Hop til indhold

Fransk uden

Featured Replies

Skrevet

Suk. Der er mange som får et forklaringsproblem pga dumhed, men hvor er det dog sejt at pigerne skriver ud! Respekt herfra!!

Skrevet

Jo jo, men er brysterne ægte og er fransk uden?  :biggrin:

Redigeret af tvr

Skrevet

Stor ros til pigerne og det viser meget godt hvorfor man skal lade sig teste hyppigt, hvis man modtager superfransk (som jeg selv ynder).

Skrevet
hagbarth skrev, for 58 minutter siden:

https://annoncelight.dk/showad/362358

Det kan jo ikke være rigtigt.

Alle ved jo at superfransk IKKE smitter

Hej Piger. Super flot og fantastisk at i advare jeres kunder herpå, men mon ikke hvis i har deres kontakt, i form af mail, nummer, at lige skrive rundt, men hvis i har haft sex uden, ja så er der risiko for at blive smittet. Jeg ønsker jer alt vel.

Skrevet
69manden skrev, for 6 minutter siden:

Hej Piger. Super flot og fantastisk at i advare jeres kunder herpå, men mon ikke hvis i har deres kontakt, i form af mail, nummer, at lige skrive rundt, men hvis i har haft sex uden, ja så er der risiko for at blive smittet. Jeg ønsker jer alt vel.

Det er ikke hensigtsmæssigt at skrive rundt på sms til muligvis gifte mænd.. Det er jo længe siden de var på vagt.. Det er heller ikke sikkert at der står i beskeder om sexen og/eller oral har været med eller uden.. 

Redigeret af JenniferRomantica

Skrevet
JenniferRomantica skrev, Lige nu:

Det er ikke muligt eller hensigtsmæssigt at skrive rundt på sms til muligvis gifte mænd.. Det er jo længe siden de var på vagt.. Det er heller ikke sikkert at der står i beskeder om sexen og/eller oral har været med eller uden.. 

Helt korrekt og UNDSKYLD, mit skriveri der for lidt siden. Men så må en af deres kunder, gå rundt med smitten tænker jeg, da hun skriver at nogle har haft sex uden sammen med dem, nederste i annoncen.

Op med humøret enyway 

Skrevet
hagbarth skrev, for 3 timer siden:

Står  der  at  de  er  blevet  smittet  ved  superfransk?

Skrevet
Nordjysk Kinkster skrev, for 35 minutter siden:

Kan kun læse at der er tilbudt sex uden i annoncen. Ikke noget om superfransk.

Stadig godt gået piger at melde det ud.

Skrevet

Fint at de gør opmærksom på det :)

Men håber da ikke at farmand finder ud af at hun har lavet gris :ph34r:

Skrevet
69manden skrev, for 4 timer siden:

Helt korrekt og UNDSKYLD, mit skriveri der for lidt siden. Men så må en af deres kunder, gå rundt med smitten tænker jeg, da hun skriver at nogle har haft sex uden sammen med dem, nederste i annoncen.

Op med humøret enyway 

Ellers os er hun selv smittebæren, hun har tilbudt sex uden i alt den tid hendes annoncer har været aktive. 

Det kan være enten eller, behøver ikke være en kunde der har smittet hende.

Skrevet
Den rejsende skrev, for 2 timer siden:

Kan kun læse at der er tilbudt sex uden i annoncen. Ikke noget om superfransk.

Stadig godt gået piger at melde det ud.

Kan  jeg  heller  ikke.  Og  ja,  enig.

Skrevet
Nordjysk Kinkster skrev, for 4 timer siden:

"Men grundet dette er det vigtigt for de kunder der har haft en blow uden gummi eller samleje uden at blive tjekket ved læge eller syghuset".

Står lige her. 

Skrevet
Frederik82 skrev, for 4 minutter siden:

"Men grundet dette er det vigtigt for de kunder der har haft en blow uden gummi eller samleje uden at blive tjekket ved læge eller syghuset".

Står lige her. 

Nej, det gør det ikke. Pigerne gør blot opmærksom på, at kunder som har haft sex eller blow uden gummi hos dem, bør blive testet, da pigerne måske har smittet dem. Og at mindst en kunde nok har haft sexsygdommene med til dem. Pigerne ved sikkert ikke selv med sikkerhed, hvordan de er blevet smittet.

Men jeg er enig med dig i, at pigernes måde at informere på via opslaget er god.

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 22 minutter siden:

Nej, det gør det ikke. Pigerne gør blot opmærksom på, at kunder som har haft sex eller blow uden gummi hos dem, bør blive testet, da pigerne måske har smittet dem. Og at mindst en kunde nok har haft sexsygdommene med til dem. Pigerne ved sikkert ikke selv med sikkerhed, hvordan de er blevet smittet.

Men jeg er enig med dig i, at pigernes måde at informere på via opslaget er god.

Så det du siger er at fordi pigen ikke direkte skriver: jeg fik klamydia og gonore pga ubeskyttet oralsex, så er ubeskyttet oralsex sikkert? Vi ved forhåbenligt allesammen at det i allerhøjeste grad kan smitte den vej igennem. Om man så vælger at tage chance eller ej er jo en anden snak, men vi skal forhåbenligt ikke være uenige om hvorvidt det smitter eller ej.

Skrevet
Frederik82 skrev, for 17 minutter siden:

Så det du siger er at fordi pigen ikke direkte skriver: jeg fik klamydia og gonore pga ubeskyttet oralsex, så er ubeskyttet oralsex sikkert?

Næh, det gør jeg ikke. Jeg konstaterer blot, at vi jo ikke ved, om pigerne har fået sexsygdommene via oralsex eller via ubeskyttet samleje. Pigerne ved det sikkert heller ikke selv med sikkerhed.

Frederik82 skrev, for 20 minutter siden:

vi skal forhåbenligt ikke være uenige om hvorvidt det smitter eller ej.

Nej, det skal da ikke. Men i forhold til smitterisiko er der forskel på, om man er giver eller modtager af oralsex. Det er vi sikkert heller ikke uenige om, vel?

Skrevet
Den_glade_amatør skrev, for 26 minutter siden:

Næh, det gør jeg ikke. Jeg konstaterer blot, at vi jo ikke ved, om pigerne har fået sexsygdommene via oralsex eller via ubeskyttet samleje. Pigerne ved det sikkert heller ikke selv med sikkerhed.

Nej, det skal da ikke. Men i forhold til smitterisiko er der forskel på, om man er giver eller modtager af oralsex. Det er vi sikkert heller ikke uenige om, vel?

Hvorfor er et vigtigt egentlig? Når nu vi ved begge dele kan smitte, hvorfor så retfærdiggøre det ene over det andet? En risiko er vel en risiko uanset om den ene er 50% og den andne kun 10%.. Eller hvad?

Hvordan er der forskel? Hvis pikken fx har klamydiabakterier og kommer ned i pigens hals, så er hun smittet dér, når så den næste pik kommer ned i halsen bliver dén smittet og hvis pikken så ender oppe i hende bagefter er hun vel også smittet dernede? I teorien.. Eller har jeg misset noget? :) 

Skrevet

Jeg troede faktisk ikke klamydia kunne smitte fra hals til pik. 

"Klamydia kan ikke smitte fra munden - kun fra pikken, skeden eller endetarmen. Men det kan godt smitte til munden, hvis du fx giver ubeskyttet oralsex til en klamydiasmittet."

https://www.sexlinien.dk/emnesider-sexsygdomme/klamydia

Skrevet
Frederik82 skrev, for 3 timer siden:

Står lige her. 

Det  er  da  din  fortolkning,  for  det  er  ikke  det  der  står.

Skrevet

Nu må i kære gæster (nogle af jer) simpelthen holde op med at være så naive .. selvfølgelig kan i få en sexuelt overført sygdom hvis i modtager eller giver oralsex uden . Beskyt jer selv eller lev med risikoen :) 

Skrevet
DonJohn skrev, for 16 timer siden:

Jeg troede faktisk ikke klamydia kunne smitte fra hals til pik. 

"Klamydia kan ikke smitte fra munden - kun fra pikken, skeden eller endetarmen. Men det kan godt smitte til munden, hvis du fx giver ubeskyttet oralsex til en klamydiasmittet."

https://www.sexlinien.dk/emnesider-sexsygdomme/klamydia

Uhyggeligt at den slags står skrevet på en side, som i manges øjne er valid :ph34r:

en slimhinde er en slimhinde. Man kan også få klamydia i øjet (igen en slimhinde). Hvordan det så lige smitter , er en gåde. Og statistisk set nok heller ikke særlig aktuelt. 

jeg vil råde jer til fremadrettet at bruge fx Bispebjerg hjemmeside om kønssygdomme til info , eller ringe ud til dem. De er altid villige til at hjælpe og er ikke i tvivl om at man må gerne må ringe anonymt også hvis man har spørgsmål som ikke er listet på deres hjemmeside ❤️

knus

Redigeret af Miley4pleasure

Skrevet

Citat fra annoncen: "Vi ville ikke sende en besked ud til jer alle da de fleste af jer er gift." :)

Skrevet
kosteskaftet skrev, for 56 minutter siden:

Citat fra annoncen: "Vi ville ikke sende en besked ud til jer alle da de fleste af jer er gift." :)

- -   da de fleste af jer er gift." :) 

Jamen så kan det da være, at der ude i de små hjem bliver "koldt luft i synagogen":huh:

Skrevet
hagbarth skrev, den 11.7.2023 at 12:49:

https://annoncelight.dk/showad/362358

Det kan jo ikke være rigtigt.

wauw hvor har du det fra at superfransk ikke smitter ? 

For jo det kan smittet. Dog er størst risiko ved anal sex, derefter ved samleje og mindst risiko oral. Ved alle 3 nydelse gælder det at er der en rift, åben hul i huden er der nemmere afgang for kønsygedomme at smittet videre, derfor er det superfrank, dybt og hurtig gaggi, vel jeg mene det er det på højde med analsex, for der kan komme lide så nemt et hul dybt inde i munden. 
Så hvis du kan nøje med rolig oral, lade pigen styre tempo, er det  som regel lav risiko. 

kopi herunder, er herfra.  https://www.ssi.dk/sygdomme-beredskab-og-forskning/sygdomsleksikon/g/gonorre

SMITTEVEJE

Gonorré smitter ved sex uden kondom. Smitte kan ske ved vaginal, anal og oral sex. 

Der går omkring 2-7 dage, fra man er smittet, til man får symptomer, men langt fra alle får symptomer. 

Gonorré smitter lige meget fra personer med og uden symptomer, så symptomfrie gonokoksmittede udgør et smittereservoir.

Dertil Google er en god ting, se mine 2 vedhæfte foto. 

IMG_5349.png

IMG_5351.png

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.