Gæst Skrevet 9. Januar, 2014 Det sidste først: Nej selvfølgelig er der ingen, der frivilligt arbejder gratis. Det sker vist kun i studenter- og løntilskudsjob eller brancher med tårnhøj arbejdsløshed. De fleste her på Eroguide er jo nogenlunde forstandige mennesker, så jeg tror ikke, du finder ret mange, om nogen overhovedet, der vil hævde det synspunkt, at pigerne er dumme og ikke kan regne, men du har selvfølgelig ret i din pointe om, at det er kundens slutpris, der er interessant. Hvad andet har vi som kunder ellers at forholde os til? I supermarkedet er der vel heller ikke mange kunder, der interesserer sig for, hvor stor en %-del transportudgiften udgør af en agurks salgspris? Så kan det godt være, at en pige, der tager 2.000 for en time, har mindre ud af det netto, end en pige, der tager 1.700 for en time. Vel at mærke, når regnskabet er gjort endeligt op. Det er også derfor, jeg synes, det er så uendeligt uinteressant, hvordan prisdannelsen med dens mange parametre sker "bag gardinet". Det bliver parterne vel selv enige om? Og hvorfor skal vi blande os i det? Finder vi som gæster/kunder/forbrugere – eller hvad vi nu betegner os selv som – at prisen er for høj, jamen så står det os jo frit for at opsøge f.eks noget i den fri luft bag Hovedbanegården. Jeg skal i hvert fald ikke have noget af, at drillepinden ikke vil grundet kulde . Som jeg har skrevet tidligere, tror jeg ikke, at der under den nuværende lovgivning eksisterer en vandtæt model, uden at den allerede ville have været fundet. Men jeg er selvfølgelig parat til at æde synspunktet i mig igen, hvis f.eks "Netværksmodellen" skulle vise sig farbar. Det er jo sket før i historien, at flertallet har taget fejl, men i dette tilfælde tvivler jeg altså. Bare rolig. Det er ikke denne påstand du bliver mæt af: "Som jeg har skrevet tidligere, tror jeg ikke, at der under den nuværende lovgivning eksisterer en vandtæt model, uden at den allerede ville have været fundet." Det er svært at stikke den. Noget andet er, hvis du påstår, at det overhovedet ikke kan lade sig gøre, at have en lovlig model, og det er nok det du mener, vil jeg tro. Eller? Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 9. Januar, 2014 Jeg ved ikke om det gør mindre ondt, hvis jeg kommer med resten af dem har jeg fået fortalt priserne på? Vimse Jo tak, giv du den endelig gas, nu du sidder med så stor en viden Nu kender vi jo også en masse andre steder bag kulissen, så lad os se om den holder stik... Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. Januar, 2014 Noget andet er, hvis du påstår, at det overhovedet ikke kan lade sig gøre, at have en lovlig model, og det er nok det du mener, vil jeg tro. Eller? Det er det, jeg er mest tilbøjelig til at mene. Når sagførerer og revisorer indtil nu ikke har kunnet knække denne nød, er det svært at se en lovlig og fuld farbar sti. Men humlebien kan jo i teorien heller ikke flyve . Del dette indlæg Link til indlæg
Vimse 14 Skrevet 9. Januar, 2014 Jo tak, giv du den endelig gas, nu du sidder med så stor en viden Nu kender vi jo også en masse andre steder bag kulissen, så lad os se om den holder stik... Fint nok, så kommer min liste frit efter hukommelsen - nogle af talene er et par år gamle, så det kan jo have ændret sig op til flere gange: Herlevpigerne: 1000 pr. pige Den blå lagune vejle: 1000 Oluf Ryesgade Odense: 700 Korsgade Odense (hedder noget i den stil..) 700 Sten Blickersvej Randers: 1900 Østergade Randers: 1200 Dibbelsbrovej Rønde: 1200 Vestergade Ålborg: 1500 Hermodsgade Ålborg: 1500 Holstebrovej 311 Skave: 1500 Holstebrovej Viborg: 1500 Skibhusvej Odense: 1500 Albanigade Odense: 1500 Farmerpigerne Skive: 50% Søndergade Åbenrå: 1200 Sønderborgvej Kruså: 1500 Haderslevvej Kolding: 1500 Sankt Gertrudstræde Odense: 1500 Ramsherred Åbenrå: 700 Gangbang Guy: 40% Master v. Løsning: 1/3 Sebbersundvej, Ålborg: 500 + et gratis knald Der er flere, men det giver vist et ret godt billede af hvad pigerne fortæller, men de kan selvfølgelig være fulde af løgn allesammen. Vimse 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2014 Det er det, jeg er mest tilbøjelig til at mene. Når sagførerer og revisorer indtil nu ikke har kunnet knække denne nød, er det svært at se en lovlig og fuld farbar sti. Men humlebien kan jo i teorien heller ikke flyve . Så du mener, at landets førende jurister tager fejl, når de siger: "Flere prostitueredes fælles drift af et bordel er som udgangspunkt ikke omfattet af § 228, stk. 1, nr. 3." Eller er det "humlebien", der letter? Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2651 Skrevet 9. Januar, 2014 Fint nok, så kommer min liste frit efter hukommelsen - nogle af talene er et par år gamle, så det kan jo have ændret sig op til flere gange: Herlevpigerne: 1000 pr. pige Den blå lagune vejle: 1000 Oluf Ryesgade Odense: 700 Korsgade Odense (hedder noget i den stil..) 700 Sten Blickersvej Randers: 1900 Østergade Randers: 1200 Dibbelsbrovej Rønde: 1200 Vestergade Ålborg: 1500 Hermodsgade Ålborg: 1500 Holstebrovej 311 Skave: 1500 Holstebrovej Viborg: 1500 Skibhusvej Odense: 1500 Albanigade Odense: 1500 Farmerpigerne Skive: 50% Søndergade Åbenrå: 1200 Sønderborgvej Kruså: 1500 Haderslevvej Kolding: 1500 Sankt Gertrudstræde Odense: 1500 Ramsherred Åbenrå: 700 Gangbang Guy: 40% Master v. Løsning: 1/3 Sebbersundvej, Ålborg: 500 + et gratis knald Der er flere, men det giver vist et ret godt billede af hvad pigerne fortæller, men de kan selvfølgelig være fulde af løgn allesammen. Vimse Fint nok Vimse Det giver da et mere nuanceret billede, end det vi hidtil har fået at vide. I min verden er du ikke længere blandt et par andre kloge Åger. TAK Med venlig hilsen Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2014 Fint nok, så kommer min liste frit efter hukommelsen - nogle af talene er et par år gamle, så det kan jo have ændret sig op til flere gange: Herlevpigerne: 1000 pr. pige Den blå lagune vejle: 1000 Oluf Ryesgade Odense: 700 Korsgade Odense (hedder noget i den stil..) 700 Sten Blickersvej Randers: 1900 Østergade Randers: 1200 Dibbelsbrovej Rønde: 1200 Vestergade Ålborg: 1500 Hermodsgade Ålborg: 1500 Holstebrovej 311 Skave: 1500 Holstebrovej Viborg: 1500 Skibhusvej Odense: 1500 Albanigade Odense: 1500 Farmerpigerne Skive: 50% Søndergade Åbenrå: 1200 Sønderborgvej Kruså: 1500 Haderslevvej Kolding: 1500 Sankt Gertrudstræde Odense: 1500 Ramsherred Åbenrå: 700 Gangbang Guy: 40% Master v. Løsning: 1/3 Sebbersundvej, Ålborg: 500 + et gratis knald Der er flere, men det giver vist et ret godt billede af hvad pigerne fortæller, men de kan selvfølgelig være fulde af løgn allesammen. Vimse kan i hvert fald bekræfte at tre af stederne er forkerte da jeg selv har og er der... Knus Line Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 9. Januar, 2014 Fint nok, så kommer min liste frit efter hukommelsen - nogle af talene er et par år gamle, så det kan jo have ændret sig op til flere gange: Herlevpigerne: 1000 pr. pige Den blå lagune vejle: 1000 Oluf Ryesgade Odense: 700 Korsgade Odense (hedder noget i den stil..) 700 Sten Blickersvej Randers: 1900 Østergade Randers: 1200 Dibbelsbrovej Rønde: 1200 Vestergade Ålborg: 1500 Hermodsgade Ålborg: 1500 Holstebrovej 311 Skave: 1500 Holstebrovej Viborg: 1500 Skibhusvej Odense: 1500 Albanigade Odense: 1500 Farmerpigerne Skive: 50% Søndergade Åbenrå: 1200 Sønderborgvej Kruså: 1500 Haderslevvej Kolding: 1500 Sankt Gertrudstræde Odense: 1500 Ramsherred Åbenrå: 700 Gangbang Guy: 40% Master v. Løsning: 1/3 Sebbersundvej, Ålborg: 500 + et gratis knald Der er flere, men det giver vist et ret godt billede af hvad pigerne fortæller, men de kan selvfølgelig være fulde af løgn allesammen. Vimse Det er nu ved at være flere år siden Haderslevvej Kolding lukkede Det er så hvad det er men der er en ting, der falder mig lidt på hjerte..... Når du nu ved alle disse tal på de forskellige klinikker, hvor har du dem fra? har du været tilknyttet som revisor....... eller er det pillowtalken? hvilket det lyder til, når du siger de allesammen kan været fulde af løgn Vil det sige, du ligger sammen med en dejlig nøgen pige. Du har godt nok nogle flotte bryster, men jeg er faktisk meget mere interesseret i hvad du betaler i husleje her? wauuuuwww jeg tænker langt fra på økonomi, når jeg ligger sammen med en godte de steder jeg ved det, er enten fordi folk har skrevet det. Eller det giver sig selv på anden vis, f.eks betaler du på Optasia 50 euro til baren og 50 euro til pigerne. Logisk nok de kører med 50/50 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. Januar, 2014 Så du mener, at landets førende jurister tager fejl, når de siger: "Flere prostitueredes fælles drift af et bordel er som udgangspunkt ikke omfattet af § 228, stk. 1, nr. 3." Eller er det "humlebien", der letter? Det er så der, jeg spørger, hvorfor den model så ikke er almindelig? Og det er jo - iflg. dig - også kun "i udgangspunktet", at undtagelsen i bemeldte § ligger, så der må være nogle andre hindringer længere fremme. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2014 Først, jeg ville ALDRIG arbejde med procent ordningen!!! Hvis jeg tjente lad os sige 15 af de gode skulle jeg så aflevere enten halvdelen ej vel!!! Jeg er selvstændig og skal betale både skat og moms af de 15, skulle jeg så yderligere give halvdelen væk +transport, mad osv, ja så var der sgu da ikke meget tilbage... Det er i mine øjne rufferi på HØJT plan. For at gøre det her uden at komme helt ud hampen lovligvis, må der ikke tjenes på nogen. Vi ved det og vi ved fællen klapper os der har stederne!!! Når det så er sagt,så er det så bare spørgsmålet hvor meget dommen lyder på økonomisk i sidste ende... Jeg har et koncept her, der hedder 6-7 piger inkl mig selv, som deler de 10000 kr vi har i faste udgifter her pr mdr. Ud over det skal der wc papir, hjemmeside, telefon, tv, vask osv til, det står jeg for!! Hver mdr skal det gå op og er der overskud, maler og forbedre jeg huset her. Pigerne lejer sig ind pr døgn og hvad de laver, hvad tid, hvordan, osv rager ikke mig, jeg LEJER ud, bestemmer ikke over deres selvstændige job. Har man ikke tjent noget, ja så ligger man ikke noget!!! Så må jeg selv som ansvarlig for lejligheden skaffe de penge der mangler... Om jeg så satte lejen op til 2000kr ville det ikke gavne nogen, flere udgifter lig med minus piger, glade og tilfredse piger skal jeg tilføje... Jeg ser ingen grund til at hakke mere i hvem der gør hvordan og hvor. Vi gør det sikkert så godt vi kan og de piger der vælger de forskellige steder må jo være tilfredse der smiler. De steder jeg arbejder, er der lav leje og jeg kan passe mig selv og mine gæster og det er jeg overbevist om er det vi ALLE er bedst tjent med... Knus Line Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2014 Det er så der, jeg spørger, hvorfor den model så ikke er almindelig? Og det er jo - iflg. dig - også kun "i udgangspunktet", at undtagelsen i bemeldte § ligger, så der må være nogle andre hindringer længere fremme. Aner ikke hvor udbredt den er. Men som tidligere meldt ud af bl.a. Line, en tidligere omtale på dette forum af et fællesdrevet sted, en henvisning af Jernsvinet til Aarhuspigerne.dk samt den model med selskabet, som jeg tidligere har omtalt bliver praktiseret et sted i København viser, at der i flere tilfælde tages udgangspunkt i "modellen" uden bagmand/kvinde. Det er iøvrigt ikke mig, der siger "som udgangspunkt", det er juristerne bag udformningen af lovændringen vedrørende rufferibestemmelsen i straffeloven. Og det er jo blot en anden version af "alt andet lige". Det er klart at hvis man bevæger sig for lang væk fra udgangspunktet, så kommer problemerne. Men det er der jo ikke noget fordækt i. Hvis det forholder sig således, at modellen ikke er så almindelig, som du siger, kunne det måske skyldes, at aktørerne i branchen synes det er for besværligt og at man derfor vælger den lette løsning velvidende at man løber en risiko. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 9. Januar, 2014 Jo tak, giv du den endelig gas, nu du sidder med så stor en viden Nu kender vi jo også en masse andre steder bag kulissen, så lad os se om den holder stik... Jeg håber da du SG er glad for at din opfordring / provokation til V har båret frugt. Nu kan du så tage x antal klinikker med i faldet. Det skal de nok blive rigtig glade for - sagde damen imens ironien drev ned af væggene! Knus Pia Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 9. Januar, 2014 (edited) Værsgo i lejen hos os (som stadig ikke er 1000 kr ) Badeværelset: Shampoo - balsam - bodyshampoo - bodylotion - cremer - håndsæbe - tandpasta - tandbørste - barbergrej - vatpinde - vatrondeller - parfume - føntørrer - glattejern - krøllejern - make up - engangsklude - toiletpapir - vådservietter - håndklæder - vaskeklude ( der er også vaskegrej til mænd ) Badeværelset bliver vasket ned hver nat og flere gange i løbet af dagen. Ny bruser til 5000 kr. ( Og har så sent som igår haft en slamsuger ude grundet wc stopper, alt blev oversvømmet, fordi folk putter andet i det end wc papir, at betale 1700 kr ) Køkken: Kaffe - Senseo - the - varm cacao - sukker - sødtabeletter - fløde - mælk - sorte sække - poser - rengøringsmidler - klude - gulvklude - viskestykker - div maskiner af kaffe, Senseo, el kedel, microovn, blender, toast og altid fyldt køleskab med div alm vare. Om vinteren køber jeg æbleskiver og kanelsnegle, om sommeren fyldes fryseren med sodavands-is. Bryggers: vaskemaskine - tørretumbler ( som blev skiftet 2 gange sidste år og en reperatør har lige været ude grundet en slange, at betale 1600 kr ) støvsuger ( som sidste år er blevet skiftet 3 gange, så sent som igen her i december og ikke bare en billig en ) vaskepuvler - skyllemiddel - afkalker osv.. Værelser: Stearinlys - poser - blomster - vaser - gardiner - pynt - køkkenruller - kondomer - glidecreme - legetøj - reb - kæder - nyt sengetøj til specielbygget senge - puder - tæpper - lys - stole der skal ombetrækkes nu, da de er gået i stykker - nye menukort, som jævnligt bliver printet ud. Venterum: nye blade - nyt musik - Ipod ( anlæg der er skiftet 2 gange sidste år ) Der er lige blevet malet her i december og nye møbler kommer i år plus fladskærm på væggen og nyt gulv. Pigernes stue: Fladskærm - computer - overvågning - den store tv kanal pakke - dvd - dvd film - dyner - puder - tæpper - sofa, som også skal skiftes i år. Kasser til pigerne og deres arbejdestøj - sutsko - badekåber - kuverter - blokke - kuglepenne - notesblok - div hyggespil - hundekurv og hundelegetøj til de piger der har hunde med, der er også altid godbider til hunde ( ja hvad kan jeg sige, mit hjerte brænder for dyr ) Sm rum: Gynge - Sofa med fængsel - gabestok - nyt gulv og malet ( det hele ombygget sidste år ) Gynækologbænk - Gummihandsker - gaffatape - håndjern, da de ofte bliver stjålet - kæder - dvs legetøj, dildoer, æder-olie - skabe ( nyt loft og i år nyt tag på garagen, da dette er utæt ) Piske - klemmer - anlæg, nye cdèr - opvarming. Vinterstuer - Komplet nyt sofaarrangement - spisebord - stole - hynder - lys - køleskab - pejs - bio - terrassevarmere - tæpper. Junglen som lige er blevet lavet sidste år, med gulvtæppe, gynger, træstubbe, div planter. Udover disse er der så SKAT, moms, revisor, advokat, webmaster, termin 2 gange om året, fælles annoncen ( som er steget igen pr 1 januar, nu 17 kr pr ord ) side6 og div andre sider vi reklamerer, ikke alle er gratis, tlf regning, skraldemanden, lisens, boxer, alarmselskabet, husleje, Brf kredit, hjemmeside, strøm, vand, varme og dvs håndværkere så som elektriker, vvs mænd, blikkenslager som også skal påregnes hver gang noget går i stykker. Sidste år gik strømmen i hele huset, grundet det var stofledninger der sad i væggene, ergo det skulle skiftes det hele inden huset brændte til grunden.. Ak ak jeg kunne jo blive ved, så kom igen med at vi muttere sidder og scorer kassen, når størstedelen ikke tager forbehold for hvad der er af udgifter også og nej jeg racer ikke rundt i en Mercedes, men min lille 11 årig gamle speedy og jeg har ikke hus i udlandet og rejser ikke 7 gange om året, tog mig min første ferie i 5 år, sidste år hvor var det dog dejligt.... Mammasan siger roger over and out, nu kan der sgu ikke koges mere på den høne.... Redigeret 9. Januar, 2014 af Seductiongirls 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 9. Januar, 2014 (edited) Jeg håber da du SG er glad for at din opfordring / provokation til V har båret frugt. Nu kan du så tage x antal klinikker med i faldet. Det skal de nok blive rigtig glade for - sagde damen imens ironien drev ned af væggene! Knus Pia Min og Benjamins mener du.. Den bar jo så ikke frugt og holdte jo så ikke stik, som du kan se på Lines indlæg.. Der kan man jo allerede se at de eneste der ved noget, er dem bag kulissen, for jeg ved at 3 af dem også er forkerte... Redigeret 9. Januar, 2014 af Seductiongirls Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 9. Januar, 2014 ....... Og Vimse som meldte sig ind igår. Hvem er hun? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 9. Januar, 2014 ....... Og Vimse som meldte sig ind igår. Hvem er hun? Godt spørgsmål. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 9. Januar, 2014 (edited) Min og Benjamins mener du.. Den holdte jo så ikke stik, som du kan se på Lines indlæg.. Der kan man jo allerede se at de eneste der ved noget, er dem bag kulissen, for jeg ved at 3 af dem også er forkerte... Inden vi indbyrdes kommer op at skændes over hvor mange der er rigtige eller forkerte, så er der hvert fald nogen jeg kan se, der er close enough. Mener bare ikke det er særlig gennemtænkt at en bordelejer sidder og provokere en til at ligge specifikke oplysninger på nettet af andre klinikker. Det er altså bare meget usmart helt ærlig, meget uigennemtænkt og du skal nok ikke regne med at dem det gik ud over synes du er en særlig god kollega. Knus Pia Redigeret 9. Januar, 2014 af VarmePia Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 47284746579156 Skrevet 9. Januar, 2014 Tanja Rahm (Vimse), du kan godt droppe det.. du skal ikke ødelægge festen for os andre der godt gider!! :D 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2014 Værsgo i lejen hos os (som stadig ikke er 1000 kr ) Badeværelset: Shampoo - balsam - bodyshampoo - bodylotion - cremer - håndsæbe - tandpasta - tandbørste - barbergrej - vatpinde - vatrondeller - parfume - føntørrer - glattejern - krøllejern - make up - engangsklude - toiletpapir - vådservietter - håndklæder - vaskeklude ( der er også vaskegrej til mænd ) Badeværelset bliver vasket ned hver nat og flere gange i løbet af dagen. Ny bruser til 5000 kr. ( Og har så sent som igår haft en slamsuger ude grundet wc stopper, alt blev oversvømmet, fordi folk putter andet i det end wc papir, at betale 1700 kr ) Køkken: Kaffe - Senseo - the - varm cacao - sukker - sødtabeletter - fløde - mælk - sorte sække - poser - rengøringsmidler - klude - gulvklude - viskestykker - div maskiner af kaffe, Senseo, el kedel, microovn, blender, toast og altid fyldt køleskab med div alm vare. Om vinteren køber jeg æbleskiver og kanelsnegle, om sommeren fyldes fryseren med sodavands-is. Bryggers: vaskemaskine - tørretumbler ( som blev skiftet 2 gange sidste år og en reperatør har lige været ude grundet en slange, at betale 1600 kr ) støvsuger ( som sidste år er blevet skiftet 3 gange, så sent som igen her i december og ikke bare en billig en ) vaskepuvler - skyllemiddel - afkalker osv.. Værelser: Stearinlys - poser - blomster - vaser - gardiner - pynt - køkkenruller - kondomer - glidecreme - legetøj - reb - kæder - nyt sengetøj til specielbygget senge - puder - tæpper - lys - stole der skal ombetrækkes nu, da de er gået i stykker - nye menukort, som jævnligt bliver printet ud. Venterum: nye blade - nyt musik - Ipod ( anlæg der er skiftet 2 gange sidste år ) Der er lige blevet malet her i december og nye møbler kommer i år plus fladskærm på væggen og nyt gulv. Pigernes stue: Fladskærm - computer - overvågning - den store tv kanal pakke - dvd - dvd film - dyner - puder - tæpper - sofa, som også skal skiftes i år. Kasser til pigerne og deres arbejdestøj - sutsko - badekåber - kuverter - blokke - kuglepenne - notesblok - div hyggespil - hundekurv og hundelegetøj til de piger der har hunde med, der er også altid godbider til hunde ( ja hvad kan jeg sige, mit hjerte brænder for dyr ) Sm rum: Gynge - Sofa med fængsel - gabestok - nyt gulv og malet ( det hele ombygget sidste år ) Gynækologbænk - Gummihandsker - gaffatape - håndjern, da de ofte bliver stjålet - kæder - dvs legetøj, dildoer, æder-olie - skabe ( nyt loft og i år nyt tag på garagen, da dette er utæt ) Piske - klemmer - anlæg, nye cdèr - opvarming. Vinterstuer - Komplet nyt sofaarrangement - spisebord - stole - hynder - lys - køleskab - pejs - bio - terrassevarmere - tæpper. Junglen som lige er blevet lavet sidste år, med gulvtæppe, gynger, træstubbe, div planter. Udover disse er der så SKAT, moms, revisor, advokat, webmaster, fælles annoncen ( som er steget igen pr 1 januar, nu 17 kr pr ord ) side6 og div andre sider vi reklamerer, ikke alle er gratis, tlf regning, skraldemanden, lisens, boxer, alarmselskabet, husleje, Brf kredit, hjemmeside, strøm, vand, varme og dvs håndværkere så som elektriker, vvs mænd, blikkenslager som også skal påregnes hver gang noget går i stykker. Sidste år gik strømmen i hele huset, grundet det var stofledninger der sad i væggene, ergo det skulle skiftes det hele inden huset brændte til grunden.. Ak ak jeg kunne jo blive ved, så kom igen med at vi muttere sidder og scorer kassen, når størstedelen ikke tager forbehold for hvad der er af udgifter også og nej jeg racer ikke rundt i en Mercedes, men min lille 11 årig gamle speedy og jeg har ikke hus i udlandet og rejser ikke 7 gange om året, tog mig min første ferie i 5 år, sidste år hvor var det dog dejligt.... Mammasan siger roger over and out, nu kan der sgu ikke koges mere på den høne.... må jeg flytte ind smiler... Ja altså hvis jeg var ung og sprød, så ville jeg meget gerne arbejde der, det må siges at være et sted hvor der kredses om pigerne og de får da meget for den evt leje om den så var på 3000kr pr vagt... God karma, god stil over there. Knus Line Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. Januar, 2014 Tak for lødig respons. Men når du skriver: Hvis det forholder sig således, at modellen ikke er så almindelig, som du siger, kunne det måske skyldes, at aktørerne i branchen synes det er for besværligt og at man derfor vælger den lette løsning velvidende at man løber en risiko. Jeg mener ikke, jeg har sagt, at modellen "er almindelig". Jeg har tværtom tvivlet på en lovlig udgave af den. Men jeg skal da ikke udelukke, at nogen af bekvemmelighedsårsager - og lidende på myndighedernes påståede resourcemangel - prøver at springe over, hvor gærdet er lavest. Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 9. Januar, 2014 Inden vi indbyrdes kommer op at skændes over hvor mange der er rigtige eller forkerte, så er der hvert fald 9 jeg kan se der enten er lige i bullseye eller close enough. Mener bare ikke det er særlig gennemtænkt at en bordelejer sidder og provokere en til at ligge specifikke oplysninger på nettet af andre klinikker. Det er altså bare meget usmart helt ærlig, meget uigennemtænkt og du skal nok ikke regne med at dem det gik ud over synes du er en særlig god kollega. Knus Pia Jeg kommer aldrig op at skændes med nogen og slet ikke som der skrives her, er det løse skud lige ud i tågen. At du så nu vælger at skrive at flere af dem er bullseye, ja så står den jo så faktisk for din egen regning og ikke min... Nu var jeg nr 2 til at opfordre og hvorfor så det, Varmepia, personen har oprettet sig igår og kommer med disse oplysninger, som jeg bestemt ikke mener holder stik og som flere herinde heller ikke mener... Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 9. Januar, 2014 må jeg flytte ind smiler... Ja altså hvis jeg var ung og sprød, så ville jeg meget gerne arbejde der, det må siges at være et sted hvor der kredses om pigerne og de får da meget for den evt leje om den så var på 3000kr pr vagt... God karma, god stil over there. Knus Line Ja så flytter jeg sgu med dig Line Tusind tak Line og god karma til dig også Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 9. Januar, 2014 Okay, SG, jeg prøver at mane til besindighed, det håber jeg er ankommet hos dig nu er prutten jo slået så hjælper det jo næppe at benægte at den lugter. Knus Pia Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2014 Tak for lødig respons. Men når du skriver: Jeg mener ikke, jeg har sagt, at modellen "er almindelig". Jeg har tværtom tvivlet på en lovlig udgave af den. Men jeg skal da ikke udelukke, at nogen af bekvemmelighedsårsager - og lidende på myndighedernes påståede resourcemangel - prøver at springe over, hvor gærdet er lavest. Tak og i lige måde. Mener nu ikke jeg skrev at du har sagt at modellen er almindelig. Tværtimod. Fortsat god aften. Jeg vil læne mig tilbage og nyde den underholdning der kører i strengen sideløbende med vores fredelige meningsudveksling. Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 9. Januar, 2014 Nu er jeg slet ikke så klog, så jeg ved hvad SG tager for en 6 timers vagt. Men 1 ting glemmer du i hvert fald, nej faktisk en del ting! Hende pigen der tager TLF, hun skal vel ha en form for løn? håndklæder/lagner skal indkøbes og vaskes. Der skal sørme også gøres rent, inventaret bliver vel også lidt slidt, fælles annoncen i traveren koster også, der skal føres regnskab, revisor formentlig betales, el vand og varme skal betales...... nåh ja, til allersidst, skal de formentlig også betale husleje for lokalerne. Som sagt jeg ved ikke om dine 5000 kr er rigtig, men jeg kan se, at mange af pengene i hvert fald forsvinder igen, i noget man kalder for omkostninger Så 5000 kr lige ned i foret, snakker vi langt fra om Fat det nu...pigen skal SELV betale telefonpigen UDOVER huslejen...og skal OGSÅ betale både egen annonce men også bidrag til husets annonce! Del dette indlæg Link til indlæg