Guest VarmePia Skrevet 8. Januar, 2014 Tråden hedder, hvor er der ikke bagmænd. Den hedder ikke, hvordan kan vi bedst skyde med skarpt og pisse hinanden af. Skal vi ikke prøve a debatere holdninger i stedet for? Bare et foreslaw.... Knus Pia Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3682 Skrevet 8. Januar, 2014 Tråden hedder, hvor er der ikke bagmænd. Den hedder ikke, hvordan kan vi bedst skyde med skarpt og pisse hinanden af. Skal vi ikke prøve a debatere holdninger i stedet for? Bare et foreslaw.... Knus Pia Det er eroguide det her.... Så mudderkastning er vist en del af foreskrifterne :-) 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Seductiongirls 4003 Skrevet 8. Januar, 2014 (edited) herre jemeni det er sku da fantastisk så meget suppe i kan køre på det her. Jeg har også fået fortalt af 2 af hinanden uafhængige piger at på sg koster det tusind for en 6 timers vagt. De kan vel ikke allesammen være fulde af løgn, så er der bare et grand af sandhed i det, så tjener mutter 5000 pr. dag. Det er da vist lidt over markedspris, eller huh? Vimse Jamen velkommen som bruger af Eroguide kl 11:47 Vimse og ret sejt at du har kæmpet dig igennem 14 sider på en halv time og det eneste du bed mærke i ud af alle indlæg, faktisk mange ret gode nogen, men det var Seductiongirls.. Vi føler os ret specielle Smil til verden og den smiler igen Redigeret 8. Januar, 2014 af Seductiongirls 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 47284746579156 Skrevet 8. Januar, 2014 Ok, jeg laver minimum 6000,- til min chef, hver evig eneste dag, på mit ganske normale job. Og mine fire kollegaer gør det samme! Så vi knokler fem gange så mange penge ind til chefen, som vi selv tjener på en dag. Hvem fanden kan så ha ondt af, hvis en pige lægger en tudse, for en dag på "kontoret"!? Kom nu ind i kampen, folkens! 3 Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 8. Januar, 2014 (edited) hej.. tja, det viser jo selv om der "gratis" husleje er pigerne begærlig til at de ikke giver rabat, når udgifter er lave den dag, det jo det som i selv bruger som argument at i har højder udgifter, selv når i en dag så ikke har det, er priser stadigvæk høje.... sjovt som det kan gå. selv om der kransekage og mange mennesker på arbejde så en dag.. .... viser jo i piger er ikke interesseret i lave udgifter... og nej ingen siger gratis... men så lad være med at undre jer over at der kommer flere udenlandske piger til DK, i piger er dem som søger for der kommer så mange.... allrighty ja jeg laver også penge til min chef.. men det stadigvæk lovligt, i alle de sager som været omkring bordel har det jo vist sig at der tjenes en del flere penge end loven tilskriver... sidst sag hvis en del millioner, selv om mutti fik ordenlige løn er det stadigvæk mange penge... og de glemmer hvis også at betale skat.. prøvemanden Redigeret 8. Januar, 2014 af prøvemanden Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13979 Skrevet 8. Januar, 2014 (edited) hej.. tja, det viser jo selv om der "gratis" husleje er pigerne begærlig til at de ikke giver rabat, når udgifter er lave den dag, det jo det som i selv bruger som argument at i har højder udgifter, selv når i en dag så ikke har det, er priser stadigvæk høje.... sjovt som det kan gå. selv om der kransekage og mange mennesker på arbejde så en dag.. .... viser jo i piger er ikke interesseret i lave udgifter... Hold nu kæft, hvorfor skulle pigerne ændre på priserne nytårsaften, hvor de måske hellere vil lave lidt sjov og give kunderne lidt ekstra for pengene istedetfor - hop nu ud af de små sko Redigeret 8. Januar, 2014 af Jernsvinet 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Theodor fælgen 37 Skrevet 8. Januar, 2014 Det sku en ommer,kære Prøvemand.Vi andre for sku også ekstra betaling for at arbejde sønoghelligdage,hvorfor ka du så ik unde Michelle at hun tjener lidt ekstra,når hun tager den vagt de andre piger ikke vil røre ved?? 4 Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 8. Januar, 2014 hvad var der så med i prisen? telefondame? annoncer? rent sengetøj? rene håndklæder? hvorfor prøver ingen jer selv, at starte et sted op hvor en vagt koster 200 kr ? Der var vel kun rent sengetøj og håndklæder! Telefondamen og annonce skal pigen altid betale DERUDOVER selv... Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 8. Januar, 2014 Jeg syntes emnet bevæger sig længere og længere væk fra hvad det oprindeligt startede med, og pejen fingre og ondt i røven snak. SG er jo ikke en bagmand der står og udnytter pigerne, men et luksussted hvor pigerne er glade og hvor de får noget ud af huslejen. -Burde i ikke hellere finde en anden en og peje fingre af, et sted hvor pigerne betaler 50/50 men kun får en seng, lagen og en rød lampe til rådighed? 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2014 hej.. tja, det viser jo selv om der "gratis" husleje er pigerne begærlig til at de ikke giver rabat, når udgifter er lave den dag, det jo det som i selv bruger som argument at i har højder udgifter, selv når i en dag så ikke har det, er priser stadigvæk høje.... sjovt som det kan gå. selv om der kransekage og mange mennesker på arbejde så en dag.. .... viser jo i piger er ikke interesseret i lave udgifter... og nej ingen siger gratis... men så lad være med at undre jer over at der kommer flere udenlandske piger til DK, i piger er dem som søger for der kommer så mange.... allrighty ja jeg laver også penge til min chef.. men det stadigvæk lovligt, i alle de sager som været omkring bordel har det jo vist sig at der tjenes en del flere penge end loven tilskriver... sidst sag hvis en del millioner, selv om mutti fik ordenlige løn er det stadigvæk mange penge... og de glemmer hvis også at betale skat.. prøvemanden og hvad så hvis det var / er sådan? Gør det dit liv bedre/ værre? Du får det til at lyde som om vi ikke acceptere vores udlandske kollegaer...? Der er nok til alle og noget for en hver smag og økonomi, så jeg kan kun tænke om dine udsagn, at det handler om bitterhed og desværre ressourcer til at aflægge de skønne gudinder ved sg et nytårsbesøg... De ville nu nok ellers have fået dine tanker på andet en noget så kederligt som skat, moms, tilbud og ja penge i det hele taget... Varmt gratis nytårs kys til dig smiler Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 9. Januar, 2014 hej.. tja, det viser jo selv om der "gratis" husleje er pigerne begærlig til at de ikke giver rabat, når udgifter er lave den dag, det jo det som i selv bruger som argument at i har højder udgifter, selv når i en dag så ikke har det, er priser stadigvæk høje.... sjovt som det kan gå. selv om der kransekage og mange mennesker på arbejde så en dag.. .... viser jo i piger er ikke interesseret i lave udgifter... og nej ingen siger gratis... men så lad være med at undre jer over at der kommer flere udenlandske piger til DK, i piger er dem som søger for der kommer så mange.... allrighty ja jeg laver også penge til min chef.. men det stadigvæk lovligt, i alle de sager som været omkring bordel har det jo vist sig at der tjenes en del flere penge end loven tilskriver... sidst sag hvis en del millioner, selv om mutti fik ordenlige løn er det stadigvæk mange penge... og de glemmer hvis også at betale skat.. prøvemanden Kan kun gentage mig selv: Det er da en ualmindelig pinlig bemærkning. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 9. Januar, 2014 herre jemeni det er sku da fantastisk så meget suppe i kan køre på det her. Jeg har også fået fortalt af 2 af hinanden uafhængige piger at på sg koster det tusind for en 6 timers vagt. De kan vel ikke allesammen være fulde af løgn, så er der bare et grand af sandhed i det, så tjener mutter 5000 pr. dag. Det er da vist lidt over markedspris, eller huh? Vimse Nu er jeg slet ikke så klog, så jeg ved hvad SG tager for en 6 timers vagt. Men 1 ting glemmer du i hvert fald, nej faktisk en del ting! Hende pigen der tager TLF, hun skal vel ha en form for løn? håndklæder/lagner skal indkøbes og vaskes. Der skal sørme også gøres rent, inventaret bliver vel også lidt slidt, fælles annoncen i traveren koster også, der skal føres regnskab, revisor formentlig betales, el vand og varme skal betales...... nåh ja, til allersidst, skal de formentlig også betale husleje for lokalerne. Som sagt jeg ved ikke om dine 5000 kr er rigtig, men jeg kan se, at mange af pengene i hvert fald forsvinder igen, i noget man kalder for omkostninger Så 5000 kr lige ned i foret, snakker vi langt fra om 4 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Ung-Bruger Skrevet 9. Januar, 2014 Fatter ikke at folk gider bruger deres tid på at tænke over hvor meget mutter hun tjener og hvor meget pigerne betaler og hvad mutter bruger pengene på Del dette indlæg Link til indlæg
Vimse 14 Skrevet 9. Januar, 2014 (edited) Jamen velkommen som bruger af Eroguide kl 11:47 Vimse og ret sejt at du har kæmpet dig igennem 14 sider på en halv time og det eneste du bed mærke i ud af alle indlæg, faktisk mange ret gode nogen, men det var Seductiongirls.. Vi føler os ret specielle Smil til verden og den smiler igen Min første indskydelse af var skrive: Ved du hvad Einstein? Man behøves ikke være medlem for at kunne læse *shock* *shock* men så blev jeg enig med mig selv om, at det nok ikke var måden at skrive på herinde. Jeg skriver om de ting jeg har en viden eller holdning til og det tror jeg du skal regne med, at jeg forsætter med Mrs. bordelmutter *shock* *shock* *shock* Nu er SG jo ikke det eneste sted, jeg har hørt priserne på i min øresnegl, men SG var de eneste der var nævnt her i tråden og 5000kr om dagen, det er sku det jeg dristes til måske at kalde en ruffer, men det må politiet vist heller kloge i, jeg har jo trods alt ikke en juridisk embedseksamen. Og telefonpigen skal de jo betale oveni - det er ikke inklusiv - Jeg ved ikke om det gør mindre ondt, hvis jeg kommer med resten af dem har jeg fået fortalt priserne på? Vimse Redigeret 9. Januar, 2014 af Vimse 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest MushRoom Skrevet 9. Januar, 2014 Nu er jeg slet ikke så klog, så jeg ved hvad SG tager for en 6 timers vagt. Men 1 ting glemmer du i hvert fald, nej faktisk en del ting! Hende pigen der tager TLF, hun skal vel ha en form for løn? håndklæder/lagner skal indkøbes og vaskes. Der skal sørme også gøres rent, inventaret bliver vel også lidt slidt, fælles annoncen i traveren koster også, der skal føres regnskab, revisor formentlig betales, el vand og varme skal betales...... nåh ja, til allersidst, skal de formentlig også betale husleje for lokalerne. Som sagt jeg ved ikke om dine 5000 kr er rigtig, men jeg kan se, at mange af pengene i hvert fald forsvinder igen, i noget man kalder for omkostninger Så 5000 kr lige ned i foret, snakker vi langt fra om Og så er det også vigtigt at huske på at der sidder en i den anden ende som ikke gør dette for sjov skyld, han skal også tjene på det, så BMW´eren kan betales. Og vil pigerne betale sig fra og skulle klare alle de ting, så lad dem dog. Del dette indlæg Link til indlæg
kajbigpakaj 257 Skrevet 9. Januar, 2014 hvem tror i der har det bedst ,pigerne hos f.eks sg, eller en gadepige som ikke betaler for sin vagt? som ikke har udgifter til telefondame, og ingen dyre annoncer i ekstra bladet. er gadepigen så stofmisbruger og på jagt efter penge til sit næste fix, afviser hun dig nok ikke fordi du er beruset, og du kan nok også være så "heldig" at få hele pakken uden gummi. gadepigen har nok ikke lige mulighed for et bad efter hver kunde, men pyt så smager den da af lidt. jeg betaler gerne lidt mere for at pigen har gode forhold, men hvad pigen evt, betaler for en vagt vedkommer ikke mig. 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 9. Januar, 2014 Og så er det også vigtigt at huske på at der sidder en i den anden ende som ikke gør dette for sjov skyld, han skal også tjene på det, så BMW´eren kan betales. Og vil pigerne betale sig fra og skulle klare alle de ting, så lad dem dog. BMW er nu ellers en fin bil! Dejlig at køre i Går ud fra, det er de der kuvertpenge du insuinerer lidt til. Din sidste linie er jeg fuldt ud enig i, har jeg også nævnt flere gange. Hvis man har 2000 kr i timen, i de timer man arbejder, kan jeg sagtens sætte mig ind i, man ikke gider rengøring og tøjvask. Eller for den sags skyld, meget af det andet bøvl der er. Hvis der er det økonomiske råderum, skal man da outsource de ting man ikke gider, hvis man kan få det løst til en fornuftig pris. Det står jo pigerne frit, at vælge det sted, der tilbyder den bedste løsning til den bedste pris. Men det åbner jo egentlig et nyt spørgsmål. De der ågerpris steder som folk snakker om, hvordan skaffer de piger? tænker hvis det er et markant dyrere sted at arbejde, såfravælger man det vel. 2 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest privat-diskret.dk Skrevet 9. Januar, 2014 Ok havde ellers lovet mig selv at jeg ikke vil deltage i de debatter her inde da det altid ender med at der kastes med muder men nu kan jeg ikke lade den ligge mere lad os slå en ting fast og det er hvis en pige selv gør det hele så laver hun flere penge til sig selv end hvis hun vælger at få nogle til at hjælpe hende med det hele men nu er der mange piger der ikke gider eller har tid til at selv at gøre selv skal de så udelukkes fra at sælge sex ? de piger de vælger så at få nogle til at stå for det for dem og ja jeg tager penge for det da jeg jo også har en del udgifter og bruger meget tid på det jeg kan tilbyde en pige hvad tilbyder vi så en pige her jo det er at hun skal bare møde op på job så sørger vi for alt andet lige fra kondomer til lejlighed og annoncer ja alt mange piger der er ved os har det her som et bi job og har ikke mulighed for at stå for det hele selv andrer er her fordi at de kan se en fordel for dem selv at være et sted hvor de ikke selv skal tænke på andet en at være søde over for de kunder der kommer hvad er så den bedste løsning betale % af hvad hun laver eller en fast husleje ja den er svær men hvis du betaler en fast husleje så kan du ende med at have en minus vagt hvis du betaler % kan det ikke lade sig gøre jeg har regnet på det og ja pigerne kan også godt regne selv om jeg kan læse her at der er mange der ikke tror de kan det men hvis en piger har over 7 jobs på en dag så vil det være dumt at betale % men hvis hun har mindrer så vil det være en fordel for hende og ja vi køre med % det var ikke planen da vi startede www.privat-diskret.dk op men det var et ønske fra de piger der var her den gang min plan var en fast husleje men pigerne ville gerne jeg tog den risiko og ikke dem og det var helt ok med mig jeg kan ikke forstå at nogle af jer her inde tror at pigerne der er her er så dumme at de ikke kan regne for det er de bestemt ikke det kan de godt så kommer det store spørgsmål som i så gerne vil have hvad giver de i % men må skuffe jer kan ikke se hvad det kommer jer ved men kan sige at det der er blevet skrevet her inde ikke passer hvis jeg var jer kan jeg ikke forstå at i bruger så meget tid på det her og ikke om pigerne gør det her af egen fri vilje det er jo der problemet er at der er nogle piger som bliver tvunget til at sælge sex og tro mig de får ikke meget til dem selv men tror jeg har luret den meget af det her handler om slut prisen til kunden men hvis i syntes vi eller ander er for dyre så kan jo jo altid gå på gaden og finde en pige til 300 kr som mange gange nok er tvunget til at sælge sex nu behøver i ikke at begynde at skrive om at den model vi bruger ikke er lovlig det er vi godt klar over men find en lovlig model til mig hvor jeg også kan få noget for det job jeg har så skifter jeg med det samme hov skrev jeg der at jeg ikke gider at arbejde gratis men det gider jeg ikke gør du ? 5 Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 9. Januar, 2014 (edited) jeg kan ikke forstå at nogle af jer her inde tror at pigerne der er her er så dumme at de ikke kan regne for det er de bestemt ikke det kan de godt men tror jeg har luret den meget af det her handler om slut prisen til kunden men hvis i syntes vi eller ander er for dyre så kan jo jo altid gå på gaden og finde en pige til 300 kr som mange gange nok er tvunget til at sælge sex nu behøver i ikke at begynde at skrive om at den model vi bruger ikke er lovlig det er vi godt klar over men find en lovlig model til mig hvor jeg også kan få noget for det job jeg har så skifter jeg med det samme hov skrev jeg der at jeg ikke gider at arbejde gratis men det gider jeg ikke gør du ? Det sidste først: Nej selvfølgelig er der ingen, der frivilligt arbejder gratis. Det sker vist kun i studenter- og løntilskudsjob eller brancher med tårnhøj arbejdsløshed. De fleste her på Eroguide er jo nogenlunde forstandige mennesker, så jeg tror ikke, du finder ret mange, om nogen overhovedet, der vil hævde det synspunkt, at pigerne er dumme og ikke kan regne, men du har selvfølgelig ret i din pointe om, at det er kundens slutpris, der er interessant. Hvad andet har vi som kunder ellers at forholde os til? I supermarkedet er der vel heller ikke mange kunder, der interesserer sig for, hvor stor en %-del transportudgiften udgør af en agurks salgspris? Så kan det godt være, at en pige, der tager 2.000 for en time, har mindre ud af det netto, end en pige, der tager 1.700 for en time. Vel at mærke, når regnskabet er gjort endeligt op. Det er også derfor, jeg synes, det er så uendeligt uinteressant, hvordan prisdannelsen med dens mange parametre sker "bag gardinet". Det bliver parterne vel selv enige om? Og hvorfor skal vi blande os i det? Finder vi som gæster/kunder/forbrugere – eller hvad vi nu betegner os selv som – at prisen er for høj, jamen så står det os jo frit for at opsøge f.eks noget i den fri luft bag Hovedbanegården. Jeg skal i hvert fald ikke have noget af, at drillepinden ikke vil grundet kulde . Som jeg har skrevet tidligere, tror jeg ikke, at der under den nuværende lovgivning eksisterer en vandtæt model, uden at den allerede ville have været fundet. Men jeg er selvfølgelig parat til at æde synspunktet i mig igen, hvis f.eks "Netværksmodellen" skulle vise sig farbar. Det er jo sket før i historien, at flertallet har taget fejl, men i dette tilfælde tvivler jeg altså. Redigeret 9. Januar, 2014 af Borende X Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 9. Januar, 2014 (edited) Hej, Dejligt line du kan analysere begrundelse, det altid rart at man kan få analyser af indlæg.. nu besøger jeg heldigvis flere piger hvor det de spare på udgifter går til at sænkeprisen for kunden, så længe de tjener det samme... men viser at desværre ikke alle dansker piger føler dette, men mere hvad kan de malke kunder for uden at de forsvinder... fair nok ,men så skal de danske piger tage ansvar for at der kommer flere udenlandske piger, både handle og ikke handle da det kan svar sig pga af for højde priser generelt i branchen nu var en af argumenter for højder priser, at pigerne har højder udgifter, en dag hvor det så ikke er tilfælde, forsætter man højder priser.... lyder lidt som når supermarked siger prisen på brød stiger pga af højde kornpriser, men når som nu kornprisen er lav falder brød ikke, sjovt som det er så.... samt er den 31/12 ikke en helligdag, hvor den 1/1 er.. kan hvis svinge med hvad for en overenskomsten du har men PD selvfølgelige skal du have løn, jeg tror det som undre er hvor meget "bagfatti/mutti skal have for det, en almenlige god løn er cirka 250 time+pension og ferie penge for det arbejde...og der betales skat... og ja det handler om prisen på slutvaren... og alle selvstændig har udgifter til at starte op, men når det er tjent hjem kan man sænkeprisen og tage fair prisen, men hensyn til du selvfølgelige skal have løn for arbejde du udføre... det vil klæd jer at skrive hvad pigen får ud af en time... i hånden når det er trukket udgifter fra... så kunne vi jo give drikkepenge... hvis vi mener pigen fik for lidt ud af sit arbejds indsat... samt har det jo vist sig at selv om prisen er høj for kunde, kan vi ikke få penge refunderet ved dårligt leverende arbejde af pigen... eller ved reklamen for pigen ´vidst sig ikke var helt rigtigt.... prøvemanden Redigeret 9. Januar, 2014 af prøvemanden Del dette indlæg Link til indlæg
Guest privat-diskret.dk Skrevet 9. Januar, 2014 men PD selvfølgelige skal du have løn, jeg tror det som undre er hvor meget "bagfatti/mutti skal have for det, en almenlige god løn er cirka 250 time+pension og ferie penge for det arbejde...og der betales skat... og ja det handler om prisen på slutvaren... og alle selvstændig har udgifter til at starte op, men når det er tjent hjem kan man sænkeprisen og tage fair prisen, men hensyn til du selvfølgelige skal have løn for arbejde du udføre... det vil klæd jer at skrive hvad pigen får ud af en time... i hånden når det er trukket udgifter fra... så kunne vi jo give drikkepenge... hvis vi mener pigen fik for lidt ud af sit arbejds indsat... samt har det jo vist sig at selv om prisen er høj for kunde, kan vi ikke få penge refunderet ved dårligt leverende arbejde af pigen... eller ved reklamen for pigen ´vidst sig ikke var helt rigtigt.... prøvemanden kan oplyse dig om at den løn du skriver her har jeg ikke når jeg har betalt udgifter i skal huske på at det er meget nomalt at man må betale en over pris for en lejlighed som man bruger til det her som vel også er ok da udlejer jo også har en risiko i at udeleje tro mig du må gerne give drikkepenge og en ting kan jeg love dig de går 100% til pigen hvis du ser på vores hp vil du opdage at vi helst bruger "amatørfotos" grunden til det er at vil gerne vise de fyre der kommer her hvad de kan forvente den med pengene retur holder bare ikke hvordan tror du det vil blive tror du ikke vi vil få mange besøg hvor efter kunden siger det besøg var ikke lige hvad jeg regnet med så jeg vil gerne have mine penge retur ? men jeg kan oplyse dig at det er sket her at en kunde har fået penge retur eller rabat på næste besøg hvis vi ved at der er sket noget galt ved et besøg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest privat-diskret.dk Skrevet 9. Januar, 2014 hej.. tja, det viser jo selv om der "gratis" husleje er pigerne begærlig til at de ikke giver rabat, når udgifter er lave den dag, det jo det som i selv bruger som argument at i har højder udgifter, selv når i en dag så ikke har det, er priser stadigvæk høje.... sjovt som det kan gå. selv om der kransekage og mange mennesker på arbejde så en dag.. .... viser jo i piger er ikke interesseret i lave udgifter... og nej ingen siger gratis... men så lad være med at undre jer over at der kommer flere udenlandske piger til DK, i piger er dem som søger for der kommer så mange.... allrighty ja jeg laver også penge til min chef.. men det stadigvæk lovligt, i alle de sager som været omkring bordel har det jo vist sig at der tjenes en del flere penge end loven tilskriver... sidst sag hvis en del millioner, selv om mutti fik ordenlige løn er det stadigvæk mange penge... og de glemmer hvis også at betale skat.. prøvemanden for mange år siden havde jeg et job på en bar og hvis vi var på job nytårsnat fik vi 1000 kr i lommen extra for den vagt og tro mig jeg ville ikke jobbe den nat for 1000 kr extra kan slet ikke forstå at du ikke syntes at pigen skal have extra for den nat og gratis husleje er da det mindste og ingen tvinger dig til at besøge en bestemt sted du har helt frit valg men husk på det er ikke alle piger der har det Del dette indlæg Link til indlæg
prøvemanden 674 Skrevet 9. Januar, 2014 Hej. nu det også en høj løn... HK tjener væsentligt mindre men jeg ikke set dit regnskab.. og vi jo læst at holder du loven får du ingen problemer med politiet og skat, alt på skrift, og sæt en fair timeløn for dig selv alle udgifter på papir jeg taler ikke om jeres sted specifik, men mere en generelt trend i branche.. med meget flotte billeder og ingen service hvis kunden utilfreds, selvfølgelige vil kunder forsøge at snyde, det gør de alle steder, også alle andre steder,og de steder lever man med det og erkende at nogle gang taler kunden faktisk sandt, men mere at der overhoved andre steder ikke gives chancer for pigen ikke levere. vi set det her inde, så kunden lyver, har ikke været der, eller kemien passe ikke osv, alle mulige grunde til at pigen ikke erkende dårlige service prøvemanden 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Benjamin 2651 Skrevet 9. Januar, 2014 Jeg ved ikke om det gør mindre ondt, hvis jeg kommer med resten af dem har jeg fået fortalt priserne på? Vimse Jo det synes jeg, at du skulle gøre Vimse. Så kunne det være, at vi fik et mere nuanceret billede, end den ensidige hetz og de udokumenterede påstande, som du og et par andre kører med. Med venlig hilsen 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest privat-diskret.dk Skrevet 9. Januar, 2014 (edited) Hej. nu det også en høj løn... HK tjener væsentligt mindre men jeg ikke set dit regnskab.. og vi jo læst at holder du loven får du ingen problemer med politiet og skat, alt på skrift, og sæt en fair timeløn for dig selv alle udgifter på papir jeg taler ikke om jeres sted specifik, men mere en generelt trend i branche.. med meget flotte billeder og ingen service hvis kunden utilfreds, selvfølgelige vil kunder forsøge at snyde, det gør de alle steder, også alle andre steder,og de steder lever man med det og erkende at nogle gang taler kunden faktisk sandt, men mere at der overhoved andre steder ikke gives chancer for pigen ikke levere. vi set det her inde, så kunden lyver, har ikke været der, eller kemien passe ikke osv, alle mulige grunde til at pigen ikke erkende dårlige service prøvemanden nu kan jeg ikke udtale mig om ander steder selv om ander piger mener de ved hvordan det er her hos os så vil jeg kun skrive om fakta og ikke gætte men i har jo en rigtigt god side her inde hvor i kan skrive med ander kunder om hvad de oplever hos en pige eller et sted og der med kan i selv gøre meget for ikke at blive snydt der med ikke at sige at et besøg ikke kan gå galt selv om at ander har haft et godt besøg men det er sgu den chance i må tage Redigeret 9. Januar, 2014 af privat-diskret.dk Del dette indlæg Link til indlæg