Hop til indhold
Gæst

Efterlysninger - hvor svært kan det være?

Recommended Posts

Ja eller måske bør det stå under Anmeldelser', da det er her de fleste 'placeringsfejl' findes. Man kunne evt. gøre opmærksom på at fejlplacerede efterlysninger kan blive slettet uden videre; ikke fordi jeg tror det har den store virkning, for hvor mange læser retningslinierne for de enkelte boards?

 

Mvh

smo.

 

Jeg synes man i det enkelte tilfælde, bør vurdere om skribenten ellers har gjort sig umage og bare pga. uopmærksomhed har fejlplaceret en efterlysning, anmeldelse e.lign.  Men alle efterlysninger begyndende med: "hvem har været her?" el. lign. burde slettes straks, da de ikke kan bruges til ret meget - også selvom de er placeret i efterlysninger!

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg synes man i det enkelte tilfælde, bør vurdere om skribenten ellers har gjort sig umage og bare pga. uopmærksomhed har fejlplaceret en efterlysning, anmeldelse e.lign.  

 

Fair nok, og hvem synes du så skal vurdere om en skribent har gjort sig umage (og hvordan) og derfor spilde deres tid på det? Ledelsen af EG? Jernsvinet?

 

Og helt ærligt så tror jeg ikke på, at en fejlplaceret efterlysning eller en efterlysning med et intetsigende emne skyldes uopmærksomhed, på mig virker det som rent sjusk og disrespekt for andres tid. Og hvis en efterlysning endelig er fejlplaceret, så er det da selvforskyldt at den slettes. så må den, der har skrevet den da selv tænke over, hvorfor den er forsvundet

 

 

Mvh

smo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Fair nok, og hvem synes du så skal vurdere om en skribent har gjort sig umage (og hvordan) og derfor spilde deres tid på det? Ledelsen af EG? Jernsvinet?

 

Og helt ærligt så tror jeg ikke på, at en fejlplaceret efterlysning eller en efterlysning med et intetsigende emne skyldes uopmærksomhed, på mig virker det som rent sjusk og disrespekt for andres tid. Og hvis en efterlysning endelig er fejlplaceret, så er det da selvforskyldt at den slettes. så må den, der har skrevet den da selv tænke over, hvorfor den er forsvundet

 

 

Mvh

smo.

 

Det er jo ikke altid selvforskyldt, men kan skyldes sitets opbygning. Og jeg tror ledelsen af EG er fuldt ud kompetente til at vurdere om en skribent har gjort sig umage - det er jo ret nemt og hurtigt at se om vedkommende har indsat et brugbart link, anvendt en brugbar overskrift, angivet om vedkommende søger i øst eller vest osv. og ikke bare skriver: hvem kender en billig l...r?

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg syntes nu ikke at det gør ret meget at en efterlysning ligger i anmedelser eller omvendt når der bare står navn og sted i overskriften

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Det er jo ikke altid selvforskyldt, men kan skyldes sitets opbygning. Og jeg tror ledelsen af EG er fuldt ud kompetente til at vurdere om en skribent har gjort sig umage - det er jo ret nemt og hurtigt at se om vedkommende har indsat et brugbart link, anvendt en brugbar overskrift, angivet om vedkommende søger i øst eller vest osv. og ikke bare skriver: hvem kender en billig l...r?

 

Beklager, men jeg synes at opbygningen er meget logisk, og hvis man ikke kan finde ud af den, så har man da et seriøset problem udover ikke at kunne læse indenad.

 

Og bortset fra det, så mener jeg,ikke, at det er ledelsens primære opgave at bruge tid på at vurdere hvorfor f.eks. en efterlysning er forkert placeret. Så må andre påtage  sig det ansvar, hvis man fra toppen mener,,at der er forsvarligt og nødvendigt. Så måske du kan få et job co-admin på anmeldelser/efterlysninger..

 

Mvh

smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Tekst slette, da jeg ikke kunne finde ud af at slette selve indlægget.

 

Hvor svært kan det være? :oops:

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som udgangspunkt skriver ingen efterlysninger for at genere nogen.

Det kan være uopmærksomhed eller manglende overvejelse fra ham der opretter efterlysning, en del af årsagen kan også være sidens opbygning og sidens fremgang som har medført at antallet af efterlysningerne med tiden er vokset markant.

Hele ledelsen har med interesse læst jeres holdninger, og vi arbejder på at lave noget om vedr. de efterlysninger. Det kommer senere. Forsæt gerne med jeres holdningtilkendegivelser.

Endelig også et lille hjertesuk mht efterlysninger. Det vil være fint hvis dem der besvarer en efterlysning har noget relevant at bidrage med i forhold til den pige der spørges om. Relevant er ikke at udtale sig nedladende om en persons formuleringsevne, hans sexuelle præferencer og dets lige. Det har vi slået ned på og det slår vi ned på og vi har slettet, og her er det altså de aktive brugere vi har haft fat i. ;)

Redigeret af Moderator

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Som udgangspunkt skriver ingen efterlysninger for at genere nogen.

Det kan være uopmærksomhed eller manglende overvejelse fra ham der opretter efterlysning, en del af årsagen kan også være sidens opbygning og sidens fremgang som har medført at antallet af efterlysningerne med tiden er vokset markant.

Hele ledelsen har med interesse læst jeres holdninger, og vi arbejder på at lave noget om vedr. de efterlysninger. Det kommer senere. Forsæt gerne med jeres holdningtilkendegivelser.

Endelig også et lille hjertesuk mht efterlysninger. Det vil være fint hvis dem der besvarer en efterlysning har noget relevant at bidrage med i forhold til den pige der spørges om. Relevant er ikke at udtale sig nedladende om en persons formuleringsevne, hans sexuelle præferencer og dets lige. Det har vi slået ned på og det slår vi ned på og vi har slettet, og her er det altså de aktive brugere vi har haft fat i. ;)

 

Noteret, og ikke yderligere kommentarer herfra.

 

Mvh

smo

Redigeret af smo

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...