Milner 343 Skrevet 23. Juni For få år siden så jeg for første gang efter annoncer for GP'er. Kiggede kun, og tænkte "måske en dag".. Faldt pladask og fuldstændigt for Caroline.. https://annoncelight.dk/showad/274018 MEN, - erkendte at hun er langt uden for min liga, så udelukkede det helt. For halvandet år siden havde jeg så samlet mod nok til at handle, startede med en Thai, men i sidste øjeblik tabte jeg modet, og bestilte kun massage.. Efter lidt flere besøg hos Thai'er fik jeg B2B og HJ.. Wow, modig .. Har nu osse prøvet sex med et par Latina'er, betalt for sex med Thai Guitar, men hun er så lækker at jeg aldrig nåede til sex'en. Jeg er dog stadig vildt tiltrukket af Caroline..? Men nu tænker jeg: - Hun arbejder på "bordel", kun et par dage om ugen, i ikke så mange timer, er vildt lækker, må være fuldt besat de dage, - og hvad vil der så være af overskud og interesse for en ikke særlig attraktiv ældre overvægtig herre..?? Tøsedreng, overtænker eller bare en gammel klovn.? - - You tell me..? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 163 Skrevet 23. Juni Jeg vil helst ikke pådutte dig noget mærkat. Derimod skal du da bare få hende besøgt, hvis det er det du har lyst til. Jeg kender hende ikke, men hun er i midten af 40'erne og arbejder på et bordel, så mon ikke hun er ret professionel og giver dig en god oplevelse og en illusion om, at hun har lyst til dig. Hvis ikke, så er der jo bare nogle penge "spildt" og en erfaring rigere. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1223 Skrevet 23. Juni Når man en dag ligger på sit dødsleje, fortryder man kun de ting, man ikke fik gjort... 7 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Milner 343 Skrevet 23. Juni ErnstOle skrev, Lige nu: Hvis ikke, så er der jo bare nogle penge "spildt" Og en bristet illusion.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
ErnstOle 163 Skrevet 23. Juni Milner skrev, for 3 minutter siden: Og en bristet illusion.. Købesex er jo netop en illusion, da det afgørende element for sælgeren er økonomisk vinding, og at det for køberen er en fantasi/lyst el.lign., der udleves. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 587 Skrevet 23. Juni Go for it! Hun ser godt ud og har gode anmeldelser, så jeg tror ikke du skal være så nervøs. Afsted med dig! 1 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kad 336 Skrevet 23. Juni Jeg tænker at pigeren også har forskellige præferencer ang hvilken kunder de gerne vil have besøg af.netop derfor du skal aflægge hende et besøg.måske du lige er den type kunde hun elsker at modtage . Er man flink og høflig gentleman så har jeg aldrig prøvet at blive afvist .nærmest tværtimod 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
AB455 2885 Skrevet 23. Juni (edited) Milner skrev, for 56 minutter siden: og hvad vil der så være af overskud og interesse for en ikke særlig attraktiv ældre overvægtig herre..?? Jeg tror ikke du behøver kun at tænke på det som attraktion for os som kunder - vi er jo vildt forskellige. Til gengæld er der flere kvinder (GP'ere) der herinde har forklaret om arbejdsglæden ved at få det helt store smil frem på kunden, at de er med til at skabe den helt store oplevelse netop den uge. Redigeret 23. Juni af AB455 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
henlan 515 Skrevet 23. Juni (edited) Jeg er også en gammel fyr, der altid har været bange for at opsøge unge smukke gp'er, men da jeg så endeligt tog mig sammen for et år siden og ringede til teledamen hos Eventyrpigerne, kunne hun fortælle mig, at pigerne faktisk foretrækker ældre mænd fremfor unge fyre, der spiller smarte. Jeg har også kig på Caroline og flere af de andre, der er væsentlig yngre, men som altså angiveligt 'intet har imod ældre mænd.' Desværre tog det mig 30 år at finde modet. Spild ikke dit liv, som jeg gjorde! Tag straks hen og besøg hende. Hun ser dejlig ud! Det man fortryder, er ikke det man gjorde, men derimod det man ikke gjorde. Redigeret 23. Juni af henlan 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jernsvinet 13100 Skrevet 23. Juni Milner skrev, 1 time siden: Men nu tænker jeg: - Hun arbejder på "bordel", kun et par dage om ugen, i ikke så mange timer, er vildt lækker, må være fuldt besat de dage, - og hvad vil der så være af overskud og interesse for en ikke særlig attraktiv ældre overvægtig herre..?? Det er da bare at ringe og bestille en tid - de eneste de ikke har overskud og interesse for er folk, der snakker så røven går og ikke holder deres aftaler. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest ZipZap Skrevet 23. Juni Hvis du er renvasket, har børstet tænderne og er venlig, så tror ikke at du har noget at bekymret dig for. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bear 7966 Skrevet 23. Juni (edited) Er det ikke oftest derfor at man benytter GP'ere, nemlig at komme i kanen med kvinder som man ikke bare kunne score i byen? Med andre ord kvinder der er "ude af vores liga"? Hvis hun er en dygtig GP'er, er hun istand til at få dig til at føle dig velkommen og eftertragtet, også selvom du er "en ikke særlig attraktiv ældre overvægtig herre". Redigeret 23. Juni af Bear 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 493 Skrevet 23. Juni (edited) Milner skrev, for 2 timer siden: (…) Jeg er dog stadig vildt tiltrukket af Caroline..? Men nu tænker jeg: - Hun arbejder på "bordel", kun et par dage om ugen, i ikke så mange timer, er vildt lækker, må være fuldt besat de dage, - og hvad vil der så være af overskud og interesse for en ikke særlig attraktiv ældre overvægtig herre..?? Tøsedreng, overtænker eller bare en gammel klovn.? - - You tell me..? Haha, det er i hvert fald sjældent, at jeg har hørt nogen beskrive EG’ere som overtænkere eller tøsedrenge. Måske lidt tossede? Der er jo selvfølgelig forskellige aldre. yrghh skrev, for 2 timer siden: Når man en dag ligger på sit dødsleje, fortryder man kun de ting, man ikke fik gjort... @yrghh er kommet med de kloge ord på en fredag (rygterne går dog også på, at en tanke eller to sommetider kan gavne) Redigeret 23. Juni af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 1560 Skrevet 23. Juni (edited) Bear skrev, for 31 minutter siden: Hvis hun er en dygtig GP'er, er hun istand til at få dig til at føle dig velkommen og eftertragtet, også selvom du er "en ikke særlig attraktiv ældre overvægtig herre". Enig! Jeg er selv 'ældre herre med lidt mave'. Jeg har besøgt flere yngre - og meget kønne - danske klinikpiger, og som jeg før har skrevet en del gange, så har jeg været forbløffet over så søde og imødekommende pigerne er. Så @Milner - du kan roligt besøge Caroline. Jeg så på hendes annonce, at hun har en e-mail. Skriv til hende - eventuelt efter du har bestilt tid - og forklar dine betænkeligheder. Det er ikke sikkert du får svar, men så er det sikkert fordi hun ikke lige har tjekket sin mail. Jeg har aldrig haft problemer med at få en aftale. Jeg ringer til klinikken i god tid - en uges tid før ... Så får jeg som regel mit ønske opfyldt, både angående pige og tidspunkt ... Tror ikke der er s-å meget run på ... Bear skrev, for 31 minutter siden: Er det ikke oftest derfor at man benytter GP'ere, nemlig at komme i kanen med kvinder som man ikke bare kunne score i byen? Med andre ord kvinder der er "ude af vores liga"? Måske er der nogle af pigerne, der sætter pris på at vi virkelig værdsætter dem ... !? Redigeret 23. Juni af sneræven 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 1560 Skrevet 23. Juni TheLion skrev, for 10 minutter siden: Haha, det er i hvert fald sjældent, at jeg har hørt nogen beskrive EG’ere som overtænkere eller tøsedrenge. Hehe ... jeg tror jeg dukker nakken og kryber i skjul ... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 493 Skrevet 23. Juni (edited) Slet. Redigeret 23. Juni af TheLion Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheLion 493 Skrevet 23. Juni sneræven skrev, for 2 timer siden: Hehe ... jeg tror jeg dukker nakken og kryber i skjul ... Haha, jeg tror, du glemte den sidste del af mit citat? TheLion skrev, for 2 timer siden: Haha, det er i hvert fald sjældent, at jeg har hørt nogen beskrive EG’ere som overtænkere eller tøsedrenge. Måske lidt tossede? Der er jo selvfølgelig forskellige aldre. (…) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 1560 Skrevet 23. Juni @TheLion Jeg har kun antydet, at jeg - måske - er overtænker og en tøsedreng ... Jeg har ikke sagt at jeg ikke er tosset ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hr Lille Niels 537 Skrevet 23. Juni Du kan roligt besøge hende. Som andre har skrevet ring og få en aftale. overhold aftalen og mød op ren og nyvasket, og opfør dig pænt. Så skal du se, hun vil sikkert gerne se dig igen. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg