Hop til indhold

Rokhøj Lystrup Marta

Featured Replies

Skrevet

hende her

fik et besøg af mig. Stedet ligger i et industrikvarter med egen parkering. Dejlig diskret.

Det er pigen på billederne men de er taget i et fotostudie og fået den store tur i photoshop. Ca 35 år og fra Lettland, engelsk er ikke hendes stærke side.

Vi blev enige om en halv time og hun hurtig til sagerne- Næsten som om det hele bare skulle overståes. Vi skiftede lidt stillinger. Når jeg ser store bryster og de her

er meget store og ægte kan jeg simpelthen ikke holde mig tilbage, jeg kom efter ca 10 min.

Det betragtede hun som udført arbejde og væk var hun for at væske hænder.

Vurdering :

Sted : nusset og slidt men diskret 6/10

Pigen : Ældre og tykkere end lovet 5/10

Forestilling : 3/10

Bare se at kom væk, Rokhøj har jeg haft middelmådige og en del elendige oplevelser med.

Skrevet
torbenb skrev, for 2 timer siden:

hende her

fik et besøg af mig. Stedet ligger i et industrikvarter med egen parkering. Dejlig diskret.

Det er pigen på billederne men de er taget i et fotostudie og fået den store tur i photoshop. Ca 35 år og fra Lettland, engelsk er ikke hendes stærke side.

Vi blev enige om en halv time og hun hurtig til sagerne- Næsten som om det hele bare skulle overståes. Vi skiftede lidt stillinger. Når jeg ser store bryster og de her

er meget store og ægte kan jeg simpelthen ikke holde mig tilbage, jeg kom efter ca 10 min.

Vurdering :

Bare se at kom væk, Rokhøj har jeg haft middelmådige og en del elendige oplevelser med.

Hvis du  får dårlige eller middelmådige oplevelser på stedet, hvorfor bliver du så ved med at besøge stedet?

Skrevet

Hun er fra Rusland. Jeg besøgte hende i formiddag, men måtte gå - nærmest smidt ud - fordi hun ikke kunne forstå mig

Skrevet
torbenb skrev, for 3 timer siden:

hende her

Vurdering :

Jeg kan fuldstændig bekræfte din oplevelse. På trods af hendes størrelse undrede det mig meget sådan en energi hun havde for at få mig "overstået", det var kort sagt meget kikset og et turn-off. Hvis jeg ikke vidste bedre ville jeg tro hun aldrig havde lært hvordan sex fungerer.

Enig i din karaktergivning

Skrevet

Jeg har dog kun haft gode oplevelser på rokhøj, måske fordi jeg er den stille type så er behandlingen anderledes

Skrevet
LiderligeBenny skrev, for 5 timer siden:

Jeg har dog kun haft gode oplevelser på rokhøj, måske fordi jeg er den stille type så er behandlingen anderledes

Fordi du har haft gode oplevelser med STEDET har jo intet med den pågældende dame der er anmeldt?

Skrevet

Hej.

Hvad  var prisen for de 30min?

De  bryster der ser simpelthen for vildt lækre ud, selv om der er lukne anmeldelser 

• 3 weeks later...
Skrevet
  • Author

Gav 1000 for 40 min

Cocktail er et af de få engelske gloser hun mestrer

Skrevet
  • Author
weber skrev, den 28.6.2023 at 15:18:

Hvis du  får dårlige eller middelmådige oplevelser på stedet, hvorfor bliver du så ved med at besøge stedet?

Nogle gange skal der bare ske noget. Pikken styrer og hjernen er på pause. Der er der de dårlige hurtige beslutninger bliver taget. Derfor

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.