MEN 195 Skrevet 2. Juli, 2023 Jeg har et spørgsmål både til GP og til jer kunder. Det er jo ikke altid man kan se ansigtet i annoncen på den GP man laver en aftale med. hvordan ville i forholde jer til at døren gik op og en af jeres veninder pludselig stod på den anden side og det var hende i havde en aftale med uden i vidste det? Og kunne i finde på at booke en tid hos en hvor i godt var klar over det var en veninde også møde op uden hun var klar over i kendte hinanden før hun åbnede døren? Og til jer GP i ved jo ikke hvem der komme og besøger jer så hvordan ville i forholde jer til at åbne døren og så der sted en sf jeres venner? det behøver ikke være nærer venner men bare bekendte. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernet 1009 Skrevet 2. Juli, 2023 Hej Men. Emnet har været oppe før her på siden. Jeg har ikke oplevet det, og kunne aldrig drømme om at bestille tid hvis jeg kendte pigen i forvejen. Dog har jeg prøvet at pigen ved første øjekast lignende en ekskæreste, jeg blev helt mundlam og stirrede. Hurtigt undskyldt jeg og forklarede hende at jeg troede et øjeblik at det var min eks. Det grinede vi lidt af. Jeg havde en god gang sex med denne gp, og bagefter spurgte hun mig: nå, var jeg så mere spændende end din eks? Det var hun 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Kanon1 872 Skrevet 2. Juli, 2023 I det tilfælde at vi står ansigt til ansigt - så kan man sige vi allerede er i samme båd. Og vi ville begge være interesseret i at holde det for os selv. Jeg tror ikke jeg ville booke en tid hos en jeg kendte i forvejen, hvis hun ikke vidste det var mig. Jeg ville ikke sætte hende i en potentielt ukomfortabel situation. K 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
reknas 944 Skrevet 2. Juli, 2023 Kom i nyt forhold for 7 år siden, i min kærestes familie mødte jeg en en pige jeg tidligere havde besøgt mange gange i Århus, hun var nu i forhold med en nevø. Hun blev fuldstændigt stiv i blikket da vi mødtes første gang, fik talt med hende og garanterede at det var vores hemmelig og hun ikke skulle frygte noget, siden da har vi mødtes i familien mange gange, og hver gang får jeg et stort smil og et kram, misunder nevøen hun var nemlig super sød og lækker som GP 8 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 2. Juli, 2023 MEN skrev, for 29 minutter siden: Og til jer GP i ved jo ikke hvem der komme og besøger jer så hvordan ville i forholde jer til at åbne døren og så der sted en sf jeres venner? det behøver ikke være nærer venner men bare bekendte. Jeg har selv oplevet det påtrods af jeg har ansigt i annoncen.. Han sad meget nervøs og ventede på jeg kom ind efter at være fulgt ind af min tele og da jeg opdagede hvem han var imens jeg var ved at give hånd sagde jeg "Hejsa Jennifer oooog vi kender vist hinanden".. Han legede lidt at han slet ikke var klar over det var mig osv osv osv og så spurgte jeg om han ville se den anden pige hvilket han sagde nej tak til og hvis det var okay med mig så ville han gerne står ved sit valg.. Hvilket han fik lov til.. Faktisk er det sket nogle gange at mænd fra en Facebook gruppe jeg er medlem i har fundet mig og besøgt mig.. Jeg har også nogle eks'er der har besøgt mig efter vores breakup.. Det er ikke noget problem for mig.. Jeg kan jo altid takke nej.. 12 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Plaskeren 3763 Skrevet 2. Juli, 2023 Jeg har oplevet det en enkelt gang, da en tidligere gymnasie klasse kammerat stod uden for døren. Blev til en ret morsom snak lidt og så foreslog hun selv at vi gav den gad alligevel. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pianistinden Skrevet 2. Juli, 2023 Jeg ved hvem der møder op hos mig, da de både skal sende mig et foto og snakke i tlf med mig inden vi kan lave en aftale Jeg har et par gange fået henvendelser fra mænd jeg kender privat i et eller andet omfang og dem har jeg takket nej til. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Møffe 2224 Skrevet 2. Juli, 2023 JenniferRomantica skrev, 1 time siden: Faktisk er det sket nogle gange at mænd fra en Facebook gruppe jeg er medlem i har fundet mig og besøgt mig.. Jeg har også nogle eks'er der har besøgt mig efter vores breakup.. Det er ikke noget problem for mig.. Jeg kan jo altid takke nej.. Har du så også "takket nej" til nogen af dem? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 2. Juli, 2023 Møffe skrev, for 4 minutter siden: Har du så også "takket nej" til nogen af dem? Nej det har endnu ikke været nødvendigt.. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SiaUngQ 1224 Skrevet 2. Juli, 2023 Jeg har endnu ikke prøvet det…. Men tror umiddelbart jeg ville afvise ham… Især hvis det er en jeg kommer til at have med at gøre fremadrettet. Hvis nogen genkender mig, så håber jeg de selv vælger mig fra Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Malle Magic Massage 707 Skrevet 2. Juli, 2023 Jeg prøvede for år tilbage at een fyr jeg lavede en aftale med, herefter fortalte mig at vi kendte hinanden i forvejen men han ville ikke sige hvorfra. Jeg var noget utryg omkring situationen men gav ham en chance alligevel. da han mødte op, så var det fætteren til en eks som jeg stadig er bedste venner med idag. Han (fætteren) og jeg har været til mange sammenkomster tidligere og han ytrede at han altid havde vært lidt lun på mig. Han fik sin massage men jeg synes faktisk ikke det var særlig rart. Det blev ved den ene aftale, men jeg har aldrig fortalt min bedste ven at hans fætter har været hos mig. Kommer jeg til at stå i en lignende situation, så vil jeg sige pænt nej tak, da det føles akavet (for mig) at stå med een jeg kender fra tidligere private situationer/forhold 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kvinde 1966 1332 Skrevet 2. Juli, 2023 Jeg har prøvet det en gang. Da jeg så hvem han var, sagde jeg at vi vist lige skulle ha en snak. Vi talte om det, og blev enige om, at ingen ku sladre da jeg jo kendte hans kone Vi har fælles bekendte og han har været her flere gange, og vi har os været i selskab med hinanden via vores bekendte. Intet problem 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordjysk Kinkster 51 Skrevet 2. Juli, 2023 Jeg kender kun "pæne" piger, så det er ikke og kommer ikke til at ske. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Bødlen Skrevet 2. Juli, 2023 Jeg mødte min X på bordel, det gik fint Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1049 Skrevet 2. Juli, 2023 Jeg kunne aldrig drømme at bestille tid, hos en jeg kender - hvis jeg opdager jeg kender gp. jeg har 3 gange mødt en jeg kender, vi aftalte vi holder det for os selv - jeg takkede nej til sex, vi sluder lidt og drikker en kop kaffe - efterfølgende smiler vi dog frækt til hinanden,når vi mødes- jeg ønsker ikke venskaber bliver ødelagt pga. sex, det kan så nemt gå galt. det er dårlig stil de gp der vil se foto og ikke give sig tilkende, hvis de kender fyren, i min optik - har man set vedkommende giver man sig tilkende, og evt. takker nej 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Liv 14462 Skrevet 2. Juli, 2023 Jeg har mødt adskillige jeg kender mere eller mindre perifert. Nogle har fået hvad de kom efter, andre har fået en kop kaffe og en rundvisning i Liv univers. Jeg vil ikke ha en bekendt som gæst, hvis jeg kender konen. 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 5517 Skrevet 2. Juli, 2023 MEN skrev, for 6 timer siden: til jer GP … hvordan ville i forholde jer til at åbne døren og så der sted en sf jeres venner? De fine, forskelligartede svar fra @Malle Magic Massage, @kvinde 1966 og @Liv viser, at der ikke er ét entydigt svar på det spørgsmål. Har selv en begrundet, men ikke bevist mistanke om, at et ikke alt for fjernt familiemedlem har arbejdet inden for sexindustrien på en eller anden måde, sikkert som GP i en periode. Har absolut ikke noget ønske om at støde ind i hende i den sammenhæng, heller ikke selvom besøget egentlig gjaldt en anden pige på lokationen. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3707 Skrevet 2. Juli, 2023 Har endnu aldrig mødt en GP som jeg kendte. Om jeg ville lave en aftale med en jeg kender afhænger rigtigt meget af hvem det er, hvorfra jeg kender dem og hvor godt jeg kender dem. Det er meget usandsynligt at jeg ville møde nogen familiært da de fleste bor længere væk fra mig men det ville være et nej tak hvis det var. Nærmeste vennekreds eller ekser ville også være et pænt nej tak. Resten, fra samme skoler, Gymnasier, perifært bekendte og det meste andet hvor jeg kun kender dem overfladisk ville jeg selv ikke have noget imod men hvis jeg vidste det på forhånd ville jeg klart melde ud jeg tror jeg kender dig fra den og den sammenhæng og så lade GPen bestemme om de er okay med det eller ej. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pianistinden Skrevet 2. Juli, 2023 fræk6 skrev, for 4 timer siden: det er dårlig stil de gp der vil se foto og ikke give sig tilkende, hvis de kender fyren, i min optik - har man set vedkommende giver man sig tilkende, og evt. takker nej .....eller holder hånden over dem og lader dem lede videre efter en anden pige uden at skal få ondt i maven over at JEG nu ved hvem de er og hvad de laver i deres fritid.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 999 Skrevet 2. Juli, 2023 Det er endnu ikke sket at jeg er løbet ind i nogen jeg kendte i forvejen, men såfremt det ikke var alt for tæt på, så tror jeg ikke jeg ville have et problem med det. Jeg har jo opsøgt dem fordi jeg enten tænder på hendes billeder, hendes ydelser eller begge dele. Hvis jeg vidste det i forvejen, ville jeg dog fortælle det i min indledende kontakt, så de selv kan vælge fra, hvis det er for grænseoverskridende for dem. Jeg har dog lært at kende en GP efter mine besøg og det er gået fint. Jeg har mødt hendes familie og hun har mødt min, uden det har haft indvirkning på vores forhold. 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
fræk6 1049 Skrevet 2. Juli, 2023 Pianistinden skrev, for 4 timer siden: .....eller holder hånden over dem og lader dem lede videre efter en anden pige uden at skal få ondt i maven over at JEG nu ved hvem de er og hvad de laver i deres fritid.. Nej, det er ikke noget med at holde hånden over nogle - der er virkelig at blive brændt af - at sende sit billede og ikke vide hvorfor man bliver brændt af - du vil gerne være anonym, det vil vi også - så det er et beskidt tricks 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
JenniferRomantica 18222 Skrevet 2. Juli, 2023 fræk6 skrev, 1 time siden: Nej, det er ikke noget med at holde hånden over nogle - der er virkelig at blive brændt af - at sende sit billede og ikke vide hvorfor man bliver brændt af - du vil gerne være anonym, det vil vi også - så det er et beskidt tricks For mig at se så hører det ind under diskretionsaftalen, der stiltiende samtykkes til fra begge parter i denne branche, som pianisten også er inde på så jeg ville heller ikke give en forklaring på et afslag hvis jeg arbejdede på samme måde som pianisten med krav om billede inden en aftale.. Så skulle personen bare rende rundt, og være nervøs for at der evt skulle ske en "slip-up", i stedet for at eksisterer i lykkelig uvidenhed.. Via gæstens anonymitet er han jo normalvis garanteret diskretion, og kan derfor hvile trygt.. Er han ikke anonym - pga evt bekendtskab - skal han stole på pigen, hvilket straks er sværere.. 4 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den Anonyme 1086 Skrevet 2. Juli, 2023 fræk6 skrev, 1 time siden: Nej, det er ikke noget med at holde hånden over nogle - der er virkelig at blive brændt af - at sende sit billede og ikke vide hvorfor man bliver brændt af - du vil gerne være anonym, det vil vi også - så det er et beskidt tricks Tror du forveksler brændt af, med at blive afvist, hvilket er to vidt forskellige ting. Bare fordi @Pianistinden ikke skriver, at hun takker nej til gæsten, så læser jeg det ihvert fald som hun gør. Og desuden, så ville det jo skade hendes ry, hvis de tilsendte billeder blev brugt forkert. ps. Hvis man skriver til en GP, som udtrykkeligt skriver i sin annonce, at hun skal modtage ansigt/fuldkropsbilled, og det ikke er noget man vil - Så tager man jo heller ikke kontakt. Lidt en no brainer. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Trident 178 Skrevet 3. Juli, 2023 Jeg syntes det er mærkeligt så mange der har mødt nogen de kendte. Nu har jeg gået til Gp i 30 år og 14 dage og det er aldrig sket for mig. Ikke engang tæt på og jeg har heller aldrig bare set en GP jeg har besøgt udenfor i offentligheden. Jeg vil også 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 3707 Skrevet 3. Juli, 2023 Trident skrev, for 5 minutter siden: Jeg syntes det er mærkeligt så mange der har mødt nogen de kendte. Nu har jeg gået til Gp i 30 år og 14 dage og det er aldrig sket for mig. Ikke engang tæt på og jeg har heller aldrig bare set en GP jeg har besøgt udenfor i offentligheden. Jeg vil også Jeg har endnu heller ikke mødt nogen jeg kender men det skyldes for mit vedkommende også at jeg længe ikke besøgte Danske GPer netop af den grund. Idag er jeg mere ligeglad og foretrækker at besøge de Danske GPer. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg