Borende X 25043 Skrevet 27. December, 2013 (edited) Du følger ikke med. Det er år siden Rejse startede med sine forslag. Det gør du vist heller ikke. Du må have overset mit svar til Fraiser højere oppe ;). Redigeret 27. December, 2013 af Borende X Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3710 Skrevet 27. December, 2013 Kunne vi ikke, for en gangs skyld, begrave det normale personfnidder. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gerrard Skrevet 28. December, 2013 Kære Euroguidebrugere Kære venner Må jeg ikke opfordre alle herinde til at overveje jeres nytårsforsætter. Et forsæt kunne være: Til næste år vil jeg kun bidrage med positive og relevante kommentarer på Euroguide. Dermed heller ikke reagere, hver gang jeg tror, jeg har en grund til at føle mig truffet over andres kommentarer. Jeg er sikker på, at det vil gøre vores board herinde endnu hyggeligere. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. December, 2013 (edited) Et forsæt kunne være: Til næste år vil jeg kun bidrage med positive og relevante kommentarer på Euroguide. Dermed heller ikke reagere, hver gang jeg tror, jeg har en grund til at føle mig truffet over andres kommentarer. Lidt off topic både indlæg og svar:. Meget ambisiøs målsætning, men hvorfor synes du at kritiske kommentarer ikke hører hjemme på EG?,Det skal vel ikke være noget med at klappe hinanden på ryggen og være ååååh så enige og positive i forhold til alt, der skrives her, så drukner da enhver form for debat og diskussion. Men jeg er naturligvis helt enig at kommentarerne skal være relevante, det er der næppe nogen, der ikke mener. Og selvfølgelig dejligt med positive kommentarer, men...... en lidt kristisk indstilling er da ikke altid noget negativt. Mvh smo Redigeret 28. December, 2013 af smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest gerrard Skrevet 28. December, 2013 Lidt off topic både indlæg og svar:. Meget ambisiøs målsætning, men hvorfor synes du at kritiske kommentarer ikke hører hjemme på EG?,Det skal vel ikke være noget med at klappe hinanden på ryggen og være ååååh så enige og positive i forhold til alt, der skrives her, så drukner da enhver form for debat og diskussion. Men jeg er naturligvis helt enig at kommentarerne skal være relevante, det er der næppe nogen, der ikke mener. Og selvfølgelig dejligt med positive kommentarer, men...... en lidt kristisk indstilling er da ikke altid noget negativt. Mvh smo Hej Smo Det skriver jeg bestemt heller ikke. Relevante kommentarer kan sagtens være kritiske i min optik. Jeg er bare træt af personfnidder. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 28. December, 2013 Hej Smo Det skriver jeg bestemt heller ikke. Relevante kommentarer kan sagtens være kritiske i min optik. Jeg er bare træt af personfnidder. OK, jeg tror vi har misforstået hinanden, eller også har jeg bare misforstået dit første skriv. Mvh smo Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 28. December, 2013 Måske den her skulle ligge under annoncering? Eller er der noget du finder passende til "generel debat" i det emne? Hvad skal vi debattere? ja så blev der jo alligevel en debat ud af det. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 4. Januar, 2014 Men det här är ju inget nytt. Så har ju till exempel Gina Faith, Cecilie L., Madelaine (tror jag) och Legelysten redan gjort. Och Cherie har väl aldrig varit på klinik i Köbenhavn? Däremot när hon gästspelat i övriga Danmark. Det är bara naturligt att det finns flera modeller. En modell kan icke passa alla. Och tidigare har för resten Nikita själv framhållit fördelarna med att vara på klinik och slippa administrationen. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Montezi 3327 Skrevet 4. Januar, 2014 Det er jo et nyt koncept for Nikita, hun har jo ikke lovet nogen at hun ville revolutionere branchen - sådan har jeg da ikke opfattet det, og dem som har har jo tydeligvis overfortolket Nikitas udmelding . Men held og lykke med det nye sted. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Spice 211 Skrevet 4. Januar, 2014 Jag önskar naturligtvis också en sådan god pige som Nikita held og lykke. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Januar, 2014 Jag önskar naturligtvis också en sådan god pige som Nikita held og lykke. Også jeg vil ønske Nikita held og lykke på de nye stier. Jeg er ikke i tvivl om, at hun nok skal få succes. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Sweet 42 Skrevet 4. Januar, 2014 ja så blev der jo alligevel en debat ud af det. Omend en uinteressant debat, men sådan er der så meget. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Januar, 2014 Omend en uinteressant debat, men sådan er der så meget. Åh nej ikke mere af den skuffe vel Sweet. Skal vi ikke lade 2014 være fredens år? Vær nu så ----- sweet :) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Januar, 2014 (edited) Der er vist ikke så meget hokus pokus omkring hendes nye initiativ. Man kan jo slå et smut forbi hendes hjemmeside, og læse hvorledes "butikken" nu fremover drives. Jeg vil undlade at komme med en dybere analyse, det kan hver især jo gøre, hvis der føles behov for dette. Dem der er glæde for Nikita, kan jo så glæde sig over, at der stadig gives fine muligheder for at besøge den enestående kvinde, Selv om jeg aldrig selv har fået taget mig sammen eller samlet modet til at besøge hende, er jeg rimelig sikker på, at der er tale om en særdeles unik pige. I hendes aktive skrive perioder læser jeg med stor fornøjelse hendes indsigtsfulde og ærlige indlæg. Jeg ved godt at hun har givet udtryk for, at skriverierne omkring hende begrænses, men jeg håber at hun kan tilgive, lysten til at give hende et par velmene komplimenter og et held og lykke med den "nye vej". Redigeret 4. Januar, 2014 af Bluejacket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3710 Skrevet 4. Januar, 2014 Der er vist ikke så meget hokus pokus omkring hendes nye initiativ. Man kan jo slå et smut forbi hendes hjemmeside, og læse hvorledes "butikken" nu fremover drives. Jeg vil undlade at komme med en dybere analyse, det kan hver især jo gøre, hvis der føles behov for dette. Dem der er glæde for Nikita, kan jo så glæde sig over, at der stadig gives fine muligheder for at besøge den enestående kvinde, Selv om jeg aldrig selv har fået taget mig sammen eller samlet modet til at besøge hende, er jeg rimelig sikker på, at der er tale om en særdeles unik pige. I hendes aktive skrive perioder læser jeg med stor fornøjelse hendes indsigtsfulde og ærlige indlæg. Jeg ved godt at hun har givet udtryk for, at skriverierne omkring hende begrænses, men jeg håber at hun kan tilgive, lysten til at give hende et par velmene komplimenter og et held og lykke med den "nye vej". Helt enig. Men hvor søren ligger smørumnedre? ;-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Januar, 2014 Helt enig. Men hvor søren ligger smørumnedre? Det ligger et stenkast vest for BALLErup. Jeg har fundet ud af, at man kan tage toget til Måløv (med Frederikssundstoget), og så skal man blot gå nogle hundrede meter fra Øvre Måløv til Nedre Smørum. Ja, det er helt Halfdan Rasmussensk. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Aarhuselsker Skrevet 4. Januar, 2014 Altså, jeg vil også meget hellere ned og smøre end op og måle - især på det objekt. Nå nu må jeg vist hellere komme under dynen. Begge hænder over dynen s´følig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Januar, 2014 Begge hænder over dynen s´følig. Så må konen nok involveres her . Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 4. Januar, 2014 Det var som jeg skrev tidligere på denne debat et godt PR-stunt Nikita lavede Altså at bekendtgøre at der vil ske noget nyt i det nye år uden at sige hvad og håbe på nysgerrighed omkring dette, og nysgerrigheden udeblev ikke - og tra la la - hun vil som så mange andre gå "privat", det var det "nye" , ikke at der er noget "vildt" i dette. Man må tage hatten af for den PR-mæssige genialitet i dette. Thums up. At der så ikke er rigtig er ret meget reelt indhold i denne 3 siders streng har Sweet da ret i, men det gør ikke pr-værdien mindre for pigen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25043 Skrevet 4. Januar, 2014 Det var som jeg skrev tidligere på denne debat et godt PR-stunt Nikita lavede Altså at bekendtgøre at der vil ske noget nyt i det nye år uden at sige hvad og håbe på nysgerrighed omkring dette, og nysgerrigheden udeblev ikke - og tra la la - hun vil som så mange andre gå "privat", det var det "nye" , ikke at der er noget "vildt" i dette. Man må tage hatten af for den PR-mæssige genialitet i dette. Thums up. At der så ikke er rigtig er ret meget reelt indhold i denne 3 siders streng har Sweet da ret i, men det gør ikke pr-værdien mindre for pigen. Næh, min nye gamle ven (meget positivt ment!) , sådan er det vist ikke helt. Jeg er overbevist om, at Nikita ikke havde nogen konkret plan ved juletid, da hun ville ændre koncept, så der er næppe tale om et planlagt PR-stunt. Der er formentlig tale om, at hun behøvede et moratorium i januar for at overveje næste skridt i branchen, men af hensyn til gæsterne, der altid banker på døren ( ), var hun nødt til at melde ud allerede her ved nytårstid. Og iflg. hendes hjemmeside er tingene da også så småt ved at falde på plads. Godt Nytår til dig også. BX Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 5. Januar, 2014 Det var som jeg skrev tidligere på denne debat et godt PR-stunt Nikita lavede Altså at bekendtgøre at der vil ske noget nyt i det nye år uden at sige hvad og håbe på nysgerrighed omkring dette, og nysgerrigheden udeblev ikke - og tra la la - hun vil som så mange andre gå "privat", det var det "nye" , ikke at der er noget "vildt" i dette. Man må tage hatten af for den PR-mæssige genialitet i dette. Thums up. At der så ikke er rigtig er ret meget reelt indhold i denne 3 siders streng har Sweet da ret i, men det gør ikke pr-værdien mindre for pigen. Det var bare et forkert ord hun havde skrevet hun ændrede det også straks, da jeg selv og andre gik i selvsving Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 5. Januar, 2014 (edited) Borende X, min ven, jeg tror nu hun havde en plan for det hele og den måde hun formulerede det på, på hendes hjemmeside bekræfter dette, hun havde da besluttet at gå privat, og hun fandt jo også hurtig ud af hvor hun skulle være. Jeg er for gammel til at være blåøjet og du behøver ikke på Nikitas vegne at udtale dig eller misforstå mig, jeg synes det er et fint pr stunt hun lavede og det er positivt ment, godt gået. At det nye så bare var at hun gik privat, ok, troede måske det var noget mere ud fra hendes egne udsagn om et nyt koncept men ok det er selvfølgelig også et andet koncept end at være på i klinik. Redigeret 5. Januar, 2014 af Fraiser Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ThorsHammer 519 Skrevet 5. Januar, 2014 Har lige tjekket NikitaDarlings hjemmeside, hvor hun skriver: "Hos mig er sex gratis… Det eneste du betaler for, er tiden i mit selskab. " Og lige neden under står der så: "Analstimulering = + 200"... Men selvfølgelig er det da med velberådet hu og gustent overlæg, hun lancerer sit nye "koncept" på den måde, hun gør - iblandet et stænk af mystik og uforudsigelighed Nikita har jo tidligere demonstreret overlegne færdigheder inden for PR, og med det seneste udspil understreger hun sin dybe professionalisme på det punkt, hvilket man da kun kan tage hatten af for BX: tak for ordet "moratorium" - det kendte jeg ikke læste det først som "martyrium", men "Wiki" afklarede sagen http://da.wiktionary.org/wiki/moratorium 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg