Stantin 9 Skrevet 20. Juni, 2023 Jeg har aldrig været hos en glædespige (eller domina som det i mit tilfælde nok nærmere bliver). Mest fordi jeg er enormt genert overfor kvinder, hvilket afholder mig fra at kontakte dem.. Er der andre der bokser med det? Hvordan forbereder i jer mentalt? Ved godt det er lidt et sølle spørgsmål, men det er et reelt problem for mig fordi det afholder mig fra at udleve nogle af mine største fantasier om at blive domineret 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 905 Skrevet 20. Juni, 2023 Jeg kan stadig være lidt nervøs når jeg møder nye piger, men det er ikke så slemt længere og går oftest hurtigt over. Den første kontakt foregår oftest på skrift for mit vedkommende, så her er det, for mig, nemt ikke at virke genert eller nervøs. Da jeg første gang gik til GP fortalte jeg hende det inden mødet at det var min første gang og hun tog sig godt af mig. Måske det er en mulighed? 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
TheDude69 120 Skrevet 20. Juni, 2023 Stantin skrev, for 12 minutter siden: Jeg har aldrig været hos en glædespige (eller domina som det i mit tilfælde nok nærmere bliver). Mest fordi jeg er enormt genert overfor kvinder, hvilket afholder mig fra at kontakte dem.. Er der andre der bokser med det? Hvordan forbereder i jer mentalt? Ved godt det er lidt et sølle spørgsmål, men det er et reelt problem for mig fordi det afholder mig fra at udleve nogle af mine største fantasier om at blive domineret Hvis jeg booker min tid et par dage før, ender jeg altid med at aflyse, på grund af nervøsitet og generthed... men hvis jeg bestiller tid et par timer før, plejer det ikke at være et problem... Det lidt "spontane" hjælper for mig :) Held og lykke med første besøg 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Red Stripe 7 Skrevet 20. Juni, 2023 Jeg har også altid været meget genert og nervøs. Faktisk begyndte jeg også på de her besøg, for at få lidt af nervøsiteten til at forsvinde. Det har da hjulpet lidt, men er selvfølgelig ikke helt det samme. Har ikke haft så mange besøg, men ved hvert besøg har pigerne altid været gode til at få nervøsiteten til at forsvinde ret hurtigt efter ankomst. Selv de besøg som har været mindre gode. Og ved de bedre, har jeg faktisk følt mig helt godt tilpas efter kort tid. I første omgang er det egentlig bare at prøve at springe ud i det. Fortæl pigen du er nervøs, det er de altid forståelige overfor. Vælg gerne en med nogle gode anmeldelser, så du også er på den sikre side. Ellers som @TheDude69 skriver, så har jeg det også bedst med at bestille et par timer før, så når man ikke at tænke så meget over detaljerne. Også selvom beslutningen er taget nogle dage før. Det råd som jeg selv fik var ganske simpelt bare at tage det stille og roligt og tage nogle dybe vejrtrækninger, både før under og efter. Pøj pøj med det 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Eventyrmanden 905 Skrevet 20. Juni, 2023 Red Stripe skrev, for 3 minutter siden: bestille et par timer før, så når man ikke at tænke så meget over detaljerne. Det hjælper også at man ikke når at miste liderligheden, inden man er i gang 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
BoughtIt 6 Skrevet 20. Juni, 2023 Har selv haft en snert af problemet. Er ikke genert overfor kvinder, men oplever altid tanken om mødet med en GP som lettere grænseoverskridende. Min lavpraktiske løsning har været udelukkende at kontakte udenlandske piger som sjældent taler særligt godt engelsk. Sprogbarrieren tager det meste af broden. Der er ligesom ikke så meget at snakke om. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
spaceman 97 Skrevet 21. Juni, 2023 Altid. Besøg en der godt anmeldt og det bliver godt. Jeg er altid nervøs før jeg møder en GP, er jeg fed en min pik for lille osv, men i de fleste tilfælde er det en god oplevelse. GO FOR IT. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 23. Juni, 2023 Det handler om at finde en pige, hvor du kan føle dig tryg og som kan hjælpe dig igennem din nervøsitet og generthed gør du hende opmærksom på, at du er genert og har svært ved at tale med kvinder generelt, så er jeg sikker på at du nok skal få hjælp og støtte, så det kan blive en god oplevelse for jer begge mange mænd er nervøse, generte og spændte inden et møde med en GP. Men skal jeg fortælle en hemmelighed? Vi piger kan også være både nervøse, generte og spændte forud for et møde. Vi har bare øvet os lidt mere i at skjule det du skal finde den helt rigtige pige for dig, det kan tage dig i hånden og hjælpe dig godt igennem dine frække fantasier! 6 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bananas 17565 Skrevet 23. Juni, 2023 SweetKisses skrev, for 34 minutter siden: Men skal jeg fortælle en hemmelighed? Vi piger kan også være både nervøse, generte og spændte forud for et møde. Vi har bare øvet os lidt mere i at skjule det Det handler bare om at finde en kunde, hvor du kan føle dig tryg og som kan hjælpe dig igennem din nervøsitet og generthed. Du skal finde den helt rigtige kunde for dig, der kan tage dig i hånden (og andre steder) og hjælpe dig godt gennem dine frække fantasier. Det kan måske også hjælpe lidt hvis han er gul og fra Sverige. 1 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
SweetKisses 2278 Skrevet 23. Juni, 2023 Bananas skrev, for 5 minutter siden: Det handler bare om at finde en kunde, hvor du kan føle dig tryg og som kan hjælpe dig igennem din nervøsitet og generthed. Du skal finde den helt rigtige kunde for dig, der kan tage dig i hånden (og andre steder) og hjælpe dig godt gennem dine frække fantasier. Det kan måske også hjælpe lidt hvis han er gul og fra Sverige. Nu har jeg heldigvis ikke problemer med, at hverken min generthed eller nervøsitet blokerer for mine frække fantasier men måske den gule svensker skulle skrive så vi kan aftale en tid - fornemmer en vis interesse to dage i træk?… 2 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Maxxon 180 Skrevet 23. Juni, 2023 Jeg har i mange år været genert, hvad angik det modsatte køn. Jeg var på et tidspunkt i en situation hvor jeg savnede sex helt vildt, men havde ikke mulighed for at forsøge at etablere et nyt forhold med en kvinde. (Lang historie, som ikke kommer her... Er nok kommet til udtryk hist og her i andre tråde). Men jeg begyndte at se efter GP. Fandt en jeg syntes om (mht pris og billeder). Det var MEGET grænse overskridende at skrive den første besked. Jeg besluttede inden jeg skrev, at hvis hun accepterede, så var der ikke noget at gøre. Det var bare at komme afsted. Hvis ikke, oh well. Intet tabt. Jeg spurgte om hun havde tid "nu" eller snart til en halv time. Hun skrev tilbage med det samme at hun havde tid. Så var der ingen vej tilbage i min optik. Hvis man skriver til en GP om møde nu og her og hun accepterer. Så er det bare at dukke op! En hurtig kørsel til Amager, og få afsluttet det jeg havde startet. Lang historie kort. Hvis du har tænkt nok over det. Så spring ud over det! Med det du søger, kræves det nok lidt længere varsling til pigen dog. Men lad være med at holde dig tilbage pga. nervøsitet. Jeg er næsten sikker på at den nervøsitet vil hjælpe dig med at føle et utroligt "kick" når du gennemfører. Det gjorde det for mig 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Den_glade_amatør 4400 Skrevet 23. Juni, 2023 Maxxon skrev, for 2 minutter siden: Jeg besluttede inden jeg skrev, at hvis hun accepterede, så var der ikke noget at gøre. Det var bare at komme afsted. Hvis ikke, oh well. Intet tabt. God måde at hjælpe sig selv på. Man kan nogen gange blive helt handlingslammet af de mange muligheder, så at opstille nogle simple regler for sig selv, som fx det du beskriver, kan være en god ide. 3 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sneræven 2024 Skrevet 23. Juni, 2023 Stantin skrev, den 20.6.2023 at 19:28: Jeg har aldrig været hos en glædespige (eller domina som det i mit tilfælde nok nærmere bliver). Prøv at skrive til een af de etablerede domina'er, og forklar din situation. Jeg tror domina'erne har stor menneskelig forståelse og interesse .. det skal de have, med det job de har .. Eller kontakt Siljenips, hun er rigtig god at snakke med ... Maxxon skrev, for 8 timer siden: Jeg var på et tidspunkt i en situation hvor jeg savnede sex helt vildt, men havde ikke mulighed for at forsøge at etablere et nyt forhold med en kvinde. Det var præcis min situation efter min skilsmisse. Det er en - rent ud sagt - forbandet situation at stå i, som mand, det er en ond cirkel ... Prøvede at få noget 'sparring' omkring det, men terapeuter og sexogloger er meget parforholdsorienterede, var min oplevelse .. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stantin 9 Skrevet 23. Juni, 2023 Simpelthen et fedt community herinde. Tak for jeres svar! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg