Hop til indhold
fafnersbane

Nikita stopper med klinikvagter

Recommended Posts

Måske den her skulle ligge under annoncering? Eller er der noget du finder passende til "generel debat" i det emne? Hvad skal vi debattere?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Måske den her skulle ligge under annoncering? Eller er der noget du finder passende til "generel debat" i det emne? Hvad skal vi debattere?

vi kunne jo starte med at debattere hvorfor hun stopper

Del dette indlæg

Link til indlæg

...Eller er der noget du finder passende til "generel debat" i det emne? Hvad skal vi debattere?

Hvad vi skal debattere i den forbindelse, har jeg ingen anelse om, men her kommer til en begyndelse et link til hjemmesiden med den opsigtsvækkende nyhed fra Nikita herself:

http://www.nikitadarling.dk/?page_id=18

Vh./TH :)

Redigeret af ThorsHammer

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hun har åbenbart fundet en ny måde hvorpå man kan besøge hende i det nye år, for man vil stadig kunne besøge hende.

Det er lidt svært at debattere når man ikke kender hendes nye tiltag men det indebærer jo åbenbart at man kan besøge hende på en anden måde end på klinik.

Dvs hun har nok lyttet til Rejsenetværks forslag om at finde alternative måder hvorpå man kan besøge hende uden at en mutter skal have en fortjeneste til gavn for kunderne i form af lavere priser :-D (joke)

Redigeret af Fraiser

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes det er mere spændende at hendes pris for en time er 1800. Var den ikke 2000 før?

Letteste er nok bare at spørge hende selv på e-mail eller vente en måned og se hvad der sker.

Mest nærliggende årsag er faldende indtjening.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Uden at kende svaret tror jeg ikke det er faldende indtjening der har grunden med måske at hun er træt af at skulle dele sin indtjening i porten med andre eller at der er gået for meget hønsegård i det nogle af de steder hun har arbejdet.

Men det bliver da spændende at se hvad hun finder på.

Det kan være hun har købt en autocamper og vil til at køre rundt og besøge sine kunder. Så hun starter i den ene ende af landet hver mandag og ender i den anden ende om fredagen og kan så køre hjem og holde weekend derfra.

Det har mange fordele. Hun er mobil, Kan trække en masse fra i kørsel, Skal ikke betale husleje. Kan selv bestemme sine arbejdes steder og arbejdes tider.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Letteste er nok bare at spørge hende selv på e-mail eller vente en måned og se hvad der sker.

Forskellen er nok ens. Hun har uden uden tvivl en fornuftig og velovervejet plan om hvordan fremtiden skal forme sig,  :-P Alt andet vil nok være en stor overraskelse .

Og jeg tror ikke på, at hun løfter sløret i private mails, det vil da være torskedumt. :mrgreen: .

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Dvs hun har nok lyttet til Rejsenetværks forslag ....

Det kan jeg ikke forestille mig, Fraiser :).

Jeg besøgte hende i fredags, hvor hun fortalte mig, at jeg var hendes absolut sidste sidste klinikgæst. Altså flere dage før Netværket lancerede sit forslag.

Men I har helt ret: Det skal blive utroligt spændende at se, hvad hun har i støbeskeen.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Hr xet, jeg skrev at det var en joke det med Rejsenetværks forslag så ingen overhovedet kunne være i tvivl alligevel tager du det seriøst, tsk tsk. Rejsenetværk har i øvrigt i flere år kommet med forslag om sådanne ting og ikke kun for nylig. Rent pr mæssigt er det det klogt hvad hun gør, løfter sløret for at noget nyt er på vej uden at sige hvad det er overhovedet ;-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg håber at Nikita vil opnå den størst mulige netto fortjeneste på et grundlag af lavest mulige omkostninger.

Hun har alle de muligheder en Newbie ikke ville have for samme, uden nødvendigvis at måtte sætte egne priser væsentligt ned.

Hun er jo et brand - men pas nu på at I ikke får et sagsanlæg på nakken i forum som når Noma bliver gået for nær :wink:

Misbrug af et varemærke eller en forkert dom?
'?do=embed' frameborder='0' data-embedContent>>

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hr xet, jeg skrev at det var en joke det med Rejsenetværks forslag så ingen overhovedet kunne være i tvivl alligevel tager du det seriøst, tsk tsk. Rejsenetværk har i øvrigt i flere år kommet med forslag om sådanne ting og ikke kun for nylig. Rent pr mæssigt er det det klogt hvad hun gør, løfter sløret for at noget nyt er på vej uden at sige hvad det er overhovedet :wink:

Sorry, Fraiser, jeg så ikke lige det med joken :oops: :oops:. Jeg nåede nemlig ikke længere end til "Netværkets forslag". Du har selvfølgelig ret i, at Netværket bare har hældt årgammel vin på nye flasker.

Godt Nytår til dig også :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det kan jeg ikke forestille mig, Fraiser :).

Jeg besøgte hende i fredags, hvor hun fortalte mig, at jeg var hendes absolut sidste sidste klinikgæst. Altså flere dage før Netværket lancerede sit forslag.

Men I har helt ret: Det skal blive utroligt spændende at se, hvad hun har i støbeskeen.

Hvad søren, et besøg hos Nikita, men ingen lyrik at forefinde i foraet?! :(

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hvad søren, et besøg hos Nikita, men ingen lyrik at forefinde i foraet?! :(

Nej da, lyrik vinder jo ingen større genklang herinde.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Nej da, lyrik nyder jo ingen større genklang herinde.

Næh måske, men trofaste husbukke gør. :eek:

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest Liderligfyr

Åhhh kære X

du må jo side og bide negle. Tænk sig hvis den nye lokation ligger så langt væk, så det ikke umiddelbart kan sættes ind i dagligdagens gøremål

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg synes ærlig talt ikke denne streng fortjener at nogen igen begynder på deres personfnidder - det burde i sgu alle holde jer for gode til ...

Venligst

Spunsen/Bundstokken :geek:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Er en stor del af EG's brugere (ikke medemmer iflg BX selvom vi betegnes som sådan på forsiden) ved at gå i selvsving fordi en enkelt højtproflleret pige vil introducere et måske nyt og anderledes koncept?

Fint nok, men.....

Mvh

smo

Del dette indlæg

Link til indlæg

Åhhh kære X

du må jo side og bide negle. Tænk sig hvis den nye lokation ligger så langt væk, så det ikke umiddelbart kan sættes ind i dagligdagens gøremål

Nej da, Liderlig. Nu kender jeg ganske vist ikke Nikitas planer, men der er jo noget, der hedder "feriefridage" :lol: :lol:.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Er en stor del af EG's brugere (ikke medemmer iflg BX selvom vi betegnes som sådan på forsiden)

Jeg har med sitets nye opsætning erkendt mit nederlag på dette punkt, smo, så lad os smo(ke) en fredspibe her :D.

Redigeret af Borende X

Del dette indlæg

Link til indlæg

Altså flere dage før Netværket lancerede sit forslag.

Du følger ikke med. Det er år siden Rejse startede med sine forslag.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...