holstebronx 7415 Skrevet 26. December, 2013 Men det er ikke sværere end at folk skriver til deres teleselskab at de har fået et opkald selv om de har ukendt nummer (Det ikke bliver vist) så er jeg sikker på at teleselskabet også tager det MEGET seriøs og nok skal undersøge det, det håber jeg alle vil gøre så vi kan få fyret dem der ikke tager deres ansvar seriøs. Jeg har aldrig haft hemmeligt nummer , så jeg ved ikke lige hvordan og hvorledes Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Organizer Skrevet 26. December, 2013 Tast #31# foran nummeret, så vises det ikke hos modtageren, og i fleste telefoner kan du også indstille den til ikke at vise nummer. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fyr9000 313 Skrevet 26. December, 2013 Tror ikke at '100 % anonymitet' eksisterer - heldigvis! Så du skal bare finde et niveau det passer dig. Selv valgte jeg at købe et TDC taletidskort til min gamle telefon, men har efterfølgende optanket på nettet med mit dankort. Jeg er ikke så bekymret for hvad TDC eller evt politiet kan finde ud af gennem TDC med en dommerkendelse. Vigtigst for mig er, at jeg har et særligt nummer til hobbyen, så legekammerater ikke via Google kan give mit fulde navn og adresse - eller ringe til mig i arbejdstiden. Præcis! Jeg bruger udelukkende email til at lave aftaler. Det er "op ad bakke" (som man siger), men på den måde er jeg sikker på at jeg ikke bliver kontaktet af legekammeraterne Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
knallert 3425 Skrevet 26. December, 2013 Præcis! Jeg bruger udelukkende email til at lave aftaler. Det er "op ad bakke" (som man siger), men på den måde er jeg sikker på at jeg ikke bliver kontaktet af legekammeraterne undskyld min uvidenhed men kan en mail ikke spores Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
skjold 34 Skrevet 26. December, 2013 Jeg har heller aldrig haft hemmelig nr. der er vel ikke noget og skjule, hvis man har rent mel i posen, så hvorfor alle de krumspring, ok skal siges er også single, så jeg ikke får en over nakken.... Godt Nytår, Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Goldfinger 373 Skrevet 27. December, 2013 undskyld min uvidenhed men kan en mail ikke spores Korrekt - emails er langt fra nogen sikkerhed for anonymitet - de fleste vil bliver overraskede over, hvad der ligger gemt af informationer der, hvis man begynder med tættekammen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
The Rider 452 Skrevet 27. December, 2013 Hej Skjold når du siger du aldrig har haft hemmeligt nummer og at du intet har at skjule. Jeg har engang haft indbrud hvor tyvene forsvandt med alt af værdi. Jeg fik senere at vide at mine naboer havde fået mystiske opkald om dagen hvor røret blev lagt på når de svarede. Jeg gik på arbejde om dagen og det fortalte deres opkald for hos mig var der ingen til og tage telefonen. Efter den tid har jeg altid haft hemmeligt nummer the rider undskyld afsporingen af tråden, syntes bare jeg ville sige man ikke behøver og have noget at skjule for at have hemmeligt nummer Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 30. December, 2013 I Elgiganten spørger de da efter dit navn, da man selv får liv at bære tingene op til kassen hvor man betaler Så der er man vel ikke helt anonym ? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AltidGræsk 2 Skrevet 2. Januar, 2014 Jeg bruger http://www.colourmobile.dk/ , som ikke kræver registrering på nettet, men kan købes for kontanter på tanken, ligesom taletid, der koster 50kr for den mindste pakke, der kun holder en uge. Har også en dedikeret telefon til formålet, men burde nok købe en jomfruelig til formålet. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
holstebronx 7415 Skrevet 2. Januar, 2014 Jeg bruger http://www.colourmobile.dk/ , som ikke kræver registrering på nettet, men kan købes for kontanter på tanken, ligesom taletid, der koster 50kr for den mindste pakke, der kun holder en uge. Har også en dedikeret telefon til formålet, men burde nok købe en jomfruelig til formålet. Jeg købte telefon og taletid her i ferien, men selv om det hele var "timet og tilrettelagt" var det lige ved at gå galt.... Jeg havde kontanter på mig, men da jeg skulle købe taletidskortet så var jeg alligevel ved at bruge dankortet Men nåede ikke at taste kode, og sagde så at jeg gerne ville betale kontant. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Vimse 14 Skrevet 8. Januar, 2014 Jeg har også one mobile, det funger godt og er 100% anonymt. Vimse 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg