Guest Uden gummi er gud Skrevet 23. Juni, 2023 (edited) Martijes skrev, for 6 timer siden: At du vitterligt tror, det er en betjent, fordi "tyven" åbenbart har oplyst, at han var betjent og hed Kasper, siger jo en del om dig. Det er ikke mig der tror at han var betjent. Det var hvad heyyou22 skrev i det oprindelige indlæg inden den oplysning blev slettet af admin samme med info om hvor han arbejdede og andre personlige detaljer. Prøv nu at holde dig til fakta. Resten af dine personangreb gider jeg ikke spilde tid på. Redigeret 23. Juni, 2023 af Uden gummi er gud Del dette indlæg Link til indlæg
Stapler 1882 Skrevet 23. Juni, 2023 kratlusker4000 skrev, for 10 timer siden: omg….Hvor er du dog bare dum…. Kratluskeren deltager ikke længere i denne tråd og har fået et kort kursus i høflighed. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 23. Juni, 2023 Uden gummi er gud skrev, for 13 timer siden: Det er ikke mig der tror at han var betjent. Prøv nu at bruge dit hoved. Naturligvis tager en sexkunde ikke ud for at besøge en gp OG stjæle fra hende EFTER at have oplyst rigtigt navn OG hvor han arbejder og som hvad. At ts advarer er kanon. At hun er nødt til at sige det, manden har løjet om OG give signalement, er super. At du ævler løs om hvad betjente i din lille verden ville gøre ift at rydde op, kondomer, affald, er totalt, TOTALT uvigtigt både generelt og i tråden. Lav din egen tråd og belær os om din store viden indenfor politi-erhvervet. Som sagt kan DU jo forsøge at fange Kasper på snap, hvor han straks blokerede mig og nu hedder KASPERVINTER (snap er risikofrit) hvilket virker en kende mistænkeligt, lige efter der er kommet en advarsel imod manden med det falske navn og snap-profil. GOD ADVARSEL! Håber det hjælper. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Uden gummi er gud Skrevet 23. Juni, 2023 (edited) Martijes skrev, for 8 timer siden: At du ævler løs om hvad betjente i din lille verden ville gøre ift at rydde op, kondomer, affald, er totalt, TOTALT uvigtigt både generelt og i tråden. Prøv nu at holde dig til fakta. Det er ikke mig der påstår at kunden var betjent og tog kondommet med da han smuttede. Hvorfra skulle jeg vide det? Det er heyyou22 som har skrevet at kunden var betjent og at han tog kondommet med sig da han smuttede. Du har oven i købet selv quoted dele af denne information i dit første indlæg i denne tråd, Resten af dit ævl gider jeg ikke spille tid på. Redigeret 23. Juni, 2023 af Uden gummi er gud Del dette indlæg Link til indlæg