse ting. Det eneste, jeg ved, er, at du er en ihærdig mand.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej Borende X

Ihærdig, naiv og eller dumstædig, vel alt efter med hvilke øjne der læses :???:

Men uanset holder vi da aktiviteten oppe i forum, men det stopper dog senest den dag jeg stiller træskoene, og mon ikke før trods alt.

Selv på plejehjemmet er det ingen hindring at finde vej til tastaturet ser jeg :wink:

Venlig hilsen

Rejsenetværk

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jernsvinet skrev

-side 2 i denne tråd kl 22 38

"Koster et sådant sted f.eks 2 mio, vil udbetalingen måske være 200.000,-, som evt. kan lånes - Rejse vil sikkert gerne være med til at kautionere mod at blive første kunde"

Jernsvin det er et fint lille oplæg du har lavet, men langt mindre kan gøre det til en start.

Bare et beskedent indrettet mindre sted, i princippet uden piger tilknyttet, men fungerende som et tilbud til danske piger om at kunne afvikle vagter enten gratis eller for meget få kr, mod at de sælger sex til 40 % +/- mindre end de dyreste steder i branchen.

Kan vi det og kan vi købe af piger vi ellers kun møder de dyreste steder, er det mig lige meget hvor spartansk og simpelt stedet er - vi kan ikke få i pose og sæk, bliver det en succes kan man altid tænke større senere.

Her vil jeg til gengæld gerne være med til at spytte 1000 kr i bøssen til indretningen af sådant et sted, hvis vi kan blive nok mænd til at samle foreksempel blot 50000 kr, som vi kan forære en pige til formålet vi har tillid til.

Hvis så stedet kan lejes og drives for 20 - 30000 kr om måneden til det allermest nødvendige, kan en del piger arbejde på stedet for meget små penge, hvis de kan finde ud af at arbejde sammen i teams, og ikke skal passes op af teledame, mutter mv.

Efter 6 - 12 måneder kunne man måske opbygge en sponsorforening af stamkunder der bidrager helt elled delvist til driften?

For min skyld behøver sådant et sted ikke at ligge i hovedstaden, men kan godt ligge i provinsen på Sjælland, bare det er nemt at komme til, eller tæt på med det offentlige eller i egen bil.

Men præmissen for at det skal kunne lykkes bygger på at vi kan købe sex af unge danske piger så meget billigere at gæsterne fravælger de store, langt flottere og meget dyrere bordeller.

Tænk hvis det kunne udvikle sig til en forening af 500 eller flere mænd der både lægger alt deres forbrug der, og bidrager som sponsorer, hver især i det små.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

kære rejse. Det kan jeg godt se er en god ide for dig, ønsketænkning om nogen vil.. Men hvis du skulle se ud fra dit eget ønske, hvad er det så der er tiltagende for os piger ved at tjene mindre og arbejde et sted, hvor der står en seng and that it? Jeg betaler gerne min leje og skat osv, for at have et dejligt og hyggeligt sted at arbejde, hvor der ikke mangler noget og ja jeg vil da meget gerne have mine 1000 kr for en halv time frem for 600 kr, hvem vil ikke det? Det betyder jeg ikke skal have så mange gæster og ja det mener jeg også vi skal have, det jo et andet slags job end så meget andet. Stort knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hørt Line!

Jeg elsker at besøge piger hvor der er hyggeligt og rart, og hvor pigen tydeligt befinder sig godt.

At det så koster mere end andre steder, tager jeg gerne med.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Det RN efterlyser, er et sted hvor omkostningerne er holdt nede, for han kan få billigere sex :-)

Det er ikke gået op for manden, at disse steder findes ;-) f.eks Pigekollektivet i Randers hvor Line arbejder. Lav husleje pga ingen mutter/fatter. Der er også private piger hist og her, som formentlig har endnu lavere udgifter.

Som jeg har nævnt før og Line også nævner her, så ændrer det ikke på prisen.... lavere husleje maximerer bare pigens indtjening. Og det er jo en meget naturlig ting. Hvis jeg fik effektiveret nogle ting i min egen virksomhed , ville jeg da heller ikke sætte priserne ned, hvis jeg kunne slippe. Det ville da være dumt ;-)

Så nej, det er ikke pigernes høje omkostninger der giver de høje priser. Det er fordi hun kan tage prisen da mændene er villige til at betale :-)

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

hej..

og lige præcis derfor der kommer flere udenlandske piger...

og de tager mindre for deres ydelser...

men så skal ingen danske pige klage over udgifterne eller manglede indtjening.....

prøvemanden

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok - vi forlader lige diskussionen et øjeblik om omkostnings optimeret nonprofit bordel drift kan komme kunderne til gode, eller om det kun kan blive pigerne der tjener på at have mindre udgifter.

Er sidstnævnte tilfældet er det dem velundt, hvis det kan lade sig gøre uden at jeg af den grund kan købe sex billigere - for eget vedkommende betyder det blot at jeg fortsættende ikke bliver kunde på traditionel dansk vis på et dansk bordel - øv for mig, men nok ret ligegyldigt for pigerne, hvis mine tanker ikke kan skaleres i et volume de ser som fordelagtigt.

Har kigget lidt på hvad et eksperimenterende sted måske kunne indrettes for sådan på forsøgsbasis, gerne for min skyld med kunde donor bidrag.

Det er nok ikke en langtidsholdbar indretning, men køb og smid væk til hvis det ikke holder vand.

Jeg forestiller mig 3 rum der indrettes til at der både kan afvikles forretning, og ventes på at pigen bliver ledig.

3 piger på vagt der er hinandens tele og kaffe dame, og er der tryk på kan de alle 3 være igang samtidig, telefonen sættes på optaget og skilt "optaget" hænges på døren.

Eventuelt suppleret med ekstern rengørings assistance udenfor åbningstid.

Kan dette bankes op af rette piger med eller uden donationer fra interesserede mænd i at det eksperimentelt afprøves over 6 - 8 måneder, hvor der kan lukkes og slukkes i løbet af perioden, vurderes på en eventuelt fortsættende drift?

Omkostninger:

Madras 2x90x200/180 BASIC B20 Dreamzone

Pr. stk. 1950,-

http://jysk.dk/sovevaerelse/madrasser/boxmadrasser/basic/madras-2x90x200-180-basic-b20-dreamzone-0

3 x 1950 kr = 5850 kr

Lænestol skammel BOSTON læderlook sort

Pr. stk. 1000,-

http://jysk.dk/stue/laenestole/laenestol-skammel-boston-laederlook-sort

9 x 1000 kr = 9000 kr

---

---

Indskudsborde ALLAN olieret eg

Pr. sæt 799,-

http://jysk.dk/stue/hjorneborde/indskudsborde-allan-olieret-eg

3 x 799 kr = 2397 kr

Tøjstativ BAXTER dobbelt m/hylde sort

Pr. stk. 249,-

http://jysk.dk/opbevaring/diverse/tojstativ-baxter-dobbelt-m-hylde-sort

3 x 249 kr = 747 kr

Vasketøjskurv LEANNA Ø42xH55cm ass.

Pr. stk. 129,-

3 x 129 kr = 387 kr

http://jysk.dk/opbevaring/kurve-mm/vasketojskurve/vasketojskurv-leanna-o42xh55cm-ass

Reol FRESNO 5 hylder metal sort

Pr. stk. 599,-

3 x 599 = 1799 kr

http://jysk.dk/opbevaring/reoler-og-rumdelere/reol-fresno-5-hylder-metal-sort

Opbevaringssbalje ABIDA Ø44xH41cm ass.

3 for 200,-

Pr. stk. 99,-

http://jysk.dk/opbevaring/kurve-mm/plastkurve/opbevaringssbalje-abida-o44xh41cm-ass

Badehåndklæde UNA lilla Kronborg

3 for 200,-

Pr. stk. 99,-

3 for 200 kr x 50 = 150 håndklæder = 4 750 kr

http://jysk.dk/badevaerelse/handklaeder/plus/badehandklaede-una-lilla-kronborg-0

LG F1695RDH

Skousen pris

10.999,-

En god kombineret tørretumbler og vaskemaskine fra firmaet LG

http://www.skousen.dk/hvidevarer/vaskemaskiner/vaske-toerremaskiner/lg-f1695rdh/

Ialt 36129 kr

+ hvad der ellers behøves

Leje af sted

4v. Villa på 99 kvm, Slagelse

(Sjælland) - Opdateret den 23. december 2013 6.200 kr./md.

(ekskl. forbrug)

Villa på 99 kvm beliggende 4200 Slagelse. Lejen er 6.200 pr. md. ekskl. forbrug. Depositum udgør 37.200 kr. Husdyr er ikke tilladt.

http://boligbasen.dk/lejebolig/4v-villa-paa-99kvm,Slagelse,6200kr.L-1043344.html

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

hej..

og lige præcis derfor der kommer flere udenlandske piger...

og de tager mindre for deres ydelser...

men så skal ingen danske pige klage over udgifterne eller manglede indtjening.....

prøvemanden

Flere udenlandske piger kommer der uanset hvad :smile: det er en konsekvens af udvidelsen af EU. Og rammer alle brancher

Din sidste linie kan du have ret i prøvemanden.

Hvis hun synes hendes udgifter er for høje, jamen så må hun lede efter et billigere sted.

Hvis hun synes der er for få kunder, må hun jo sætte sig ned og reflektere over det :smile: er min service i orden? er jeg varm/flirtende nok? leverer jeg hvad mændene gerne vil have?....... hvis hun synes hun gør hvad hun kan, så kan hun evt spørge sine kunder om feedback, da man ikke altid kan se egne fejl. Hvis ovenstående ting ikke hjælper, må hun overveje om hun evt vil gå på kompromis med prisen for at se om det hjælper eller om det er bedre at stoppe. Det kan i hvert fald ikke betale sig at tage hjem fra den ene 0 vagt efter den anden :wink:

Hvordan pigen vælger at køre hendes forretning synes jeg ikke vi mænd skal blande os i. Eller for den sags skyld lave løsningsmodeller på hvordan man evt kunne drive en klinik/klub på.

Generelt synes jeg pigerne der skriver herinde, er almindeligt begavede. Ligeså de piger jeg møder rundt omkring. Så mon dog ikke, de kan finde ud af at tage vare på sig selv og finde den løsning der passer bedst til deres egne ønsker :wink: helt uden mænds hjælp. Selvfølgelig er al begyndelse svært, men det lyder til pigerne finder en løsning.

Redigeret af Liderligfyr
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvordan pigen vælger at køre hendes forretning synes jeg ikke vi mænd skal blande os i. Eller for den sags skyld lave løsningsmodeller på hvordan man evt kunne drive en klinik/klub på.

Det er vel os, der er kunderne og jeg synes ihvertfald der er mange piger/klinikker der kunne trænge til forbedringer/fornyelse mht. deres måde at drive en klinik/klub på - og her synes jeg bla. en inspiration fra Tyskland kunne være befriende og her har vi mænd med erfaring dernede fra, incl. dig selv, absolut nogle interessante input, som pigerne burde tage til efterretning.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hej Prøve.

Jeg kan også godt sælge dig en halv time for 7-800kr hvis jeg slipper for skat og moms !

Kh Trine

Redigeret af Trinetease

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

De kan jo læse om det i FKK trådene :-) evt tage en studietur derned for at få det reelle billede. Og de er da også hjertens velkomne til at stille spørgsmål, hvis der er noget de vil høre noget om.

Der er ikke megen forskel på klinikker i Tyskland og Danmark. Eller ikke hvad jeg har oplevet. De klinikker jeg har besøgt i Flensborg og Hamborg er typisk også af lidt ældre dato. 

Måden de drives på, er heller ikke så meget anderledes. Nogen har en mutti/vater der styrer tropperne. Andre er lejligheder som nogle piger er gået sammen om lidt ligesom pigekollektivet. Privat, hvor udgifterne er holdt helt nede,  er der også en del af. Den store forskel ligger nok i, det ikke er almindelig med en tlf dame dernede. Men priserne er jo heller ikke så høje dernede, så nok derfor hun er sparet væk. Typisk er der flere piger i klinikken og så tager de tlf for hinanden. Der er også indvandrerbander og rockere bag nogle af klinikkerne dernede, ligesom der formentlig er herhjemme.

Den helt store forskel ligger nok i, Tyskerne har så mange klubber og barer med piger. Men med et købesexforbud hængende over hovedet herhjemme, skulle jeg ikke nyde noget af at starte en FKK klub. Det koster altså nogle millioner, at stable sådan en klub på benene. Og du kan være sikker på, banken ikke vil låne dig penge til det. 

Hvad pigerne fortæller i denne og andre tråde, lyder det som om, en del/mange af dem, har fået arrangeret sig med nogle fornuftige steder. Derfor synes jeg ikke der er nogen grund til om og om igen at dunke dem i hovedet med, det kunne gøres meget bedre. Ja nærmest som om de ikke kan finde ud af det 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg behøver ikke have nogen kvittering Trine ;-)

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Kære rejsenætværk 

Nu forudsætter du at der er nogle piger som ligger inde med 2*35.000 kr til at starte med bordel for. 

Også at det bare er let at leje et hus/lejelighed til at drive bordel fra. 

Nu er det sådan at hvis man skal drive erhverv så skal man gøre det fra erhvervslokaler ellers bliver man smidt ud hurtiger end man kan stave til ud. 

Nu vil jeg mene at jeg har en vis viden om at drive bordel og om at arbejder på bordel:. jeg har trods alt være med siden at det var nok med bare en annonce i avisen. 

Det er ikke bare at arbejde piger sammen det er ikke bare at tage et par ynger piger med i stalden, der er en som kommer til at stå på den famøse lejekontrakt og en som ligesom kommer til at stå for ansvaret. at man i en naiv verden vil tror at det drives som et fællesskab holder bare ikke i virkligheden selv om vi alle påstår det. 

Så hvis du vil noget i denne verden så ind ordner man sig på en klinik og betaler for at andre tager beslutninger for en eller så er man selvstændig og arbejder som sådan med alt hvad det kræver. 

MH 

• Synes godt om 5

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Rejse,

I dine modeller om hvordan sådan en form for kollektiv eller hvad du nu vil kalde det, skal fungere i praksis, mangler du bl.a. at tage højde for at der mange praktiske problemer, der kan opstå i dagligagen, f.eks. sker der ofte en hurtig og stor udskiftning blandt de aktive; det skal der jo også tages højde for, bl.a. hvad gør man, når en vil forlade butikken, andelen skal jo ovetages af nogen.

Man kan risikere at f.eks.4 piger går sammen og efter et kort stykke tid har de fundet ud af, at det ikke fungerer og så hænger hende, der har underskrevet lejekontaktetn på hele udgiften. Blot et eksempel Der er mange andre løse ender.

Mvh

smo

Redigeret af smo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Rejse,

I dine modeller om hvordan sådan en form for kollektiv eller hvad du nu vil kalde det, skal fungere i praksis, mangler du bl.a. at tage højde for at der mange praktiske problemer, der kan opstå i dagligagen, f.eks. sker der ofte en hurtig og stor udskiftning blandt de aktive; det skal der jo også tages højde for, bl.a. hvad gør man, når en vil forlade butikken, andelen skal jo ovetages af nogen.

Man kan risikere at f.eks.4 piger går sammen og efter et kort stykke tid har de fundet ud af, at det ikke fungerer og så hænger hende, der har underskrevet lejekontaktetn på hele udgiften. Blot et eksempel Der er mange andre løse ender.

Mvh

mso

Mso eller smo

Uha. Det lyder jo næsten som ude i det virkelige erhvervsliv, det der med problemer og risici.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Rejse,

I dine modeller om hvordan sådan en form for kollektiv eller hvad du nu vil kalde det, skal fungere i praksis, mangler du bl.a. at tage højde for at der mange praktiske problemer, der kan opstå i dagligagen, f.eks. sker der ofte en hurtig og stor udskiftning blandt de aktive; det skal der jo også tages højde for, bl.a. hvad gør man, når en vil forlade butikken, andelen skal jo ovetages af nogen.

Mvh

mso

Man køber da bare andelen af hende som vil ud..... de penge der skal til, er da knaldet hjem i løbet af en halv-sløv weekend..!!

( Ironi kan forekomme ) :mrgreen:

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er ikke gået op for manden, at disse steder findes :wink: f.eks Pigekollektivet i Randers hvor Line arbejder. Lav husleje pga ingen mutter/fatter. Der er også private piger hist og her, som formentlig har endnu lavere udgifter.

Rejsenetværk, jeg synes har nogle interesante forslag som burde vække inspiration hos nogle af branchens udøvere og måske også har gjort det ligesom din kamp for sexarrangementer i det Københavnske gjorde det.

Men jeg skal bare være helt sikker, for du er godt klar over, at der er flere og flere danske piger der opererer mere privat nu, og det kan godt være at nogle steder vælger pigerne at lade deres lave omkostninger medfører at de får en større fortjeneste, og det kan jeg da sagtens forstå. Det er et frit marked og alle skal tage det de har lyst til jo. Men der er altså også flere og flere der vælger at lade deres lavere omkostninger resulterer i lavere priser. Ligeforan din næsetip er Molly f.eks. som også har skrevet på denne debat, og hun tager kr. 900 for ½ time, hvilket er 200 kroner under visse af andre danske klinikker i samme by, feks. i Kolding. http://massage.side6.dk/molly - http://kolding-pigerne.dk/priser/

Jeg har ikke kunnet undgå at se en større priskonkurrence i det københavnske også, og jeg tror det vil forsætte. I det gode gamle dage eksitererede en prisaftale mellem mange danske klinikker om hvad man skulle tage for de forskellige ydelser. Den eksisterer stadigvæk hos flere af de danske klinikker, men den er under pres. Det er der slet ingen tvivl om og prisstigningerne på ydelserne de seneste 5 år eller mere har vist været 0 %.

Jeg er tilhænger af markedskræfternes spil, men jeg er ikke tilhænger af at man aftaler høje priser på markedet som alle skal overholde som de danske klinikker gjorde. Det er sådan noget der giver bøder i erhvervslivet og hvis det er under pres, som jeg synes at kunne fornemme lidt, så er det kun godt.

Det står enhver frit for at tage den pris hun har lyst til synes jeg.

Redigeret af Fraiser
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er ikke bare at arbejde piger sammen det er ikke bare at tage et par ynger piger med i stalden, der er en som kommer til at stå på den famøse lejekontrakt og en som ligesom kommer til at stå for ansvaret.

Hvorfor kan et I/S eller K/S ikke stå på lejekontrakten? Der er solidarisk hæftelse og vagttagende piger kan indtræde, og dem der stopper kan udtræde?

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvorfor kan et I/S eller K/S ikke stå på lejekontrakten? Der er solidarisk hæftelse og vagttagende piger kan indtræde, og dem der stopper kan udtræde?

Solidarisk hæftelse!!!!!

Mange piger starter i branchen fordi de har økonomiske problemer - og i nogen tilfælde skyldes de økonomiske problemer at en pige ikke på nogen måde kan finde ud af at styre penge og/eller sit liv og er endt i stor gæld.

Det kan blive meget dyrt at hæfte solidarisk med sådan en pige.

Solidarisk hæftelse betyder i princippet at en kreditor kan komme og opkræve penge fra hvem som helst, der er med.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Ok - vi forlader lige diskussionen et øjeblik om omkostnings optimeret nonprofit bordel drift kan komme kunderne til gode, eller om det kun kan blive pigerne der tjener på at have mindre udgifter.

Er sidstnævnte tilfældet er det dem velundt, hvis det kan lade sig gøre uden at jeg af den grund kan købe sex billigere - for eget vedkommende betyder det blot at jeg fortsættende ikke bliver kunde på traditionel dansk vis på et dansk bordel - øv for mig, men nok ret ligegyldigt for pigerne, hvis mine tanker ikke kan skaleres i et volume de ser som fordelagtigt.

Har kigget lidt på hvad et eksperimenterende sted måske kunne indrettes for sådan på forsøgsbasis, gerne for min skyld med kunde donor bidrag.

Det er nok ikke en langtidsholdbar indretning, men køb og smid væk til hvis det ikke holder vand.

Jeg forestiller mig 3 rum der indrettes til at der både kan afvikles forretning, og ventes på at pigen bliver ledig.

3 piger på vagt der er hinandens tele og kaffe dame, og er der tryk på kan de alle 3 være igang samtidig, telefonen sættes på optaget og skilt "optaget" hænges på døren.

Eventuelt suppleret med ekstern rengørings assistance udenfor åbningstid.

Kan dette bankes op af rette piger med eller uden donationer fra interesserede mænd i at det eksperimentelt afprøves over 6 - 8 måneder, hvor der kan lukkes og slukkes i løbet af perioden, vurderes på en eventuelt fortsættende drift?

Omkostninger:

Madras 2x90x200/180 BASIC B20 Dreamzone

Pr. stk. 1950,-

http://jysk.dk/sovevaerelse/madrasser/boxmadrasser/basic/madras-2x90x200-180-basic-b20-dreamzone-0

3 x 1950 kr = 5850 kr

Lænestol skammel BOSTON læderlook sort

Pr. stk. 1000,-

http://jysk.dk/stue/laenestole/laenestol-skammel-boston-laederlook-sort

9 x 1000 kr = 9000 kr

---

---

Indskudsborde ALLAN olieret eg

Pr. sæt 799,-

http://jysk.dk/stue/hjorneborde/indskudsborde-allan-olieret-eg

3 x 799 kr = 2397 kr

Tøjstativ BAXTER dobbelt m/hylde sort

Pr. stk. 249,-

http://jysk.dk/opbevaring/diverse/tojstativ-baxter-dobbelt-m-hylde-sort

3 x 249 kr = 747 kr

Vasketøjskurv LEANNA Ø42xH55cm ass.

Pr. stk. 129,-

3 x 129 kr = 387 kr

http://jysk.dk/opbevaring/kurve-mm/vasketojskurve/vasketojskurv-leanna-o42xh55cm-ass

Reol FRESNO 5 hylder metal sort

Pr. stk. 599,-

3 x 599 = 1799 kr

http://jysk.dk/opbevaring/reoler-og-rumdelere/reol-fresno-5-hylder-metal-sort

Opbevaringssbalje ABIDA Ø44xH41cm ass.

3 for 200,-

Pr. stk. 99,-

http://jysk.dk/opbevaring/kurve-mm/plastkurve/opbevaringssbalje-abida-o44xh41cm-ass

Badehåndklæde UNA lilla Kronborg

3 for 200,-

Pr. stk. 99,-

3 for 200 kr x 50 = 150 håndklæder = 4 750 kr

http://jysk.dk/badevaerelse/handklaeder/plus/badehandklaede-una-lilla-kronborg-0

LG F1695RDH

Skousen pris

10.999,-

En god kombineret tørretumbler og vaskemaskine fra firmaet LG

http://www.skousen.dk/hvidevarer/vaskemaskiner/vaske-toerremaskiner/lg-f1695rdh/

Ialt 36129 kr

+ hvad der ellers behøves

Leje af sted

4v. Villa på 99 kvm, Slagelse

(Sjælland) - Opdateret den 23. december 2013 6.200 kr./md.

(ekskl. forbrug)

Villa på 99 kvm beliggende 4200 Slagelse. Lejen er 6.200 pr. md. ekskl. forbrug. Depositum udgør 37.200 kr. Husdyr er ikke tilladt.

http://boligbasen.dk/lejebolig/4v-villa-paa-99kvm,Slagelse,6200kr.L-1043344.html

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Helt ærligt,, selvfølgelig skriver du, + hvad der ellers behøves men så er dit 'regnestykke' jo intet værd.

Hordan kan du stille sådan et regnestykke op?  Ingen senge? Jeg har aldrig været på et bordel uden en seng, faktisk har de (og madrasserne) næsten altid være 'oversize' og special designet, altså både seng og madras. Ingen lagner, jeg har heller aldrig være på et bordel uden lagner. 3 badehåndklæder til 3 piger er vist også i underkanten,  og det er så det? Skal kunderne selv ha' alm. håndklæder og badehåndklæder med? Jeg kunne også nævne puder, sengetæpper, alm. udsmykning, kaffemaskine, lamper, gulvtæpper (måske) osv osv,

Og med 3 piger samtidig skal der vel også være en telefondame med alt hvad der hører til?

Hvis du vil lave et bare nogenlunde realistisk regnestykke bør du da medtage alle de mest basale ting, bl.a. dem, der er nævnt herover.

Mvh

smo

Redigeret af smo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

De kan stifte et IVS, ApS eller A/S, der har til formål, at stille faciliteter til rådighed for deres virksomhed, og som står på lejekontrakten. Den konstruktion fungerer faktisk på et eksisterende sted i København. Disse selskaber er med begrænset hæftelse, og eneste risiko der løbes er den inskudte kapital, der naturligvis skal afstemmes med udlejer, der skal føle at han har sikkerhed nok. Ved ind og udtræden handles ejerbeviserne (aktier eller lignende). IVS kan stiftes med en krone, ApS med 50.000.
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...