Hop til indhold
Guest Liderligfyr

Hvor er der ikke bagmænd??

Recommended Posts

Øv - nu har jeg gjort det igen !! :???:   Undladt at tilføje en smiley efter en kommentar - disse her: :wink:  :grin:  burde have efterfulgt denne :".......den store erfaring med kvindearbejdspladser."

Jeg beklager at jeg ikke havde tænkt på at ikke alle læsere kan have indsigt i min form for humor  :) 

Citat Starson : "Så spar mig for dine dumsmarte bemærkning om forhold du ikke aner en skid om." :shock: -- Denne afskedssalut forhindrer hensynet til mit behov for diskretion omkring min forbindelse til købesexbrancen mig desværre i at hænge op på direktionsgangen, det ville ellers nok have moret nogle medarbejdere at bossen fik den skudt i skoene  :grin: 

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek: 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Jeg vil også hoppe ud af debatten her :-) først fordi det kører i ring, dernæst er der jo også en form for enighed. Alle har en forståelse for der er nogle udfordringer og alle er vist også enige om, der kunne være nogle bedre forretningsmodeller end der er idag :-)

Min sidste bemærkning: I sætter spørgsmålstegn ved pigernes evne til at være erhvervsdrivende. Hav lige med i jeres tanker, de ikke har andre muligheder :-) de fleste daanskere egner sig ikke til at være erhvervsdrivende, så derfor er de lønmodtagere. Den mulighed har glædespige ikke, de kan ikke være ansatte ned trygge forhold, de SKAL være erhvervsdrivende.

Så at en ung pige uden nogen interesse i økonomiske modeller og kun skal vlre i branchen f.eks 6 mdr ønsker en løsning, hvor hun bare lejer en seng er vel ikke så underlig???

Forudsat hun finder et ordentlig sted, så betaler hun kun et par hundrede kr mere for den løsning om dagen. Med en timeløn på 2000 kr, er det i mine øjne ganske fornuftig at outsource den del, hvis man absolut ingen interesse har i det

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg

Taget fra en artikel, der vedrører stedet i København:

"Hvad laver du præcis?

»Jeg står for de månedlige indkøb og kontakten til web-bureauet, der laver hjemmesiden. Jeg videresender vores annoncer til Ekstra Bladet, bogfører selskabets indtægter og udgifter og har kontakten til revisor og selskabets advokat. Det tager en krig. Desuden arrangerer jeg møder med politikere for at forklare dem, hvorfor vi skal have de samme rettigheder som alle andre arbejdstagere og selvstændige«.

Hvad tjener du på at have huset?

»Ikke noget. For det første er det ikke mig, der ejer klinikken. Huset er oprettet som et anpartsselskab - det vil sige, at vi alle er medejere, og for tiden er der 21 anpartshavere. Jeg tegner kun selskabet udadtil«."

Selskabets formålsparagraf:

"Selskabets formål er drift af faciliteter til brug for massage. Kropspleje, behandling og anden sundhedsvirksomhed og hermed efter ledelsens skøn beslægtet virksomhed."

Hvem der er de ultimative ejere er ikke offentligt tilgængeligt.

Det er altså ikke grebet ud af den blå luft.

Lyder som Anni Fønsbys forsvarstale....og bag hende MC drengene fra HA.

Naivt at tro på sådanne "I didn't do it!" udsagn!

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hej McQueen.

Hvor har du det fra at der er Rockere blandet ind i Annie Fønsbys tidligere klinikker ?

Du er lidt hurtig til at lave noget du tror om til Fakta !

Generelt har i alle sammen en masse gode ideer - men de holder ikke en meter.

Det meste er efterhånden prøvet.

Og da det er en branche med en stor udskiftning blandt de ( især) unge piger er det næsten umuligt at få et reelt samarbejde op og stå.

Alle der starter i branchen skal 'kun liiiige være her i 6 mdr'... Og det smitter af på indstillingen.

At betale en husleje for en vagt er jo fair nok !

Men at betale en ublu dagsleje eller procenter er rigtigt skidt i min verden.

Og der hvor jeg får rigtigt ondt i maven er hvis en pige ingen penge tjener - skylder hun så ?

Kh Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hej McQueen.

Hvor har du det fra at der er Rockere blandet ind i Annie Fønsbys tidligere klinikker ?

Du er lidt hurtig til at lave noget du tror om til Fakta !

http://politiken.dk/indland/ECE1053253/anni-foensby-vi-blev-truet-af-rockere/

Mener også en anden lyserød har bekræftet dette her eller på et andet forum, idet hun selv i egen person blev konfronteret med rygmærkerne. Og på et andet forum var det forbudt at omtale visse klinikker netop med henvisning til HA relationen.

Det kniber vist nok lidt med hukommelsen hos nogle.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg

http://politiken.dk/indland/ECE1053253/anni-foensby-vi-blev-truet-af-rockere/

Mener også en anden lyserød har bekræftet dette her eller på et andet forum, idet hun selv i egen person blev konfronteret med rygmærkerne. Og på et andet forum var det forbudt at omtale visse klinikker netop med henvisning til HA relationen.

Det kniber vist nok lidt med hukommelsen hos nogle.

Netop...Anni er vist om nogen infiltreret i kriminelle kredse!

Desuden er alle klinikker enten ejet af bander og udlejet via stråmænd ELLER underlagt 'beskyttelsespenge'....landet er reelt opdelt efter interessesfære. Læg dertil de udenlandske steder, der kontrolleres af deres egne gangstere med metoder så selv Jønkes gamle drenge og Værebros Hårde Kerne ikke skal nyde noget...

Klinikker, der ikke retter ind, lukker hurtigt....en molotov-cocktail gennem vinduet plejer at hjælpe på det.

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg

Et af de mere absurde tilfælde var den hedengangne klinik i Næstved, der holdt til i en bygning ejet af Black Cobras. Udlejet via en stråmænd/-kvinde til massage. Husleje pr.vagt pr.pige vel omkring kr.1.000...overskud direkte til BC. Men da det var i et Bandidos kontrolleret område fik de også deres del af kagen. Så et par gange om måneden skulle telefondamen aflevere en kuvert med x antal kr. til en repræsentant fra MC gruppen. Og endeligt var stråkvinden (mutter) iøvrigt i forhold til en HA'er og bag en klinik i Ringsted...he he

Redigeret af McQueen

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hejsa.

Jeg kender ikke til sagen fra Næstved.

Det er sandt at en del klinikker har betalt beskyttelses penge.

Men det er direkte usandt at sige at div rocker grupper ejer klinikker rundt omkring i det ganske land.

Og at Annie F ( måske ) betalte beskyttelses penge gør det jo altså ikke rigtigt at de ejede hendes klinikker !

Og jeg vil godt vove den påstand at man ikke skal tro på alt hvad man læser i aviserne.

Og da ingen af de Herrer herinde nogensinde har arbejdet på div klinikker ( og dermed har en reel mulighed for indsigt ) vil det i kommer frem til være spekulationer og konspirations teorier.

Men så længe rufferi paragraffen er sådan skruet sammen som den er - så vil der desværre altid være en mulighed for at skumle typer vil prøve at presse klinikkerne.

Kh Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hejsa.

Jeg kender ikke til sagen fra Næstved.

Det er sandt at en del klinikker har betalt beskyttelses penge.

Men det er direkte usandt at sige at div rocker grupper ejer klinikker rundt omkring i det ganske land.

Og at Annie F ( måske ) betalte beskyttelses penge gør det jo altså ikke rigtigt at de ejede hendes klinikker !

Og jeg vil godt vove den påstand at man ikke skal tro på alt hvad man læser i aviserne.

Og da ingen af de Herrer herinde nogensinde har arbejdet på div klinikker ( og dermed har en reel mulighed for indsigt ) vil det i kommer frem til være spekulationer og konspirations teorier.

Men så længe rufferi paragraffen er sådan skruet sammen som den er - så vil der desværre altid være en mulighed for at skumle typer vil prøve at presse klinikkerne.

Kh Trine

Nu listede jeg tre af hinanden uafhængige kilder op, der indikerer at der er noget om snakken. Den lyserøde, som jeg tror du kender godt, skrev følgende:

"

Annis sted i Ringsted var udsat for brandattentat mere end én gang fra Bandidos, fordi hun ikke ville betale dem.

Derudover, er det ikke altid gennemskueligt om rockerne er involveret på et eller andet plan.

En lovændring kan ændre meget, men fakta er, at de altid vil være en del af branchen på én eller anden måde p.g.a. pigerne selv, fx som kærester mv. - desværre.

Jeg vil heller ikke arbejde steder, der har kontakt til det miljø, men det er ikke altid gennemskueligt, hvor de opererer, plus rygterne er ofte med til at skabe en tvivl om hvorvidt en mutter betaler eller ej...Eller en

mutter åbner et sted, og er gift med en rocker...

Det er et stort virvar, og meget svært at gennemskue. Der er dog få steder, hvor jeg VED, at rockerne aldrig har fået et ben til jorden, og jeg ved, at der er steder, der har betalt en meget høj pris, for at holde stedet "rent"...

For at vende tilbage til en lovændring, så er det i tilfældet med rockerne ikke et spørgsmål om en ændrng sf prostitutionslovgivningen der er det afgørende, det er et spørgsmål om anonymitet ved en given retssag. Jeg og et par andre samarbejdede med politiet om at stoppe afkrævningen i Ringsted, og politiet skrev aldrig ned,, hvem vi var, men ved retssagen ødelagde dommeren politiets afgørelse, og hvis vi fortsatte med sagen, ville vores anonymitet ryge - politiet trak os til side, og sagde rent ud, at de kunne ikke beskytte os, så de forstod, hvis vi fik "hukommelsestab". På dét tidspunkt havde ingen af os overskud til at tage imod eventuelle reprimander fra rockerne, så vi tog politiets råd.

Kort fortalt, i rockernes tilfælde, er det en anden lovgivning, vi taler om."

Hvem skal jeg nu tro på? Trine eller den anden lyserøde?

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Angående Anni's bordeldrift, så vil jeg da lige hilse at sige, at jeg på et tidspunkt havde 1 vagt hos hende og der måtte jeg ringe efter politiet af frygt for egen sikkerhed, da hendes " telefonpige " brændte en sikring i hendes ellers ret tomme hjerne og truede mig med " et besøg " af et par " hårde hunde ". Inden politiet nåede at komme havde kællingen smidt alle mine ting ud af vinduet. Episoden blev selvfølge behørigt anmeldt. Grunden til at mokken blev så sur var at jeg insisterede på at kameraet som jeg fandt i bollerummet skulle slukkes.

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Det er da ikke lovgivningen om prostitution der er noget galt med, angående bøvl med rocker og bander

tatovører restaurationsejere m.m. bøvler også med dem! De går efter brancher med mange kontanter, da det jo er dem de kan få under bordet.

Fordi man ef glædespige, ved man vel ikke nødvendigvis hvad der foregår?? jeg tænker, hvis du lejer dig ind et sted, får du vel ikke af vide at 600 kr går til bandidos?? ja det er da ikke noget jeg ved noget om :-) men de holder vel kortene tæt for ikke at få mere bøvl end højst nødvendig

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ak ja, den Anni.

Hun synes ret tomhjernet, når hun til såkaldte "celebrityparties" i Whiskybæltet betror kvinderne, iklædt alle deres juveler, at hun skam kender deres mænd langt bedre, end de selv gør.

Stakkels Erik.

De piger, der er herinde på EG, har en betydelig højere IQ end denne kunstige Botoxmodel, der svæver rundt i universet et sted imellem Se & hør og Hørmeren (EB), for de (pigerne herinde) kan nemlig give et kvalificeret svar på tiltale, når det er nødvendigt.

Og tak for det.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hej Igen.

Der er en forskel på at blive afpresset af rockere og så om de rent faktisk ejer et sted.

Og jeg kender altså flere mutre der har sagt nej tak til 'beskyttelse' end jeg har kendt mutre der har betalt.

Jeg er bestemt ikke Annie F fan - men hun havde nogle branchens mest berømte piger i sin stald og hun havde ( før hun blev for kendt med Damgaard osv ) et par velfungerende butikker :-)

Og for lige at slå det fast ! At betale rockerene penge er ikke det samme som at de ejer stederne.

Efter Task force gyser året har klinikkerne og pigerne tabt tilliden til politiet.

10 års kaffebesøgs informations indsamling blev brugt imod klinikkerne i de følgende retssager.

Den slags har det med at dræbe alt tillid imellem folk.

I gætter løs i flæng - og finder på tal som 600kr osv.

Ting har det med at blive sandhed hvis bare man gentager det ofte nok !

Jeg prøvede een vagt i A-Gruppen og kom aldrig igen.

Helt ærligt fordi at jeg ikke forstod hvad alt hypen var omkring stedet - en seng i et nedlagt butiks lokale,

Starson - Jeg opfattede dit indlæg som om at du mente at der er rockere osv bag hver klinik.

Jeg beklager hvis jeg læste det forkert.

Kh Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Starson - Jeg opfattede dit indlæg som om at du mente at der er rockere osv bag hver klinik.

Jeg beklager hvis jeg læste det forkert.

Kh Trine

Trine

Det er helt i orden. Det ville jeg heller ikke have belæg for at påstå.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Men det er direkte usandt at sige at div rocker grupper ejer klinikker rundt omkring i det ganske land....

....Og jeg vil godt vove den påstand at man ikke skal tro på alt hvad man læser i aviserne.

Hvordan kan du udtale dig på rockerens vegne ?

En bog fra en ex-rocker beskrev hvordan en rockergruppe f.eks. drev via stråmand et bordel på Midtagervej i Århus. Var det så bare et tilfælde, iflg. dig ?

Selvom det passede fint sammen med at politiet åbenlyst siger at rockerne driver bordeller, men det må jo så være løgn, iflg. dig ?

Nogen påstår at der er 4-5.000 massagepiger i Danmark og mange hundrede bordeller. Igen må jeg spørge, hvordan ved du, at rockerne ikke ejer nogen bordeller rundt om i landet ?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Og for lige at slå det fast ! At betale rockerene penge er ikke det samme som at de ejer stederne.

I gætter løs i flæng …...

Hej Trine.

Nej, at betale rockere penge er ikke det samme som at anerkende deres ejerforhold til stedet.

Men vi kan vel hurtigt blive enige om, at rockere generelt set er en særdeles ondartet kræftbyld på branchen, der kun udvikler sig i værste retning?

Rockerne yder jo intet for deres såkaldte "beskyttelsespenge" – ud over altså at afstå fra angreb på en glædespigeinstitution. Det er rent faktisk vold med omvendt fortegn! 

Ja, Gu' gætter vi da i flæng, Trine.

Kan det være anderledes? Branchen er af forståelige årsager ret lukket, og lukkethed skaber myter.

Ingen bryder sig jo om bevidst at være holdt i uvidenhed, og hvor viden ophører, begynder netop myterne…..

• Synes godt om 2

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Hej Igen.

Det siger jeg heller ikke at de ikke gør !

Men det er 100% sikkert mere undtagelsen end reglen.

Og midtagervej er mig bekendt lukket og slukket for et par år ( eller mere ) siden.

Jeg vil gerne præcisere at jeg taler om danske bordeller med kun danske piger.

Jeg er ikke er sekund i tvivl om at de tilgengæld tjener mange penge på udenlandske piger.

Hvilket også er det politiet arbejder ud fra.

Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Aros - du spørger hvordan jeg kan udtale mig på Rockernes vegne !

Det hverken kan jeg eller gør jeg !!

Men så spørger jeg dig - Hvordan kan du udtale dig på Branchens vegne ?

Altså igen......de danske piger !

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Aros - du spørger hvordan jeg kan udtale mig på Rockernes vegne !

Det hverken kan jeg eller gør jeg !!

Men så spørger jeg dig - Hvordan kan du udtale dig på Branchens vegne ?

Altså igen......de danske piger !

Er du ikke venlig at vise mig, hvor jeg har udtalt mig på branchens vegne i denne debat ? Pfh tak.

Du udtaler dig om ret kontant om at rockerne bestemt ikke driver nogle bordeller i Danmark, selvom politiet siger det modsatte og eks-rockere ligeså.

Jeg spørger blot hvorfra du ved dette om rockerne og kan udtale dig om det på alle de bordellers vegne der har danske piger i Danmark ? Du kender jo ikke ejerforholdene på alle bordeller i Danmark med danske piger, vel. Du påstår jo at du ved det som et faktum for alle bordeller med danske piger i Danmark. Jeg spørger igen, hvor ved du det fra ? Og hvordan kan du udtale dig om hvad rockerne har at gøre med alle bordeller med danske piger i ?

Jeg undrer mig blot over at politiet lyver iflg. dig, pressen er ikke til at stole på igflg. dig, eks-rockers udsagn kan man heller ikke bruge til noget iflg., og alle sammen løber med en halv vind og ved intet. Fint nok, du ved det hele om alle klinikker med danske piger i Danmark, men så oplys dog om hvad du bunder din viden i og hvordan du ved hvad rockerne laver ? Du er selv meget kritisk overfor hvad andre skriver, og at ingen ved noget eller er til at stole på, men så må du da kunne tåle at man spørger hvorfra du har denne enorme viden fra, du siger du har, og kan udtale dig så skråsikkert på samme mange klinikkers vegne rundt om i landet.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Trinetease

Jeg kan godt tåle kritik....

Men jeg ved med sikkerhed at der sidder en del danske mutre rundt omkring som har kæmpet for deres klinikker og for ikke at betale beskyttelses penge.

Rockerene har det ikke så nemt i dag mht at presse klinikkerne som de havde for 10 år siden.

Jeg tvivler dog ikke er sekund på at de tjener mange penge på de udenlandske piger/klinikker.

Jeg kan sagtens sidde her og slynge en hel bunke reel viden ud - men helt ærligt så har jeg mit eget velbefindende for meget på sinde.

Det er nemt for dig at sidde bag et alias og skyde på alt hvad jeg skriver.

Men jeg kan ikke gemme mig så nemt som dig ( og det har jeg egentligt heller ikke lyst til).

Kan du helt ærligt komme med et eneste eksempel der er nyere ?

De danske kvinder jeg kender som er i denne branche ( og ejer en klinik) er nogle seje gæve kvinder som har sloges for deres klinikker og vundet.

Jeg vil gerne vove den påstand at politiet smider rocker kortet i deres chikane mod de danske klinikker ( foranlediget af regeringen og skat) for at få befolkningens sympati og forståelse.

At du læser nogle artikler og er gæst på klinikkerne giver dig en meget begrænset viden om hvordan at hverdagen med Staten Danmark i hælene er på en Dansk klinik.

Trine

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Man får tit af vide, de udenlandske piger allesammen er i baglommen på en bagmand. Men bliver de dømt for det??

I det område jeg bor i, er der ca 6-8 udenlandske klinikker, for hver gang der er en dansk. Formentlig en landsdækkende trend (uden jeg har sat og talt det op)

Anni Fønsby blev dømt for at køre flere klinikker med Danske piger. Jeg har hørt om flere andre steder med Danske piger, som har været i retten. Hvis de udenlandske steder er så slemme, må der vel også af og til falde dom over dem. Når der er 6-8 gange så mange steder må man formode, der også skal falde 6-8 gange så mange domme over udenlandske piger. Gør der det??? (eller endnu flere, hvis det nu er så slemt for dem)

Redigeret af Liderligfyr

Del dette indlæg

Link til indlæg

For at gøre en lang debat meget meget meget kort. 

hvis andet end de former for bordeldrift/privat-diskret var letter tror mig så var de testede. 

Ikke alle piger er ubegavet/dumme/døgnfluer/duller men en del af os har det mere eller mindre som vores levevis 

hvis en anden ordning var letter end den vi har i dag når det gælder lokaler og samarbejderformer så tror mig så var der andet i dag. 

Vi ville da alle sammen gerne tjene flere penge - os alle sammen - men 99 % af de piger som arbejder i denne branche orker/gider ikke at beskæfige sig med at drive forretning. Derfor passer bordel formen dem fint. 

den sidste 1 % er dem som laver noget andet, har en selvstændig virksomhed hvor det kræver nosser/hår på brystet for at være med. Det betaler man sig fra ved at arbejder på et bordel. 

Så alle jeres alternative selvskabs former og hvad det koster og ikke koster, er i bund og grund omsonst. 

tror mig når jeg siger at der er ingen grund til at opfinde den dybe tallerken mere end en gang 

MH 

Madame Helene har været i branchen siden et lokale med en madras på gulvet, et par selvsiddende strømper og en affaldsspand, var nok til at tjene gode penge. Hvad hun selv har skrevet engang.

Så hun har erfaring og har prøvet lidt af hvert. I dag er hun kendt og besøgt for sine specialer.

Mere enkelt og rammende, end Madame Helene udtrykker det i sit indlæg, kan det næppe siges, når så mange gør sig kloge på, hvordan bordeller skal drives, og hvordan pigerne skal organisere sig.

Madame Helene er en gæv pige, som sagde NEJ, da nogle kedelige fyre mente, at hun skulle betale beskyttelsespenge for sit sted. Hun oplevede hærværk, men stod imod, og de kedelige fyre blev dømt.

Det er sikkert et faktum, at nogle bordeller og steder betaler beskyttelsespenge eller er infiltreret af knallertdrenge med rygmærker.

Men det er lige så sikkert et faktum, at sådan er det ikke for alle bordeller og steder.

Jeg ved lidt om det, men vil ikke gå dybere ind i den diskussion.

Så klap nu hesten, og lade være med at generalisere, at sådan og sådan er det alle steder.

Jeg kan fuldt ud tilslutte mig Trinetease's seneste indlæg. Trine ved også, hvad det drejer sig om.

Med venlig hilsen

:geek:

Redigeret af Benjamin
  • Synes godt om 4

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Aros

Trine, jeg stiller mig kritisk overfor dine mange løse påstande. Jeg mangler stadig den henvisning hvor jeg udtaler mig på branchens vegne i denne debat, som du siger jeg gør. Kan jeg ikke få den henvisning tak, eller var du for hurtig ude (også?) der ? Du mangler stadig at kommentere hvorfor du mener du ved alt om ejerforholdene på alle klinikker med danske piger i hele landet ? Du kan stadig ikke udtale dig på alle klinikkers vegne med danske piger, der er her i landet, så lad være med at gøre det. Nu har jeg bedt om at få en forklaring på den påstand flere gange, hvor du udtaler dig om alle klinikker med danske piger i landet, og du snakker uden om. Du kan ikke komme med de påstande du kommer med, for du ved det ikke. Du ved (forhåbentlig) heller ikke hvad rockerne har gang i af aktiviteter. At du kender nogle gæve piger der har nogle klinikker er jo ikke ensbetydende med at det gælder for alle klinikker. Din påstand mod politiet er jo meget nem  og omkostningsfrit bare at slynge ud. Du kan tale ud fra egne erfaringer, men tror du ikke selv at verden på det område er lidt mere kompliceret og mangfoldigt end bare det du ved noget om og hvad dine erfaringer har sagt dig. Eks-rockere siger noget andet end dig, politiet ligeså. Mon ikke I alle 3 har ret ud fra det I ved noget om. Du har i hvert fald intet belæg for at kunne udtale dig om alle klinikker i landet med danske piger, som du gør, kan jeg konstatere efter at have spurgt dig flere gange om baggrunden for din påstand. Det ville nok også virke meget underligt, hvis du kunne redegøre for ejerforholdene i samtlige danske klinikker med danske piger i Danmark, tror jeg, og derfor kan du jo heller ikke udtale dig om det, selvom du gør det.

Redigeret af Aros

Del dette indlæg

Link til indlæg

1)  Jeg kan godt tåle kritik....

2)  Men jeg ved med sikkerhed at der sidder en del danske mutre rundt omkring som har kæmpet for deres klinikker

og for ikke at betale beskyttelses penge.

Rockerene har det ikke så nemt i dag mht at presse klinikkerne som de havde for 10 år siden.

3)  Jeg tvivler dog ikke er sekund på at de tjener mange penge på de udenlandske piger/klinikker.

4)  De danske kvinder jeg kender som er i denne branche ( og ejer en klinik) er nogle seje gæve kvinder som har sloges for deres klinikker og vundet.

Hej Trine.

Du må undskylde, at jeg "nummerer" dig, men det gør nok indlægget nemmere at se i sammenhæng.

ad 1:  Det bliver du sgu' også nødt til. Det er en hård verden at være i herinde på EG. Jeg er heller

ikke gået ram forbi. Men du synes at være  ret hårdhudet.

ad 2: Det er jo kun endnu et argument for at "købe dansk". Det er jo ingen hemmelighed herinde,

at jeg er meget fascineret af negerpiger, men faktisk har jeg kun mødt skuffelser i det segment.

Danske klinikker skuffer ikke.

Og nej: Rockerne skal ikke have det let. Hvorfor skal en ondartet kræftbyld have lov til at udvikle

sig uden modstand?

ad 3: Nej, desværre. Og det er endnu et argument for at "købe dansk".

ad 4: Det er sgu' godt gået, og – ked af at gentage mig selv – endnu et argument for at "købe dansk".

Udenlandske pigers sproglige uformåenhed her i landet gør dem desværre til et let offer for

"velmenende" personer, der gerne vil "sørge for", at de ikke lider overlast.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Man får tit af vide, de udenlandske piger allesammen er i baglommen på en bagmand. Men bliver de dømt for det??

Ja, se bl.a.:

http://www.domstol.dk/VestreLandsret/nyheder/domsresumeer/Pages/Aegteparsamtex-samleverdomtforrufferiHustruenblevtilligedomtfortotilfaeldeafmenneskehandel.aspx

Undskyld mig, men efter min helt personlige opfattelse spørger du en hel del, og kommer ikke med meget konkret selv. Hvad med at lave lidt research selv inden du kaster dig ind i debatterne med alle dine spørgsmål.

• Synes godt om 1

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

• Create New...