Guest Trinetease Skrevet 1. Januar, 2014 Kære Aros. Kald mig en dårlig debattør eller hvad du ellers måtte ønske. Jeg har argumenteret så godt jeg kan - men du vil vinde bare for at vinde. Jeg har min viden fra mine år i denne branche. Og jeg udtaler mig IKKE på hele branchens vegne. Jeg kender ikke alle klinikker. Men jeg kender mange - og det er det jeg basere min viden på. Og at Politiet lyver igen og igen står jeg 100% ved. Jeg har oplevet dem gøre det mange gange i deres iver for at få folk dømt for rufferi. Jeg er blevet afhørt en del gange af Task force og oplevet deres chikane af de danske klinikker. Og ALT er blevet drejet i det uendelige. Og een gang til - Jeg skriver herinde med mit Arbejds navn - du skriver under et alias som ingen ved hvem er i det virkelige liv. Jeg sidder ikke i et åbent forum og udlægger min kendskab til hvordan Rockerne pressede klinikkerne som jeg arbejde på i sin tid. Så jeg trækker mig pænt fra debatten og siger God aften de Herrer Kh Trine Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 1. Januar, 2014 Ja, se bl.a.:http://www.domstol.dk/VestreLandsret/nyheder/domsresumeer/Pages/Aegteparsamtex-samleverdomtforrufferiHustruenblevtilligedomtfortotilfaeldeafmenneskehandel.aspx Undskyld mig, men efter min helt personlige opfattelse spørger du en hel del, og kommer ikke med meget konkret selv. Hvad med at lave lidt research selv inden du kaster dig ind i debatterne med alle dine spørgsmål. Du skal læse resten af indlægget Starson. Er godt klar over der er nogen der bliver dømt, men det er ikke min opfattelse, der bliver dømt flere udenlandske steder end Danske, når man tager med, der er mange flere udenlandske steder end danske. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aros Skrevet 1. Januar, 2014 Du udtalte selv at ingen rockergrupper havde klinikker rundt om i landet, ergo må du også tale på alle de mange klinikkers vegne der er i landet. Bl.a. det stillede jeg mig lidt kritisk overfor. Det andet lader jeg ligge. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Januar, 2014 Du skal læse resten af indlægget Starson. Er godt klar over der er nogen der bliver dømt, men det er ikke min opfattelse, der bliver dømt flere udenlandske steder end Danske, når man tager med, der er mange flere udenlandske steder end danske.Prøv lige at læse dommen. Den omfatter 16 adresser!!! Det synes jeg er temmeligt mange i forhold til sagerne vedrørende klinikker med danske piger. Og det er kun i en enkelt sag. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 1. Januar, 2014 ok my bad, skimtede den kun hurtig. Kan godt se det er en større ting de fik optrevlet der. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 1. Januar, 2014 Ak ja, den Anni. Hun synes ret tomhjernet, når hun til såkaldte "celebrityparties" i Whiskybæltet betror kvinderne, iklædt alle deres juveler, at hun skam kender deres mænd langt bedre, end de selv gør. Stakkels Erik. De piger, der er herinde på EG, har en betydelig højere IQ end denne kunstige Botoxmodel, der svæver rundt i universet et sted imellem Se & hør og Hørmeren (EB), for de (pigerne herinde) kan nemlig give et kvalificeret svar på tiltale, når det er nødvendigt. Og tak for det. Morsomt at du sviner Anni Fønsby til vedrørende bl.a. hendes IQ. Har du mødt hende? SIO som du støtter har nærmest udråbt hende som en helt i følgende pressemeddelelse i forbindelse med sagen i 2010:http://www.s-i-o.dk/pressemeddelelse-om-dommen-mod-anni-fønsbye/ Del dette indlæg Link til indlæg
McQueen 5064 Skrevet 1. Januar, 2014 (edited) Hvis man ønsker at starte bordel kræver det nok en del 'erfaringer' med i bagagen. De erfaringer opstår ved at have været i branchen i mange år og kommer sig også af at have været i selskab med mennesker, der har været i branchen. Man er med andre ord selv en del af branchen allerede. Opstart kræver kapital og den kapital kan man ikke låne sig til i realkreditinstitutionen eller banken...den skal skaffes på det 'grå marked' af den simple årsag, at ingen investorer med respekt for deres forretning ønsker at skyde penge i bordeldrift. Dvs. man må associere sig med grupper i samfundet, der ikke har sådanne skrupler. De grupper kommer man ikke sådan lige i kontakt med, med mindre man i sin opgangskreds har personer fra samme grupper. Derfor synes det naturligt, at piger der ønsker at starte op ikke er fremmede overfor denne (under)verden. Og det kan så også være et værn mod fremtidige problemer. Så med andre ord...måske det ikke er bande eller rockere eller østgangstere, der EJER klinikker...men de skyder ofte KAPITAL i foretagende. Antallet af danske klinikker, den primære og unikke danske model for prostitution i snart 50 år, er dog i frit fald og udgøres snart kun af et lille dusin i hele Hovedstadsområdet. Danske 'privatpiger' finder andre veje. Beskyttelsespenge er så en del af 'pakken' for de bordeldrivende m/k, der måske ikke decideret er i relation til rockermiljøet....mens bordelmutre med ovennævnte rockerrelationer blot betaler en høj rente af deres kapital. Andre gange, som nævnt i Næstvedsagen, optræder begge dele samtidig. Endeligt vil en legalisering af bordeldrift i min optik stadig IKKE føre til investeringer fra den etablerede del af dansk erhvervsliv. En teori der understøttes af tyske erfaringer, hvor det trods legalisering stadig er rocker- og bandepenge eller lign., der betaler de store anlægsudgifter for de tyske klubber. Frit marked har ført til større og større enheder, der med stordriftsfordele kan dumpe priserne, det kræver større og større opstartskapital og fjerner grundlaget for den enkelte sex-entreprenør. Redigeret 1. Januar, 2014 af McQueen Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9525 Skrevet 2. Januar, 2014 og nå nej Bebob, tråden her omhandler om der findes nogle klinikkker uden bagmænd og evt hvilke? og ikke det vrøvl du lige har liret af Der er vist en der har misset trådstart Vrøvl. Det benægtede du jo selv indledningsvist (se dit indlægsom er nummer 7 i denne tråd). Derudover ville det være klædeligt om du argumenterede. Jeg har ikke redet nogen paragraffer. Jeg har pointeret et par fejl i dine argumenter, herunder din misforståelse om at "ejere" også er "ledere". Ud over at have styr på teorien har jeg såmænd også selv drevet virksomhed i hele 3 forskellige selskabsformer. Men det er ikke altid man bliver klog på det hele af selv at have fingrene i praksis, selvom det helt klart gør en klogere på en måde de færreste kan blive af "bøgerne". Din messen om at blande sig uden om er uforståelig for mig. Hvorfor er det vigtigt for dig, hvorfor ikke bare tie og lade andre diskutere? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 2. Januar, 2014 Liderligfyr skriver: Nej Fraiser..... Jeg får ikke nogle reelle svar og forventer jeg heller ikke, jeg er langt fra naiv. Men det sætter 2 streger under, vi har ingen ide om der er ordnede forhold de steder vi besøger vi kan tro det, men vi kan ikke vide det!! Dette er hvad jeg skriver angående trådstart. Ved ikke hvordan du har opfattet det. Men det er ment som en provokation....Når folk siger de vil besøge de reelle steder, så kan de godt tro det, men reelt ikke vide det. Som pigerne nævner, foregår der mere mellem himmel og jord (i klinikkerne) end hvad der er godt mændene ved. (læs hun nævner nok ikke under pillowtalken, hvis der foregår ulovligheder)Har lidt svært ved at se, jeg efterlyser forretningsmodeller Madame Helene driver klinik,hvor hun selv har sine vagter. Hun udlejer klinikken de dage hun ikke er der. Hvis hun tager markedsprisen, altså total husleje delt med x antal dage, er det en løsning, skat finder acceptabel (og i bund og grund er det jo det vigtigste) At det kan lade sig gøre at drive en klinik som enkeltmandsfirma, at mange piger kun ønsker at leje sig ind, alle argumenterne jeg har skrevet supleret af Sweet og pigerne om problemstillinger i at køre det i fællesskab giver et praj om, hvorfor langt hovedparten af klinikkerne kører som de gør. Hvis det er et reelt sted, ligesom det lyder til Madame Helene driver, så kan jeg sagtens sætte mig ind i hvorfor man vælger at gøre det sådan i branchen. (derfor messer jeg) Del dette indlæg Link til indlæg
warmgun 4147 Skrevet 2. Januar, 2014 (edited) Synes denne debat har udviklet sig til den rituelle stammedans, hvor de sædvanlige kommer med personlige udfald mod hinanden (eller hverandre, som det vel stadig retteligt hedder, når der er mere end to). Det er vist længe siden, der er kommet noget væsentligt nyti denne tråd, så bør den ikke få lov til stille og roligt at sygne hen? Redigeret 2. Januar, 2014 af warmgun 3 Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9525 Skrevet 2. Januar, 2014 (edited) Liderligfyr skriver: Nej Fraiser..... Jeg får ikke nogle reelle svar og forventer jeg heller ikke, jeg er langt fra naiv. Men det sætter 2 streger under, vi har ingen ide om der er ordnede forhold de steder vi besøger vi kan tro det, men vi kan ikke vide det!! Dette er hvad jeg skriver angående trådstart. Ved ikke hvordan du har opfattet det. Men det er ment som en provokation....Når folk siger de vil besøge de reelle steder, så kan de godt tro det, men reelt ikke vide det. Som pigerne nævner, foregår der mere mellem himmel og jord (i klinikkerne) end hvad der er godt mændene ved. (læs hun nævner nok ikke under pillowtalken, hvis der foregår ulovligheder)Har lidt svært ved at se, jeg efterlyser forretningsmodeller ... Hvis det er et reelt sted, ligesom det lyder til Madame Helene driver, så kan jeg sagtens sætte mig ind i hvorfor man vælger at gøre det sådan i branchen. (derfor messer jeg)Jeg har heller ikke sagt du efterlyser forretningsmodeller, så undlad at skyde mig det i skoene. Jeg påpegede at det ikke passede hvad du selv sagde om trådstart. Kort opsummeret har du selv været temmelig utydelig om dit formål med tråden og derfor bør det ikke undre nogen, at den stritter i mange retninger. I øvrigt adviserede du mig specifikt i den anden debattråd om emnet om din nye tråd. Endelig har trådstarter selvf. ikke definitionsretten for en tråds emne i et offentligt forum. Men man kan styre ved at være tydelig fremfor at benytte sig af indirekte kommunikation og ironi. Ang. din forklaring på hvorfor du bliver ved med at bede os blande os uden om, så giver det ikke mening. Jeg har forstået at du kan indleve dig i Madam Helene-modellen (den du har en hypotese om, da ingen af os to formodentlig kender den reelle?). Men det forklarer ikke at du modsætter dig diskussion. Jeg har også selv tydeligt skrevet, at jeg også godt forstår, at når mange piger har et kortsigtet perspektiv, så er de forskellige bordelformer med "bagmænd" alt andet lige mere tillokkende. Jeg har i øvrigt ikke noget mod bagmænd, men jeg har noget mod fx åger og trusler. Derimod er de andre argumenter om at mange kvinder ikke kan blive enige vrøvl af flere grunde. Som Starson45 påpeger er det ikke så svært at skabe enighed om simple forhold. Derudover er det udtryk for en nedvurdering af kvinder, som i min erfaring ikke har hold i virkeligheden. Redigeret 2. Januar, 2014 af Bebop 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 2. Januar, 2014 Bebob skriver: Jeg har også selv tydeligt skrevet, at jeg også godt forstår, at når mange piger har et kortsigtet perspektiv, så er de forskellige bordelformer med "bagmænd" alt andet lige mere tillokkende. Jeg har i øvrigt ikke noget mod bagmænd, men jeg har noget mod fx åger og trusler. Hvori ligger vores uenigheder???? Jeg synes vi skal følge Warmguns eksempel..... det kommer intet nyt under solen, det kører bare i ring, og er begyndt at gå over i personfnidder. Jeg stopper i hvert fald her, for har ingen ide om hvor du vil hen. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 4. Januar, 2014 (edited) Bebob skriver: Jeg har også selv tydeligt skrevet, at jeg også godt forstår, at når mange piger har et kortsigtet perspektiv, så er de forskellige bordelformer ..... Hvori ligger vores uenigheder???? Der er nogle forretningsparametre så som bevægelighed, størrelsen af fast kundekreds, logistik, opland med meget mere som har stor indflydelse på vores valg af arbejdssteder, så omend kortsigtethed perspektiv kan forklare nogens valg, så er det langtfra hele historien, da pigerne kigger på bundlinien og vælger ud fra det. Så betal mere, men ha mest på bundlinien det er det, der i sidste ende vil få en pige til at acceptere høje udgifter. Jeg hæfter mig lidt ved at nogen i denne tråd og en anden også, der synes meget forarget over at der er steder som kører 40/60 eller 50/50. Nu er facts altså at 40/60 eller 50/50 meget ofte vil være den billigste løsning. Vi piger kan altså godt finde ud af at bruge en lommeregner! Man skal faktisk op over en daglig gennemsnitlig omsætning på nær 8000kr før procentfordelingen er den dyreste model. Det ved de fleste piger godt. Og upåagtet at skat og nogen af vores gæster tror at der vælter ind med kunder bare man sætter en rød lampe over døren, så ved vi, som har lidt erfaring i branchen jo godt, at sådan er det ikke. Jeg taler fx næsten dagligt med piger, som fortæller om at de har max 6 kunder på en helvagt af 10 til 12 timers varighed. Hvis jeg lige afsøger min hjerne fra de sidste 14 dage, så taler vi om 4 der tidligere har fået meget flotte anmeldelser på nettet på 21, 23, 24 og 31år. Hvis alle de 6 kunder hver tager en time, så er det helt klart en dårlig forretning med procenter, men tager alle kunderne en halv time, så er det pludselig blevet en rigtig god forretning med procenter. Nuvel, sandheden er jo at der aldrig er kun hele eller kun halve timer, men et mix. De fleste klinikpriser starter ved 500kr så det er ikke nok at mixe imellem halve og hele timer, det skal man lige ha med i baghovedet.... Så er det typisk at pigerne begynder at regne lidt frem og tilbage på det.... Er mixet mest af hele timer, af halve timer, af 500kr og cocktails + halve eller hvad?? Den suverænt bedste forretning er jo at leje en lejlighed og så bare arbejde derfra, men man mister sin bevægelighed, man kan få sådan et rap over nallerne for at drive erhverv fra et beboelseslejemål + en gang ballade uden lige med naboerne. Man kan også leje sig ind i eksisterende diskret lejligheder. Her vil lejen typisk være 5 til 800 pr dag ( på nær et sted i København som vil ha 1200 og et andet sted 1600kr, så er det prisen ). Desværre er der meget få af disse steder, hvor ejeren så ikke pludselig får en ide om at nu skal man pludselig knalde gratis oven i dealen også og helst 2 gange pr dag - hmmm ingen god forretning længere og ejer kan selvfølgelig ikke se det, da han typisk vil være blind af liderlighed. Ja, og hermed er ringen sluttet: man bliver ikke blind af at onanere, men man kan blive meget empatisk blind af liderlighed. Knus Pia Redigeret 4. Januar, 2014 af VarmePia Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 4. Januar, 2014 Hold da op, du skriver i har udgifter på op til 4000 kr per dag ( 50/50 af 8000kr) Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 4. Januar, 2014 Hold da op, du skriver i har udgifter på op til 4000 kr per dag ( 50/50 af 8000kr) Ja, og? Knus Pia Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 4. Januar, 2014 Med dine 6 kunder per dag, som du nævner 4 kendte piger har, er det jo faktisk en gennemsnitlig udgift på op til ca 670 kr per mand. Er det den optimale måde at drive forretning på? Personligt havde jeg nok kæmpet en brav kamp for at nedbringe udgifterne. I får da alt for lidt ud af Jeres arbejde så Nu er det jo op til 4000 kr ifølge dit eksempel. Men hvis udgifterne er 3000-4000 kr total for en vagt, skal der da meget gerne komme noget mere end 6 mænd. Ellers gælder det da om at finde de steder med 600-800 kr du beskriver.... skippe tlf damen og annoncen i ekstrabladet hvis den er meget dyr. (annoncer voksenlisten, eroguide etc) Hvis der så slet ikke kommer nogen mænd, så lav tilbud på 700-800 kr for 30 minut, så skal mændene nok komme væltende. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 4. Januar, 2014 Liderlig, som sagt så kigger pigerne på bundlinien når de vælger sted. At køre med lave udgifter er ikke ensbetydende med at din bundliniegevinst er størst. Et af de steder jeg er fast betaler jeg 0, men det er ikke der jeg har mest på bundlinien. Knus Pia Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Januar, 2014 (edited) Jeg hæfter mig lidt ved at nogen i denne tråd og en anden også, der synes meget forarget over at der er steder som kører 40/60 eller 50/50. Nu er facts altså at 40/60 eller 50/50 meget ofte vil være den billigste løsning. Vi piger kan altså godt finde ud af at bruge en lommeregner! Man skal faktisk op over en daglig gennemsnitlig omsætning på nær 8000kr før procentfordelingen er den dyreste model. Det ved de fleste piger godt. Og upåagtet at skat og nogen af vores gæster tror at der vælter ind med kunder bare man sætter en rød lampe over døren, så ved vi, som har lidt erfaring i branchen jo godt, at sådan er det ikke.Ovenstående afregningsmetode er hamrende ulovlig for den der opkræver, og den der betaler ved dette og er medvirkende til denne kriminelle handling. Sådanne handlinger forsøges skjult for SKAT og Politi, der derfor ikke får de reelle omsætningstal at se, så jeg forstår godt, at SKAT er nød til at tilsidesætte regnskaber og foretage skønsmæssige ansættelser, der aldrig kan blive præcise. Men det skal man ikke bebrejde SKAT, men ene og alene de involverede aktører, hvor denne afregningsform anvendes. Redigeret 4. Januar, 2014 af Starson45 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 4. Januar, 2014 Starson, det er i det hele taget ulovligt at udleje lokaler til prostitution. Mærkelig nok, så laver skat ALTID det skøn, at der kommer ti kunder hver dag som alle mindst betaler en tusse, hvilket er total urealistisk! Hvem er så den største alfons? Knus Pia Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Januar, 2014 Starson, det er i det hele taget ulovligt at udleje lokaler til prostitution. Mærkelig nok, så laver skat ALTID det skøn, at der kommer ti kunder hver dag som alle mindst betaler en tusse, hvilket er total urealistisk! Hvem er så den største alfons? Knus Pia Nej Pia, der tager du fejl. Det er ikke ulovligt at udleje til prostitution, hvis det er til markedsleje. Hvis lejen overstiger markedslejen er det rufferi eller udnyttelse i straffelovens forstand. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 4. Januar, 2014 Ja du har ret Starson, det manglede jeg at skrive Du mangler at svare på følgende, hvem er så den største alfons? Knus Pia Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderligfyr Skrevet 4. Januar, 2014 Ovenstående afregningsmetode er hamrende ulovlig for den der opkræver, og den der betaler ved dette og er medvirkende til denne kriminelle handling. Sådanne handlinger forsøges skjult for SKAT og Politi, der derfor ikke får de reelle omsætningstal at se, så jeg forstår godt, at SKAT er nød til at tilsidesætte regnskaber og foretage skønsmæssige ansættelser, der aldrig kan blive præcise. Men det skal man ikke bebrejde SKAT, men ene og alene de involverede aktører, hvor denne afregningsform anvendes. exactly Starson..... hovedet på sømmet. Regnskabet må jo blive noget mærkelig noget, da man netop ikke kan skrive udgifterne til ulovligheder ind i det. Så ikke så mærkelig SKAT er efter branchen, tværtimod ville det være skidt, hvis de ikke var. Min tråd "Faktura" er en provokation af netop dette p.s nu kommer klassikeren nok " jamen pigerne har ikke samme rettigheder, som andre brancher, så derfor heller ikke samme forpligtelser" Det argument godtager den "kære" skattemand ikke. Der er nogle regnskabsregler der skal følges, gælder også glædespiger Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Januar, 2014 Ja du har ret Starson, det manglede jeg at skrive Du mangler at svare på følgende, hvem er så den største alfons? Knus Pia Aner ikke hvor du vil hen. Jeg betaler skat af min indkomst ligesom jeg formoder du betaler skat af din. Du mener måske din indkomst skulle være skattefri? Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 4. Januar, 2014 Mit postulat er at det er skingrende ligegyldigt hvad en pige skriver i sit regnskab, hvis hun bliver hevet til torskegilde, så bliver hun takseret urealistisk højt. Og inden Lider og Starson nu går helt i selvsving, så taler vi naturligvis ikke om en husleje på 4000, men om samlede udgifter, Big difference! Med ekstra bladets prisforhøjelser pr 1 januar, så skal der ikke meget tekst til før sådan en annonce koster 5 til 800 pr. Dag eller mere..... Nåe ja, det er jo markedsprisen for små annoncer - NOT! Det er om noget udnyttelse af et monopollignende forhold. Knus Pia Del dette indlæg Link til indlæg
Guest VarmePia Skrevet 4. Januar, 2014 Aner ikke hvor du vil hen. Jeg betaler skat af min indkomst ligesom jeg formoder du betaler skat af din. Du mener måske din indkomst skulle være skattefri? Nej, jeg kan ikke bruge sorte penge til at betale hus, bil eller investere med, så sorte penge er uinteressante for mig, men du undgår meget behændigt at svare eller tage stilling til at skat altid sætter pigerne skønsmæssigt til at have mindst 10 kunder pr. Dag af en tusse, hvilket er urealistisk højt, det er jo også en form for alfonseri! Jeg kender da flere som er gået fra hus og hjem, da de ikke har kunnet leve op til skats taksering. Knus Pia Del dette indlæg Link til indlæg