Guest Heyyou22 Skrevet 22. Juni, 2023 (edited) Han var på besøg hos mig igår, og vi har set hinanden før. samme aftale som sidste gang… men denne gang mener Kasper, at man tager halvdelen af beløbet tilbage og stikker så meget hurtigt ud af døren og lader en stå tilbage med under halvdelen af det aftalte. man sørger også for at slette spor i form af og tage sit kondom med samt papir mm. Han er omkring 1,75 maks, brunt halvt langt strittende hår og i okay form. Tusset armene med sleeves:) Redigeret 22. Juni, 2023 af Heyyou22 Snap fjerner og personlige op. Del dette indlæg Link til indlæg
Dillermand Junior 2949 Skrevet 22. Juni, 2023 Ked af på dine vegne at høre at nogen kan finde på den slags. Del dette indlæg Link til indlæg
Pussy Galores 202 Skrevet 22. Juni, 2023 FØJ EN IDIOT Håber at du er ok og tak for advarslen. Kram til dig ❤️ 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest 69manden Skrevet 22. Juni, 2023 (edited) Heyyou22 skrev, for 4 timer siden: Han var på besøg hos mig igår, og vi har set hinanden før. samme aftale som sidste gang… men denne gang mener Kasper, at man tager halvdelen af beløbet tilbage og stikker så meget hurtigt ud af døren og lader en stå tilbage med under halvdelen af det aftalte. man sørger også for at slette spor i form af og tage sit kondom med samt papir mm. Han er omkring 1,75 maks, brunt halvt langt strittende hår og i okay form. Tusset armene med sleeves:) Det kan han, ikke være bekendt overfor dig og andre, godt du advarer, håber mange gp, ser denne opslag, hvis de e er bekendt med eroguide.dk hjemmeside. Redigeret 22. Juni, 2023 af 69manden Snap fjernetog personlige opl Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Uden gummi er gud Skrevet 22. Juni, 2023 (edited) Mon ikke dette er en and? Hvilken GP kender i som efterlader pengene så kunden kan komme til dem, og hvilken kunde vil kun stikke af med halvdelen? Jeg er ikke stærk i sociale medier, men mon ikke en af de første ting han ville gøre var at slette sin social medie account når han gør så meget ud af at slette spor at han tager kondom m.m. med. Bortset fra det, vil politiet fortsat kunne finde masser af DNA efter ham hvis GP'en anmelder forholdet, ligesom de vil kunne spore hvor hans telefon har været ud fra historiske telefon data som alle teleselskaber er forpligtiget til at opbevare i mindst 5 år. Redigeret 22. Juni, 2023 af Uden gummi er gud Del dette indlæg Link til indlæg
kratlusker4000 35 Skrevet 22. Juni, 2023 Uden gummi er gud skrev, for 28 minutter siden: Mon ikke dette er en and? Hvilken GP kender i som efterlader pengene så kunden kan komme til dem, og hvilken kunde vil kun stikke af med halvdelen? Jeg er ikke stærk i sociale medier, men mon ikke en af de første ting han ville gøre var set slette sin social medie account når han gør så meget ud af at slette spor at han tager kondom m.m. med. Bortset fra det, vil politiet fortsat kunne finde masser af DNA efter ham hvis GP'en anmelder forholdet, ligesom de vil kunne spore hvor hans telefon har været ud fra historiske telefon data som alle teleselskaber er forpligtiget til at opbevare i mindst 5 år. Nu kender jeg tilfældigvis pigen temmelig godt og har været der flere gange også hvor hun havde lade pengene ligge på natbordet.. Jeg kan med sikkerhed sige at hun ikke har nogle grund til at lyve om det og ville ikke uden gyldig grund lave et opslag som dette hvis ikke det var sandt.. Hun en sød dejlig og servicen er altid helt i top… Jeg siger det bare.. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Uden gummi er gud Skrevet 22. Juni, 2023 (edited) kratlusker4000 skrev, for 14 minutter siden: Nu kender jeg tilfældigvis pigen temmelig godt og har været der flere gange også hvor hun havde lade pengene ligge på natbordet.. Jeg kan med sikkerhed sige at hun ikke har nogle grund til at lyve om det og ville ikke uden gyldig grund lave et opslag som dette hvis ikke det var sandt.. Hun en sød dejlig og servicen er altid helt i top… Jeg siger det bare.. Interessant at du kan genkende GP'en udfra 1 enkelt indlæg om et tyveri og en profil som er oprettet for et par timer siden, med et nick som enhver kunne have fundet på og ellers absolut ingen anden information som kan bruges til at identificer hende. Redigeret 22. Juni, 2023 af Uden gummi er gud Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17566 Skrevet 22. Juni, 2023 Uden gummi er gud skrev, for 53 minutter siden: Mon ikke dette er en and? Hvilken GP kender i som efterlader pengene så kunden kan komme til dem, Det har jeg oplevet mange gange Uden gummi er gud skrev, for 54 minutter siden: Bortset fra det, vil politiet fortsat kunne finde masser af DNA efter ham hvis GP'en anmelder forholdet, ligesom de vil kunne spore hvor hans telefon har været ud fra historiske telefon data som alle teleselskaber er forpligtiget til at opbevare i mindst 5 år. Hvorfor tror du at politiet ville bruge den slags resurser på nogen som har snydt en GP? Det kommer aldrig til at ske - med mindre end at pigen er blevet myrdet. 1 Del dette indlæg Link til indlæg
kratlusker4000 35 Skrevet 22. Juni, 2023 Uden gummi er gud skrev, for 10 minutter siden: Interessant at du kan genkende GP'en udfra 1 enkelt indlæg om et tyveri og en profil som er oprettet for et par timer siden, med et nick som enhver kunne have fundet på og ellers absolut ingen anden information som kan bruges til at identificer hende. Del dette indlæg Link til indlæg
kratlusker4000 35 Skrevet 22. Juni, 2023 Hvis du gerne vil vide det besøgte jeg hende i formiddags og det var mig der opfordret hende til at lave et opslag herinde.. Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 907 Skrevet 22. Juni, 2023 Det lyder som en ærgerlig oplevelse. Jeg er dog lidt splittet i forhold til hvor hensigtsmæssigt det er at dele her. På den ene side synes jeg at det er fint at folk i branchen kan snakke sammen omkring dårlige oplevelser som denne, men på den anden side videregiver du ret meget personlig information til offentligheden. Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 22. Juni, 2023 Uden gummi er gud skrev, for 59 minutter siden: første ting han ville gøre var set slette sin social medie account Altså snap, man kan oprette som falsk (falske!) profiler igen og igen og igen Du kan jo prøve at tilføje "Kasper" og se, om snap profilen findes eller vil godtage din anmodning Uden gummi er gud skrev, for 59 minutter siden: politiet fortsat kunne finde masser af DNA efter ham hvis GP'en anmelder forholdet I teorien ja, men dette har politiet naturligvis ikke ressourcer til og desuden vil en anmeldelse være ord mod ord. Desværre. Uden gummi er gud skrev, for 59 minutter siden: Mon ikke dette er en and? Hvorfor? En ny profil, der bruger snap, anmelder en kunde. Måske er jeg naiv, men er det logisk set ikke mere den anden vej, der anmeldes. Kunde imod GP. Hvad skulle ts få ud af at advare andre gp´ere imod en "tyveknægt"? Heyyou22 skrev, for 2 timer siden: Næstved -fensmark og er eftersigende betjent inde på Vester. Kan man sikkert hurtigt checke, selv om navnet måske er opdigtet. Virker også letsindigt at en betjent risikerer jobbet for at besøge en GP og stjæle fra hende.... Heyyou22 skrev, for 2 timer siden: 1,75 maks, brunt halvt langt strittende hår og i okay form. Tusset armene med sleeves:) Men vel fint at advare andre GP´ere (i området) mod denne beskrivelse Håber det kun var det ærgerlige tyveri, der skete og denne "lærestreg" nu giver forholdsregler fremover ift: få betaling først, ikke lade penge ligge fremme medmindre det er en stamkunde. Better safe og betalt than sorry. Uden gummi er gud skrev, for 13 minutter siden: Interessant at du kan genkende GP'en udfra 1 enkelt indlæg Kan jo være hun har fortalt ham det, da de begge er fra "det område" åbenlyst. Interessant at du mistror straks.... Uden gummi er gud skrev, 1 time siden: Hvilken GP kender i som efterlader pengene Mange Uden gummi er gud skrev, 1 time siden: Jeg er ikke stærk i sociale medier, Nej, det siger du jo. Hvorfra ved du, at han ikke har gjort det? Hvorfor taler du om medier i flertal efter en advarsel med en snap-profil og tænker du ikke, at Kasper Andersen, betjent på Vester er falsk info FEDT MED EN ADVARSEL OG BESKRIVELSE AF FYREN, der godt kan have falsk navn men næppe kan fjerne sine tudser og højde, skulle han prøve på samme stunt i Sora-Slagelse-Næstved området i fremtiden. Del dette indlæg Link til indlæg
Listelømmel 301 Skrevet 22. Juni, 2023 (edited) Der er kvinder, som selv ønsker at mødet skal være så naturligt som muligt, og kan bl.a. vise det, ved at have en afslappende holdning til at man har betalt for sex, og i den forbindelse vælger at, den kuvert, som man har lagt til hende/ eller pengene i et rullet bundt, ligger stille og roligt på at natbord eller lignende. Så faktisk ikke så ualmindeligt. Men sikke da en lille taber, håber han i sin flugt, skvatter i sit eget lille efterladenskab, som han så åbenbart også skulle have med fra GP'en. Redigeret 22. Juni, 2023 af Listelømmel Del dette indlæg Link til indlæg
Cuminyourface1979 378 Skrevet 22. Juni, 2023 (edited) Kan bekræfte hun også er ægte. Hun besøgte mig da hun var i Kbh Har hende på min snap og hun lagde det samme ud Man kan bare ikke stole på andre end sig selv Redigeret 22. Juni, 2023 af Cuminyourface1979 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 907 Skrevet 22. Juni, 2023 Martijes skrev, for 21 minutter siden: ikke lade penge ligge fremme medmindre det er en stamkunde. Hvornår er man stamkunde? Hun nævner jo at have mødt ham før uden problemer. Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 22. Juni, 2023 Uden gummi er gud skrev, for 56 minutter siden: Interessant at du kan genkende GP'en udfra 1 enkelt indlæg om et tyveri og en profil som er oprettet for et par timer siden, med et nick som enhver kunne have fundet på og ellers absolut ingen anden information som kan bruges til at identificer hende. Tror du selv at det er resurser i politiet til at efterforske om en kunde har snydt en pige for nogle penge. Iøvrigt så stop med at være så mistroisk, hvad skulle hun få ud af at hænge en person ud, hvis det ikke var troværdigt Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tvr Skrevet 22. Juni, 2023 FeetLoverKbh skrev, 1 time siden: Tror du selv at det er resurser i politiet til at efterforske om en kunde har snydt en pige for nogle penge. Iøvrigt så stop med at være så mistroisk, hvad skulle hun få ud af at hænge en person ud, hvis det ikke var troværdigt De har ressourcer nok til mange irrelevante ting, incl. chikane af mennesker der har klaget over dem til den Uafhængige Politiklagemyndighed, så det er i hvertfald ikke ressourcerne der er problemet. Ressourcer har politiet nok af. Det er vist mere viljen, det kniber med Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Uden gummi er gud Skrevet 22. Juni, 2023 (edited) @Bananas @Martijes @FeetLoverKbh Prøv lige at læse mit indlæg igen. Jeg har på intet tidspunkt skrevet noget om hvad jeg forventer politiet vil bruge af resourcer på en evt. anmeldelse. Jeg har alene skrevet hvad der er teknisk muligt for at vise hvor lidt sandsynligt det er at en betjent vil tage sit kondom med sig. Redigeret 22. Juni, 2023 af Uden gummi er gud Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Uden gummi er gud Skrevet 22. Juni, 2023 (edited) kratlusker4000 skrev, for 3 timer siden: Hvis du gerne vil vide det besøgte jeg hende i formiddags og det var mig der opfordret hende til at lave et opslag herinde.. Hvad bliver det næste du vil have os til at tro på? At du vil forsøge at sælge os Eifeltårnet? For mig er og bliver dit og GP'ens indlæg mistænklige. Det står enhver fritfor at have en anden holdning. Redigeret 22. Juni, 2023 af Uden gummi er gud Del dette indlæg Link til indlæg
kratlusker4000 35 Skrevet 22. Juni, 2023 Uden gummi er gud skrev, for 2 minutter siden: Hvad bliver det næste? At du vil forsøge at sælge os Eifeltårnet? For mig er og bliver dit og GP'ens indlæg mistænklige. Det står enhver fritfor at have en anden holdning. omg….Hvor er du dog bare dum…. Det her handler udelukkende om at advare andre piger og hvis det virkeligt er svært at forstå!!!! 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Uden gummi er gud Skrevet 22. Juni, 2023 FeetLoverKbh skrev, for 2 timer siden: Iøvrigt så stop med at være så mistroisk, hvad skulle hun få ud af at hænge en person ud, hvis det ikke var troværdigt Det sker jo desværre tit. Ofte fordi den ene part af ene eller anden grund har haft en dårlig oplevelse også får den ellers lige en ekstra skalle når personen skal hænges ud. Del dette indlæg Link til indlæg
Guest kosteskaftet Skrevet 22. Juni, 2023 Heyyou22 skrev, for 6 timer siden: men denne gang mener Kasper, at man tager halvdelen af beløbet tilbage og stikker så meget hurtigt ud af døren og lader en stå tilbage med under halvdelen af det aftalte. man sørger også for at slette spor i form af og tage sit kondom med samt papir mm. Hvordan ved du han hedder Kasper Andersen hvis han er en person som sørger for at slette sine spor...? Del dette indlæg Link til indlæg
yrghh 1585 Skrevet 22. Juni, 2023 Uden gummi er gud skrev, for 4 timer siden: Hvilken GP kender i som efterlader pengene så kunden kan komme til dem, og hvilken kunde vil kun stikke af med halvdelen? Så sent som i dag efterlod en GP lidt over 600 EUR på natbordet og det er bestemt ikke første gang jeg oplever det. Men måske er der en grund til, at visse personer aldrig oplever den slags ting..? Man ser tit anmeldelser, hvor kunden mener, at pigen kun leverede halvdelen af det forventede. Og det er egentlig uanset hvad der er aftalt, rimeligt eller forventeligt. Det er ikke svært at forestille sig at en af de typer ville snuppe halvdelen og skride. Uden gummi er gud skrev, for 42 minutter siden: For mig er og bliver dit og GP'ens indlæg mistænklige. Det står enhver fritfor at have en anden holdning. Du har selv kun 24 kommentarer, som hovedsageligt har været negative, fordømmende eller i enkelte tilfælde direkte kvindenedgørende. DU er mistænkelig! Stop dig selv! @Heyyou22 "Kasper Andersen" er desværre nok et meget populært dæknavn på medier som snapchat, så der er ingen chance for at finde frem til den rigtige, men godt du advarer, selv om han nok allerede har skiften navn til Morten Jensen eller noget andet generisk. Det er prisværdigt at du forsøger at stoppe ham. Den slags ødelægger det for alle os andre. 3 1 Del dette indlæg Link til indlæg
Martijes 291 Skrevet 22. Juni, 2023 Uden gummi er gud skrev, for 2 timer siden: teknisk muligt for at vise hvor lidt sandsynligt det er at en betjent vil tage sit kondom med sig Lad nu være med at gøre dig dummere end godt er. En profil advarer mod en garanteret FALSK profil med en FALSK snap og FALSK navn og FALSK job: tænker ikke ts har brug for dine tekniske viden om politiarbejde, nu du åbenbart ikke ved meget om sociale medier. At du vitterligt tror, det er en betjent, fordi "tyven" åbenbart har oplyst, at han var betjent og hed Kasper, siger jo en del om dig. Læser man dine indlæg og svar fra tidligere, har du en ny-gammel bruger og er mere opsat på at diskutere end at forholde dig til advarslen, en advarsel fra en gp til andre gp´ere. Super! Cuminyourface1979 skrev, for 5 timer siden: Kan bekræfte hun også er ægte. Hun besøgte mig da hun var i Kbh Har hende på min snap og hun lagde det samme ud Bekræftet af 2 brugere. "Kasper" var på snap og aktiv, så jeg, men blokerede og forsvandt hurtigt efter kontakt. På den vis er man jo nok også sikret ikke at blive fundet, når alle spor er falske, opdigtede og sletbare som snap fx. Derfor ER en advarsel til andre gp´ere da på sin plads, da man jo godt kunne tro, at han ville besøge gp´ere igen i området eller Sjælland. Heyyou22 skrev, for 8 timer siden: Han er omkring 1,75 maks, brunt halvt langt strittende hår og i okay form. Tusset armene med sleeves:) Del dette indlæg Link til indlæg