Hop til indhold

Afstemning om kønskifte

Afsteming om kønskifte 68 medlemmer har stemt

1. 1. Bør en glædespige, der annoncerer som kvinde og som er født med det biologiske køn han oplyse, at hun er født med det biologiske køn han?

• Ja
      69%
      47
    • Nej
      30%
      21
  2. 2. Til de heteroseksuelle glædespiger: Vil I modtage en person født med det biologiske køn hun, som bl.a. har foretaget juridisk kønsskifte, fået hormornel behandling m.v.?

• Ja
      39%
      27
    • Nej
      60%
      42

Du skal være logget ind eller oprette en bruger, for at stemme i denne afstemning.

Featured Replies

Skrevet

Foranlediget af en anden tråd, så kunne det være interessant at høre folks holdninger til dette emne.

Jeg er af den opfattelse, at en GP født med det biologiske køn kvinde og som annoncerer som kvinde, uanset hvad hun har fået foretaget af operationer, juridisk kønsskifte osv., bør oplyse, at hun biologisk er en han/mand. Det virker fordækt ikke at oplyse det, og jeg mener at det er en tilsidesættelse af god markedsførings skik og grænseoverskridende adfærd.

Jeg ønsker på ingen måde at have seksuelt samværd med en biologisk han. 

Redigeret af ErnstOle

• Svar 59
  • Visninger 5.9k
  • Oprettet
  • Seneste svar

Top indlægsskrivere i denne tråd

Mest populære indlæg

• 28cm-fatcock
    28cm-fatcock

Jeg ved også godt, hvilken tråd og annonce du hentyder til. Selvfølgelig skal man vide, hvilket biologisk køn man køber sex hos....alt andet er noget amoralsk lusk der bare ikke må forekomme i et oply

• Nej, jeg mener ikke, at hun bør oplyse at hun er født som mand. Hun er en kvinde nu.  Jeg møder folk som det de er, ikke hvad de var…. Jeg har (mig bekendt) aldrig haft sex med en mand, der har være

• Det er jo heldigt der findes andre verdener end din. At være homoseksuel indebærer at du er attraheret af en person af samme køn - i dit tilfælde altså af en person med pik, pung, skæg og hår i r

Skrevet

Jeg ved godt hvilken annonce du hentyder til, ham thai manden

hans bagmand burde oplyse at han er en mand

Skrevet

Jeg vil ikke svare på afstemningen, men som udgangpunkt mener jeg ikke det er vigtigt.

Hvis en mand har skiftet køn og er blevet opereret, er det fordi han/hun identificerede sig og følte sig som kvinde.

Er det en Thai, har de defineret et tredje køn, katoy, som er mellem mand og kvinde. En post-op katoy har "valgt side" og har identificeret sig og følt sig mest som kvinde, men er stadig katoy. De vil ikke kunne sige, at de engang var mænd, for det er de pr thai definition ikke.

Og i det opslag, som jeg tror din afstemning er afledt af, fratrækker OP point for udseende udelukkende baseret på andres påstand om at GP'en måske var post-op mand. Det giver slet ingen mening at andres ubegrundede påstande skal påvirke ens egen mening om udseende.

Redigeret af yrghh

Skrevet
  • Author
yrghh skrev, for 1 minut siden:

Jeg vil ikke svare på afstemningen, men som udgangpunkt mener jeg ikke det er vigtigt.

Hvis en mand har skiftet køn og er blevet opereret, er det fordi han/hun identificerede sig og følte sig som kvinde.

Er det en Thai, har de defineret et tredje køn, katoy, som er mellem mand og kvinde. En post-op katoy har "valgt side" og har identificeret sig og følt sig mest som kvinde, men er stadig katoy. De vil ikke kunne sige, at de engang var mænd, for det er de pr thai definition ikke.

Og i det opslag, som jeg tror din afstemning er afledt af, fratrækker OP point for udseende udelukkende baseret på andres påstand om at GP'en måske var post-op mand. Det giver slet ingen mening at andres ubegrundede påstande skal påvirke ens egen mening og udseende.

Tak for indspark.

Mit problem går heller ikke på, hvad de skal have lov at føle sig/identificerer sig som, da det en en privat sag som ikke vedkommer mig eller andre. Mit problem er derimod, at de sælger en særlig ydelse i form af deres krop om man vil, og at flere personer ikke ønsker seksuelt samværd med dem, men kan blive franarret til det, da de udgiver sig for at en kvinde. Hertil bemærkes, er det min opfattelse at en kvinde er født med det biologiske køn hun.

Det ville ikke koste noget at nævne det i annoncen og det ligner, at kundegrundlaget er stort.

Skrevet

Jeg ved også godt, hvilken tråd og annonce du hentyder til. Selvfølgelig skal man vide, hvilket biologisk køn man køber sex hos....alt andet er noget amoralsk lusk der bare ikke må forekomme i et oplyst, civiliseret samfund. 

Jeg er hetero og vil på ingen måde have sex med en person der er født som hankøn. Mener faktisk det burde være lovstridigt og strafbart, hvis nogen bevidst krænker en andens individuelle sexualitet med øje for egen økonomisk vinding. Dette er uetisk.

Redigeret af 28cm-fatcock

Skrevet

Da jeg kun kan stemme ved at svare på begge spørgsmål og dermed også det der er henvendt til GP'ere, så kan jeg desværre ikke stemme.

Skrevet

Jeg vil gerne vide hvilken annonce der hentydes til. Gerne i en pb

Skrevet

Seksuelt har jeg ikke lyst til at være sammen med en trans - omså de er født mand eller dame og identificere sig som en mand/kvinde/intetkøn. Jeg syntes det er seksuelt frastødende - privat har jeg venner og bekendte der enten har eller igang med et kønsskifte og vi er lige gode venner af den grund og alle har ret til at være den de er, når det ikke går ud over andre - men seksuelt, nej tak :wub:

Skrevet
  • Author
AB455 skrev, for 1 minut siden:

Da jeg kun kan stemme ved at svare på begge spørgsmål og dermed også det der er henvendt til GP'ere, så kan jeg desværre ikke stemme.

Beklager, de tekniske færdigheder er ikke gode, indrømmet. Det vigtigste er spørgsmål 1, og ellers kan det uddybes i tråden. 
Kan afstemningen ændres således at der ikke skal svares på begge spørgsmål?

Skrevet
ErnstOle skrev, Lige nu:

Kan afstemningen ændres således at der ikke skal svares på begge spørgsmål?

Ja, det er i hvert fald muligt, men jeg tror det er en tidsfrist for hvor længe efter oprettelsen man kan rette sin afstemning.

Skrevet
ErnstOle skrev, for 13 minutter siden:

da de udgiver sig for at en kvinde. Hertil bemærkes, er det min opfattelse at en kvinde er født med det biologiske køn hun.

Jeg må indrømme, at jeg ikke forstår problemet. Hvis hun ligner en kvinde, opfører sig som en kvinde og føles som en kvinde, så er man som gæst selv ansvarlig for om man tænder på hendes udseende og har booket tid til en god stund sammen med hende. Og hvis hun også grundlæggende identificerer sig som kvinde og måske altid har gjort det, så forstår jeg godt, hvis hun ikke synes det er værd at nævne.

Og igen... Andres ubegrundede påstande burde ikke kunne påvirke ens egen mening om hendes udseende.

Skrevet
  • Author
yrghh skrev, for 2 minutter siden:

Jeg må indrømme, at jeg ikke forstår problemet. Hvis hun ligner en kvinde, opfører sig som en kvinde og føles som en kvinde, så er man som gæst selv ansvarlig for om man tænder på hendes udseende og har booket tid til en god stund sammen med hende. Og hvis hun også grundlæggende identificerer sig som kvinde og måske altid har gjort det, så forstår jeg godt, hvis hun ikke synes det er værd at nævne.

Og igen... Andres ubegrundede påstande burde ikke kunne påvirke ens egen mening om hendes udseende.

Det her er et generelt spørgsmål/afstemning og den tidligere anmelders holdning om ubegrundede påstande er uden betydning her.

Men jeg, og andre, opfatter jo ikke vedkommende og andre lignedne personer som en kvinde, da vi synes det biologiske køn er afgørende for, om vi ønsker seksuelt samværd med vedkommende. For os, der ikke er bi-seksuelle, er det et problem.

Skrevet
ErnstOle skrev, Lige nu:

For os, der ikke er bi-seksuelle, er det et problem.

Jeg er heller ikke biseksuel, men min pointe er, at hvis man ikke kan se, mærke, høre, føle forskel, så betyder det intet.
Og kan man godt se forskel, så ville jeg nok ikke booke tid hos den GP - det er mit eget ansvar. Ikke hans/hendes.

Skrevet

Hvis det ikke er skrevet i annoncen er vi så ikke ude i "hvad du ikke ved har du ikke ondt af"?

Jeg kan godt se det fra d'herrers synspunkt, at man som heteroseksuel ikke ønsker at være sammen med en anden mand - uanset plastikkirurgiens forandringer - men hvis man ikke er oplyst om det så véd man det jo heller ikke hverken før, under eller efter akten, og hvis man ikke ved bedre så kan man jo ikke rigtigt bedømme det.

Der kan naturligvis ske det, at andre fortæller en, at vedkommende er transkønnet, men som regel burde det ikke være det store problem da Jeg egentligt ikke regner med, at ret mange snakker vidt og bredt om deres sexkøb med andre ude i den virkelige verden og herinde er man jo nogenlunde anonym så ingen ville vide det og kunne "pege fingre", hvis det er dét man er bange for.

Omvendt har ingen ret til at vide andet om en glædespige end det hun ønsker at formidle videre. Hvis hun er transkønnet (født med XY-kromosomer) så er hun jo i sin fulde ret til ikke at fortælle dette til nogen for der er ingen, der har krav på viden om en glædespige (eller andre for den sags skyld). At det så ikke burde være et etisk dilemma at fortælle, at hun er født med XY-kromosomer er en anden sag, men der er vel ingen, der har krav på en "indholdsfortegnelse" på en glædespige?

Skrevet
  • Author
yrghh skrev, for 3 minutter siden:

Jeg er heller ikke biseksuel, men min pointe er, at hvis man ikke kan se, mærke, høre, føle forskel, så betyder det intet.
Og kan man godt se forskel, så ville jeg nok ikke booke tid hos den GP - det er mit eget ansvar. Ikke hans/hendes.

Det betyder intet for dig, det er fint. Men det betyder noget for andre, som bl.a. finder det grænseoverskridende.

Jeg ville heller ikke have sex (uden for købsex-regi) med en 16-årig, selv om jeg ikke kan se, mærke, høre, føle forskel på hende og en 22-årig. Begge ting strider mod min lyst og natur.

Skrevet
  • Author

@hrolandj

Nej, du har en pointe i, at man som kunde i købesexbranchen ikke har krav på noget i forhold til ydelser eller annoncer osv. Branchen beror i høj grad på gensidig respekt og tiltro til hinanden, og her må det moralske og etiske kompas forhåbentligvis spille en rolle.

Om frasen "hvad man ikke ved har man ikke ondt af" så synes jeg den er malplaceret i en tid, hvor samtykke er begyndt at spille en rolle i forhold til seksuelle relationer.  

Skrevet
ErnstOle skrev, for 4 minutter siden:

Om frasen "hvad man ikke ved har man ikke ondt af" så synes jeg den er malplaceret i en tid, hvor samtykke er begyndt at spille en rolle i forhold til seksuelle relationer.  

Ikke desto mindre er det jo sandt, at hvis du ikke véd, at du har været sammen med en person med XY-Kromosomer så kan du heller ikke føle noget forkert ved det. Det er først, når du har viden om det, at det vil føles forkert. Iøvrigt var det et spørgsmål om I ikke er ude i dét, og det kan derfor ikke være "malplaceret".

Skrevet
  • Author
hrolandj skrev, for 2 minutter siden:

Ikke desto mindre er det jo sandt, at hvis du ikke véd, at du har været sammen med en person med XY-Kromosomer så kan du heller ikke føle noget forkert ved det. Det er først, når du har viden om det, at det vil føles forkert. Iøvrigt var det et spørgsmål om I ikke er ude i dét, og det kan derfor ikke være "malplaceret".

Det er blot min holdning, at det er malplaceret. Adfærden som dels kan sammenlignes med at være en listepik, er kriminaliseret. Og nej, jeg mener ikke at det er strafbart, men jeg mener vi er ude på den samme bane, uagtet at "ingen skade er sket".

Skrevet

Der er vist kun en vej her, for de hvor det har stor betydning. Ved den mindste tvivl vælg en anden. 
Tror aldrig jeg har haft besøg af en kønsskifte opereret. Men er der en pik. Så er det mig uden betydning. Jeg ville dog ikke kunne håndtere pik og patter på samme krop det er for underligt for mig. Men det er der andre som kan og hver sin lyst. 
I kommer aldrig til at kunne diktere hvad en gp skriver i sin annonce. Og for dem som er opereret vil det være en konstant påmindelse om et liv og en krop de ikke var tilfreds i, hvis de skal skrive det. I deres hoveder er de nu hhv kvinde eller mand og det de oplyser til andre. 

Skrevet
SweetMilf6630 skrev, Lige nu:

Og for dem som er opereret vil det være en konstant påmindelse om et liv og en krop de ikke var tilfreds i, hvis de skal skrive det. I deres hoveder er de nu hhv kvinde eller mand og det de oplyser til andre. 

Præcis. Det er ikke rimeligt, at en kvinde fx ti år efter en operation skal skrive, at hun en gang var en mand.

I min butik er det ikke kønnet, der er afgørende for, om man kan få en aftale.

Skrevet
ErnstOle skrev, for 4 minutter siden:

Det er blot min holdning, at det er malplaceret. Adfærden som dels kan sammenlignes med at være en listepik, er kriminaliseret. Og nej, jeg mener ikke at det er strafbart, men jeg mener vi er ude på den samme bane, uagtet at "ingen skade er sket".

På grund af en advarsel Jeg fik tidligere i dag vil Jeg ikke besvare din sammenligning mellem en voldtægt og en person, der har et andet køn end det du troede hun havde.

Skrevet
  • Author
hrolandj skrev, for 3 minutter siden:

På grund af en advarsel Jeg fik tidligere i dag vil Jeg ikke besvare din sammenligning mellem en voldtægt og en person, der har et andet køn end det du troede hun havde.

Forståeligt. Advarslerne sidder også løst for tiden.
For en god ordens skyld skal det dog bemærkes, at gerningsmomentet, efter gældende retstilstand, er tilsnigelse og ikke voldtægt, hvorfor der ikke er tale om voldtægt.

Skrevet
ErnstOle skrev, for 7 minutter siden:

For en god ordens skyld skal det dog bemærkes, at gerningsmomentet, efter gældende retstilstand, er tilsnigelse og ikke voldtægt, hvorfor der ikke er tale om voldtægt.

Men det er jo netop det, du kalder en tilsnigelse, som er hele humlen

Hvis du aldrig får at vide, at GP'en engang har været en biologisk mand, vil du for evigt have oplevelsen af, at have fået det bedste blowjob nogensinde af en smuk og nærværende kvinde. Men i det øjeblik nogen påstår at den GP måske var en mand føler du dig bedraget - uagtet at GP'en altid har følt sig som en kvinde, ligner en kvinde og begår sig som en kvinde i en så stor grad, at du ikke opdagede noget - eller måske endda ER født som kvinde uanset hvad onde tunge påstår...

Bedragelsen og tilsnigelsen ligger i dit eget hoved.

Skrevet
  • Author
yrghh skrev, for 9 minutter siden:

Men det er jo netop det, du kalder en tilsnigelse, som er hele humlen

Hvis du aldrig får at vide, at GP'en engang har været en biologisk mand, vil du for evigt have oplevelsen af, at have fået det bedste blowjob nogensinde af en smuk og nærværende kvinde. Men i det øjeblik nogen påstår at den GP måske var en mand føler du dig bedraget - uagtet at GP'en altid har følt sig som en kvinde, ligner en kvinde og begår sig som en kvinde i en så stor grad, at du ikke opdagede noget - eller måske endda ER født som kvinde uanset hvad onde tunge påstår...

Bedragelsen og tilsnigelsen ligger i dit eget hoved.

Humlen er, at hvis jeg søger efter en glædespige under kvindelige annoncer, så forventer jeg at møde en person, der udover at ligne, også er født som en kvinde. Tilsnigelsen er der jo, uanset om jeg opdager det eller ej, men skadesvirkningen er selvfølgelig mindre.

Uden at skulle komme for langt ud af det spor, så har jeg selv svært ved at se, hvordan man ikke kan se eller mærke om vedkommende man har sex med er født med det biologiske køn han. Her har talrige ture til Thailand nok hjulpet på det for mit vedkommende. Men andre kan jo være svagtseende eller andet.

Hvis en hetero kvinde tilbyder et blindfolded gangbang med mænd, så er det jo ikke sikkert, at hun ønsker, at Johnny (døbt Connie) som er født som biologisk kvinde, har undergået juridisk kønsskifte, gået i hormonbehandling og anser sig som en mand, giver hende oralsex, selvom kvinden jo ikke kan mærke forskel og ej heller ved hvem det er.

Skrevet
ErnstOle skrev, for 2 minutter siden:

Humlen er, at hvis jeg søger efter en glædespige under kvindelige annoncer, så forventer jeg at møde en person, der udover at ligne, også er født som en kvinde. Tilsnigelsen er der jo, uanset om jeg opdager det eller ej, men skadesvirkningen er selvfølgelig mindre.

Uden at skulle komme for langt ud af det spor, så har jeg selv svært ved at se, hvordan man ikke kan se eller mærke om vedkommende man har sex med er født med det biologiske køn han. Her har talrige ture til Thailand nok hjulpet på det for mit vedkommende. Men andre kan jo være svagtseende eller andet.

Hvis en hetero kvinde tilbyder et blindfolded gangbang med mænd, så er det jo ikke sikkert, at hun ønsker, at Johnny (døbt Connie) som er født som biologisk kvinde, har undergået juridisk kønsskifte, gået i hormonbehandling og anser sig som en mand, giver hende oralsex, selvom kvinden jo ikke kan mærke forskel og ej heller ved hvem det er.

Wow.. Jeg identificerer mig selv som en, som er relativt god med sprog, ord og meninger, men her tror jeg faktisk ikke, jeg har nok sølvpapir til at kunne relatere til dine argumenter.

1. Hvis du overhovedet ikke opdager det, er det ret ligegyldigt. Du ved det ikke, Du har en god oplevelse. So what.

2. Hvis du godt kan se det, er det dig selv, der begår en fejl ved at booke en tid

3. Hvis en kvinde får blindfolded oralsex i et gangbang, er det nok netop fordi hun ikke vil vide, hvem der giver hende det og så er det ret ligegyldigt om det er Johnny, Connie eller fede Brian nede fra havnekroen.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.