Hop til indhold
Dillermand Junior

Randers den frække liderlige tøs er klar

Recommended Posts

Dillermand Junior skrev, den 30.12.2023 at 13:41:

Annoncen er der kun når hun er aktiv og væk igen lige efter aftalerne er lagt

Har I haft held med at få kontakt??

Lyder som en dejlig dame 

 

Og så iført lak og læder. Samt støvler.  Synes ikke det er nemt at finde dejlige piger , der har støvler 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har været på besøg, det var en fantastisk oplevelse helt ud over det sædvanlige. Hun bliver meget tændt og leverer til ug hvad der er aftalt samtidig med at indlevelsen er i top. En ung kvinde der tænder på det, det er tydeligt. I den dyre ende, men pengene værd. Kommer helt sikkert igen. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Bosse1910 skrev, for 4 minutter siden:

Har været på besøg, det var en fantastisk oplevelse helt ud over det sædvanlige. Hun bliver meget tændt og leverer til ug hvad der er aftalt samtidig med at indlevelsen er i top. En ung kvinde der tænder på det, det er tydeligt. I den dyre ende, men pengene værd. Kommer helt sikkert igen. 

Ok. Hvordan holder du øje med hendes annonce ?  Blot på annonce light ? 

 

Møder du manden? 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du møder og betaler manden som viser dig ind til hende. Han er dog flink og nem at tale med. Kig på annonceligt eller gem mail adressen.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Sønderjyde1 skrev, for 4 timer siden:

Er der billeder af hende et sted?Er der billeder af hende et sted?

På Annoncen når hun er aktiv. Men tro mig hvis du ikke kan tænde på hende så overvej permanent Cølibat for så er du sgu nok død mellem benene alligevel. ;) :P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis jeg var ovre i Randers ligenu så var jeg sprunget til med det samme hun er virkelig en skøn oplevelse og et førsteklasses frækt og lidderligt besøg <3

Del dette indlæg


Link til indlæg
Nybegynder6 skrev, for 28 minutter siden:

Har besøgt hende sidste år, og det var nok et af mine bedste besøg hos en GP:D

Det forstår jeg godt ^_^ Jeg var også mundlam og meget glad og opstemt efter mit første besøg hos hende. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et måske mærkeligt spørgsmål 

Men i disse me2 tider.  Hvordan sikre man sig så at pigen er frivillig og med på ideerne ? 

Jeg tænker på,  hun er bunden, du bliver taget imod af en anden mand, hun har gagball i. 

Jeg tænder meget på tanken, men ved ærligt ikke om jeg tør. Kun pga risiko for at hun ikke er med på dette 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isenvad skrev, for 23 minutter siden:

Et måske mærkeligt spørgsmål 

Men i disse me2 tider.  Hvordan sikre man sig så at pigen er frivillig og med på ideerne ? 

Jeg tænker på,  hun er bunden, du bliver taget imod af en anden mand, hun har gagball i. 

Jeg tænder meget på tanken, men ved ærligt ikke om jeg tør. Kun pga risiko for at hun ikke er med på dette 

Hun har jo ikke nødvendigvis gagball i under hele besøget, så du kan spørge hende. At dømme ud fra hendes anmeldelser lyder det ikke til hun er modvillig eller giver udtryk for at være underlagt nogen ufrivillig tvang.

 

Den risiko du taler om kan vel stort set aldrig udelukkes 100 % uanset hvem du besøger, hvis det ikke er nok at kvinden giver udtryk for hun ikke er tvunget.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isenvad skrev, for 4 timer siden:

Men i disse me2 tider.  Hvordan sikre man sig så at pigen er frivillig og med på ideerne ? 

Jeg tænker på,  hun er bunden, du bliver taget imod af en anden mand, hun har gagball i. 

For det første hun blev anbefalet af en anden bruger herinde der kender hende privat som jeg har tillid til og to fordi det var første gang jeg besøgte hende så røg gag ballen ud og jeg sagde hele tiden hvad jeg ville gøre nu ved hendd så hun havde mulighed for at sige fra hvilket aldrig skete. 

 

Altså hun sagde aldrig nej og udover at hun på et tidspunkt omkring anal sex delen bad om mere glidecreme hvilket jeg sørgede for så var der kun tilfredshedsytringer. 

Redigeret af Dillermand Junior

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er mit klare indtryk efter 4 besøg, at hun gør det her frivilligt - vil blive meget overrasket hvis det modsatte er tilfældet. 
 

Jeg er på ingen måder til bondage eller pisk, men det er nu lidt frækt at hun bruger diverse ting i legen. 
 

Jeg siger/spørger altid inden jeg gør noget for at hun skal føle sig tryg i mit selskab - det er det mindste man kan gøre. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Isenvad skrev, for 17 timer siden:

Jeg tænder meget på tanken, men ved ærligt ikke om jeg tør. Kun pga risiko for at hun ikke er med på dette 

Jeg vil tilføje noget til den her bekymring som er en fornuftig bekymring at have i de her set ups og værd at være opmærksom på. 

 

1. Hvis kvinden var udenlandsk GP ville jeg være mere på vagt pga. chancerne for tvang / trafficking er højere (selvom der er udenlandske GPer der nyder den slags også).

2. Hvis sproget var et problem altså hun kan dårligt Engelsk, ingen Dansk og ingen af os kan sprog hinanden forstår eller taler flydende så ville jeg aldrig booke eller afbryde besøget før start. Med det her set up er fokus på kropssprog vigtigt og det at kunne kommunikere og forstå hinanden er alt af gørende for at det er en god oplevelse for begge parter. 

3. Hvis annoncen indikerer at GPen tilbyder set upet her 24/7 eller døgnet rundt, eller 10-22, 10-23 eller det meste af dagen og nærmest alle dage ugen ud så ville jeg aldrig kontakte GPen og ville have dine bekymringer. I en situation med tvang af en slags ville det udover voldtægt være en særlig grov voldtægt hvis kvinden ikke vil de her ting og har lyst. 

 

Men i tilfældet her er der følgende faktorer der peger i en anden retning. 

A. Hun er pære Dansk pige og man kan pille gag ballen ud som andre af os gjorde og så kører der en gnidningsfri kommunikation med pigen hele vejen igennem og jeg synes godt man på alt fra kropssprog, til hendes flirtende og legesyge tone og svar kan fornemme at hende her nyder det her set up og har lyst til den her leg. 

B. Hun tilbyder ikke det her døgnet rundt alle dage hun har annoncen op en gang i mellem når hun vil have aftaler og der kan gå lang tid imellem og hele dagen er heller ikke tilgængeligt til det så det er ikke fuldtids hun laver andet ved siden af som aftalerne skal passes ind omkring. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Godt skrevet. Har også efter akterne siddet og snakket med hende om alt muligt og hun virker til også at have fået noget ud af det.

Tror bare at hun er en frisk pige der skal prøve nogle ting af. Derfor er det også vigtigt for mig, at det ikke kun er pik-i-fisse.

Jeg kærtegner, kysser og slikker hende undervejs. Spørger ind til hvordan hun har det og om jeg skal gøre noget anderledes. Hun svarer ofte at det bare er lækkert.

Sidste gang afsluttede hun med at stikken en pæn stor dildo op i 2'eren på sig selv på eget initiativ. Jeg så bare på og fortalte hende at det var vildt imponerende. Hun sage at hun blev ophidset af at lave dette show for mig. Er overhovedet ikke til analsex, men var alligevel dybt imponeret over hendes formåen :) 

Redigeret af The_Boobman

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu har jeg også været forbi hende til 1 time. Hvor jeg endte oppe i himlen.  Og er sikker på at hun gør det helt frivilligt og samtidig får meget ud af det 

Hold op hun er f dejlig og mega vild 

Del dette indlæg


Link til indlæg
simon1234 skrev, for 3 timer siden:

Nu har jeg også været forbi hende til 1 time. Hvor jeg endte oppe i himlen.  Og er sikker på at hun gør det helt frivilligt og samtidig får meget ud af det 

Hold op hun er f dejlig og mega vild 

Ja hun er helt fantastisk ^_^ 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...