Hop til indhold
MadsKen

Luksus Thai-massage i Østjylland - anbefalinger?

Recommended Posts

Hej Alle,

Jeg er ny her, så bær over med mig, hvis jeg ikke poster det rigtige sted og lignende.

Mand, 31, og jeg har længe drømt om at få en thaimassage med en lykkelig afslutning. Ingen sex, bare BJ eller HJ.

Jeg har besluttet mig for at prøve det af, men synes det er svært at finde ud af, hvor man skal tage hen.

Jeg vil gerne hen et sted, hvor det er lidt "officielt", altså et sted, hvor de tilbyder Thai massage, men også med en lykkelig afslutning hvis man spørger efter det.

Prisen er underordnet, jeg vil bare have en god oplevelse her første gang. Så det må gerne være noget "premium", hvor jeg er sikker på at pige er relativt ung, pæn og imødekommende samt at stedet er pænt.

Det må gerne være i Østjylland, altså Aarhus, Silkeborg, Skanderborg eller Viborg.

Nogle anbefalinger?

Mvh.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Velkommen til. :)

Har bedt Admins om at flytte din tråd til det rette forum.

image.thumb.png.bf00efed9edc2066c7a03cb42ef632ec.png

Hvis du kigger på ovenstående billed, så kan du se forummer for Thai, og under dem er der os noget der hedder efterlysninger (Er der i alle kategorier) Der lægger du evt. Efterlysninger du har. 
Så får du størst muligt chance for at nogen ser det. :) 

Har desværre, ingen anbefalinger til Jylland, men vil anbefale du går ind i "Anbefalinger" for Jylland og læser med der.

Del dette indlæg


Link til indlæg
MadsKen skrev, den 5.7.2023 at 11:46:

Hej Alle,

Jeg er ny her, så bær over med mig, hvis jeg ikke poster det rigtige sted og lignende.

Mand, 31, og jeg har længe drømt om at få en thaimassage med en lykkelig afslutning. Ingen sex, bare BJ eller HJ.

Jeg har besluttet mig for at prøve det af, men synes det er svært at finde ud af, hvor man skal tage hen.

Jeg vil gerne hen et sted, hvor det er lidt "officielt", altså et sted, hvor de tilbyder Thai massage, men også med en lykkelig afslutning hvis man spørger efter det.

Prisen er underordnet, jeg vil bare have en god oplevelse her første gang. Så det må gerne være noget "premium", hvor jeg er sikker på at pige er relativt ung, pæn og imødekommende samt at stedet er pænt.

Det må gerne være i Østjylland, altså Aarhus, Silkeborg, Skanderborg eller Viborg.

Nogle anbefalinger?

Mvh.

Hej MadsKen. 

 

Hvis du kan nøjes med HJ, så kan jeg varmt anbefale enten Pat på Saibua eller MeeDee (kan ikke huske hendes navn, men kun set en der) i Århus. 

Begge giver god og pirrende massage, med et fint HJ som afslutning. Især afslutningen på MeeDee er helt fantastisk, og jeg tror næsten ikke, at jeg har følt mig så pirret uden at det faktisk var sex. 

https://massago.dk/klinikker/saibua-thai-massage/

https://massago.dk/klinikker/meedee-thaimassage/

Del dette indlæg


Link til indlæg
NytilThai skrev, den 13.7.2023 at 15:33:

Hvad er det der gør den helt fantastisk Thai-fan om man må spørger?

Hun giver et godt, pirrende HJ, og hun kan holde spændingen kørende i lang tid. Svært helt at beskrive med ord. Det skal nok opleves. 

Ikke i den billige ende, hvad angår HJ (700-800 kr, har jeg oplevet). Men jeg vil sige, at det skal prøves i hvert fald en gang. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej..

Nu fik jeg endelig besøgt meedee i århus, og jeg kan kun give Thai-fan helt ret. Det var skønt, med pirring hele vejen, og et lækkert handjob.. det bedste jeg har fået af slagsen. Og ja prisen er i den dyre ende, men alligevel alle pengene værd... jeg kommer helt sikkert igen

Del dette indlæg


Link til indlæg
denfraekke71 skrev, den 9.9.2023 at 06:18:

Hej..

Nu fik jeg endelig besøgt meedee i århus, og jeg kan kun give Thai-fan helt ret. Det var skønt, med pirring hele vejen, og et lækkert handjob.. det bedste jeg har fået af slagsen. Og ja prisen er i den dyre ende, men alligevel alle pengene værd... jeg kommer helt sikkert igen

Er hun nøgen? må man røre lidt på hende?

Del dette indlæg


Link til indlæg
Fyr1996 skrev, for 1 time siden:

kan man også sende en sms?

Tænke, tænke, tænke :roll: hvordan finder man ud af det?….. tænke, tænke:roll:. Aha, man kunne jo prøve at sende én :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
denfraekke71 skrev, den 12.9.2023 at 00:18:

Måtte gerne røre hende udenpå tøjet.. hun var fuldt påklædt

Kan du beskrive hende, høj eller lille ,tyk eller tynd? Kunne måske godt finde på at besøge hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg
NytilThai skrev, den 13.11.2023 at 15:52:

Kan du beskrive hende, høj eller lille ,tyk eller tynd? Kunne måske godt finde på at besøge hende.

Jeg vil sige almindelig thai-kropsbygning. 

Cirka 160 høj, som jeg husker det. 

Bryster: B-C agtigt. En god lille håndfuld. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...