Vimse 14 Skrevet 14. Januar, 2014 Værsgo i lejen hos os (som stadig ikke er 1000 kr ) Badeværelset: Shampoo - balsam - bodyshampoo - bodylotion - cremer - håndsæbe - tandpasta - tandbørste - barbergrej - vatpinde - vatrondeller - parfume - føntørrer - glattejern - krøllejern - make up - engangsklude - toiletpapir - vådservietter - håndklæder - vaskeklude ( der er også vaskegrej til mænd ) Badeværelset bliver vasket ned hver nat og flere gange i løbet af dagen. Ny bruser til 5000 kr. ( Og har så sent som igår haft en slamsuger ude grundet wc stopper, alt blev oversvømmet, fordi folk putter andet i det end wc papir, at betale 1700 kr ) Køkken: Kaffe - Senseo - the - varm cacao - sukker - sødtabeletter - fløde - mælk - sorte sække - poser - rengøringsmidler - klude - gulvklude - viskestykker - div maskiner af kaffe, Senseo, el kedel, microovn, blender, toast og altid fyldt køleskab med div alm vare. Om vinteren køber jeg æbleskiver og kanelsnegle, om sommeren fyldes fryseren med sodavands-is. Bryggers: vaskemaskine - tørretumbler ( som blev skiftet 2 gange sidste år og en reperatør har lige været ude grundet en slange, at betale 1600 kr ) støvsuger ( som sidste år er blevet skiftet 3 gange, så sent som igen her i december og ikke bare en billig en ) vaskepuvler - skyllemiddel - afkalker osv.. Værelser: Stearinlys - poser - blomster - vaser - gardiner - pynt - køkkenruller - kondomer - glidecreme - legetøj - reb - kæder - nyt sengetøj til specielbygget senge - puder - tæpper - lys - stole der skal ombetrækkes nu, da de er gået i stykker - nye menukort, som jævnligt bliver printet ud. Venterum: nye blade - nyt musik - Ipod ( anlæg der er skiftet 2 gange sidste år ) Der er lige blevet malet her i december og nye møbler kommer i år plus fladskærm på væggen og nyt gulv. Pigernes stue: Fladskærm - computer - overvågning - den store tv kanal pakke - dvd - dvd film - dyner - puder - tæpper - sofa, som også skal skiftes i år. Kasser til pigerne og deres arbejdestøj - sutsko - badekåber - kuverter - blokke - kuglepenne - notesblok - div hyggespil - hundekurv og hundelegetøj til de piger der har hunde med, der er også altid godbider til hunde ( ja hvad kan jeg sige, mit hjerte brænder for dyr ) Sm rum: Gynge - Sofa med fængsel - gabestok - nyt gulv og malet ( det hele ombygget sidste år ) Gynækologbænk - Gummihandsker - gaffatape - håndjern, da de ofte bliver stjålet - kæder - dvs legetøj, dildoer, æder-olie - skabe ( nyt loft og i år nyt tag på garagen, da dette er utæt ) Piske - klemmer - anlæg, nye cdèr - opvarming. Vinterstuer - Komplet nyt sofaarrangement - spisebord - stole - hynder - lys - køleskab - pejs - bio - terrassevarmere - tæpper. Junglen som lige er blevet lavet sidste år, med gulvtæppe, gynger, træstubbe, div planter. Udover disse er der så SKAT, moms, revisor, advokat, webmaster, termin 2 gange om året, fælles annoncen ( som er steget igen pr 1 januar, nu 17 kr pr ord ) side6 og div andre sider vi reklamerer, ikke alle er gratis, tlf regning, skraldemanden, lisens, boxer, alarmselskabet, husleje, Brf kredit, hjemmeside, strøm, vand, varme og dvs håndværkere så som elektriker, vvs mænd, blikkenslager som også skal påregnes hver gang noget går i stykker. Sidste år gik strømmen i hele huset, grundet det var stofledninger der sad i væggene, ergo det skulle skiftes det hele inden huset brændte til grunden.. Ak ak jeg kunne jo blive ved, så kom igen med at vi muttere sidder og scorer kassen, når størstedelen ikke tager forbehold for hvad der er af udgifter også og nej jeg racer ikke rundt i en Mercedes, men min lille 11 årig gamle speedy og jeg har ikke hus i udlandet og rejser ikke 7 gange om året, tog mig min første ferie i 5 år, sidste år hvor var det dog dejligt.... Mammasan siger roger over and out, nu kan der sgu ikke koges mere på den høne.... Hele dette indlæg ser jeg som rent tudefjæs. Det faste inventar var jo allerede i huset da du overtog det, termin er i realiteten en opsparing der ryger lige i din lomme, når huset en gang bliver solgt, forbrugsudgifter det betaler alle jo, ligesom diverse håndværkerudgifter, vaskemaskine kan du købe spritny i harld nyborg til 1800, så det er da for noller at købe en dyrere og så ofre reperationer på det og de løbende udgifter, kondomer og shampo. Helt ærlig, tror du ikke vi andre nogensinde går i netto og handler, men lad os da bare være store i slaget, lad og bare sige dine daglige indkøb er på 400kr, så er det det. Du har en indtægt på 5000 kr om dagen. FEMTUSINDEKRONER OM DAGEN!!!!!!!!!!!! Og så piver du over at skulle købe en pakke kondomer og en dåse hårshampoo?? Din omsætning er på omkring de 1.825000 om året eftersom du aldrig har lukket og så hyler du over en pakke kondomer og lidt hårshampoo. Vimse 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 14. Januar, 2014 Jeg synes det ved at være usmageligt det her!!! Jeg hopper af og håber denne heksejagt stopper!!! Hvor skal vi helt ærligt snart arbejde fra? Der er snart ingen steder tilbage, alt bliver lukket eller også er det små, kolde, klamme steder ude på en lorte mark i ingenmandsland med en grådig pimp bagved!!! Nej tak!! Gode forhold, en sød mutter, fred og ro til at have det overskud som det trods alt kræver at hygge med jer, må være at foretrække for os alle... Vær dog glade for vi er glade og har det godt der vi er... Mange steder, piger ( feks gadepiger, thai, afrikanske, polske osv osv ) har jo lorte forhold i forhold til os. Ikke alle nej men mange, så hvis det er så død pine vigtigt med den s...leje, ja så må i jo berette om steder, hvor i VED 100 % at det hele kun går til pigen... Vi kan jo ikke alle starte selv i egen bolig, mange har brug for tryghedens i at der er en der har styr på tingene og at når de går hjem, så har de intet ansvar... Synes det ok man ikke vil betale til bagmænd osv, men tråden er vendt til, at det skal være billigere, ingen eller lav leje og hvem der gør hvad!!! Og i min verden blander jeg mig ikke i folks job ( liv), virksomhed, så hvorfor f.. er det så stort et behov her?? Gå til Arla, Shell, IKEA osv og tag debatten om våben, børnearbejde, dårlige arbejdsvilkår osv, men det jo billigt, så det er vel det vigtigste... Nu må Line vist hellere stoppe sig selv, inde i får vreden til told og skat, loven, panserne og dyremishandlerne også... For lige at afslutte, vil jeg sige, at nogle af de mest søde, fordomsfrie, sjove og kærlige mennesker jeg kender, har et fint medlemskab til div cykelklubber og ALDRIG har jeg oplevet noget der minder om afpresning, kun skønt venskab. Over and out fra Line Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2651 Skrevet 14. Januar, 2014 Jeg synes det ved at være usmageligt det her!!! Jeg hopper af og håber denne heksejagt stopper!!! Helt enig med Line. Denne tråd har udviklet sig bl.a.til en ren hetz mod Seduction Girls, anført af McQueen, Prøvemanden og sidst nu også Vimse. Med venlig hilsen 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Administrator 6269 Skrevet 14. Januar, 2014 Jeg tror vist at det er på tide lukke dette emne, da det efterhånden ligner mere en hetz mod SeductionGirls. Så hermed er tråden lukke. 6 Del dette indlæg Link til indlæg