Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Hvor er der ikke bagmænd??

Recommended Posts

Og de få mænd jeg er stødt på igennem årene som har lejet ud osv - har alle været grådige og liderlige.

Ikke alle mænd er grådige, men vi er allesammen liderlige... :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Det her er ved at udvikle sig til en debat, hvor pigerne bare skal sælge deres ydelser så billigt så muligt. Betal prisen eller klar det selv. Hvad vil selv syntes hvis jeres arbejdsgiver bad jer om at gå ned i løn.

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Skal vi lige blive enige om at hvad man ikke ved noget om bør man ikke udtale sig om.

Jeg har været hos privat og var rigtig glad for at være der. Men jeg har dælme aldrig aflevet 40 eller 50 procent.

At jeg ikke er der længere har intet med prisen at gøre. Mine udgifter er nogle dage højere end de var på privat nu hvor jeg er alene.

Så jeg syntes ikke jeres kritik af stedet er rimelig. Jeg kommer stadig sammen med pigerne i huset og der er en grund til de bliver der og det drejer sig hverken om tvang eller trusler.

I dag er jeg min egen herre. Og det er jeg rigtig godt tilfreds med. Men kommer der en dag hvor jeg ikke længere gider andet end at kredes om mine gæster ville jeg ikke tøve et sekund med at vende tilbage til bording.

Sisses indlæg her rammer hovedet på sømmet med hensyn til hvorfor den slags lister er en dum idé. For det vil altid være ord mod ord, påstande og personligt fnidder, der ligger itil grund for den slags.

Læs anmeldelserne, snak med pigerne og brug dine erfaringer fra tidligere besøg. Så kan man selv tage beslutningen om det er et sted, der er værd at besøge.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej

Det her er ved at udvikle sig til en debat, hvor pigerne bare skal sælge deres ydelser så billigt så muligt. Betal prisen eller klar det selv. Hvad vil selv syntes hvis jeres arbejdsgiver bad jer om at gå ned i løn.

Det er jo ikke korrekt - snarere tværtimod, synes jeg bl.a at pigerne skal have så meget som muligt ud af at sprede lidt glæde og kunne gøre det i nogle trygge og attraktive rammer -  og derfor er jeg imod at de skal betale overpriser for husleje, rengøring, kondomer, vask, annoncer, vagtpige, mutter, festpenge til rockere, and you name it.

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Tænker man sig om er der en god model som er løsningen på ingen bagmand og flere kr til pigerne.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hej..

jo det kan jeg da nævne..'

pernille i århus, du kender hende nok ikke, samt der en del piger som byder til privat diskret, ofte ikke deres egen lejlighed...som  super service til fair pris

men jeg undre mig over at du sætter så meget på en god oplevelse ligger i kunden baghaven, med den timeløn en typiske danske pige vil have...

og når kunden så ikke er tilfreds er jeres undskyldning kemi var der ikke, det bare for let i min bog at afskrive kunderne med det...

samt at bordel mutti vil have så højde lønninger for hvad andre i ligene servicefag der levere det samme service til pigerne på vagt, og hjemmeside service..(hvor de også betaler deres skat af deres løn), til en laver løn.. en butik ansat, som kan og gør mange ting for en time løn omkring 115 kr i timer, tilæg ikke med... sådan en lovlig en kunne bordel ansætte med papir osv... hun kan tage telefon vise kunderne ind, skifte håndklæder, vaske osv, alt det som skal til...

hvis faget vil være lovligt som mange her mener det skal, skal man jo starte med sig selv, at alt hvad man gør er lovligt og på papir...

eller er argumenter for at blive lovlige tomme... jeg er undre over så mange vil forsvare et system hvor der tjenes så mange penge til bagmændene, og når jeg skriver dette, burde jeg jo ikke undre mig... :cool: 

og ja folk i bierhverv betaler også skat...

AE nu kan du forsætte med at støtte at pigerne skal bolle så mange penge hjem til bagmænd, men det eneste som kan ændre noget er at kunderne gør noget, vi høre jo de danske piger bruge argumenter med at kunder ikke skal besøge udenlandske piger fordi det med til at støtte grimme bagmænd som tager mange af pigernes penge...

nu hvor grisen er på bord kan vi se at det nok ikke så stor forskel på hvad danske piger betaler og udenlandske piger betaler, grim danske bag mutti eller grim udenlandske mutti, det vel samme fedt, når ingen af dem betaler skat, fordel ved den udenlandske er da at de ikke bruger de offentlige ydelser i DK...

så de danske snyder dobbelt så at sige hvis de benytte offentlige ydelser.. så det faktisk dobbelt så dyrt at besøge en danske pige på et danske bordel....når samfunds regning tæller med

de udenlandske piger jeg talte med, for nogle år siden om det de betaltet for at være her, betalte nogle lunde det samme som de danske piger gør ifølge sedlen

så ønsker man at de danske pigerne skal have mere i lommen for deres arbejde, kan en boykot være en mulighed...

så hvis man ønsker de danske piger får mere for deres arbejde så lad være med at besøge steder hvor der er høj huslejer og priser for brug af dem og deres service, men steder med mere fair og realistisk priser hvor pigen tager mere med hjem til sig selv. for en dags hårdt arbejde...

prøvemanden

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

...... samt at bordel mutti vil have så højde lønninger for hvad andre i ligene servicefag der levere det samme service til pigerne på vagt, og hjemmeside service..(hvor de også betaler deres skat af deres løn), til en laver løn.. en butik ansat, som kan og gør mange ting for en time løn omkring 115 kr i timer, tilæg ikke med... sådan en lovlig en kunne bordel ansætte med papir osv... hun kan tage telefon vise kunderne ind, skifte håndklæder, vaske osv, alt det som skal til...

Jeg tror, at man skal være opmærksom på, hvordan man anvender begrebet "service". Det sker tilsyneladende i flæng, da det jo også bruges om pigernes arbejde.

Det kan da godt være, at man kan betegne en glædespiges arbejde som "service". Men det er rigtignok en helt anden form for service, end tankpasseren, der i gamle dage pudsede forruden under optankningen, servitricen, der skænker kaffe op på kaffebaren o.s.v.

I min optik kan man ikke sammenligne en glædespige med en butiksansat.

Pigen er et menneske, der investerer sig selv med både krop og sjæl i anstrengelserne for at sprede glæde, og det er altså noget helt andet end at lange  kasseboner over disken i Netto.

Eller levere toiletruller til et bordel.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Tænker man sig om er der en god model som er løsningen på ingen bagmand og flere kr til pigerne.

Sikken en cliffhanger. Kommer der mere?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest MushRoom

Starson. Nope det gør der ikke. Resten må man tænke sig til.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg tror, at man skal være opmærksom på, hvordan man anvender begrebet "service". Det sker tilsyneladende i flæng, da det jo også bruges om pigernes arbejde.

Det kan da godt være, at man kan betegne en glædespiges arbejde som "service". Men det er rigtignok en helt anden form for service, end tankpasseren, der i gamle dage pudsede forruden under optankningen, servitricen, der skænker kaffe op på kaffebaren o.s.v.

I min optik kan man ikke sammenligne en glædespige med en butiksansat.

Pigen er et menneske, der investerer sig selv med både krop og sjæl i anstrengelserne for at sprede glæde, og det er altså noget helt andet end at lange kasseboner over disken i Netto.

Eller levere toiletruller til et bordel.

Der refereres til den service, som mutter leverer!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det er heller ikke en diskussion værdig, om pigerne skal benytte private hjem...for selvfølgelig skal de ikke benytte deres eget hjem, da det for 99% ikke er muligt.

Men leje af lejlighed til rimelig markedsleje (+ 10% i risikotillæg) er fair.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der refereres til den service, som mutter leverer!

Det er jeg godt klar over, McQueen, men længere oppe og i andre strenge synes der at være nogen begrebsforvirring m.h.t. "service". Det er det jeg gør opmærksomhed på med udgangspunkt i citatet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Det er heller ikke en diskussion værdig, om pigerne skal benytte private hjem...for selvfølgelig skal de ikke benytte deres eget hjem, da det for 99% ikke er muligt.

Men leje af lejlighed til rimelig markedsleje (+ 10% i risikotillæg) er fair.

Men de 10 % er som udgangspunkt ulovligt, alt andet lige.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ja...principielt.

Og ofte ikke lovligt i henhold til vedtægterne i foreningen at drive erhverv....men anyway....det centrale må være at undgå horrible lejer og platte argumenter om at service bør koste kr. 500 pr. gang.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

De steder hvor der er bordelmutter og hun ejer stedet og ikke arbejder der.

Hvad de siger, tjener de ikke alverden på det. Men hvorfor går man det så? Man risikerer jo op til 4 års fængsel for det. Hvis man kun tjener til lige at holde skinnet på næsen, hvorfor vælger man så ikke en anden branche?

Selvfølgelig er penge ikke alt. Men er det super spændende eller fedt at drive et bordel?

Hvis jeg havde et job, hvor jeg risikerede kæmpe bøder og 4 års fængsel, så skulle jeg godt nok tjene klejner på det :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hvad de siger, tjener de ikke alverden på det. Men hvorfor går man det så? Man risikerer jo op til 4 års fængsel for det. Hvis man kun tjener til lige at holde skinnet på næsen, hvorfor vælger man så ikke en anden branche?

Selvfølgelig er penge ikke alt. Men er det super spændende eller fedt at drive et bordel?

Hvis jeg havde et job, hvor jeg risikerede kæmpe bøder og 4 års fængsel, så skulle jeg godt nok tjene klejner på det :-)

Derfor kan man kalde fortjenesten et risikotillæg. Groft sagt kunne man vel sige, at det er risikotillægget der skaber risikoen. Men så er det jo godt at man har sikret sig et risikotillæg.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må du spørge profilen SG om....hun har faktisk aldrig arbejdet selv.

Men hvis hun vitterligt ikke tjener alverden, så må hun se lidt på sine udgifter....laver hun vareindkøb i Irma? Er huslejen vanvittig høj? Eller er 'festpengene' for store?

I hvert fald viste Anni Fønsby jo talent for det...hendes 3 klinikker indtjente hende over 10 mio. på mindre end halvt så mange år!

Redigeret af McQueen
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

nu er der uenighed om tallene..... men selvom vi tager det højeste tal, er det jo ikk vildt. 5 piger og 5000 kr. (har forstået tlf pige ikke er med i, havde overset det indlæg)

Men 5 piger+ mange mænd= meget varm vand, el og husleje.... 

fællesannoncen er 600-800 kr 

Det lyder til at være et eksklusiv sted, hvor indretningen må have kostet en del (skal forrentes og afskrives) Derudover er der lagt mange timer i det

diverse håndværkere

formentlig ikke altid fuld besat

kaffe the m.m. 

nyanskaffelse

diverse

Nu ved jeg ikke hvordan tingene fungerer, men de 5000 kr er vel inklusiv moms. Så når udgifterne er trukket fra, skal momsen også trækkes fra, før det kan sammenlignes med en almindelig løn.

Jo jo kan da godt være det giver en skilling, men der er også stor risiko ved det :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg siger bare, at Anni Fønsby var en ruffer med rettens ord for det!

Hendes pigeafgift var ikke stort anderledes, end den SG og andre lignende luksusklinikker kører med i dag. Ej heller hendes service til de ansatte.

Forskellen er, at hun blev dømt for indtjening af op til 10 mio...og SG's mutter tjener ikke alverden, ifølge hende selv....

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hendes pigeafgift var ikke stort anderledes, end den SG og andre lignende luksusklinikker kører med i dag. Ej heller hendes service til de ansatte.

Der er vist ingen piger/kvinder, der er ansat på bordeller i Danmark.

Er de ikke selvstændige næringsdrivende, der lejer sig ind, eller har jeg misforstået noget?

Redigeret af smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det må du spørge profilen SG om....hun har faktisk aldrig arbejdet selv.

Men hvis hun vitterligt ikke tjener alverden, så må hun se lidt på sine udgifter....laver hun vareindkøb i Irma? Er huslejen vanvittig høj? Eller er 'festpengene' for store?

I hvert fald viste Anni Fønsby jo talent for det...hendes 3 klinikker indtjente hende over 10 mio. på mindre end halvt så mange år!

Svar du McQueen, du sidder jo med en stor viden om mig  :roll:  Anni havde 8 bordeller...

Redigeret af Seductiongirls

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvis jeg havde et job, hvor jeg risikerede kæmpe bøder og 4 års fængsel, så skulle jeg godt nok tjene klejner på det :smile:

Grunden til at jeg er her hvor jeg er, er at min mor efterlod SG til mig, da hun desværre gik bort for lidt over 2 år siden ellers var dette hendes livsværk, hun var som en papmor for pigerne, hun elskede dette lige til det sidste og så sent som en uge før hun sagde farvel, var hun forbi for at se om græsset var slået, badeværelset gjort rent osv og det var hendes ønske at jeg drev det videre i hendes ånd og det ønske har jeg valgt at opfylde <3

• Synes godt om 3

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg siger bare, at Anni Fønsby var en ruffer med rettens ord for det!

Hendes pigeafgift var ikke stort anderledes, end den SG og andre lignende luksusklinikker kører med i dag. Ej heller hendes service til de ansatte.

Forskellen er, at hun blev dømt for indtjening af op til 10 mio...og SG's mutter tjener ikke alverden, ifølge hende selv....

nu nævner du selv ordet luksusklinikker, og mig bekendt koster luksus mere end discount. når nu du mener at pigerne bliver så groft udnyttet på de klinikker, hvorfor starter du så ikke din egne klinik? 

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Svar du McQueen, du sidder jo med en stor viden om mig :roll: Anni havde 8 bordeller...

Anni blev kun dømt for indtjening på Ringsted, Odense og København!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Der er vist ingen piger/kvinder, der er ansat på bordeller i Danmark.

Er de ikke selvstændige næringsdrivende, der lejer sig ind, eller har jeg misforstået noget?

Ordkløver...eller afsporer! Du ved, hvad der menes!

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...