Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Hvor er der ikke bagmænd??

Recommended Posts

Gæst

Jamen var det ikke blevet lovligt i tyskland? -Hvordan kan de kører med 50/50 dernede?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Molly - det har da intet med lovlighed at gøre det er de principper afregning til huset foregår efter... der er ikke i tysk ret noget om at prisen skal afspejle de reelle omkostninger.

Hvad så angår at piger som kører privat/diskret så bare selv kan leje et sted og stå for det - så er det altså ikke bare så let at leje et lokale. For det første så skal man enten lyve med hvad hensigt/formål er med lejemålet. Det kræver at man er lidt ferm til at argumentere. Dernæst skal man kunne fremskaffe et depositum som typisk er 3 eller 6 måneders husleje. Begge dele er ikke noget man "bare lige gør" når man er pige og samtidig måske ikke synes det er super fedt at stå foran en boligudlejer med hatten i hånden.

Man kan jo også vælge en anden metode.. sige hvad lokalerne skal bruges til. Det fjerner ikke depositum (tværtimod) men så slipper man for at lyve. Dog skal man så kunne stå ansigt-til-ansigt med en udlejer og sige "jeg-sælger-sex-for-kontanter"... det er heller ikke lige fedt. Og - min erfaring med udlejere som ikke rynker på panden af formål som privat/diskret a.k.a. bordel... sååååh er der nogle underlige prismekanikker der mest af alt bringer mig på chicago i 30'erne metoder...

Sååååh det er faktisk ikke så let lige at finde egnede lokaler. (og så har jeg helt set bort fra at ens naboer heller ikke altid lige synes det er fedt at der handles sex i det nedlagte ismejeri i stuen.

Alt-i-alt har du her - Molly - en grobund for ågerpriser, afpresning, rufferi osv. osv. for dem som kan klare mosten har muligheden for at tjene penge på de svage som ikke kan.

/bootdog

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Sisse

Skal vi lige blive enige om at hvad man ikke ved noget om bør man ikke udtale sig om.

Jeg har været hos privat og var rigtig glad for at være der. Men jeg har dælme aldrig aflevet 40 eller 50 procent.

At jeg ikke er der længere har intet med prisen at gøre. Mine udgifter er nogle dage højere end de var på privat nu hvor jeg er alene.

Så jeg syntes ikke jeres kritik af stedet er rimelig. Jeg kommer stadig sammen med pigerne i huset og der er en grund til de bliver der og det drejer sig hverken om tvang eller trusler.

I dag er jeg min egen herre. Og det er jeg rigtig godt tilfreds med. Men kommer der en dag hvor jeg ikke længere gider andet end at kredes om mine gæster ville jeg ikke tøve et sekund med at vende tilbage til bording.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Søde sisse, jeg taler om Tyskland... nu hvor nogle har det med at forherlige at rejse til Tyskland og købe sex der, så synes jeg at vi lige skulle ha dobbeltmoralen på plads :-)

Dejligt at du har et godt sted (dit eget).. 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

@Montezi.. hvis manden selv arbejder der - så er det vel okey.. men det er jo ret sjældent...

Og generelt.. hvis I ikke vil støtte steder hvor 40%-50% eller mere går til huset (mutter) - så må konsekvensen vel være at I stopper med at besøge bordeller i Tyskland... her er det nemlig reglen at der afregnes i snit 50-50% til een selv og til huset :smile:

Og... det vil jeg så godt se.. så skal vi ikke lige holde de gode intentioner nede hvor de hører hjemme...

fortsat god jul :smile:

/bootdog

Bootdogs indlæg halter på afgørende punkter. :)

For det første, fordi nogle tager på FKK-ture betyder det jo ikke at alle brugere og læsere af Eroguide gør det, tværtom er det jo stadig det klare lille mindretal der gør det. Derfor kan man ikke generalisere på den måde og stryge alle over en kam og gøre alle til ansvarlige kunder på et FKK-bordel.

Dernæst så svarer han Montezi men uden at svare ham alligevel. Der er et par piger som under ingen omstændigheder vil arbejde for en mand. Montezi spørger hvorfor ud fra det vel ikke ulogiske ræsonnement : hvorfor det skulle være mere forfærdeligt at arbejde under en mand end under en kvinde. Det vigtigste er vel arbejdsforholdene og ikke kønnet på bagmanden. Det er jo langt fra alle de kvindelige muttere der i øvrigt selv ligger på lagnet. Der mangler stadig et svar derpå, altså et ordentlig svar på hvorfor det er så forfærdeligt at have en mandlig bagmand. Det kan godt være Bootdog også har svar på dette, men det kunne faktisk også være interessant at høre pigernes egen forklaring og ikke en kundes (Bootdogs) formodninger, ikke at der er noget galt med dem, men det er jo pigerne som er kommet med udsagnet og derfor kan de nok bedst selv forklare sig. ;)

Jeg er derimod enig med Bootdog i, at vi bør holde intentionerne lidt nede. Vi vil alle pigernes bedste som kunde, men det er nærmest umuligt at gennemskue for os, hvornår et sted er godt for en pige at være og hvornår det ikke er, hvornår det er de rigtige bagmænd/kvinde de har og hvornår er det ikke, er det okay at støtte rocker- og indvandrergrupper som også færdes på dette marked, direkte eller indirekte, det er der nok også mange der ikke mener. Det er meget svært at være den korrekte moralske kunder i den her branche også fordi vi har en vis potentiel chance for at besøge en pige der ej heller har det godt med hendes erhverv uden at vi kan gennemskue det. Fint nok at Bootdog sætter dobbeltmoralen under lyset men sådan er det jo at være kunde. De færreste vil nok også ønske at ens datter skulle starte som massagepige, og dobbeltmoralen er her på alle punkter og niveauer. :)

Det flyver også gennem luften med regnestykker i de forskellige debatter, ikke så meget denne men mere den anden, så en kan blive lidt forvirret.

Endelig skal vi jo ikke undervurdere pigerne som selvstændige væsener. Jeg synes da også det lyder vildt at man betaler 50/50 eller hvad det nu er på et bordel i DK, men der er jo nogen piger, der åbenbart har sagt ok til dette. Det kan skyldes uvidenhed eller det kan skyldes at de af forskellige årsager og med forskellige argumenter faktisk mener at det er ok at betale dette. Man skal jo ikke underkende dem fuldkommen som fornuftige selvstændige mennesker. Det kunne jo være interessant at høre deres egen forklaring, nogle af pigerne læser og skriver jo med her. (Rettelse efter indlægget er skrevet har en pige givet hendes besyv med, og tak for det)

Ligesom jeg stadig er nysgerrig på Starsson og mit spørgsmål til Line omkring at de steder hvor hun arbejder og som hun selv skriver om, nemlig at de 3 steder, det er helt uden en mutter der tjener penge på det/får penge fra pigerne, hvilket lød lidt overraskende, hvis det var sandt og forstået rigtigt af Starsson og jeg, men hun har desværre ikke endnu villet forklare sine udsagn nærmere endnu. :)

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kender en del piger der har fået henvendelser derfra, og det var de forudsætninger der blev lagt, -man kan så undre sig om nogen får det til en pris og andre til en anden? -Men du har ret, man skal ikke sige noget man ikke selv har bevis på.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

på FKK er det nu ikke 50/50. Her er det vist typist at pigernes " entre" enten er den samme som mændende eller koster ca første 30 min

På FKK Flensborg koster det 20 % af omsætningen, har lige været en tråd om det, hvor en pige fra sylt som arbejder der fortæller om sin dag. I de 20 % skal siges hun har lov at sove der og mad og drikkevarer er med i

flatrate er det 50/50. men her betaler du for helhedsoplevelsen. de 50 % til klubben er for kaffe, mad sauna spa m.m sæ det er jo meget rimeligt.

På bordel er det vist ligeså forskelligt som herhjemme. En fast pris på sengen eller hvis der er en mutter så % vis afregning. Flatt 99 kører 50/50 som du nævner andre steder betaler du 500 euro for en uge ( i tyskland er det meget almindelig med pigen er der en uge af gangen) læs evt konditorens indlæg, han gik meget op i at snakke økonomi med pigerne. De 500 euro er meget almindelig i det nordtyske

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

skal lige siges jeg har ingen insider viden fra privat- diskret!

men Trine bakker op om det ligeså Molly. + der er mange andre end mig selv der har hørt det.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Bundstokken jeg skriver jo som sagt det er noget jeg har hørt :-)

Er der noget galt i at skrive det? er der noget galt i at sætte navn på, når nu så mange antyder det?

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hej Igen.

Jeg vil kun arbejde for en mand af den simple grund at en mand aldrig nogensinde kan sætte sig 100% ind i hvad det indebærer at arbejde med det vi piger laver.

Og de få mænd jeg er stødt på igennem årene som har lejet ud osv - har alle været grådige og liderlige.

2 ting som passer rigtigt skidt med min holdning til at leje.

Jeg arbejdede en år række hos den oprindelige mutter på SMS-planet - der var lejen meget fair og tingene virkede.

Pussygalores var jeg også på i et par år - ligeledes et godt sted at være.

Hvorfor arbejder jeg så privat ?

Fordi at jeg selv ønsker at styre mine egne aftaler.

Og jeg selv ønsker 100% kontrol med antallet af gæster og især hvem jeg har som gæster.

Jeg kan godt se pointen i Rejses 'reklame' for fkk konceptet - men jeg ville aldrig nogensinde kunne holde psykisk til det antal gæster som de piger har.

For at være ærlig vil jeg hellere have færrere gæster og så have det rart med dem jeg har i løbet af en dag - end at skulle have mange for at tjene pengene.

Jeg har haft det rigtigt sjovt på klinikkerne i København.

Og jeg savner stemningen osv engang i mellem.

Og så savner jeg godt nok GB'erne på Pg hvor der var vildt gang i den :-)

Men jeg elsker at være mig selv 100% og bestemme om jeg har lyst i dag eller ej...

Et lidt rodet indlæg - men det er skrevet fra min telefon og det er altså lidt bøvlet :-)

Kh Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan nogen piger måske have en interesse i at oplyse 50/50 overfor f.eks skattevæsenet, kunder som ømmer sig ved at vride muldvarpeskindet, udlejer for at han ikke skal sætte prisen op eller andre piger for ikke at søge samme sted og derved jobbe prisen op - det gør det altsammen svært at få reelle tal på bordet.

En model, jeg synes nogle piger burde benytte sig af var at gå sammen i et firma eller interessentselskab: købe et pænt og rimeligt velholdt hus, en diskret lille landejendom, tidligere hotel, pensionat eller kro med mange værelser, så flere piger kunne arbejde samme sted samtidigt og deles om udgifterne, holde lidt øje med hinanden og hygge med hinanden og kunderne. Jeg forestiller mig at kunderne, så ikke bare skulle komme for at knalde en ½ til en hel time og så køre igen, men skulle have lov til at sidde og flirte og hygge lidt med pigerne + evt. tage flere ture - lidt a la FKK-stilen, gerne med en passende entre up-front, så der også er lidt til mad og drikke mv. og de kan vise at de ikke bare kommer for sjov. 

På den måde kunne pigerne også spare meget på f.eks annoncering og kunderne vil ikke være så forbeholdne ved at komme på stedet, da de næsten altid vil kunne finde en model de finder attraktiv - elles kan de jo bare sætte sig og hygge lidt - også med de andre kunder, indtil hun bliver ledig. Stedet skal selvfølgelig have en vis standard med flotte, lyse, smagfuldt indrettede, romatiske og hyggelige værelser og toilet/badforhold. Være rent og pænt også ude omkring, så kunderne føler de er velkomne og ikke er kommet til sidste udknaldssted. Af og til kan der så arrangeres sexparties og anden festivitas.

Koster et sådant sted f.eks 2 mio, vil udbetalingen måske være 200.000,-, som evt. kan lånes - Rejse vil sikkert gerne være med til at kautionere mod at blive første kunde  ;)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg har ikke tænkt mig at fremlægge pigekollektivets regnskab her, for det første rager det ingen bortset fra skat og pigerne her og for det andet må mit ord om, at jeg ikke arbejder nogle steder hvor der tjenes på os på nogen måde, da være op til jer om i vil tro eller lade være... Jeg har købt de ting der er i pigekollektivet og ellers lejer jeg lejligheden som var det en almindelig bolig og eneste menneske bagved er ham der ejer bygningen og mange flere i Randers... Og nej vi har ikke dyre huslejer her i ejendommen, hvilket også gør at når det er et kollektiv, så er der plads til at vi piger ikke skal fortvivle over vores regninger i tilfælde af en dårlig vagt... Klart der er en ansvarlig på mine arbejdspladser, hvem skulle ellers stå for , indkøb, vask, rengøring, ( grundigt og ikke dagligt, de gør man selv på sin vagt) telefon, tv, hjemmeside, vagtplan osv osv... Hvis i tror der tjenes på det, så kan i godt tro om... Det ikk her i hvert fald, selv om det faktisk ville være lidt rart at få dækket lidt af arbejdet ind i mellem. Jeg er glad for vores sted, jeg har valgt det for at slippe for huslejer på 15-1600 kr og tvunget vagtpige og en masse syge regler om faste priser, ydelser, mødetider osv osv og så fordi jeg mener at jeg kan give tryghed og ordentlige forhold med styr på tingene og ja forståelsen for en dårlig dag, andre ting vi piger kæmper med, kan jeg forstå og lytter gerne... Aldrig en mand, kommer fra da jeg startede helt grøn for snart 7 år siden. En meget ubehagelig en tog halvdelen af det jeg tjente og jeg SKULLE være der i 12-14 timer og jeg SKULLE tage alle mænd også de klamme!!!! Troede det var måden jeg fik vagt på de store klinikker for det sagde han og naive Line vidste intet... Så nej ingen mand skal ind under mit job igen. Hvad ved han også om at være pige, jobbet, problemerne, glæderne, og ja det hele??? Håber det var svar nok og ellers må i henvende jer til min praktikant eller komme forbi og få en snak smiler. Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nu kan nogen piger måske have en interesse i at oplyse 50/50 overfor f.eks skattevæsenet, kunder som ømmer sig ved at vride muldvarpeskindet, udlejer for at han ikke skal sætte prisen op eller andre piger for ikke at søge samme sted og derved jobbe prisen op - det gør det altsammen svært at få reelle tal på bordet.

En model, jeg synes nogle piger burde benytte sig af var at gå sammen i et firma eller interessentselskab: købe et pænt og rimeligt velholdt hus, en diskret lille landejendom, tidligere hotel, pensionat eller kro med mange værelser, så flere piger kunne arbejde samme sted samtidigt og deles om udgifterne, holde lidt øje med hinanden og hygge med hinanden og kunderne. Jeg forestiller mig at kunderne, så ikke bare skulle komme for at knalde en ½ til en hel time og så køre igen, men skulle have lov til at sidde og flirte og hygge lidt med pigerne + evt. tage flere ture - lidt a la FKK-stilen, gerne med en passende entre up-front, så der også er lidt til mad og drikke mv. og de kan vise at de ikke bare kommer for sjov. 

På den måde kunne pigerne også spare meget på f.eks annoncering og kunderne vil ikke være så forbeholdne ved at komme på stedet, da de næsten altid vil kunne finde en model de finder attraktiv - elles kan de jo bare sætte sig og hygge lidt - også med de andre kunder, indtil hun bliver ledig. Stedet skal selvfølgelig have en vis standard med flotte, lyse, smagfuldt indrettede, romatiske og hyggelige værelser og toilet/badforhold. Være rent og pænt også ude omkring, så kunderne føler de er velkomne og ikke er kommet til sidste udknaldssted. Af og til kan der så arrangeres sexparties og anden festivitas.

Koster et sådant sted f.eks 2 mio, vil udbetalingen måske være 200.000,-, som evt. kan lånes - Rejse vil sikkert gerne være med til at kautionere mod at blive første kunde  ;)

Måske et side-emne.....

Er de fleste mænd overhovedet interesseret i at blive set et sted hvor man kan købe sex ?

jeg tænker....sidde i en lounge med en mulig glædespige og få en drink, og 7 m ved siden af sidder der andre ?

Jer der tager på FFK tur ser det som naturligt, men mange glædspiger gør jo meget ud af at deres kunder ikke ser hinanden osv.  når de kommer / går.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Jeg formoder et kollektiv er, hvor omkostninger bliver delt mellem de aktive piger, uden "mutter".

Kære Line

Kan du bekræfte min formodning?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Kære Line

Kan du bekræfte min formodning?

hr skattemand, ja det kan jeg og jeg ville ønske det omtalte overskud var der!!! Sikke en skøn middag vi skulle have i Randers og nyt gulvtæppet, seng, maling, gardiner osv, men måske i det nye år... Knus Line

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

hr skattemand, ja det kan jeg og jeg ville ønske det omtalte overskud var der!!! Sikke en skøn middag vi skulle have i Randers og nyt gulvtæppet, seng, maling, gardiner osv, men måske i det nye år... Knus Line

Tak for det. Overskud kommer der nok ikke af, at dele omkostninger, også dem du opremser.

Undre mig lidt over at blive tituleret skattemand. Hvor kommer det fra?

Redigeret af Starson45

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske et side-emne.....

Er de fleste mænd overhovedet interesseret i at blive set et sted hvor man kan købe sex ?

jeg tænker....sidde i en lounge med en mulig glædespige og få en drink, og 7 m ved siden af sidder der andre ?

Jer der tager på FFK tur ser det som naturligt, men mange glædspiger gør jo meget ud af at deres kunder ikke ser hinanden osv.  når de kommer / går.

Du har åbenbart ikke været til Gangbang, hvor mændene står så tæt, at du kan mærke og høre bagmandens ånde i nakken, medens han står og spiller den af på cm fra din røv.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

Du har åbenbart ikke været til Gangbang, hvor mændene står så tæt, at du kan mærke og høre bagmandens ånde i nakken, medens han står og spiller den af på cm fra din røv.

Der vil altid være nogen som er interesserede i det ene eller det andet, det er jeg godt klar over :smile:

men 100 mænd i et lille lokale behøver jo ikke at være representativt for alle mænd i Danmark.

Og nej....den oplevelse står ret langt nede på miin liste :mrgreen:

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tak for det. Overskud kommer der nok ikke af, at dele omkostninger, også dem du opremser.

Undre mig lidt over at blive tituleret skattemand. Hvor kommer det fra?

det var lidt sort huemor fra Line fronten... Smiler. Knus og god weekend

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jernsvinet skrev
-side 2 i denne tråd kl 22 38

"Koster et sådant sted f.eks 2 mio, vil udbetalingen måske være 200.000,-, som evt. kan lånes - Rejse vil sikkert gerne være med til at kautionere mod at blive første kunde"

Jernsvin det er et fint lille oplæg du har lavet, men langt mindre kan gøre det til en start.

Bare et beskedent indrettet mindre sted, i princippet uden piger tilknyttet, men fungerende som et tilbud til danske piger om at kunne afvikle vagter enten gratis eller for meget få kr, mod at de sælger sex til 40 % +/- mindre end de dyreste steder i branchen.

Kan vi det og kan vi købe af piger vi ellers kun møder de dyreste steder, er det mig lige meget hvor spartansk og simpelt stedet er - vi kan ikke få i pose og sæk, bliver det en succes kan man altid tænke større senere.

Her vil jeg til gengæld gerne være med til at spytte 1000 kr i bøssen til indretningen af sådant et sted, hvis vi kan blive nok mænd til at samle foreksempel blot 50000 kr, som vi kan forære en pige til formålet vi har tillid til.

Hvis så stedet kan lejes og drives for 20 - 30000 kr om måneden til det allermest nødvendige, kan en del piger arbejde på stedet for meget små penge, hvis de kan finde ud af at arbejde sammen i teams, og ikke skal passes op af teledame, mutter mv.

Efter 6 - 12 måneder kunne man måske opbygge en sponsorforening af stamkunder der bidrager helt elled delvist til driften?

For min skyld behøver sådant et sted ikke at ligge i hovedstaden, men kan godt ligge i provinsen på Sjælland, bare det er nemt at komme til, eller tæt på med det offentlige eller i egen bil.

Men præmissen for at det skal kunne lykkes bygger på at vi kan købe sex af unge danske piger så meget billigere at gæsterne fravælger de store, langt flottere og meget dyrere bordeller.

Tænk hvis det kunne udvikle sig til en forening af 500 eller flere mænd der både lægger alt deres forbrug der, og bidrager som sponsorer, hver især i det små.

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jernsvinet skrev

-side 2 i denne tråd kl 22 38

"Koster et sådant sted f.eks 2 mio, vil udbetalingen måske være 200.000,-, som evt. kan lånes - Rejse vil sikkert gerne være med til at kautionere mod at blive første kunde"

Jernsvin det er et fint lille oplæg du har lavet, men langt mindre kan gøre det til en start.

Bare et beskedent indrettet mindre sted, i princippet uden piger tilknyttet, men fungerende som et tilbud til danske piger om at kunne afvikle vagter enten gratis eller for meget få kr, mod at de sælger sex til 40 % +/- mindre end de dyreste steder i branchen.

Kan vi det og kan vi købe af piger vi ellers kun møder de dyreste steder, er det mig lige meget hvor spartansk og simpelt stedet er - vi kan ikke få i pose og sæk, bliver det en succes kan man altid tænke større senere.

Her vil jeg til gengæld gerne være med til at spytte 1000 kr i bøssen til indretningen af sådant et sted, hvis vi kan blive nok mænd til at samle foreksempel blot 50000 kr, som vi kan forære en pige til formålet vi har tillid til.

Hvis så stedet kan lejes og drives for 20 - 30000 kr om måneden til det allermest nødvendige, kan en del piger arbejde på stedet for meget små penge, hvis de kan finde ud af at arbejde sammen i teams, og ikke skal passes op af teledame, mutter mv.

Efter 6 - 12 måneder kunne man måske opbygge en sponsorforening af stamkunder der bidrager helt elled delvist til driften?

For min skyld behøver sådant et sted ikke at ligge i hovedstaden, men kan godt ligge i provinsen på Sjælland, bare det er nemt at komme til, eller tæt på med det offentlige eller i egen bil.

Men præmissen for at det skal kunne lykkes bygger på at vi kan købe sex af unge danske piger så meget billigere at gæsterne fravælger de store, langt flottere og meget dyrere bordeller.

Tænk hvis det kunne udvikle sig til en forening af 500 eller flere mænd der både lægger alt deres forbrug der, og bidrager som sponsorer, hver især i det små.

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Rejse, Du burde indføre flg. som dit valgsprog: Enkelt er bedst, når der gøres kompliceret  :idea:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tak til både Trine og Line for et klart svar på mit spørgsmål.

Det er jo helt Jeres eget valg, og tydeligvis baseret på Jeres egne erfaringer - men jeg synes nu stadigvæk det er lidt ulogisk. I vil jo helt sikkert jo fravælge at arbejde for en kvinde, som tilbyder urimelige arbejdsforhold - så hvorfor ikke tilvælge at arbejde for en mand der tilbyder gode arbejdsforhold... det er dét jeg har lidt vært ved at begribe.

Men det er jo helt Jeres valg, Jeres job og Jeres liv. Jeg undrede mig blot

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Holstebronx

Verdenen ser helt anderledes ud syd for grænsen :-) Tyske piger tør at have ansigtsbillede på deres profil, de tør og arbejde i den by de kommer fra. Tyske mænd besøger klubber sammen med vennerne, ikke bare nogle tilfældige de har fundet sammen med på et internetsite. På FKK ACAPULCO er der en lille pensionistklub der kommer hver søndag. I Partytreff osnabruck var der en der holdte fødselsdag for vennerne sidste gang jeg var der. Sprut og nøgne damer, det er vel ikke den ringeste fødselsdag og blive inviteret til??? far/søn tur til klubberne sker også..... sønnike skal da ud og opleve lidt

Prostiturion er også meget mere udbredt blandt Tysk mænd. Almindeligvis er det jo sådan, at sexlysten er noget større hos mænd end kvinder. Specielt hvis man har været i et forhold et stykke tid. Så er det jo meget nærliggende at følge sine behov :-)

Håber ovenstående giver dig en forklaring på, hvorfor FKK konceptet er så populært i Tyskland. De ankommer ikke til en klinik som en anden Ninja med en puls på 200 og håber de ikke er blevet set.

nå sidespring :-)

_________________________________________________________________________________________________

Hvad jeg læser og Lines kommentarer, så er det som nystartet, man risikerer at komme ind de "dårlige" steder. Klart hvis man er en ung kvinde og man aldrig har prøvet faget før, at man finder tryghed i at man bliver " hjulpet" lidt, selvom det koster. Når man så bliver mere erfaren og klogere, ja så finder man de mere ideelle steder. Evt starter et pigekollektiv med de veninder man nu har fået i faget :-) Så giver det hele jo meget god mening

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hej Montezi.

Jeg har simpelthen bare endnu ikke mødt en mand der kan styre sin trang til nemme hurtige penge - hvor sex er forretningen.

Så jeg basere mit nej tak til at arbejde for en mand på min egne erfaringer.

Hvis en mand skal tjene penge i denne her branche er han da så inderligt velkommen til at smide bukserne ;-)

Kh Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...