B Skov 27 Skrevet 4. Juli, 2023 Nedenstående er ikke tænkt som at skulle give anledning til debat - blot lidt sjovt at nogle kvinder tror det hjælper at ændre sin alder. Her et glimrende eksempel: Fra 42 til 40 i samme profil. PS: Jeg har aldrig besøgt Amanda og kan dermed ikke udtale mig om hvordan hun er eller om hun svarer til sin beskrevne alder.....men umiddelbart vil jeg da ikke afvise hun skal ha et besøg en dag.....uanset alderen. https://annoncelight.dk/profile/MissAmanda+ 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
PeeHairy 331 Skrevet 4. Juli, 2023 Godt spottet Du skal jo så ikke vente forlænge Men du kan jo selv regne på hvornår hun kommer under den sexuelle lavalder 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
McLovin 323 Skrevet 4. Juli, 2023 De prostitueret må ha fundet kilden til evig ungdom. Ser de samme profiler som har været 22 de sidste 10 år. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Titommeren 329 Skrevet 4. Juli, 2023 Sperm er kilden til evig ungdom. Det prøver jeg i hvert fald at bilde min kone ind… :-D 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 4. Juli, 2023 B Skov skrev, for 4 timer siden: Nedenstående er ikke tænkt som at skulle give anledning til debat - blot lidt sjovt at nogle kvinder tror det hjælper at ændre sin alder. Her et glimrende eksempel: Fra 42 til 40 i samme profil. PS: Jeg har aldrig besøgt Amanda og kan dermed ikke udtale mig om hvordan hun er eller om hun svarer til sin beskrevne alder.....men umiddelbart vil jeg da ikke afvise hun skal ha et besøg en dag.....uanset alderen. https://annoncelight.dk/profile/MissAmanda+ Jeg skal gerne indrømme at jeg simpelthen ikke har fået det ændret efter min fødselsdag.. Så I min annonce tror jeg der faktisk står i teksten at jeg er 32 og i info at jeg er 33.. Måske det samme gør sig gældende for pigen i eksemplet.. Jeg er ekspert i prokrastinering.. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 967 Skrevet 4. Juli, 2023 JenniferRomantica skrev, for 45 minutter siden: Så I min annonce tror jeg der faktisk står i teksten at jeg er 32 Faktisk står der 31 Spørg ikke hvor jeg ved det fra. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18183 Skrevet 4. Juli, 2023 Eventyrmanden skrev, for 2 timer siden: Faktisk står der 31 Spørg ikke hvor jeg ved det fra. Argh okay der kan man se hvor meget jeg prokrastinerer.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3088 Skrevet 25. Juli, 2023 JenniferRomantica skrev, den 4.7.2023 at 13:04: Jeg skal gerne indrømme at jeg simpelthen ikke har fået det ændret efter min fødselsdag.. Det burde du, du er som god årgangsvin der bliver bedre og bedre med alderen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg