Hop til indhold
tantra-nyderen

hjælp til valg af taletidskort

Recommended Posts

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til valg af et taletidskort når jeg skal ringe/sms til glædespiger m.m.

 

Hvor køber man en startpakke med et nyt anonymt telefonnr. simkort og taletid.

 

Hvilket teleselskab er billigst og bedst m.h.t. anonymitet. Det vil sige ikke noget med post til privat adressen.

 

hvilke teleselskaber bruger I?

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmmmn prøvede lige netto's kort og det kræver man registrerer sig online...

 

er der nogle tilbage der er 100 % anonyme ?? ville jeg også godt vide !

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Du køber bare  et TDC taletidskort i Superbrugsen - du skal ikke registrere dig nogle steder, blot sætte simkortet i telefonen og huske adgangskoden. Nemmere kan det ikke være

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

En Lebara startpakke koster 50 kr.

 

Den kan du købe på vist nok alle Shell tankstationer, du skal hverken aktivere sim-kortet eller andet halløj, bare smæk det i, og du er kørende.

 

Da jeg købte mit, var der 50 kr taletid med, ved dog ikke, om det stadig er sådan.

 

Du kan tanke kortet op ved at købe taletid på den samme tank og aktivere tiden direkte fra telefonen, så hvis du betaler cool cache, kan du ikke spores.

 

Der er dog den hage ved det, at hvis du ønsker 100 % anonymitet, så er du nødt til ligeledes at købe en telefon, som du ikke bruger til andet, f. eks. aldrig ringer til dig selv for at se, om lortet virker.

 

Bilka solgte for nylig en Samsung til kr. 69, eller er der jo second hand butikker i de fleste byer, hvor du kan erhverve en telefon, der ikke kan spores til dig.

 

Ja, det lugter af paranoia, men i den her overvågningsverden kan man dårligt være for forsigtig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Tror ikke at '100 % anonymitet' eksisterer - heldigvis! ;-) Så du skal bare finde et niveau det passer dig. Selv valgte jeg at købe et TDC taletidskort til min gamle telefon, men har efterfølgende optanket på nettet med mit dankort. Jeg er ikke så bekymret for hvad TDC eller evt politiet kan finde ud af gennem TDC med en dommerkendelse. Vigtigst for mig er, at jeg har et særligt nummer til hobbyen, så legekammerater ikke via Google kan give mit fulde navn og adresse - eller ringe til mig i arbejdstiden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

Nu var det kun ment som en hjælp til sikker, anonym telefoni, jeg debatterer jo normalt ikke under dette nick, så lad dette være undtagelsen, der bekræfter reglen.

 

Jeg kender personligt 2, der qua deres forbindelser i teleselskaber, kan spotte ethvert nummer, uanset om det er hemmeligt eller ej.

 

Har telefonen tidligere været brugt med et andet sim-kort, så refererer den ligeledes til dette, og så er din anonymitet gået fløjten.

 

Hvis du nu er i bad standing hos en pige eller klinik, der har de samme muligheder, så kan du jo risikere, at der en skønne dag holder et par Velo Solex'er ude i indkørslen, eller et par Yallah Scootere for den skyld.

 

I givet fald tror jeg nok, at du ville erkende, at du ikke havde sat dit sikkerhedsniveau højt nok, ligeledes hvis du modtager opkald med forslag til honorar omkring dn fortsatte anonymitet. :)

Redigeret af Organizer

Del dette indlæg


Link til indlæg

så er der vel den mulighed at købe en brugt tlf. på det blå marked der er der ingen der kender hinanden og tlf har været reg. under et andet navn før

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

Knallert,

 

læs mit første indlæg, 69 kr. for en spritny Samsung med oplader og farveskærm.

 

Kan det så betale sig at rende ind i en telefon, der kan have en fortid som hvad som helst?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg Har et ONE MOBIL taletidskort, fåes hos shell og andre steder.

Helt anonymt bare husk det kan kun bruges når du opholder dig i Danmark (tror det er sådan med alle de billige kort )

 

The rider

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg kunne godt bruge lidt hjælp til valg af et taletidskort når jeg skal ringe/sms til glædespiger m.m.

 

Hvor køber man en startpakke med et nyt anonymt telefonnr. simkort og taletid.

 

Hvilket teleselskab er billigst og bedst m.h.t. anonymitet. Det vil sige ikke noget med post til privat adressen.

 

hvilke teleselskaber bruger I?

 

Jeg bruger selv CBB og så sms, og så ringer jeg med min normale telefon med skjul nr, hvor jeg har skrevet jeg ringer. 

 

Men bruger en helt anden telefon end min normale, hvis der intet nå stå på telefonregningen ved jeg ikke lige hvad der er billigst, man kommer jo hurtig op i 100kr når man ringer fra taletid.

 

PS. husk og slå mobildata fra i telefonen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Måske et dumt spørgsmål....

Men hvem er det I vil skjule jeres opringninger for ? Konen, alfonsen, eller..??

Jeg er sat af...

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dumt spørgsmål, måske, men i hvert fald naivt.

 

Tænk lige på situationen med forbud kommer, hvad tror du så de frelste i ministerier og etat vil bruge dine telefondata til?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Dumt spørgsmål, måske, men i hvert fald naivt.

Tænk lige på situationen med forbud kommer, hvad tror du så de frelste i ministerier og etat vil bruge dine telefondata til?

Den tid, den sorg....

Hvis man så har en mobil og abbonement som ikke kan spores, hvordan ringer man så til en pige ?

Hun kan vel heller ikke se nummeret ?

Eller kan man se nummeret, men bare ikke navnet på personen som ejer nummeret ?

Redigeret af holstebronx

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nu var det kun ment som en hjælp til sikker, anonym telefoni, jeg debatterer jo normalt ikke under dette nick, så lad dette være undtagelsen, der bekræfter reglen.

 

Jeg kender personligt 2, der qua deres forbindelser i teleselskaber, kan spotte ethvert nummer, uanset om det er hemmeligt eller ej.

 

Har telefonen tidligere været brugt med et andet sim-kort, så refererer den ligeledes til dette, og så er din anonymitet gået fløjten.

 

Hvis du nu er i bad standing hos en pige eller klinik, der har de samme muligheder, så kan du jo risikere, at der en skønne dag holder et par Velo Solex'er ude i indkørslen, eller et par Yallah Scootere for den skyld.

 

I givet fald tror jeg nok, at du ville erkende, at du ikke havde sat dit sikkerhedsniveau højt nok, ligeledes hvis du modtager opkald med forslag til honorar omkring dn fortsatte anonymitet. :)

 

 

Det her er for vildt og ham der giver de oplysninger ud skal bare fyres og i fængsel hurtigst mulig!!! Især det at oplysningerne bliver givet ud til personer som man ved har onde hensigter er en MEGET skærpende omstændighed.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det her er for vildt og ham der giver de oplysninger ud skal bare fyres og i fængsel hurtigst mulig!!! Især det at oplysningerne bliver givet ud til personer som man ved har onde hensigter er en MEGET skærpende omstændighed.

Jeg tror at det mere var ment som, at han havde mulighed, mere end at han gjorde det.

Der er også nogen som overvåger dem som har med personfølsomme oplysninger at gøre.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Organizer

holstebronx sagde den 26 Dec 2013 - 4:56 PM:

Jeg tror at det mere var ment som, at han havde mulighed, mere end at han gjorde det.

Der er også nogen som overvåger dem som har med personfølsomme oplysninger at gøre.

Nej, det er den skinbarlige virkelighed, jeg ringede til en pige, som jeg for år tilbage havde haft en aftale med om bukkake.

 

Da jeg på opkaldstidspunktet ikke vidste, hvad det var for et nummer og lige ønskede at tjekke op på det fra hemmeligt nummer, tog hun ikke telefonen, men ringede tilbage et par timer senere.

 

Hun er den ene, jeg kender. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg tror at det mere var ment som, at han havde mulighed, mere end at han gjorde det.

Der er også nogen som overvåger dem som har med personfølsomme oplysninger at gøre.

 

Håber jeg da og mener 100% at en fyring ikke er nok, det er ikke til privat/interesse brug som i min mening bare er en fyring (måske, kan være en advarsel), at videregive de oplysninger skal i min verden være en fængselsstraf, især når man giver til det en verden hvor man ved at folk kan komme til skade. 

Jeg er seriøst rystet, arbejder selv med personlige følsomme oplysninger og ved hvor høj morale der normalt er blandt folk der arbejder med det.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nej, det er den skinbarlige virkelighed, jeg ringede til en pige, som jeg for år tilbage havde haft en aftale med om bukkake.

Da jeg på opkaldstidspunktet ikke vidste, hvad det var for et nummer og lige ønskede at tjekke op på det fra hemmeligt nummer, tog hun ikke telefonen, men ringede tilbage et par timer senere.

Hun er den ene, jeg kender. ;)

Jeg fatter ingenting i dag :D

Men glædelig jul :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ok :smile:

 

Men det er ikke sværere end at folk skriver til deres teleselskab at de har fået et opkald selv om de har ukendt nummer (Det ikke bliver vist) så er jeg sikker på at teleselskabet også tager det MEGET seriøs og nok skal undersøge det, det håber jeg alle vil gøre så vi kan få fyret dem der ikke tager deres ansvar seriøs.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...